Is je bank zo klein of je vrouw zo groot?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vervolgens heb ik dan geen plek meer op de bank.
Want gaat ze languit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vervolgens heb ik dan geen plek meer op de bank.
woordspelingen ftwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
KRO detectives nu op TV, dodelijk saai maar mijn vrouw is er gek op.
Maar nu zit je toch ook achter de pc... Of voel je je nu verplicht om te FoKken om dat je geen tv met je vrouw wilt/mag kijken ?quote:
Mijn oude vertrouwde leren hoekbank moest na 12 jaar toch eens plaats maken voor wat anders en heb nu 3 zits met 2 stoelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je bank zo klein of je vrouw zo groot?
Mijn PC staat in de eetkamer en ik kan ook tegelijk TV kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu zit je toch ook achter de pc... Of voel je je nu verplicht om te FoKken om dat je geen tv met je vrouw wilt/mag kijken ?
Dat heb ik ook een tijdje gehad, toen ging mijn man zeuren dat ik altijd de bank in beslag namquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn oude vertrouwde leren hoekbank moest na 12 jaar toch eens plaats maken voor wat anders en heb nu 3 zits met 2 stoelen.
hoekbank voor jezelf?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, toen ging mijn man zeuren dat ik altijd de bank in beslag nam![]()
Nu heb ik een heerlijke hoekbank
En het 2 zits gedeelte is voor je kerel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, toen ging mijn man zeuren dat ik altijd de bank in beslag nam![]()
Nu heb ik een heerlijke hoekbank
Ik kan hier lopen zeiken, maar zo ben ik ook niet echt...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar je kan dan geen ruzie maken.
Jij bent best wel relaxed altijd, is dat echt of verberg je nog wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan hier lopen zeiken, maar zo ben ik ook niet echt...
Het 3-zitsgedeelte is voor mij een mijn man mag zijn benen op het loungegedeelte kwijtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En het 2 zits gedeelte is voor je kerel?
Dat gedeelte ben ik nu dus kwijt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het 3-zitsgedeelte is voor mij een mijn man mag zijn benen op het loungegedeelte kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |