3,5 miljoen en hij komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:05 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Stuur jij Duarte eens naar Amsterdam voor weinig.
Ik hoop dat jullie weer tegen Djenpr de Peppr mogen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, ik hoop dat ze Sjachtar, Real en Steaua loten.
gewoon niet naar oekraine gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie weer tegen Djenpr de Peppr mogen.
daar krijg je toch alleen maar een verkoudheid van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon niet naar oekraine gaan.
Wat ben je toch ook een dorpsidioot he.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij de pot indeling zou er een jury van 20 mensen uit 20 verschillendelanden moeten samen zitten om de pot indeling...
Krijg je veel betere pot indelingen
Indeling op sterkte:
Bayern (Dui)
Barcelona (Spa)
Chelsea (Eng)
Real Madrid (Spa)
Manchester United (Eng)
Dortmund (Dui)
Milan (Ita)
Manchester City (Eng)
Arsenal (Eng)
Atletico (Spa)
Sjachtjor (Oek)
Napoli (Ita)
Zenit (Rus)
Porto (Por)
PSG (Fra)
Juventus (Ita)
Schalke (Dui)
Ajax (Ned)
Real Sociedad (Spa)
Benfica (Por)
Olympiakos (Gri)
Galatasaray (Tur)
Leverkusen (Dui)
Marseille (Fra)
Kopenhagen (Den)
Bazel (Zwi)
Anderlecht(Bel)
Celtic (Sch)
Steaua (Roe)
Pilzen (Tsj)
CSKA Moskou (Rus)
Austria Wien (Oos)
Anderlecht sterker dan CSKA Moskou?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij de pot indeling zou er een jury van 20 mensen uit 20 verschillendelanden moeten samen zitten om de pot indeling...
Indeling op sterkte:
Bayern (Dui)
Barcelona (Spa)
Chelsea (Eng)
Real Madrid (Spa)
Manchester United (Eng)
Dortmund (Dui)
Milan (Ita)
Manchester City (Eng)
Arsenal (Eng)
Atletico (Spa)
Sjachtjor (Oek)
Napoli (Ita)
Zenit (Rus)
Porto (Por)
PSG (Fra)
Juventus (Ita)
Schalke (Dui)
Ajax (Ned)
Real Sociedad (Spa)
Benfica (Por)
Olympiakos (Gri)
Galatasaray (Tur)
Leverkusen (Dui)
Marseille (Fra)
Kopenhagen (Den)
Bazel (Zwi)
Anderlecht(Bel)
Celtic (Sch)
Steaua (Roe)
Pilzen (Tsj)
CSKA Moskou (Rus)
Austria Wien (Oos)
Ja joh Juve in pot 2 en Milaan in een.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Indeling op sterkte:
Bayern (Dui)
Barcelona (Spa)
Chelsea (Eng)
Real Madrid (Spa)
Manchester United (Eng)
Dortmund (Dui)
Milan (Ita)
Manchester City (Eng)
Arsenal (Eng)
Atletico (Spa)
Sjachtjor (Oek)
Napoli (Ita)
Zenit (Rus)
Porto (Por)
PSG (Fra)
Juventus (Ita)
Schalke (Dui)
Ajax (Ned)
Real Sociedad (Spa)
Benfica (Por)
Olympiakos (Gri)
Galatasaray (Tur)
Leverkusen (Dui)
Marseille (Fra)
Kopenhagen (Den)
Bazel (Zwi)
Anderlecht(Bel)
Celtic (Sch)
Steaua (Roe)
Pilzen (Tsj)
CSKA Moskou (Rus)
Austria Wien (Oos)
Zag ik iemand gaf hier een stream. Geweldig team hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Okian het volgende:
Dnjepr heeft vorige week Shakhtar nog 3-1 billenkoek gegeven
Will. I. An.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef Okian het volgende:
Klopt, en Shakhtar is ook verzwakt omdat ze een paar spelers de deur uit gedaan hebben dacht ik.
Jeb, maar ze hebben er wel veel bij gehaald weer. Vooral Brazilianen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef Okian het volgende:
Klopt, en Shakhtar is ook verzwakt omdat ze een paar spelers de deur uit gedaan hebben dacht ik.
Zitten er nu 11 in de selectie als ik goed geteld hebquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb, maar ze hebben er wel veel bij gehaald weer. Vooral Brazilianen.
Ja dan niet met Juventus uit pot 2 als je Napoli ook al hebt hè.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bayern/Barca
PSG/Juventus
Ajax
Napoli
Owja, dan PSG.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan niet met Juventus uit pot 2 als je Napoli ook al hebt hè.
En we gaan Real Madrid loten.
Real vervangen door Bayern dan graagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real, PSG,Ajax, Napoli wordt het inderdaad. Zo voorspelbaar
Dat zeg ik net.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real vervangen door Bayern dan graag
Ajax loot Real Madrid, Real Madrid en Real Madrid.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax loot Chelsea, AC Milan en RSCA
Anders Bayern Sjachtar Celtic
Ik las het, sorryquote:
Nee, want Ajax mag alleen Real loten. Dat gaat nep Jan van Halst zo uitleggen in zijn 3 uur durende programma.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real vervangen door Bayern dan graag
Vraag mij af of Ajax dan een punt kan pakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las het, sorrymaar dat zou wel de bazigste poule zijn. Bayern en Napoli door.
Vorig jaar deden ze leuk mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag mij af of Ajax dan een punt kan pakken.
Wat maakt het uit. Zijn toch kansloos. Ze moeten zorgen dat ze derde worden. Dus geen Napoli of Sociedad. Al zijn Boekarest en Pilz ook niet meteen minder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax loot Chelsea, AC Milan en RSCA
Anders Bayern Sjachtar Celtic
PSG stelt niet veel voor tot nu toe.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag mij af of Ajax dan een punt kan pakken.
idd, vooral hun aanval is niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSG stelt niet veel voor tot nu toe.
Celtic uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Zijn toch kansloos. Ze moeten zorgen dat ze derde worden. Dus geen Napoli of Sociedad. Al zijn Boekarest en Pilz ook niet meteen minder.
Realistische kijk, helemaal nu Eriksen en misschien Toby vertrekken. Die EL kun je met veel mazzel misschien nog (een beetje) winnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Zijn toch kansloos. Ze moeten zorgen dat ze derde worden. Dus geen Napoli of Sociedad. Al zijn Boekarest en Pilz ook niet meteen minder.
Daarna de supercup.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan ook lullen tot 18.55 en dan in 5 minuutjes loten.
Ik vind het tegenvallen sinds Cavani daar speelt jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, vooral hun aanval is niks.
Tussendoor nog uitreiking Europeesclub voetballer van het jaar Ribery, Ronaldo of Messiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prijzen uitdelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |