abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130576053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha geen probleem joh.

Hier is een filmpje

Aah duidelijk, mag ik misschien vragen hoe hij blind is geworden? of is ie blind geboren?
oi mate
pi_130576200
_O_ Deze OP. Wat een parel. Mensen met een goed verhaal. Ze bestaan nog.

*stil* O+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_130576660
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:58 schreef Bestelbus het volgende:

[..]

Aah duidelijk, mag ik misschien vragen hoe hij blind is geworden? of is ie blind geboren?
Natuurlijk mag je dat vragen. Hij is blind geboren. Maar niet absoluut donker.

Hij was geboren met slecht zicht, bijvoorbeeld -5, maar dan niet te corrigeren met een bril. Langzamerhand is dat steeds erger geworden. Nu kan hij eigenlijk alleen nog maar kleuren zien. Bijvoorbeeld wanneer er een zonsondergang is, roze met een oranje vlek in het midden.

Wel leuk is dat hij dus wel weet wat rood of groen betekend. Of hoe mensen eruit zien. Je hebt ook blinden die gewoon geen kleuren kennen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 23:10:04 #29
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_130576691
Terechte klacht. Maar verdomme houd je niet meer bezig met die kerel die denkt dat hij overal recht op heeft en dat een iPhone een basisbehoefte is. Laat die blinde gewoon los, of ga eens goed met m praten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_130576833
Kwaliteits OP. :)

Je broer moet zich de ogen uit de kop schamen :') Sowieso haat ik mensen die zichzelf in de slachtofferrol plaatsen. Dat geparasiteer op je moeder is verschrikkelijk irritant.

Die 5 kamerwoning met tuin; ik hoop niet dat die sloebers aan kinderen willen beginnen? Nog een extra reden voor zijn vriendin om thuis te blijven natuurlijk.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:13:31 #31
396591 moddermonster
advocaat van de duivel
pi_130576877
Van zon broer zou ik ook rechts worden, jij schetst hem hier als een eersteklas eikel. ik denk dat jouw moeder niet beseft wat ze heeft aangericht (hoewel jij en zijn vriendin mij ook schuldig lijken)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:13:58 #32
397062 Der_Profi
I know where you live
pi_130576897
Is dit niet meer iets voor R&P?
Daar kicken ze op lange OP's :')
Q.E.D.
pi_130577263
Jongen gaat verloren zijn als mama het ooit het loodje gaat leggen.
pi_130577386
Wat maakt het uit of die vriendin knap is? Je broer merkt er toch niks van.

Overigens wel alles gelezen en tereckten klakht.
pi_130577472
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef Gamesua het volgende:
Wat maakt het uit of die vriendin knap is? Je broer merkt er toch niks van.

Overigens wel alles gelezen en tereckten klakht.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef KreKkeR het volgende:
wanneer een mooie vrouw met een normale (niet rijke of beroemde) blinde gozer heeft geloof ik toch altijd eerder in echte liefde dab wanneer het een ongelofelijk lelijke hork betreft...

Wellicht kort door de bocht, maar toch, ben wel nieuwsgierig :)
Krekker is de bom!
pi_130577479
Troep verwijderd. Als je het niet leest hoef je ook niet te reageren.

Iemand die blind is wordt natuurlijk automatisch als zielig gezien. En durf jij iets van zijn misbruik van de goedheid van anderen te zeggen ben jij de klootzak. Dus gewoon lekker laten gaan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:24:44 #37
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_130577480
ik wou dat ik ook blind was want dan hoefde ik die hele lange op niet te lezen
leuk
pi_130577784
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef Roadtrip het volgende:
Samenvatting:

Verwende broer is maatschappelijk debiel.
Bedankt voor de samenvatting; dat mag ook weleens gezegd worden.
Bij deze dus. Bedankt dat ik niet alles hoefde te lezen.

Rest mij verder enkel nog je veel sterkte te wensen met je debiele broer.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_130577868
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef BesottedOrb het volgende:

[..]

Je broer lijkt me een zeikstraal :D

en volgens mij vind hij zichzelf toch iets té zielig.. Ik zou het gewoon laten gaan, als hij geen huis kan vinden en op straat staat dan merkt hij wel dat er iets mis is.

en wat voor banen had je hem aangeboden?
My question exactly
pi_130578300
Stuur dit topic door naar je broer en laat hem de waarheid lezen.
pi_130578607
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef Loppe het volgende:
Jongen gaat verloren zijn als mama het ooit het loodje gaat leggen.
Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Dat kan gewoon niet eeuwig zo door blijven gaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Troep verwijderd. Als je het niet leest hoef je ook niet te reageren.

Iemand die blind is wordt natuurlijk automatisch als zielig gezien. En durf jij iets van zijn misbruik van de goedheid van anderen te zeggen ben jij de klootzak. Dus gewoon lekker laten gaan
Dank je voor het schoonmaken! En inderdaad iedere keer dat ik er iets van zeg, keert ineens de hele familie tegen me. :(

Maar zoals iets eerder gezegd:

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef moddermonster het volgende:
Van zon broer zou ik ook rechts worden, jij schetst hem hier als een eersteklas eikel. ik denk dat jouw moeder niet beseft wat ze heeft aangericht (hoewel jij en zijn vriendin mij ook schuldig lijken)
Ik denk inderdaad dat ik er ook wel een aandeel in heb. Het is zo makkelijk even iets extra's te doen. Net iets extra's voor hem te regelen. Bij elk ander zou ik diegene gewoon lekker vacatures op laten zoeken. Of zelf dingen regelen. Of zelf koken.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:32 schreef denkjedat het volgende:

[..]

My question exactly
De moeilijkste om voor elkaar te krijgen was geluidseditor bij een soort video podcasts op een of andere website. Het betaalde ook nog erg goed ook. En het was maatschappelijk relevant -- i.v.m. zijn studie.

Verder 2x bij een telefonische helpdesk, 1x gezellig zijn bij oudjes. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet meer.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef MCH het volgende:
Stuur dit topic door naar je broer en laat hem de waarheid lezen.
Haha wel een goede. Maar ik ben meer iemand die dit soort dingen face-to-face zegt. Al denk ik wel serieus dat ik hierover een gesprek moet beginnen.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_130580080
TS en ik lees veel hier post iets minder maar je hebt een heel goed punt! stoppen met de vertroeteling, Rutte zegt ook we moeten als een land de lasten dragen dus ook de luiwammesen al dan niet gehandicapt die wel wat kunnen uitvoeren :)
Lach met een schone bips
  donderdag 29 augustus 2013 @ 00:27:12 #43
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130580299
Wat heb je je blinde broer voor werk aangeboden?
Centrum van het universum ben ik..
pi_130580595
Ik hoop niet dat de OP echt waar is. Mijn bloed kookt al bijna als ik dit zo lees, laat staan als ik in jouw schoenen stond. Gewoon laten vallen die mensen.
I'm not having a stroke, just driving a Nissan.
pi_130581412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je dat vragen. Hij is blind geboren. Maar niet absoluut donker.

Hij was geboren met slecht zicht, bijvoorbeeld -5, maar dan niet te corrigeren met een bril. Langzamerhand is dat steeds erger geworden. Nu kan hij eigenlijk alleen nog maar kleuren zien. Bijvoorbeeld wanneer er een zonsondergang is, roze met een oranje vlek in het midden.

Wel leuk is dat hij dus wel weet wat rood of groen betekend. Of hoe mensen eruit zien. Je hebt ook blinden die gewoon geen kleuren kennen.
Ah okee, nouja liever zo geboren worden dan met zwart zicht geboren worden want dan heb je geen enkel besef van hoe dingen eruit zien..
oi mate
pi_130581487
Road, heb je nu al eens zelf een aardappel geschild?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_130581675
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:27 schreef Jv1994 het volgende:
Wat heb je je blinde broer voor werk aangeboden?
Twee posts naar boven...

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:35 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Ik hoop niet dat de OP echt waar is. Mijn bloed kookt al bijna als ik dit zo lees, laat staan als ik in jouw schoenen stond. Gewoon laten vallen die mensen.
Het mijne ook tijdens het typen.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 01:00 schreef Bestelbus het volgende:

[..]

Ah okee, nouja liever zo geboren worden dan met zwart zicht geboren worden want dan heb je geen enkel besef van hoe dingen eruit zien..
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik zou het persoonlijk ook verschrikkelijk vinden om blind te zijn. De kennis dat je jezelf niet zonder hulp uit elke situatie kunt redden.

quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Road, heb je nu al eens zelf een aardappel geschild?
:@ Hoe weet je dat ik dat ik dat nooit zelf doe?

Maar het antwoord: nee nog steeds niet.
pi_130581760
Leuk geschreven. Een persoonlijke herinnering dat ik bij het subkopje 'alternatief' moet doorlezen morgen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_130581888
Familielid van mij is ook zon overspannen type dat niets doet en met alles de ziekenkaart neemt :r MAAR DAT WEL ONDERTUSSEN FOTO'S UPLOAD VAN HAAR IN DE EFTELING!!!!
pi_130582674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef Bucketlist het volgende:
Kwaliteits OP. :)

Je broer moet zich de ogen uit de kop schamen :') Sowieso haat ik mensen die zichzelf in de slachtofferrol plaatsen. Dat geparasiteer op je moeder is verschrikkelijk irritant.

Die 5 kamerwoning met tuin; ik hoop niet dat die sloebers aan kinderen willen beginnen? Nog een extra reden voor zijn vriendin om thuis te blijven natuurlijk.
Dit dekt de lading aardig inderdaad.

Zó afhankelijk zijn van anderen en dan nog zó'n sterke negatieve opinie hebben over de leefwijze van anderen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')