Zelfde hier. Ook 2 uur 's nachts bed uit en stream aanslingeren. Heb hier ook een grote vlag hangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:19 schreef AlfredMehran het volgende:
Ja, ik ga er vannacht speciaal m'n bed voor uit. 21.00 uur Nederlandse tijd is 02.00 uur Vietnamese tijd, dan ben ik morgen maar brak op m'n werk. Wil deze wedstrijd toch heel graag zien en ik hoop dat het de moeite waard is..
Lekker strakke rigor mortis kut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap, ze is al 4 jaar dood
We zijn in ieder geval geen successupporters. Waar ook ter wereld, als één man achter Feyenoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:33 schreef Trebo het volgende:
Alsof jullie ook maar een schijn van kans hebben
Puur uit interesse: wat voor werk doe jij eigenlijk in Vietnam?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:41 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval geen successupporters. Waar ook ter wereld, als één man achter Feyenoord.
Groeten uit Vietnam!
Communicatie/PR.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Puur uit interesse: wat voor werk doe jij eigenlijk in Vietnam?
Ah ok.quote:
Dat wordt inderdaad een stream. 5 á 6 euro vind ik ook nog wel ok, maar 12 euro is achterlijk veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah ok.
Oh en die kijkcodes? Pak gewoon een stream. Als het nou 2-3 euro was, oké, maar 12 euro is echt debiel voor een wedstrijd.
Volgens mij had je dar 2-3 jaar geleden nog een maandabbo voor inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad een stream. 5 á 6 euro vind ik ook nog wel ok, maar 12 euro is achterlijk veel.
Volgens mij is het gewoon een ontmoedigingsbeleid om zo iedereen aan een abonnement te krijgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij had je dar 2-3 jaar geleden nog een maandabbo voor inderdaad
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:41 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval geen successupporters. Waar ook ter wereld, als één man achter Feyenoord.
Groeten uit Vietnam!
Ik was aan het kijken of ik ook een abbo zou afsluiten, dacht dat het nog altijd ietrs van 12E was, maar ik vond die 18 eingenlijk ook wel aan de dure kant. Toen kwam ik deze kosten tegen en stond ik wel even perplex. Gewooon streamen dan maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een ontmoedigingsbeleid om zo iedereen aan een abonnement te krijgen.
Jwz!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken of ik ook een abbo zou afsluiten, dacht dat het nog altijd ietrs van 12E was, maar ik vond die 18 eingenlijk ook wel aan de dure kant. Toen kwam ik deze kosten tegen en stond ik wel even perplex. Gewooon streamen dan maar
Is Vietnam een mooi land?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:41 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Groeten uit Vietnam!
quote:Kuban Krasnodar mist twee vaste krachten
| Bron: Algemeen Dagblad
Feyenoord hoopt dat de absentie van de Russische verdedigers Aleksey Kozlov en Ángel Dealbert vanavond voor onrust zal zorgen bij Kuban Krasnodar. Kuban-coach Derinel Munteanu heeft ondanks het gemis van de twee belangrijke krachten vertrouwen in een goede afloop.
Zijn collega Ronald Koeman had in Rusland nog verteld dat hij de wedstrijd gelijk op vond gaan. Munteanu was het daar totaal niet mee eens. 'Wij wonnen met 1-0, maar we hadden wel zes of zeven kansen om te scoren. Veel meer dan Feyenoord.'
Om de snelle spits Ibrahima Baldé af te kunnen stoppen, moet Koeman vanavond voor snelle verdedigers kiezen. De kans lijkt dus groot dat Joris Mathijsen net als tegen NAC op de bank begint
.
Zou de redacteur ook in dit topic loeren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef satecl het volgende:
In het AD van vandaag stond trouwens ook dat die 2 verdedigers geschorst zijn vandaag.....
[..]
Nog concreter, werkt GGMM voor het AD?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zou de redacteur ook in dit topic loeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |