Ja klopt, maar het is wel vervelend wanneer er lange rijen staan..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ach ja, dan zeg je toch even dat ze eventueel wat geld uit de ING automaat kunnen trekken.
Ze bedoelde juist, correct me if i am wrong, dat ze die mensen juist wél graag helpt maar de aso polen en luie beren onder de Nederlandse bevolking nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oude mensen en mensen met een handicap zijn vaak gefrustreert. Gewoon niet te lang over nadenken, laat ze snel afrekenen zodat ze weer sneller zijn opgerot.
Dacht dat een kratje vroeger 4 euro was ofzo. Das een forse prijsstijging.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is 7 euro al niet bijna een krat ES pilsener 24 fles? Dat in combinatie met Polen...
Ik dacht dat ik de enige was die opviel dat ze een KPK'tje hadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Waarin je natuurlijk mensen met een kort pittig kapsel inhuurt en zaken verkeerd doet (bv. Groenten uit de derving halen en in het vak leggen)![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dacht dat een kratje vroeger 4 euro was ofzo. Das een forse prijsstijging.
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die opviel dat ze een KPK'tje had
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je zou haast reageren op het haar van Armanda
Wat zijn luie beren? Tokkies?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ze bedoelde juist, correct me if i am wrong, dat ze die mensen juist wél graag helpt maar de aso polen en luie beren onder de Nederlandse bevolking niet.
Ja dit bedoelde ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ze bedoelde juist, correct me if i am wrong, dat ze die mensen juist wél graag helpt maar de aso polen en luie beren onder de Nederlandse bevolking niet.
Ik help iedereen even graag. Ik kan het eigenlijk wel met iedereen goed vinden.quote:
Nope, wel iemand die direct om 8.00 uur 12 blikjes ES bier komt halen en dan in de loop van de middag nog een keer. Met zijn trillende handen overhandigd hij altijd het geld omdat onder invloed en hij stinkt ook naar rotte vis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:59 schreef Clauwvd het volgende:
iemand van jullie ook een gall xs inpandig? Met mensen die 'sochtends om 8 uur een zakflesje wodka komen halen, iedere dag?
Altijd mooi om te zien hoe mensen weer op het juiste pad belandenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:07 schreef Emm16 het volgende:
Er kwam aan mijn kassa altijd een alcholist die veel blikken bier kocht. Hij zag er onzettend onverzorgd uit en moe en stonk ook.
Op een dag kwam die ineens helemaal fris aan m'n kassa met zijn (waarschijnlijke) vriendin. Hij zag er goed uit, mooie kleding en ik zag 0,0 alcohol tussen zijn boodschappen. Haha leuk om te zien!
Hahaha zoiets hebben wij ook. Elke donderdagochtend zelfde persoon traytje ES bier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nope, wel iemand die direct om 8.00 uur 12 blikjes ES bier komt halen en dan in de loop van de middag nog een keer. Met zijn trillende handen overhandigd hij altijd het geld omdat onder invloed en hij stinkt ook naar rotte vis.
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien trouwens, misschien dat zijn lever het begeven heeft
Een tijd terug kwam er bij ons altijd zo'n vent die helemaal van het pad af was, stonk een uur in de wind en had altijd zo'n enorme zweetvlek in zijn jas die er met wassen niet meer uit te krijgen is. We hebben hem maar een fles shampoo cadeau gedaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:09 schreef Emm16 het volgende:
Die man is trouwens helemaal veranderd wang de volgende dag zag hij er ook fris uit! ;-) jammer dat ik hem geen compliment heb gegeven.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een tijd terug kwam er bij ons altijd zo'n vent die helemaal van het pad af was, stonk een uur in de wind en had altijd zo'n enorme zweetvlek in zijn jas die er met wassen niet meer uit te krijgen is. We hebben hem maar een fles shampoo cadeau gedaan
Haha geweldig. Zoiets wil ik eigenlijk ook doen bij een vaste klant. Hij stinkt echt onzettend. Ik overdrijf niet. Echt naar een oude onbeschrijflijke muffe geurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een tijd terug kwam er bij ons altijd zo'n vent die helemaal van het pad af was, stonk een uur in de wind en had altijd zo'n enorme zweetvlek in zijn jas die er met wassen niet meer uit te krijgen is. We hebben hem maar een fles shampoo cadeau gedaan
Ja weet je, die mensen zijn ook best aardig, maar ergens is het mentaal mis gegaan en kunnen ze zichzelf eigenlijk niet meer op de rails krijgen. Het is best sneu, want vaak zijn het mensen die verder niemand heeft die op ze let.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:16 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Haha geweldig. Zoiets wil ik eigenlijk ook doen bij een vaste klant. Hij stinkt echt onzettend. Ik overdrijf niet. Echt naar een oude onbeschrijflijke muffe geur
Maar voorderest is het een lieve man, dus ik wilhem wel een pakket cadeau doen: shampoo, deo, etc maar ik ben bang dat ie het verkeerd opvat.
Ik ga eerst even aan m'n collega vragen wat zij er van vindt, want hij komt ook vaak bij haar kassa
Ja, die bezorger belt 2 keer en rijd vervolgens door naar de volgende klant. Mevrouw gaat dan klagen omdat hij niet kan ruiken dat ze slecht ter been is. Vervolgens zijn ze zo vriendelijk om dezelfde dag nogmaals de bestelling te leveren en dan wil ze niet open doen omdat dan al 20.00 uur isquote:Mijn bestelling zou bezorgd worden tussen 16.00 en 18.00 uur.
Aangezien ik invalide ben kan ik niet zo vlug bij de bel komen. Om even voor vijf uur werd er 2x gebeld en tegelijk ging de telefoon. Nadar ik de buitendeur had geopend zag ik tot mijn grote schrik dat de wagen van ah wegreed. Nadat ik geinformeerd had werd mij verteld dat mijn bestelling na 20.00 uur bezorgd zou worden,wat ik veel te laat vind om de deur nog open te doen. Zodoende zei ik dat het niet hoefde.
Gewenste oplossing
Dat men rekening moet houden met invalide mensen diew slecht ter been zijn en niet een twee drie de deur kunnen openen of een bestelling eerder bezorgen in plaats van 2 uur later.
Weet je wat? Ik ga het gewoon doen! Hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja weet je, die mensen zijn ook best aardig, maar ergens is het mentaal mis gegaan en kunnen ze zichzelf eigenlijk niet meer op de rails krijgen. Het is best sneu, want vaak zijn het mensen die verder niemand heeft die op ze let.
Ik zeg doengewoon een mooi verhaal er om heen wikkelen dat je het beste met hem voor hebt en het pakketje geven
Welkomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Dank! En, ja leuk!
Winkeltrainee @ ah dus.
Welke school zit je nu?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Voordeel dat ik mn studie af kan maken waar ik aan begonnen ben, op de hogeschool waar ik begonnen ben, Stenden heeft voor-, en nadelen. Persoonlijk vind ik dat er (te) weinig aandacht wordt besteed aan persoonlijke ontwikkeling, terwijl dat gaat over competenties die van groot belang zijn voor het al dan goed uitvoeren van een managementfunctie.. Ik start nu in mn 3e jaar, dus t zou jammer zijn om dan halverwege over te moeten stappen. Ken je t traject?
Ik werk nu nog als TL idd, ben bezig met overplaatsing en heb voorkeur aangegeven voor een ASM functie, Jij zit bij jumbo madurodam zie ik? Leuke functie wss, anders was je niet van blauw naar geel gegaan?
-edit ik heb niet goed gekeken, je zit niet bij jumbo madurodam. Hoe ik daar nou weer bij kom.. -_-'..
Precies. Dan niet he, die bezorger moet ook ze werk doen en kan niet bij elke klant 10min extra staan wachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:32 schreef mujentas het volgende:
Ik zit ook eens op klacht.nl te kijken (op zijn d4v1d's),
Sommigen zijn de realiteit toch wel flink uit het oog verloren.
[..]
Ja, die bezorger belt 2 keer en rijd vervolgens door naar de volgende klant. Mevrouw gaat dan klagen omdat hij niet kan ruiken dat ze slecht ter been is. Vervolgens zijn ze zo vriendelijk om dezelfde dag nogmaals de bestelling te leveren en dan wil ze niet open doen omdat dan al 20.00 uur is
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:32 schreef mujentas het volgende:
Ik zit ook eens op klacht.nl te kijken (op zijn d4v1d's),
Sommigen zijn de realiteit toch wel flink uit het oog verloren.
[..]
Ja, die bezorger belt 2 keer en rijd vervolgens door naar de volgende klant. Mevrouw gaat dan klagen omdat hij niet kan ruiken dat ze slecht ter been is. Vervolgens zijn ze zo vriendelijk om dezelfde dag nogmaals de bestelling te leveren en dan wil ze niet open doen omdat dan al 20.00 uur is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |