SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Hoe dan 0,5 goals.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:53 schreef BDIL het volgende:
Nog meegenomen in de blessuretijd![]()
[ afbeelding ]
Had je gezien dat Bukharov had gescoord?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies. Minstens 15x om een goede positie in te nemen en dan schieten.
Gewoon, geen goals tijdens de reguliere speeltijd. Dat gaat met het betten altijd 0.5 - 1.5 - 2.5quote:
Ja, kopbal, maar hij is wel echt chubby zowat in het echt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had je gezien dat Bukharov had gescoord?
ooh...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon, geen goals tijdens de reguliere speeltijd. Dat gaat met het betten altijd 0.5 - 1.5 - 2.5
Nooit meer andere mensen belachelijk maken over hun IQ.quote:
Dat doe ik niet. Ik vroeg het me alleen af en vond het er raar uit zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nooit meer andere mensen belachelijk maken over hun IQ.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik vroeg het me alleen af en vond het er raar uit zien.
Ik doe niet aan betten, want onder de 18. Tevens denk ik ook niet dat dat goed zou aflopen.![]()
Ik doe het ook gewoonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik vroeg het me alleen af en vond het er raar uit zien.
Ik doe niet aan betten, want onder de 18. Tevens denk ik ook niet dat dat goed zou aflopen.![]()
Ik hoef het ook niet. Zal op de lange termijn echt niet zoveel winst maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon
Via mijn mama's naam
Te weinig voetbal kennis ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet. Zal op de lange termijn echt niet zoveel winst maken.
Niet genoeg voetbalkennis...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet. Zal op de lange termijn echt niet zoveel winst maken.
Pics. Bewijs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Te weinig voetbal kennis ?
Ik heb er al ¤100 mee verdient.
Mwah, ik volg veel voetbal en je kunt ook gewoon alleen maar op zekerheidjes wedden en zo heel langzaam wat winst maken, maar ik heb er gewoon geen interesse in...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Te weinig voetbal kennis ?
Ik heb er al ¤100 mee verdient.
Voetbalkennis moet ook aan elkaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pics. Bewijs.
En het is verdiend.Maar zo kan ik bezig blijven.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Voetbalkennis moet ook aan elkaar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar zo kan ik bezig blijven.
quote:
Denken dat zekerheidjes bestaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mwah, ik volg veel voetbal en je kunt ook gewoon alleen maar op zekerheidjes wedden en zo heel langzaam wat winst maken, maar ik heb er gewoon geen interesse in...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet te geloven dat er Ajacieden zijn die 11 miljoen voor Eriksen te weinig vinden!
Succes en muchos plezieros.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen om 9:15 op school zijn. Welterusten allemaal en veel succes/plezier morgen met school/werk/luieren.
Je had 15 voor hem kunnen krijgen, maar niet met een éénjarig contract.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet te geloven dat er Ajacieden zijn die 11 miljoen voor Eriksen te weinig vinden!
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat zekerheidjes bestaan
Mijn "Celtic to next round"-bet
Sja maar dat lang lopende contract had hij niet dus met 11 mio mag je in de handen klappen. Voor Holtby werd 2 miljoen betaald met een half jaar en voor Dembele betaalde Spurs 15 miljoen en die zat al bij Fulhamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je had 15 voor hem kunnen krijgen, maar niet met een éénjarig contract.
Die zit over een paar ook zo in het reuzenrad:quote:
Paul de Leeuw voor kids dit?quote:
Kon me die tegen Heerenveen al niet herinneren, maar die ging er dus ook niet in.quote:
Goede video. Ik mis hem nu al.quote:
Als je de focus op die balaannames, het wegdraaien, het anticiperen etc ook zo benadrukt dan zie je pas echt wat een speciale speler het isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede video. Ik mis hem nu al.
Nieuwe Iniestaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de focus op die balaannames, het wegdraaien, het anticiperen etc ook zo benadrukt dan zie je pas echt wat een speciale speler het is
Zo kun je ook een video maken waar Breuer geweldig in lijkt. Al valt het misschien wel op dat ie in de loop van het filmpje 15 jaar ouder wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de focus op die balaannames, het wegdraaien, het anticiperen etc ook zo benadrukt dan zie je pas echt wat een speciale speler het is
Een mix van Xavi en Iniestaquote:
Inderdaad, Eriksen heeft echt alles om te slagen bij de absolute top vind ik. Hij moet alleen vaker van die geniale momenten hebben en niet in de ene wedstrijd wel en in de ander niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo kun je ook een video maken waar Breuer geweldig in lijkt. Al valt het misschien wel op dat ie in de loop van het filmpje 15 jaar ouder wordt.
Ach, dat denken we elk jaar maar iedere keer staan er weer nieuwe spelers opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, Eriksen heeft echt alles om te slagen bij de absolute top vind ik. Hij moet alleen vaker van die geniale momenten hebben en niet in de ene wedstrijd wel en in de ander niet.
Vind het wel jammer voor de Eredivisie ook, blijven weinig echte topspelers over zo in Nederland.
Zag hem laatst in het GTA V topic, anders moet je het proberen in een relatie probleem topic. Daar wilt hij ook nog wel eens zijn ervaringen delen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:43 schreef Zhano het volgende:
Waar vind ik GJE tegenwoordig? Moet ff een nice horloge hebben voor max 100¤.
Dat is voor hem eerder het minimale bedrag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:43 schreef Zhano het volgende:
Waar vind ik GJE tegenwoordig? Moet ff een nice horloge hebben voor max 100¤.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zag hem laatst in het GTA V topic, anders moet je het proberen in een relatie probleem topic. Daar wilt hij ook nog wel eens zijn ervaringen delen.
Wie staat er nu op dan ? Klaassen, Serero, Meleg ? Ik zie niemand bij Ajax Eriksen vervangen de komende jaren...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ach, dat denken we elk jaar maar iedere keer staan er weer nieuwe spelers op
Ik heb het over de Eredivsie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie staat er nu op dan ? Klaassen, Serero, Meleg ? Ik zie niemand bij Ajax Eriksen vervangen de komende jaren...
Enfin beantwoord mijn vraagquote:
Zo geweldig doet hij het nog niet bij PSV.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enfin beantwoord mijn vraagAjax moest Maher halen...
Ajax had een vertrek van Eriksen al maanden van te voren kunnen voorspellen. Maher was een hele logische opvolger geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enfin beantwoord mijn vraagAjax moest Maher halen...
Andersenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie staat er nu op dan ? Klaassen, Serero, Meleg ? Ik zie niemand bij Ajax Eriksen vervangen de komende jaren...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik momenteel. Mijn moeder werkt bij een winkel waar ze dat merk verkopen, dus ik kan ze steeds erg cheap krijgen, wel handig. Hoop verschillende modellen ook
Mensen lachen nog steeds om Duarte maar ik denk dat zo'n jongen nog kan verrassen bij een topclub.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ajax had een vertrek van Eriksen al maanden van te voren kunnen voorspellen. Maher was een hele logische opvolger geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Hij heeft zich al vaak genoeg bewezen bij AZ en heeft het tot nu toe goed gedaan bij PSV. Vond hem vandaag wel sterk spelen tegen AC Milan. Tevens is hij pas 20 en hij draait al een paar jaar op een aardig niveau.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zo geweldig doet hij het nog niet bij PSV.
Daar zie ik het eigenlijk veel minder in zitten. Mag qua talent nog niet in de schaduw staan van Eriksen..quote:
Ja, echt zo cheap zijn die dingen eigenlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze lijkt me prima eigenlijk. Maar 30 ekkies ook...
Met nog een matige spanjool erbij overwinteren we zeker in de CLquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:45 schreef dion_v_k het volgende:
Ajax heeft zich weer gemeld bij Barca om Cuenca opnieuw te huren.
Wat concurrentie voor Bojan kan geen kwaad...![]()
Je vergeet:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef Reemi het volgende:
Gefeliciteerd met:
[ afbeelding ]
Handig, dat wefut.
Ik kan mijn Guess nergens vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik momenteel. Mijn moeder werkt bij een winkel waar ze dat merk verkopen, dus ik kan ze steeds erg cheap krijgen, wel handig. Hoop verschillende modellen ook
Mooie horloges inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo kun je ook een video maken waar Breuer geweldig in lijkt. Al valt het misschien wel op dat ie in de loop van het filmpje 15 jaar ouder wordt.
Tof merk ja!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is voor hem eerder het minimale bedrag.
Oozoo is wel een chill merk vind ik
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:01 schreef dion_v_k het volgende:
Heb ook nog een Rolex (geërfd) maar durf hem niet te dragen
Lolwut?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Tof merk ja!Had er bijna eentje gekocht in het vliegtuig.
Bang dat ik hem verliesquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bang dat ik hem verlies
Ik had een ring van mn opa. Droeg ik ook nooit vanwege dezelfde reden. Mn oma heeft me toen overtuigd om m wel te dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had een ring van mn opa. Droeg ik ook nooit vanwege dezelfde reden. Mn oma heeft me toen overtuigd om m wel te dragen.Ja dat horloge is het enige wat ik van mijn vader heb, mocht ik het verliezen dan vergeef ik het mezelf nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Oh, van je pa is nog closer idd. Mijn opa stierf toen ik 10 was ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja dat horloge is het enige wat ik van mijn vader heb, mocht ik het verliezen dan vergeef ik het mezelf nooit
Moet je voor de grap eens proberen op Kanaleneiland. De odd bij elke zelfrespecterende bookmaker zou exact 1 maal de inzet zijn.quote:
Mijn pa ook toen ik 10 wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, van je pa is nog closer idd. Mijn opa stierf toen ik 10 was ofzo.
Met zo iets verdrietigs wilde ik de dag niet eindigen, maar ik doe het toch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn pa ook toen ik 10 was![]()
Alweer 15 jaar geleden
Ik snap 'm niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens proberen op Kanaleneiland. De odd bij elke zelfrespecterende bookmaker zou exact 1 maal de inzet zijn.
Ja, dat kan op elke vlucht wel. Vooraf zit er een magazine in de stoelzak voor je met eten, drinken, spelletjes, maar ook taxfree items als horloge, parfum etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben niet zo vliegenier... Horloge kopen IN het vliegtuig?
Op Kanaleneiland zie je meer theedoeken dan in een theedoeken fabriek. Het is net Artis, bij de pinguïns.quote:
Ik kocht altijd Jean Paul Gaultier in het vliegtuigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben niet zo vliegenier... Horloge kopen IN het vliegtuig?
Ja, nouja. Dit dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kocht altijd Jean Paul Gaultier in het vliegtuig
Die haal ik liever in Polen en verhandel ik hierquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, nouja. Dit dus.Heel vaak worden er ook sigaretten in grote aantallen verkocht.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op Kanaleneiland zie je meer theedoeken dan in een theedoeken fabriek. Het is net Artis, bij de pinguïns.
Net over de grens zit je ook al goed tegenwoordig met dat verschil in accijnzen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die haal ik liever in Polen en verhandel ik hier![]()
Mallboro allesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net over de grens zit je ook al goed tegenwoordig met dat verschil in accijnzen.
Rook je zelf (nog)? Of moest je stoppen nu met de kleine?quote:
rigide en counteren spelen met 5 @ the backquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rook je zelf (nog)? Of moest je stoppen nu met de kleine?
[ afbeelding ]![]()
1/8 finale CL is dit..zal er wel hard af gaan in de return maar toch..nice
Nee, altijd uitgaan van eigen krachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
rigide en counteren spelen met 5 @ the back
Fuck die shit, het spel liet me vaak genoeg zitten bij dit soort beslissingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, altijd uitgaan van eigen kracht
Texas Storage Warsquote:
Storage Wars, Pawn stars kijk ik lieverquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:42 schreef Zhano het volgende:
[..]Die dikke gasten die bang zijn voor menigtes enzo, wtf. Slechte ripoff.
Ja, vind ik ook prima programma's. SW loopt ook wel tegen het einde nu denk ik trouwens. "Yuuuup" Dave is al weg, en met Sheets schijnen er ook wat problemen te zijn met zijn contract net als met de Dotsons.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Storage Wars, Pawn stars kijk ik liever
Dave Hester vind ik zon arrogante klootzak, maar dit zijn wel series die mij kunnen blijven boeienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook prima programma's. SW loopt ook wel tegen het einde nu denk ik trouwens. "Yuuuup" Dave is al weg, en met Sheets schijnen er ook wat problemen te zijn met zijn contract net als met de Dotsons.
Scam City vind ik ook wel ok, maar te vaak gebeurd daar eigenlijk net niks.
Mwah, blijft 'Murica he. Dus ben altijd wat sceptisch als ze weer iets moois vinden. Volgens mij is de helft van dat spul geplant...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dave Hester vind ik zon arrogante klootzak, maar dit zijn wel series die mij kunnen blijven boeienMet name dat je kan leren dat bepaalde troep best waardevol kan zijn
Die ene aflevering met al die schilderijen dacht ik WTFquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah, blijft 'Murica he. Dus ben altijd wat sceptisch als ze weer iets moois vinden. Volgens mij is de helft van dat spul geplant...
Kenny is ook bawssss ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:55 schreef BDIL het volgende:
Tevens Barry
Kenny toen hij moest kruipen :'' Hell to the no''
Wat doe je nog op ?quote:
Moest werken tot 24:00, dus nu nog ff surfen enzo en Suits kijken. Rest van de week (behalve zondag) vrij en dan volgende week weer schoolquote:
Dat spel kapot gespeeldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:26 schreef Zhano het volgende:
Epische muziek-roadtrip hier, met nummers van Tony Hawk enzo
Morgen ff kijken of je die kunt spelen op PS3 ofzo, of ff emu. Ga nu ook slapen, laterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat spel kapot gespeeldDat eerste skatepark waar je door de ruiten naar beneden gaat blijf een jeugd sentiment
Tony Hawk's Underground vond ik ook vet, jammer dat ze ermee zowat gestopt zijn
Lekker uitgaan van eigen kwaliteiten dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fuck die shit, het spel liet me vaak genoeg zitten bij dit soort beslissingen![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
twitter:ManUtd twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:00:13It's @ChampionsLeague draw day. In 2007, #mufc hammered Roma 7-1 on one of Old Trafford's greatest European nights. http://t.co/FcqgywTbWI reageer retweet
Jansportquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
moguh heren
gaymar en messi show viel tegen gister blijkbaar![]()
webapp
tevens weer ibood hunt vandaag![]()
oh had al even niet meer gekeken zie hem nu idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die tas. Meestal hebben ze dat merk ook bij de Aldi.
hij gaat ook steeds harder lopenquote:
en van bommel en strootgod ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hij denkt: Shit, Lens is weg.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon heel boos worden, moest ik een keer doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is dus weer maintenance maar het is voor FUT14 dus mijn TP zal wel niet gefixed worden. Die EA_Echo reageert nu ook ineens niet meer.
Wat zei je toen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon heel boos worden, moest ik een keer doen
Bij mij staat alles in de completingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is dus weer maintenance maar het is voor FUT14 dus mijn TP zal wel niet gefixed worden. Die EA_Echo reageert nu ook ineens niet meer.
Bij mij net ook even maar nu doet hij het weer. Ik heb vannacht nog wel wat kunnen verkopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij staat alles in de completing
Gewoon, dat het niet bepaald netjes is dat hij niet fatsoenlijk reageert op een berichtje; ik gaf steeds aan hoe lang ik nu al wacht op een fatsoenlijk antwoord van hem.quote:
Ligt denk ik ook een beetje er aan of je sneller breder word of niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:40 schreef DannyDeko het volgende:
Zo breed is Balo nou ook weer niet hoor. Als ie zn celebration zonder shirt doet moet ik eigenlijk een beetje lachen.
Seedorf met z'n 38 jaar heeft tenminste wel een fysiek waar je u tegen zegt
jij hebt met hem gevochten ? hoe weet je nou of hij sterk is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook een beetje er aan of je sneller breder word of niet.
Balotelli is echt sterk.
Misschien, omdat ik hem zie voetballen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij hebt met hem gevochten ? hoe weet je nou of hij sterk is?
Ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Balotelli is maar een skere boy vergeleken met Dreetje dat is pas een klerenkast
zie het al helemaal voor me, een rooie klerenkast die bolt er uit looptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Balotelli is maar een skere boy vergeleken met Dreetje dat is pas een klerenkast
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef DePresident. het volgende:
Net even het nieuwe Mediamarkt krantje doorgespit en kwam deze laptop tegen, die in de aanbieding is.
http://www.mediamarkt.nl/(...)3924.html?langId=-11
Eerder werd deze laptop me ook aangeraden http://tweakers.net/price(...)4149h/specificaties/
Prijsverschil is 177,-. Maar is dat het ook waard?
5e op Feyenoord to win 1st half.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
nog mensen mooie bets lopen voor vanavond ?
zie wel potentieel in swansea en feyenoord eigenlijk
Thanks. Ik neigde ook al naar die tweede. Full HD.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja.
Bij die tweede heb je al een Full hd scherm ipv een crappy 1336 x nogwatted resolutie. Videokaart is volgens mij ook iets beter bij die tweede. Processor maakt weinig verschil. I7 of I5 merk je waarschijnlijk niet eens. Zijn beide ook 2 kernen. Dus die I7 is niet eens een quadcore.
Djeetje als geboren fysiotherapeut ziet dat soort dingen in een oogwenk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien, omdat ik hem zie voetballen.
Om te weten dat hij sterk is hoef je niet met hem te vechten hoor.
Ik weet niet of je 177 meer moet betalen voor puur dat scherm. Misschien heb je nog wel andere mogelijkhedenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:59 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Thanks. Ik neigde ook al naar die tweede. Full HD.
Precies je hebt daar oog voor of niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Djeetje als geboren fysiotherapeut ziet dat soort dingen in een oogwenk.
Nee niet alleen vanwege dat scherm. De laptop heeft ook meer snelheid, en een groter intern geheugen volgens de cijfertjes. Budget dat ik maximaal wil uitgeven voor een laptop is zo'n 800 euro.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je 177 meer moet betalen voor puur dat scherm. Misschien heb je nog wel andere mogelijkheden. Wat is je budget?
Dit. Resolutie is echt een stúk beter op de tweede.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja.
Bij die tweede heb je al een Full hd scherm ipv een crappy 1336 x nogwatted resolutie. Videokaart is volgens mij ook iets beter bij die tweede. Processor maakt weinig verschil. I7 of I5 merk je waarschijnlijk niet eens. Zijn beide ook 2 kernen. Dus die I7 is niet eens een quadcore.
Fuszy heeft me deze laptop aangeraden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit. Resolutie is echt een stúk beter op de tweede.
Als het op tweakers staat kun je er altijd van uit gaan dat het een betrouwbare site is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Fuszy heeft me deze laptop aangeraden.
http://tweakers.net/pricewatch/336309/asus-n56vb-s4060h.html
Ziet er nog beter uit. Iemand misschien ervaring met de website SiComputers.nl? De site ziet er in principe betrouwbaar uit en staat ook hoog aangeschreven op tweakers.
Kun je van het restbedrag mooi een SSD kopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ziet er nog beter uit. Iemand misschien ervaring met de website SiComputers.nl? De site ziet er in principe betrouwbaar uit en staat ook hoog aangeschreven op tweakers.
Winkel uit Hoogvliet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dit. Al red je dat volgens mij niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kun je van het restbedrag mooi een SSD kopen
Nee dat is een andere stad/dorp. Begint ook wel met een H en ligt en Brabant. Juist Helmondquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Winkel uit Hoogvliet.
Het afvoerputje van Nederland.
Iedere regio heeft recht op zijn eigen afvoerputje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat is een andere stad/dorp. Begint ook wel met een H en ligt en Brabant. Juist Helmond
Dan is Hoogvliet het sifon van Nederland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat is een andere stad/dorp. Begint ook wel met een H en ligt en Brabant. Juist Helmond
purmerendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan is Hoogvliet het sifon van Nederland.
dan ga je lopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef Fuszy het volgende:
ik heb geen zin om naar de stad te fietsen, maar ik heb ook geen geld (volgens mij kan ik niet pinnen daar) om te parkeren
Koop hem een paar dagen later wel. Heeft voor mij geen haast. Kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
Wat gaan jullie met gta doen? Nachtopening/Halen in de winkel/Goedkoop via internet?
Denk dat ik hem bestel op amazon, zal wel paar dagen wachten worden maarja toch maar lol_singleplayer. En scheelt dan iets van 15 euro ofzo.
Jep. Alleen fifa op de release, rest boeit me niet zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Koop hem een paar dagen later wel. Heeft voor mij geen haast. Kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn.
niet kopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
Wat gaan jullie met gta doen? Nachtopening/Halen in de winkel/Goedkoop via internet?
Denk dat ik hem bestel op amazon, zal wel paar dagen wachten worden maarja toch maar lol_singleplayer. En scheelt dan iets van 15 euro ofzo.
preciesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:08 schreef Fuszy het volgende:
Ah Amazon.co.uk is die maar 35 pond. Denk even bestellen dan. Zit ook gelijk die dlc bij
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Als er een nachtrelease is en ik geen andere plannen heb of werk de dag erna dan ga ik hem dan halenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
Hij dacht natuurlijk snel door rood te rijden maar dat bleek gewoon jouw hoofd te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben aangereden door een tractor
12 miljoen, en atletico bod verhoogt op alderweireld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:15 schreef Reemi het volgende:
Ben benieuwd naar de CL loting.
Eriksen traint al niet meer mee trouwens.
Vertrek van Toby vind ik niet heel erg, maar Chrissiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
12 miljoen, en atletico bod verhoogt op alderweireld.
toch nog een hectisch slot zo bij ajax ben ik bang
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij dacht natuurlijk snel door rood te rijden maar dat bleek gewoon jouw hoofd te zijn.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij dacht natuurlijk snel door rood te rijden maar dat bleek gewoon jouw hoofd te zijn.
ja tuurlijk is het erg, maar je weet dat je zo'n speler niet eeuwig bij ajax kan houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vertrek van Toby vind ik niet heel erg, maar ChrissieZal er wel weer op neerkomen dat er geen nieuwe spelers meer gehaald worden.
Mag toch hopen van niet zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bojan met siem centraal schone op rechts![]()
moet zeggen dat ik schone de wedstrijdjes die hij op rechts speelde niet heel slecht deed, kan het alleen in topwedstrijden niet aan denk ik. al vind ik bojan op rechts nou ook niet echtquote:
Gewoon Serero op de plaats van Eriksen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja tuurlijk is het erg, maar je weet dat je zo'n speler niet eeuwig bij ajax kan houden.
toch hoopte ik dat het nog niet dit jaar zou gebeuren, bij tekenen, en dan helemaal cashen.
frankie heb in iedergeval wat te puzzelen.
Mijn ergste nachtmerriequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon Serero op de plaats van Eriksen.
Ik denk dat hij die vieze plaatjes van een rukkende DS2 in zijn hoofd krijgt.quote:
Eriksen heeft wel altijd gezegd te verlengen als er geen club komt maar dat neem ik toch met een flinke korrel zout meneer zou namelijk ook niet naar een club gaan die geen CL speeltquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja tuurlijk is het erg, maar je weet dat je zo'n speler niet eeuwig bij ajax kan houden.
toch hoopte ik dat het nog niet dit jaar zou gebeuren, bij tekenen, en dan helemaal cashen.
frankie heb in iedergeval wat te puzzelen.
ik zet in opquote:
ach met de selectie die tottenham volgend jaar heeftquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen heeft wel altijd gezegd te verlengen als er geen club komt maar dat neem ik toch met een flinke korrel zout meneer zou namelijk ook niet naar een club gaan die geen CL speelt
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die vieze plaatjes van een rukkende DS2 in zijn hoofd krijgt.
Ik zie Eriksen wel falen eigenlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach met de selectie die tottenham volgend jaar heeftdaar zou ik ook wel willen spelen
nee man die deense mentaliteit, dat gaat echt wel goed komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Eriksen wel falen eigenlijk
Tadic ga je er nog op vooruit ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee man die deense mentaliteit, dat gaat echt wel goed komen.
ajax moet gewoon ergens uit het buitenland een talentje halen, nederland loopt toch helemaal niks waar je op het moment iets mee opschiet
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanavond 2-0
Plaats jullie bets maar jongens.
Meedogenloze Stefanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Peanuts:
[ afbeelding ]
Janmaat - De vrij - Indi - Nelom
Dat van die verdedigers klopt volgens mij niet. Iedereen roept dat maar de regels van de UEFA zeggen wat anders. Dat je pas na je derde gele kaart een schorsing hebt. Ze hebben er nu 2.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Peanuts:
[ afbeelding ]
Janmaat - De vrij - Indi - Nelom
Hou je bek kutventquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef Zhano het volgende:
Feyenoord maakt echt geen schijn van kans hoor, helaas...
full pull op swansea vanavondquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
wel geld verbranden hoor die bet op Feyenoord
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
Ik verwacht een Feyenoord dat wil scoren en vooral snel. Je moet er toch 2 maken om te winnen. Verwacht dan ook dat we in de eerste helft voorstaan, maar het uiteindelijk niet gaan redden door een lullige counter. Daarom heb ik ook alleen ingezet op to win first half.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Je bent een dief van je eigen portemonnee
Immers heeft vanavond eindelijk zijn veters wat strakker vastgezet dus die knalt ze er zo in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
Die achterstand kunnen ze in de kuip als het publiek er achter staat en wanneer ze een goede dag hebben wel ombuigenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef Zhano het volgende:
Feyenoord maakt echt geen schijn van kans hoor, helaas...
Hoop voor je dat ze fifa wel snel regelen dan, en niet dat je het 2 weken na de release krijgtquote:
Je zou het op de releasedatum krijgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze fifa wel snel regelen dan, en niet dat je het 2 weken na de release krijgt
Ze proberen alles op de releasedag te verzenden maar ik denk dat zoveel mensen hem bij VI krijgen dat het nog lastig gaat worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze fifa wel snel regelen dan, en niet dat je het 2 weken na de release krijgt
ahh okequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ze proberen alles op de releasedag te verzenden maar ik denk dat zoveel mensen hem bij VI krijgen dat het nog lastig gaat worden.
100 overtredingen van Atletico, 2 rode kaarten volgens mij. Messi speelde matig en miste een penalty. Door dankzij de eerste 1-1.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:40 schreef DannyDeko het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van barca - athletico ? Had de stream eerste 30 min aan staan op de achtergrond en ik hoorde aan het commentaar dat er een hoop gebeurde.. maar heb de rest dus helemaal gemist.
Atleticoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:40 schreef DannyDeko het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van barca - athletico ? Had de stream eerste 30 min aan staan op de achtergrond en ik hoorde aan het commentaar dat er een hoop gebeurde.. maar heb de rest dus helemaal gemist.
Alsof die Russen onder de indruk zijn van dat publiek. En Kuban heeft gewoon meer kwaliteit. Dan is het idd hopen op dat alles goed samenvalt voor Fey. Maar ik zet mn geld er zeker niet op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die achterstand kunnen ze in de kuip als het publiek er achter staat en wanneer ze een goede dag hebben wel ombuigen
Ik zie Kuban ook gewoon een goal maken. Daar hebben ze meer dan genoeg kwaliteit voor. Een gelijkspel of kleine winst van Feyenoord is best mogelijk, maar ik denk niet dat ze doorgaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof die Russen onder de indruk zijn van dat publiek. En Kuban heeft gewoon meer kwaliteit. Dan is het idd hopen op dat alles goed samenvalt voor Fey. Maar ik zet mn geld er zeker niet op.
hahahaquote:
FIFA 12 had ik bij zavvi besteld. 1 week wachten vond ik die 12 euro die het scheelde met bol.com wel waard.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh okegeen risico met fifa hier, gewoon in de winkel halen
[..]
100 overtredingen van Atletico, 2 rode kaarten volgens mij. Messi speelde matig en miste een penalty. Door dankzij de eerste 1-1.
TT and friends on tourquote:
quote:
Nice !! Heb je nog meer stats. Hoe kom je aan die infoquote:
Google het zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Djeetje het volgende:
Aimar speelt niet meer bij Benfica toch ?
quote:
Nee ik kwam even mijn voetbalmanager bekijken en dacht even kijken waar het hier overgaatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Uit je vrienden groep gekickt ?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik kwam even mijn voetbalmanager bekijken en dacht even kijken waar het hier overgaat
Jij bent ook triest, op de dag dat ik wegging weer beginnen te posten!
Ja ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Ik moest 3x kijken of het je kloon was.
Alsof ik me daar mee bezig houquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik kwam even mijn voetbalmanager bekijken en dacht even kijken waar het hier overgaat
Jij bent ook triest, op de dag dat ik wegging weer beginnen te posten!
Heb ik een kloonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Ik moest 3x kijken of het je kloon was.
DS3quote:
Nee das toeval natuurlijkquote:
2quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik een kloon?
[..]
DS3
T gaat hier wel lekker ofniet
En je ga meteen weer lopen zeiken.quote:
Sinds jij weg bent zijn er ongeveer 13 kloons uit een blik gekropen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik een kloon?
[..]
DS3
Zegt degene die mij begroet met een haatberichtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En je ga meteen weer lopen zeiken.
Te veel vrouwelijke hormonen in je lichaam ?
quote:
Ga je me nog terug groeten, of zit dat er tegenwoordig ook al niet meer in?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik een kloon?
[..]
DS3
Lekker, al bekend wie erachter zit?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent zijn er ongeveer 13 kloons uit een blik gekropen.
Was toch een grapje man niet meteen zo op je teentjes getraptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zegt degene die mij begroet met een haatbericht!!!!!!!
Er zijn bepaalde vermoedens...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker, al bekend wie erachter zit?
Hee Pots (a)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ga je me nog terug groeten, of zit dat er tegenwoordig ook al niet meer in?
Vriendengroep is een woordquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Uit je vrienden groep gekickt ?
Dion is papa van een Leviquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee Pots (a)
Sorry ik wilde alleen even kort iets laten weten begint dat snotjong weer tegen me aan te lullen
Is de baby er al? En hoe is het met de andere baby's?
Ik las dat jij me had weggejaagdquote:
Meer duidelijkheid graagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde vermoedens...
Jij kan niks hebben, omdat PSV gister met 3-0 heeft verlorenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee Pots (a)
Sorry ik wilde alleen even kort iets laten weten begint dat snotjong weer tegen me aan te lullen
Is de baby er al? En hoe is het met de andere baby's?
Oke: het is rood en praat gebrekkig Engels.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik las dat jij me had weggejaagdHoe heb je dat gedaan dan?
[..]
Meer duidelijkheid graag
Jij ging weg, dus ik claimde je dogtagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik las dat jij me had weggejaagdHoe heb je dat gedaan dan?
Ik ben niet gegaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:18 schreef DePresident. het volgende:
Timmy.
Hoe was het in Milaan? Of was je niet gegaan?
Tjah mijn oprechte excuses dat het weer terug is danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke: het is rood en praat gebrekkig Engels.
Haha nee joh, wat een debielen daaro. Ook dat kansloze de terrasjes hier zijn te duurquote:
Ik zag ze vandaag nog allemaal uit de bus komen. Stemming zat er niet echt inquote:
Die hebben daar godverdomme lang voor moeten sparen ouwequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha nee joh, wat een debielen daaro. Ook dat kansloze de terrasjes hier zijn te duur
Dat noemt zich dan supporterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaanIk had er echt geen vertrouwen in na de thuiswedstrijd. En terecht, bleek gisteren. Desalwelteplus wel trots op PSV
Fucking ballen getoond
[..]
Tjah mijn oprechte excuses dat het weer terug is dan
nee man het begint met een Kquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke: het is rood en praat gebrekkig Engels.
Haha ja om dan met eigen bier op een plein te worden aangegaapt als aapjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben daar godverdomme lang voor moeten sparen ouwe
Naja als iets er niet inzit, mag een supporter dat ook best zeggen.quote:
vandaag clubs jongequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Vidal of IF Miccoli halen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |