SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Hoe dan 0,5 goals.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:53 schreef BDIL het volgende:
Nog meegenomen in de blessuretijd![]()
[ afbeelding ]
Had je gezien dat Bukharov had gescoord?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies. Minstens 15x om een goede positie in te nemen en dan schieten.
Gewoon, geen goals tijdens de reguliere speeltijd. Dat gaat met het betten altijd 0.5 - 1.5 - 2.5quote:
Ja, kopbal, maar hij is wel echt chubby zowat in het echt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had je gezien dat Bukharov had gescoord?
ooh...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon, geen goals tijdens de reguliere speeltijd. Dat gaat met het betten altijd 0.5 - 1.5 - 2.5
Nooit meer andere mensen belachelijk maken over hun IQ.quote:
Dat doe ik niet. Ik vroeg het me alleen af en vond het er raar uit zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nooit meer andere mensen belachelijk maken over hun IQ.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik vroeg het me alleen af en vond het er raar uit zien.
Ik doe niet aan betten, want onder de 18. Tevens denk ik ook niet dat dat goed zou aflopen.![]()
Ik doe het ook gewoonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik vroeg het me alleen af en vond het er raar uit zien.
Ik doe niet aan betten, want onder de 18. Tevens denk ik ook niet dat dat goed zou aflopen.![]()
Ik hoef het ook niet. Zal op de lange termijn echt niet zoveel winst maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon
Via mijn mama's naam
Te weinig voetbal kennis ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet. Zal op de lange termijn echt niet zoveel winst maken.
Niet genoeg voetbalkennis...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet. Zal op de lange termijn echt niet zoveel winst maken.
Pics. Bewijs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Te weinig voetbal kennis ?
Ik heb er al ¤100 mee verdient.
Mwah, ik volg veel voetbal en je kunt ook gewoon alleen maar op zekerheidjes wedden en zo heel langzaam wat winst maken, maar ik heb er gewoon geen interesse in...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Te weinig voetbal kennis ?
Ik heb er al ¤100 mee verdient.
Voetbalkennis moet ook aan elkaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pics. Bewijs.
En het is verdiend.Maar zo kan ik bezig blijven.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Voetbalkennis moet ook aan elkaar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar zo kan ik bezig blijven.
quote:
Denken dat zekerheidjes bestaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mwah, ik volg veel voetbal en je kunt ook gewoon alleen maar op zekerheidjes wedden en zo heel langzaam wat winst maken, maar ik heb er gewoon geen interesse in...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet te geloven dat er Ajacieden zijn die 11 miljoen voor Eriksen te weinig vinden!
Succes en muchos plezieros.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen om 9:15 op school zijn. Welterusten allemaal en veel succes/plezier morgen met school/werk/luieren.
Je had 15 voor hem kunnen krijgen, maar niet met een éénjarig contract.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet te geloven dat er Ajacieden zijn die 11 miljoen voor Eriksen te weinig vinden!
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat zekerheidjes bestaan
Mijn "Celtic to next round"-bet
Sja maar dat lang lopende contract had hij niet dus met 11 mio mag je in de handen klappen. Voor Holtby werd 2 miljoen betaald met een half jaar en voor Dembele betaalde Spurs 15 miljoen en die zat al bij Fulhamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je had 15 voor hem kunnen krijgen, maar niet met een éénjarig contract.
Die zit over een paar ook zo in het reuzenrad:quote:
Paul de Leeuw voor kids dit?quote:
Kon me die tegen Heerenveen al niet herinneren, maar die ging er dus ook niet in.quote:
Goede video. Ik mis hem nu al.quote:
Als je de focus op die balaannames, het wegdraaien, het anticiperen etc ook zo benadrukt dan zie je pas echt wat een speciale speler het isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede video. Ik mis hem nu al.
Nieuwe Iniestaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de focus op die balaannames, het wegdraaien, het anticiperen etc ook zo benadrukt dan zie je pas echt wat een speciale speler het is
Zo kun je ook een video maken waar Breuer geweldig in lijkt. Al valt het misschien wel op dat ie in de loop van het filmpje 15 jaar ouder wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de focus op die balaannames, het wegdraaien, het anticiperen etc ook zo benadrukt dan zie je pas echt wat een speciale speler het is
Een mix van Xavi en Iniestaquote:
Inderdaad, Eriksen heeft echt alles om te slagen bij de absolute top vind ik. Hij moet alleen vaker van die geniale momenten hebben en niet in de ene wedstrijd wel en in de ander niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo kun je ook een video maken waar Breuer geweldig in lijkt. Al valt het misschien wel op dat ie in de loop van het filmpje 15 jaar ouder wordt.
Ach, dat denken we elk jaar maar iedere keer staan er weer nieuwe spelers opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, Eriksen heeft echt alles om te slagen bij de absolute top vind ik. Hij moet alleen vaker van die geniale momenten hebben en niet in de ene wedstrijd wel en in de ander niet.
Vind het wel jammer voor de Eredivisie ook, blijven weinig echte topspelers over zo in Nederland.
Zag hem laatst in het GTA V topic, anders moet je het proberen in een relatie probleem topic. Daar wilt hij ook nog wel eens zijn ervaringen delen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:43 schreef Zhano het volgende:
Waar vind ik GJE tegenwoordig? Moet ff een nice horloge hebben voor max 100¤.
Dat is voor hem eerder het minimale bedrag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:43 schreef Zhano het volgende:
Waar vind ik GJE tegenwoordig? Moet ff een nice horloge hebben voor max 100¤.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |