abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:20:05 #101
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_130577226
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:18 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Ja in samenwerking met de vaste afdelingschef. (Toen hadden ze nog geen nieuwe). Je hebt ij het weekend toch ook iemand nodig om dan de regie te nemen van de afdeling, en daar word ik voor opgeleid.

Oke?
Maar je deed net alsof je de "reddende engel" van Jumbo zou worden. Twee afdelingschef eruit en jij zou het daar wel even op orde gaan brengen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:24:44 #102
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130577481
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Maar je deed net alsof je de "reddende engel" van Jumbo zou worden. Twee afdelingschef eruit en jij zou het daar wel even op orde gaan brengen.
Haha zo kwam het miss indd over.
Het zal wel gewoon de blijheid van mij zijn geweest :') haha.

Kijk, je had een FT TL en een voor t weekend. Veel te veel derving dst ze niet erkende en deden net of hun neus bloedde. Voor lange tijd afdelkngsresultaten zwaar ondermaats.
Zij eruit.

Nu nieuwe FT'ER TL en ik word opgeleid tot die voor het weekend.

Hoop dat het duidelijk is en dat we het nu kunnen laten rusten.
pi_130577584
Het ware verhaal is toch wat minder smeuïg en zoals ik het nu lees, ben je in de verste verte nog geen leidinggevende.

[ Bericht 2% gewijzigd door mujentas op 28-08-2013 23:31:19 (woordje vergeten) ]
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:28:33 #104
Watdoeteenvulploegleider
pi_130577661
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
Het ware verhaal is toch wat minder smeuïg en zoals ik het nu lees, ben je in de verste verte nog leidinggevende.
Inderdaad, gewoon zoals normaal eerst opleiding en dan pas doen. Ik heb me, zoals ik nu teruglees me ongelukkig uitgedrukt om maar eens een woord te gebruiken.
Waar natuurlijk op door werd gegaan en zo uitgroeidd tot bash wdev ;(.
Niet zo bedoeld iig, oke?
pi_130577714
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hij zei toen toch ook dat ie het samen met iemand ging doen en dat 'hun visies wel overeenkwamen'?
pi_130577767
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Hij zei toen toch ook dat ie het samen met iemand ging doen en dat 'hun visies wel overeenkwamen'?
Met de bedrijfsleider toch?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:30:37 #107
378682 JohnBercow
pi_130577787
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef mujentas het volgende:

[..]

Met de bedrijfsleider toch?
Nee, de FT afdelingschef.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:31:00 #108
Watdoeteenvulploegleider
pi_130577810
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Is ook. Dat zei de SM tijdens onze een van onze gesprekken. En het blijkt ook zo te zijn.
pi_130577884
Ik hoop dat je, na je opleiding iig, krijgt wat je verwacht en dat ze je niet buiten flikkeren...
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:32:31 #110
378682 JohnBercow
pi_130577894
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Is ook. Dat zei de SM tijdens onze een van onze gesprekken. En het blijkt ook zo te zijn.
Wanneer wordt je bedrijfsleider? Met jouw visie zou je een winkel kunnen runnen, want dat is de visie van een bedrijfsleider :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:34:02 #111
Watdoeteenvulploegleider
pi_130577964
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:32 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wanneer wordt je bedrijfsleider? Met jouw visie zou je een winkel kunnen runnen :P
Beginnen we weer...

Nu nog iemand anders over dat ik frits word ik een week en dan hebben we dat ook weer gehad. Zucht..
pi_130577990
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef Clauwvd het volgende:
Oh, dan begreep ik t niet goed, dacht dat je nu al in die leidinggevende functie zat. Trouwens, Jumbo heeft een raar systeem, heel veel afdelingen en heel veel afdelingschefs, toch? Dus is niet vergelijkbaar met TL bij ah, imo.
Jumbo werkt wel met meer afdelingen inderdaad:

KW = Houdbaar, DV & Zuivel
- Afdelingschef (Aansturing van de hele afdeling);
- Verkoopmedewerkers (Assisteren de afdelingschef);
- Vulploegleiders (Aansturing van de vulploeg)
- Hulpkrachten (Vakkenvullers)

Verslijn = Brood, Vleeswaren, Kaas & Deli
- Verkoopmedewerkers (A of B*)
- Hulpkrachten (Avond/zaterdag)

A.G.F = Aardappels, Groente & Fruit
- Verkoopmedewerkers (A of B, afhankelijk van de winkel omvang);
- Vulploegleiders (Afhankelijk van de winkel omvang *);
- Hulpkrachten (Vakkenvullers, los van de kw)

Slagerij
- Afdelingschef (aansturing van de hele afdeling);
- Verkoopmedewerkers.

Kassa = Kassa, counter & event. post
- Afdelingschef (Hoofdcaissière)
- Assistent Hoofd caissière (De vulploegpleider van de kassa)
- caissières (A / B, Vast of hulpkracht)

* = Sommige winkels krijgen de levering van de A.G.F. 's morgens, de hele dag door verwerken de verkoopmedewerkers dan de vracht en de hulpkrachten (vaak dan maar 1) komt in de avond de voorraad van die dag nakijken.

Andere winkels krijgen de levering van de A.G.F. 's avonds, overdag gaan dan de verkoopmedewerkers de voorraad nakijken. In de avond krijg je dan een handje vol hulpkrachten en een vulploegleider die de vracht gaat verwerken.

EDIT: De ASM en SM werkt wel het zelfde als de AH. Alleen is de ASM meestal een DKW Chef die bezig is om SM te worden (zoals ik :) )
pi_130577995
quote:
16s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Beginnen we weer...

Nu nog iemand anders over dat ik frits word ik een week en dan hebben we dat ook weer gehad. Zucht..
Je kan anders wel koffie voor hem halen ;) :6

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2013 23:36:01 ]
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:35:13 #114
378682 JohnBercow
pi_130578017
quote:
16s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Beginnen we weer...

Je begint zelf met de opmerkingen (nu dus) dat jouw visie overeenkomt met die van de bedrijfsleider.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:35:56 #115
Watdoeteenvulploegleider
pi_130578045
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:32 schreef Clauwvd het volgende:
Ik hoop dat je, na je opleiding iig, krijgt wat je verwacht en dat ze je niet buiten flikkeren...
Ja hoop het ook. We zullen zien.
Als het zo is dan is het zo, is het niet, dan niet.
Hoop, en zal mijn best gaan doen voor, het eerste :).

Maar het allerangrijktste blijft xtoch mijn diploma's imho.
pi_130578056
Die jongen heeft gewoon vertrouwen in zichzelf en zijn werkgever, en ik hoop voor m dat t hem lukt. Klaar, toch?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:37:08 #117
Watdoeteenvulploegleider
pi_130578092
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Je begint zelf met de opmerkingen (nu dus) dat jouw visie overeenkomt met die van de bedrijfsleider.
Nee, wat ik zei was, dat de SM zei dat de visie die de afdelingschef had overeenkwam met de mijne.
pi_130578127
Paar erger momenten achter de kassa:

Er kwam vandaag een man aan m'n kassa. Ik groette hem vriendelijk. Vervolgens keek hij me aan en gooide zijn mandje op de band. Like wtf gebeurd er hier? :') Daarna vroeg hij aan me of ik het niet kon uitpakken. Waarop ik vroeg waarom die het zelf niet deed. Hij zei toen: 'ja daar zijn jullie toch voor, he? Het heet klantvriendelijkheid, ik heb er gewoon geen zin in.'
Are you kidding me :')
Uiteindelijk had hij gewonnen want hij zei dat als ik het niet zo uitpakken de AH een klant heeft verloren plus een klacht zou indienen bij de manager.
Sommige denken ook echt dat het een prive service is.

Oh nog een frustratie momentje. Mensen die geen balkje tussen hun boodschappen plaatsen. Aaaaaargh! Vervelend ten top. Ik moest heel vaak mijn TL omroepen voor de sleutel om te komen annuleren. En hij begon zich meer te ergeren, maarja ik kan er ook niets aan doen.
Oh en er kwamen een paar Polen aan mijn kassa die bier kochtten. Ze wilden met een creditcard betalen maar dat kan niet bij ons filiaal. Ik had ze ook uitgelegd dat het niet kon en waarok niet op een vriendelijke manier. Ze keken me toen boos aan en die man zei koerva wat duidelijk op mij viel. Uiteindelijk hadden ze afgerekend met contant geld. :')
Ik zocht zojuist op wat koerva betekend, het betekend 'hoer'

Triest. :')
pi_130578193
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:37 schreef Emm16 het volgende:

Er kwam vandaag een man aan m'n kassa. Ik groette hem vriendelijk. Vervolgens keek hij me aan en gooide zijn mandje op de band. Like wtf gebeurd er hier? :') Daarna vroeg hij aan me of ik het niet kon uitpakken. Waarop ik vroeg waarom die het zelf niet deed. Hij zei toen: 'ja daar zijn jullie toch voor, he? Het heet klantvriendelijkheid, ik heb er gewoon geen zin in.'
Uiteindelijk had hij gewonnen want hij zei dat als ik het niet zo uitpakken de AH een klant heeft verloren plus een klacht zou indienen bij de manager.

Oh nog een frustratie momentje. Mensen die geen balkje tussen hun boodschappen plaatsen. Aaaaaargh! Vervelend ten top. Ik moest heel vaak mijn TL omroepen voor de sleutel om te komen annuleren. En hij begon zich meer te ergeren, maarja ik kan er ook niets aan doen.
Oh en er kwamen een paar Polen aan mijn kassa die bier kochtten. Ze wilden met een creditcard betalen maar dat kan niet bij ons filiaal. Ik had ze ook uitgelegd dat het niet kon en waarok niet op een vriendelijke manier. Ze keken me toen boos aan en die man zei koerva wat duidelijk op mij viel. Uiteindelijk hadden ze afgerekend met contant geld. :')

Ik snap niet waarom de ah geen credit card accepteert.

In het buitenland zie je het overal, en raden ze het zelfs aan voor toeristen :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:40:08 #120
Watdoeteenvulploegleider
pi_130578223
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:37 schreef Emm16 het volgende:

Kijk als het nu eem oudere mevrouw is of iemand in een rolstoel js dat echt geen probleem, maar er geen zin in hebben. ..

Het ene oor in, en het andere oor uit, moet je denken :). Snap wel dat je van binnen gefrustreerd raakt.
pi_130578228
Frits kan zelf geen kinderen krijgen en heeft watdoeteenvulploegleider geadopteerd.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:40:28 #122
378682 JohnBercow
pi_130578240
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef d4v1d het volgende:
Ik snap niet waarom de ah geen credit card accepteert.

Omdat banken/CC maatschappijen hier belachelijk hoge bedragen in rekening brengen bij betalingen met CC.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_130578246
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Omdat banken/CC maatschappijen hier belachelijk hoge bedragen in rekening brengen bij betalingen met CC.
Oh, dan ist best logish :P
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:40:43 #124
378682 JohnBercow
pi_130578249
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef mujentas het volgende:
Frits kan zelf geen kinderen krijgen en heeft watdoeteenvulploegleider geadopteerd.
_O_ _O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_130578259
quote:
Klacht Albert Heijn: beloofde dieren

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 3

Mijn klacht is dat ik geleid door de reclame van AH over hamsterweken al bij verschillende vestigingen om daar de een beloofde hamster te halen maar in geen een winkel is het beestje te verkrijgen.(beestje zou verjaarskadootje voor een van mijn kinderen worden.en in deze dure tijd kan ik wel iets gratis gebruiken.

Gewenste oplossing
dat AH voor mij een hamster besteld in een dierenwinkel in de buurt,ik haal hem zelf wel op,
Wat _O- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')