quote:'Liam Hemsworth schaamt zich voor Miley Cyrus'
Liam Hemsworth is zich naar verluidt 'doodgeschrokken' van het veelbesproken optreden van zijn verloofde, Miley Cyrus, tijdens de MTV Video Music Awards afgelopen zondag.
De Australische acteur zou zelfs een eind aan hun relatie willen maken als gevolg van haar gedrag op het podium.
Een insider verklaarde tegenover RadarOnline.com dat Hemsworth zich dermate schaamde, dat hij hun verloving zou willen verbreken. De 20-jarige Cyrus gaf zondag een provocerend optreden weg met zanger Robin Thicke, gehuld in slechts haar ondergoed waarin ze een hoop vulgaire bewegingen maakte. Achteraf kreeg ze een lading kritiek over zich heen en ook veel sterren in de zaal lieten zichtbaar merken haar optreden maar niks te vinden.
De bron vertelde: "Liam geeft veel om Miley, maar haar nieuwe look en bijgaande instelling vindt hij maar niets. Hij is zich doodgeschrokken van haar optreden en hij schaamt zich voor haar. Dit lijkt de laatste druppel. Liam is er klaar mee."
De Hunger Games-acteur zou bang zijn dat Cyrus' gedrag zijn carrière schaadt. De bron: "Zijn gehele team moedigt hem aan om met haar te breken omdat ze een negatieve invloed heeft op zijn reputatie en carrière. Liam is een serieuze acteur terwijl Miley de laatste maanden in een clown is veranderd."
Dit vroeg ik me inderdaad al af..quote:
Naar Lady GaGa maakte een doordacht politiek statement met die outfit; tuurlijk was het ook om de aandacht en het schokken, maar Miley is gewoon puur aandacht en het goedkope!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond haar eerst best leuk met kort haar ook maar ze slaat door , het was niet alleen het dansen maar het totaal vulgaire tong uitsteken en obscene gebaren maken ook met die achterlijk hand en ik denk dat ze een boel teddyberen getraumatiseerd heeftBovendien was niet sexy maar goedkoop
Het lag er te dik bovenop en was gewoon goedkoop maar ja aan de andere kant als Lady Gaga met vleesklompen aan komt als kleding wat moet je nu toch doen om op te vallen.
Denk dus dit........
Maar die zag in haar jongere jaren er nog beter uit dan Miley Cyrus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Jaloers op Amanda Bynes, die krijgt enorm veel aandacht momenteel
Neu, hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar die zag in haar jongere jaren er nog beter uit dan Miley Cyrus.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, 'ooit' zullen we het vattenquote:De manager van Miley Cyrus is dik tevreden over de show die de zangeres zondag opvoerde tijdens de MTV Video Music Awards.
Veel mensen reageerden vol afschuw op haar optreden, waarin ze halfnaakt op het podium stond en tegen zanger Robin Thicke opschuurde.
"We stonden allemaal te juichen aan de zijkant van het podium", zegt manager Larry Rudolph tegen het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly over familie en vrienden van Cyrus, onder wie haar moeder. "Het had niet beter kunnen gaan. De fans vatten het. De rest zal dat ooit ook doen."
Rudolph is niet de eerste die het opneemt voor de 20-jarige zangeres. Eerder sprongen ook Justin Timberlake en haar vader, countryzanger Billy Ray Cyrus, voor haar op de bres.
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)n-beruchte-show.html
Beseft ze het zelf ook?quote:Miley Cyrus is de weg kwijt
Miley Cyrus choqueerde haar fans met een nogal ordinair optreden tijdens de MTV Video Music Awards vorige week zondag. De jonge zangeres geeft nu toe dat ze met zichzelf in de knoop zit. "Ik ben de weg kwijt."
Dat zegt de zangeres in een interview met Mirror.
De 20-jarige ster, bekend geworden als Disney’s Hannah Montana, zegt: "Ik heb zo veel issues. Iedereen doet dan wel eens rare dingen." Tijdens de VMA zong ze een duet met Robin Thicke, gekleed in rubber ondergoed terwijl ze seksbewegingen maakte, constant haar tong uitstak en zichzelf met een plastic hand in het kruis greep.
Ze geeft haar drukke schema de schuld van dit soort uitspattingen. "Ik heb geen normaal leven. Af en toe neem ik even rust, maar daar ben ik helemaal niet goed in." Dat ze niet helemaal lekker in haar vel zit, bleek deze week wel toen Cyrus gezien werd op een vliegveld, gekleed in een pyjama en grote pluizige pantoffels.
"Ik ben altijd maar aan het werk. Eten doe ik ook alleen maar om energie te krijgen om maar door te gaan de hele tijd. Mensen vinden het knap dat ik kan opladen van tukjes van drie kwartier. Maar ik ben er intussen wel aan gewend."
Zelfs aan sporten komt ze amper toe. Cyrus zegt wel elke dag wat yoga en 30 push-ups te doen.
Dan valt het wel mee he met die video clips van Lady gaga ..quote:
quote:Miley Cyrus blowt erop los in Amsterdam.
Miley Cyrus heeft dit weekeinde een bliksembezoek bezoek gebracht aan Amsterdam. De 20-jarige zangeres arriveerde zaterdagavond in Nederland en dook zondagochtend direct een coffeeshop in, waar ze pas ruim zeven uur later weer vertrok.
Cyrus bezocht met een paar vrienden en haar bodyguard de Green House coffeeshop in de Tolstraat, is te zien op foto's van de Britse krant Daily Mail. Maandag was de zangeres, die er geen geheim van maakt regelmatig te blowen, alweer in Parijs om haar nieuwe album te promoten.
Inmiddels is er de nodige ophef ontstaan over de nieuwe muziekvideo van Cyrus. In de clip bij haar single Wrecking Ball is te zien hoe ze poedelnaakt aan een sloopkogel hangt. Eind vorige maand reageerden veel mensen vol afschuw toen ze voor haar optreden op de MTV Video Music Awards halfnaakt over het podium rende.
dat dus. muziek klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 9 september 2013 23:04 schreef Vlindur het volgende:
Maar ze kan wel zingen. Ik weet niet hoe het live klinkt, maar ik vind het prima om aan te horen allemaal. (En nee, het is niet mijn muzieksmaak. Ik ben meer van de heavy metal)
Clips kijk ik zo min mogelijk. Dat valt toch alleen maar tegen. Van iedereen.
Bwhehehequote:
Ik weet niet wat het is, maar ik vind haar echt leukquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef ato het volgende:
Het is niet bijster origineel nee, maar wel leuk.
Die papa van Miley was toen destijds best wel een leuke man.
Ander liedje van haar vind ik nog leuker:
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook een leuke meid
Ik ook hoor, schaam je er maar niet voor. Ik vind d'r kapsel echt tof, en moet zeggen dat ik Wrecking Ball best een fijn liedje vindquote:Op donderdag 12 september 2013 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik vind haar echt leuk.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef Skaai het volgende:
en moet zeggen dat ik Wrecking Ball best een fijn liedje vind
Wat wil je zeggen?quote:
http://jeugdjournaal.nl/v(...)van-miley-cyrus.htmlquote:Vivian (donderdag 12 september 2013 om 20:25)
ze had vroeger mooie lange bruine haren en nu heeft ze haar lichaam verpest.
en een mooi lied maar doe kleren aan
verschrikkelijk
Hoe Miley Cyrus er nu uit ziet?quote:
Denken dat iemand dat denkt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Denken dat dit allemaal haar eigen idee was
Denken dat dat optreden spontaan was en niet tot in de puntjes gechoreochrafeerd was
mensen roepen: waarom zou ZE dit doen, ZE ging helemaal uit haar bol!! Alsof ze spontaan opdook om dat optreden ter plekke te verzinnenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denken dat iemand dat denkt.
Denken dat je choreograferen als choreochraferen schrijft.
Bijna geen signs gezien bij het optreden. Ze kan wel ingezet worden om ons af te leiden van hun activiteitenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik denk persoonlijk dat de illuminati erachter zitten. Of de illuminti.
Behalve dat zij er alleen niet eens sexy uit ziet met dat konijnbekkiequote:Op zaterdag 14 september 2013 13:54 schreef conleche het volgende:
Sommige meisjes lijken op schattige buurmeisjes en als ze dan sexy doen is het eerder lachwekkend dan sexy.
Miley is een reptillian. Met de sloopkogel de NWO inluiden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik denk persoonlijk dat de illuminati erachter zitten. Of de illuminti.
quote:'Huwelijk Miley Cyrus en Liam Hemsworth van de baan'
Miley Cyrus en Liam Hemsworth gaan niet trouwen. De twee zijn volgens bronnen in elk geval voorlopig uit elkaar.
"Miley en Liam hebben een hele heftige, ingewikkelde relatie en zijn allebei helemaal op", aldus een bron tegenover RadarOnline.
De bron vervolgt: "Het huwelijk is in elk geval tijdelijk van de baan. Het ziet er niet naar uit dat ze wel weer gaan trouwen."
Het verhaal komt één dag nadat Cyrus stopte haar verloofde te volgen via Twitter. De zangeres maakt veel gebruik van haar account en volgens bronnen zou haar actie een logisch gevolg zijn van een breuk tussen de twee.
Enkele dagen geleden meldden verschillende entertainmentsites dat de 23-jarige acteur vreemd zou zijn gegaan tijdens een feestje, met een onbekende brunette. Hemsworth werd er eerder al van beschuldigd een affaire te hebben met January Jones.
De manager van de acteur heeft over beide geruchten gezegd dat ze niet waar zijn.
Liam Hemsworth en Miley Cyrus verloofden zich in de zomer van 2012. De twee hebben sinds vier jaar een relatie.
Liamquote:
Je kan veel van Miley zeggen maar ik vind haar nou niet echt schattig. Het was meer alsof ik naar bozo de clown keek die iets te veel pillen op had en enorm hitsig werd en alles besprong. Dat was het idee wat ik bij de VMA's hadquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:54 schreef conleche het volgende:
Sommige meisjes lijken op schattige buurmeisjes en als ze dan sexy doen is het eerder lachwekkend dan sexy.
Nee, dat optreden was lachwekkend, maar van origine ziet ze er gewoon buurmeisachtig cute uit, dus niet wild of edgy of sexy en dat is wat ze nu wel probeert te doen of zo? En ik geloof het voor geen seconde.quote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je kan veel van Miley zeggen maar ik vind haar nou niet echt schattig. Het was meer alsof ik naar bozo de clown keek die iets te veel pillen op had en enorm hitsig werd en alles besprong. Dat was het idee wat ik bij de VMA's had
Ik denk dat Miley een beetje haar lieve meisjes imago beu is en daar nu een beetje in doorslaat. Ze is gewoon een beetje aan het rebelleren heb ik het idee tegen pa , tegen Hannah Montana.quote:Op maandag 16 september 2013 17:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat optreden was lachwekkend, maar van origine ziet ze er gewoon buurmeisachtig cute uit, dus niet wild of edgy of sexy en dat is wat ze nu wel probeert te doen of zo? En ik geloof het voor geen seconde.
Ik ga opnieuw een liefdesbrief schrijven aan Miley. De vorige heeft ze kennelijk niet ontvangenquote:
Dan moet je wel opschieten, straks ben je te laat:quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ga opnieuw een liefdesbrief schrijven aan Miley. De vorige heeft ze kennelijk niet ontvangenMisschien maak ik nu een heel klein beetje kans.
Bron: http://www.telegraaf.nl/f(...)st_voor_Miley__.htmlquote:Elton John vreest voor Miley Cyrus
Sir Elton John steekt zijn mening over de situatie van Miley Cyrus niet bepaald onder stoelen of banken.
"Als ik kijk naar Miley Cyrus kijk zie ik een ongeluk dat staat te gebeuren", zegt de artiest in The Australian. "En ze is zo jong! Maar ze heeft twee platen in de top 20, dus wie houdt haar tegen? Misschien is het iets Engels, maar ik zie een auto-ongeluk van ver aankomen."
Volgens Elton voelde hij ook het tragische lot van Michael Jackson al aankomen. "Toen bekend werd gemaakt dat hij die concertreeks in de 02 Arena ging doen, zei ik tegen mijn agent: daarvan gaat hij 0 keer op het podium staan."
Nu maar hopen dat hij dit keer geen gelijk krijgt...
Domme vertaling inderdaad. Hij zei: "can see A car crash waiting to happen". Dat bedoeld hij natuurlijk niet letterlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:25 schreef Vlindur het volgende:
De Telegraaf
http://www.huffingtonpost(...)topbar#slide=1326072
John praat over een Meltdown. De Telegraaf maakt er ongeluk van.![]()
Vandaag regende het weer katten en honden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Domme vertaling inderdaad. Hij zei: "can see A car crash waiting to happen". Dat bedoeld hij natuurlijk niet letterlijk.
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:50 schreef female81 het volgende:
Dat hoesje van haar nieuwe cd.![]()
[ afbeelding ]
Ik zie overal deze staanquote:Op donderdag 19 september 2013 09:50 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
beetje jaren 80 ideequote:Op donderdag 19 september 2013 09:50 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |