Het is net een wijf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
vooral het feit dat fameuze jankerd Gordon, die werkelijk overal kwaad om wordt, zegt dat zij niet moet zeuren vind ik opmerkelijk.
schoorvoetend moet ik je gelijk gevenquote:
Inderdaad, vernietig ze!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kijk niet naar dat soort televisie want ik word schijt- en schijtziek van het zien van steeds diezelfde rotkoppen als een Gordon bijv.
Ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:50 schreef chroestjov het volgende:
Geen idee, maar ik steun Ancilla.
Dit dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
vooral het feit dat fameuze jankerd Gordon, die werkelijk overal kwaad om wordt, zegt dat zij niet moet zeuren vind ik opmerkelijk.
Wel als het de oorzaak is van zijn onvermogen zijn bek te houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef the-eye het volgende:
Over iemands narcotica dieet gaat je niet zeiken.
Drugs doe je (of niet) maar het moet verder geen punt van discussie zijn
Het stukje nu gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:47 schreef Roces18 het volgende:
ik steun ancilla want zij is knap en gordon is homo en lelijk.
steun de petitie op
www.petitie.nl/34122312
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:50 schreef chroestjov het volgende:
Geen idee, maar ik steun Ancilla.
Gordon is dan ook niet echt in staat tot zelfstandig nadenken.Die mag gewoon af en toe op tv om het volk dom te houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:04 schreef Red_85 het volgende:
Ze wil komen met argumenten, maar wordt iedere keer onderbroken door Gordon die begint met ad-hominema die absoluut niet open staat voor een gezonde discussie.
Vertel dan jonguh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:00 schreef Smack10 het volgende:
Ook al weet ik dingen over Gordon en zijn feestjes in Marbella..wat een baas is dat
Sbs6/fox niveautje inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:07 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Gordon is dan ook niet echt in staat tot zelfstandig nadenken.Die mag gewoon af en toe op tv om het volk dom te houden.
Klagen over privacy, maar wel jezelf naakt op internet zetten als een goedkope aandachtshoerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Gordon snapt er de ballen niet van en Ancilla ziet wat er mis is. Ze wil komen met argumenten, maar wordt iedere keer onderbroken door Gordon die begint met ad-hominema die absoluut niet open staat voor een gezonde discussie.
Want die twee dingen zijn hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klagen over privacy, maar wel jezelf naakt op internet zetten als een goedkope aandachtshoer
Oh het heeft 2 tieten, dus ze heeft per definitie gelijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:12 schreef very het volgende:
[..]
Want die twee dingen zijn hetzelfde natuurlijk
Want dat is een reden om iemand lastig te gaan vallen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klagen over privacy, maar wel jezelf naakt op internet zetten als een goedkope aandachtshoer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |