SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat jij geen eigen mening kan vormen weet heel VBLquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit me overigens bij LitmanenAFCA aan mbt de prijs van Eriksen
Meneer vind dennis praet ook maar niksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat jij geen eigen mening kan vormen weet heel VBL
Weet ook niet waar het aan ligt dat hij al zo snel wordt afgeschreven, ja omdat Eriksen zo geweldig is. Ik kan best een jaartje minder accepteren. Duarte krijgt van mij alle tijd en krediet wanneer hij binnenkomt. Wordt een interessant seizoenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Iemand op het andere forum verwoorde mijn gedachte over Duarte goed:
Overigens is Duarte een prima aanwinst denk ik. Kan natuurlijk op meerdere plekken uit de voeten en i.t.t. Schøne, die ook uitblonk bij een kleinere club, speelt Duarte wel versnellend. Schøne deed alles op (trap)techniek en inzicht, maar ook op één tempo. Duarte is een wat meer voetballende versie van Davids in mijn ogen, zo ook Vilhena bijvoorbeeld. Waarom zouden we zo een speler er niet bij willen hebben? Let wel, het is natuurlijk geen 1 op 1 vervanging van Eriksen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als je zin hebt om nog meer te lachen (als een boer met kiespijn): https://twitter.com/searc(...)c=typd&mode=realtime
Dat jij het bed deelt met Eriksen, weet ook iedereen wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat jij geen eigen mening kan vormen weet heel VBL
Imponeert hij dan momenteel? België vind ik een nietszeggende flutcompetitie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meneer vind dennis praet ook maar niks
Dembele speelde bij Fullham idd niet tegen City, United, Sjelsie, Arsenal en Tottenham.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft het zeer goed gedaan tegen City en was Dortmund uit beter dan Gotze
Ik heb Duarte altijd al een geschiktere speler gevonden voor Ajax dan Maher. Natuurlijk doe je een stap achteruit als hij Eriksen moet opvolgen maar dat is met alle spelers zo op Tadic naquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ook niet waar het aan ligt dat hij al zo snel wordt afgeschreven, ja omdat Eriksen zo geweldig is. Ik kan best een jaartje minder accepteren. Duarte krijgt van mij alle tijd en krediet wanneer hij binnenkomt. Wordt een interessant seizoen
Men praat wel snel de hypes en trends van Bord-op-schoot-scoutend nederland na. Maher vond ik vorig seizoen ook niet veel bijzonders. Duarte laat op meer momenten zien dat het een speler is die wat toe kan voegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Duarte altijd al een geschiktere speler gevonden voor Ajax dan Maher. Natuurlijk doe je een stap achteruit als hij Eriksen moet opvolgen maar dat is met alle spelers zo op Tadic na
Dat risico ga je ook niet lopen als Ajax zijnde voor hetzelfde geld zegt Eriksen dan ik ga niet verlengen en ga transfervrij weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:19 schreef Smoofie het volgende:
En tegen een club die net 100 miljoen ontvangt moet je gewoon zoveel mogelijk vragen, klaar. 20 miljoen beginnen en dan wel zien wat Spurs doet.
wij zijn toch ook 'supporters'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk dat je wat tweets post van supporters maar wat hebben we eraan
Verstandig van jequote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:22 schreef Tyron het volgende:
Goed ik stop er maar mee, we zullen morgen zien hoeveel er van waar is
Heb een paar keer anderlecht bekeken en hij kan me wel bekoren, leuk spelertje. technisch zeer begaafd, redelijk snel en wendbaar een prima pass, jong en veel potentie staat bij veel europese topclubs op de radar. kortom een prima optie als ie haalbaar is, wat ik overigens betwijfel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Imponeert hij dan momenteel? België vind ik een nietszeggende flutcompetitie.
VBL / Opwinding om transfer Eriksenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:22 schreef Tyron het volgende:
Goed ik stop er maar mee, we zullen morgen zien hoeveel er van waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |