SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.![]()
Tja, dat zou dus een reden zijn om van pre-order te wisselen. Dat is zo slordig dat ze dat nu pas doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:48 schreef portie het volgende:
PS4 komt in ieder geval in duitsland en frankrijk ook met een bundel van PS4, 2 controllers, PS Eye en KZ:SF voor ¤499,-.
http://playfront.de/sony-ps4-bundle-killzone-shadow-fall/
Inderdaad, dat zou waardeloos zijn wanneer ze dat hier ook nog introduceren. Veel te laat laten weten. Anders had ik daar blind voor gegaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, dat zou dus een reden zijn om van pre-order te wisselen. Dat is zo slordig dat ze dat nu pas doen.
Blind speelt niet zo makkelijk. Ook niet met een eye toyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:52 schreef Bolters het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou waardeloos zijn wanneer ze dat hier ook nog introduceren. Veel te laat laten weten. Anders had ik daar blind voor gegaan.
Hahahahahquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blind speelt niet zo makkelijk. Ook niet met een eye toy
100 euro voor een extra controller, de camera en een game?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:48 schreef portie het volgende:
PS4 komt in ieder geval in duitsland en frankrijk ook met een bundel van PS4, 2 controllers, PS Eye en KZ:SF voor ¤499,-.
http://playfront.de/sony-ps4-bundle-killzone-shadow-fall/
Mij ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
100 euro voor een extra controller, de camera en een game?
Lijkt me iets te mooi om waar te zijn..
Dan maar een link er bij van de franse amazon website.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
100 euro voor een extra controller, de camera en een game?
Lijkt me iets te mooi om waar te zijn..
Blijven hopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:01 schreef ManianMan het volgende:
Ik hoop dat er mensen wisselen van pre order en dat degene die meer betaald een stukje naar voren wordt geschoven, er is nog hoop!
Aardig bizar.. Is ongeveer 80 euro voordeel..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:11 schreef portie het volgende:
[..]
Dan maar een link er bij van de franse amazon website.
http://www.amazon.fr/Cons(...)f=zg_bs_2580755031_1
Meer betaald? Ik mag hopen dat iedereen hetzelfde betaaltquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:01 schreef ManianMan het volgende:
Ik hoop dat er mensen wisselen van pre order en dat degene die meer betaald een stukje naar voren wordt geschoven, er is nog hoop!
Je hebt er kopers bij zitten die meerdere spellen/controllers en andere accessoires erbij kopen. Die zijn wel wat meer kwijt dan iemand die alleen een PS4 ophaalt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer betaald? Ik mag hopen dat iedereen hetzelfde betaalt
Kan je het pakket bevestigen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar die betalen per ding wat ze aanschaffen niet meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef portie het volgende:
[..]
Je hebt er kopers bij zitten die meerdere spellen/controllers en andere accessoires erbij kopen. Die zijn wel wat meer kwijt dan iemand die alleen een PS4 ophaalt.
Tja, maar dan betaal je meer omdat je ook meer haalt. maar die krijgen geen voorrang lijkt me, ik ben bv bevestigd dat ik er een op day one krijg. Zou nogal zuur zijn als ze dat annuleren omdat iemand een extra controller halenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef portie het volgende:
[..]
Je hebt er kopers bij zitten die meerdere spellen/controllers en andere accessoires erbij kopen. Die zijn wel wat meer kwijt dan iemand die alleen een PS4 ophaalt.
Ik keek toevallig net in mijn mail. Nee, nog niet, maar ik ga ze het eens vragen.quote:
Een veilingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, maar dan betaal je meer omdat je ook meer haalt. maar die krijgen geen voorrang lijkt me, ik ben bv bevestigd dat ik er een op day one krijg. Zou nogal zuur zijn als ze dat annuleren omdat iemand een extra controller halen
Als je naar de kassa loopt met een ps4 en daarna denkt hey ik kan beter die en die aanbieding pakken met een controller erbij dan zou ik verwachten dat het niet eerlijk is dat je bijna de gehele wachtrij inhaalt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |