Kiek m happen junge!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom staat NED2 in de TT.
Kijk, Ajax kan in Poule A tot D zitten. Dat wordt dan door de NOS uitgezonden. Op de andere dag een wedstrijd uit E tot H. Ik hoop dat op de andere dag tenminste de leuke wedstrijden zijn, vorig jaar was dat niet het geval bijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Heeft niks met helften te maken.
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, Ajax kan in Poule A tot D zitten. Dat wordt dan door de NOS uitgezonden. Op de andere dag een wedstrijd uit E tot H. Ik hoop dat op de andere dag tenminste de leuke wedstrijden zijn, vorig jaar was dat niet het geval bij
Ah zo daar heb je goed over nagedacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, Ajax kan in Poule A tot D zitten. Dat wordt dan door de NOS uitgezonden. Op de andere dag een wedstrijd uit E tot H. Ik hoop dat op de andere dag tenminste de leuke wedstrijden zijn, vorig jaar was dat niet het geval bij
Sport1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eurosport.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Joep Schreuder, houd je bek dicht.
Joep komt van NAC tvquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Joep zijn kunstgebit ingeslikt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |