De zorg, en dan vooral een bejaardentehuis waar je ongeschoold bijvoobeeld in de keuken en met buiten lopen met de mensen kan werken, betaalt ook goed, maar dan moet je wel tegen oude mensen kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:22 schreef expans het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er nog meer bijbaantjes zijn die evengoed betalen als de AH?
Standaardloon van 6,49, avondtoeslagen plus zondagen erbij en je verdient heel goed.
Hoe moet ik ooit een baantje vinden waar ik ook zo lekker kan verdienen?
In de AH moet je ook tegen vervelende klanten kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
De zorg, en dan vooral een bejaardentehuis waar je ongeschoold bijvoobeeld in de keuken en met buiten lopen met de mensen kan werken, betaalt ook goed, maar dan moet je wel tegen oude mensen kunnen
Ik heb drie bejaardentehuizen in een omtrek van een kilometer bij mijn filiaal. Elke dag zie je dezelfde demente mensen die hetzelfde vragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
De zorg, en dan vooral een bejaardentehuis waar je ongeschoold bijvoobeeld in de keuken en met buiten lopen met de mensen kan werken, betaalt ook goed, maar dan moet je wel tegen oude mensen kunnen
Oude mensen hebben nu eenmaal vaak last van hun stoelgang.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef Janneke141 het volgende:
Ik kan me ook nog wel herinneren dat een of andere bejaarde zo'n beetje dagelijks wc-papier kocht. Wil niet eens weten hoe dat soort woningen eruit zien.
Je bent op zaterdag en zondag pas om 10.00 uur beschikbaar in verband met uitslapen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef d4v1d het volgende:
Dit is best acceptabel toch? Contract is 9 uur per week
[ afbeelding ]
Maakt ik het de roostermaker ook een beetje makkelijk
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je bent op zaterdag en zondag pas om 10.00 uur beschikbaar in verband met uitslapen?
Verder is je beschikbaarheid heel netjes hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
JaAlhoewel ik het niet echt uitslapen vind
Als ze zeggen dat het niet uitkomt wil ik best iets vroeger opstaan.. maar dat zet ik nog even niet neerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Verder is je beschikbaarheid heel netjes hoor.
Gewoon wat minder lang fokken 's nachtsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat het niet uitkomt wil ik best iets vroeger opstaan.. maar dat zet ik nog even niet neer
Sst.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gewoon wat minder lang fokken 's nachts
Bij ons krijgen parttimers tegenwoordig nog maar een contract voor 6 uur per week. Onze vulshift is van 18.00 tot 20.15 uur dus ze mogen voor 2 uurtjes op komen draven. Ik weet niet of ik zelf zou kunnen, dan kom je aan en dan mag je al weer bijna naar huisquote:
Bij ons is die 3 uur lang, en ik ben gelukkig maar 10 mins onderweg. Of 15 als ik vanuit school komquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons krijgen parttimers tegenwoordig nog maar een contract voor 6 uur per week. Onze vulshift is van 18.00 tot 20.15 uur dus ze mogen voor 2 uurtjes op komen draven. Ik weet niet of ik zelf zou kunnen, dan kom je aan en dan mag je al weer bijna naar huis
Volgens AH daalt je productiviteit tot beneden het vriespunt als je langer dan 3 uur werkt. Na die 3 uur begint een nieuwe shift en word je vervangen door een verse collega.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ons is die 3 uur lang, en ik ben gelukkig maar 10 mins onderweg. Of 15 als ik vanuit school kom
2 uur is wel belachelijk
Sta je zeker wel met 2 op 'n pad? Of halen ze dat gewoon? (kleine paden?)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens AH daalt je productiviteit tot beneden het vriespunt als je langer dan 3 uur werkt. Na die 3 uur begint een nieuwe shift en word je vervangen door een verse collega.
Maar in die 2 uur moeten ze dus hun pad wegvullen en alles gespiegeld hebben. Vaak lukt het wel, maar het spiegelwerk heeft er wel soms onder te lijden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
JaAlhoewel ik het niet echt uitslapen vind
Waarom soliciteer je dan niet in je woonplaats? zoeken ze daar niemand dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
Ik ben het komende jaar alleen op zondag beschikbaar, 10-17:30. Als ze daar niet mee kunnen leven, jammer dan. Ik woon 200km verderop, dus ze hebben het maar te accepteren.
In principe sta je in je eentje. We hebben 7 paden en er worden 8 mensen ingeroosterd (2 voor bierfris). Vaak is het iets van van 120 - 150 colli per pad en bierfris meestal iets van 300 - 400. We gaan uit van 60 colli per uur, dus het komt wel eens voor dat er iemand hulp nodig heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sta je zeker wel met 2 op 'n pad? Of halen ze dat gewoon? (kleine paden?)
Ik moet eens gaan opletten hoeveel colli ik steeds krijg, een TL zegt dit nooit, de andere wel maar dan vergeet ik het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
In principe sta je in je eentje. We hebben 7 paden en er worden 8 mensen ingeroosterd (2 voor bierfris). Vaak is het iets van van 120 - 150 colli per pad en bierfris meestal iets van 300 - 400. We gaan uit van 60 colli per uur, dus het komt wel eens voor dat er iemand hulp nodig heeft.
Wat is de norm dan? Zo lang je niet wordt aangesproken dat je onder de norm presteert zou ik mij niet zo'n zorgen maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet eens gaan opletten hoeveel colli ik steeds krijg, een TL zegt dit nooit, de andere wel maar dan vergeet ik het.
Het is nog niet tegen me gezegd maar soms heb ik het gevoel dat ik ietwat sloom ben
Ze hebben niemand nodig. Al 3x gevraagd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom soliciteer je dan niet in je woonplaats? zoeken ze daar niemand dan?
De ene TL zegt wel eens bv. als ik tot 5 uur werk "je vulling is in principe tot 16:15. Daarna kan je nog even helpen op zuivel".. Maar meestal ben ik dan pas om 16:45 klaar.. Komt ook wel deels door karton vouwen e.d. En steeds heen en weer lopen (Winkel is staat best vol, en het karton/ lege fusten mogen niet in de weg staan natuurlijk)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat is de norm dan? Zo lang je niet wordt aangesproken dat je onder de norm presteert zou ik mij niet zo'n zorgen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |