Maar je deed net alsof je de "reddende engel" van Jumbo zou worden. Twee afdelingschef eruit en jij zou het daar wel even op orde gaan brengen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:18 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja in samenwerking met de vaste afdelingschef. (Toen hadden ze nog geen nieuwe). Je hebt ij het weekend toch ook iemand nodig om dan de regie te nemen van de afdeling, en daar word ik voor opgeleid.
Oke?
Haha zo kwam het miss indd over.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar je deed net alsof je de "reddende engel" van Jumbo zou worden. Twee afdelingschef eruit en jij zou het daar wel even op orde gaan brengen.
Inderdaad, gewoon zoals normaal eerst opleiding en dan pas doen. Ik heb me, zoals ik nu teruglees me ongelukkig uitgedrukt om maar eens een woord te gebruiken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
Het ware verhaal is toch wat minder smeuïg en zoals ik het nu lees, ben je in de verste verte nog leidinggevende.
Hij zei toen toch ook dat ie het samen met iemand ging doen en dat 'hun visies wel overeenkwamen'?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar je deed net alsof je de "reddende engel" van Jumbo zou worden. Twee afdelingschef eruit en jij zou het daar wel even op orde gaan brengen.
Met de bedrijfsleider toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Hij zei toen toch ook dat ie het samen met iemand ging doen en dat 'hun visies wel overeenkwamen'?
Is ook. Dat zei de SM tijdens onze een van onze gesprekken. En het blijkt ook zo te zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Hij zei toen toch ook dat ie het samen met iemand ging doen en dat 'hun visies wel overeenkwamen'?
Wanneer wordt je bedrijfsleider? Met jouw visie zou je een winkel kunnen runnen, want dat is de visie van een bedrijfsleiderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Is ook. Dat zei de SM tijdens onze een van onze gesprekken. En het blijkt ook zo te zijn.
Beginnen we weer...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wanneer wordt je bedrijfsleider? Met jouw visie zou je een winkel kunnen runnen
Jumbo werkt wel met meer afdelingen inderdaad:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef Clauwvd het volgende:
Oh, dan begreep ik t niet goed, dacht dat je nu al in die leidinggevende functie zat. Trouwens, Jumbo heeft een raar systeem, heel veel afdelingen en heel veel afdelingschefs, toch? Dus is niet vergelijkbaar met TL bij ah, imo.
Je kan anders wel koffie voor hem halenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Beginnen we weer...
Nu nog iemand anders over dat ik frits word ik een week en dan hebben we dat ook weer gehad. Zucht..
Je begint zelf met de opmerkingen (nu dus) dat jouw visie overeenkomt met die van de bedrijfsleider.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Beginnen we weer...
Nu nog iemand anders over dat ik frits word ik een week en dan hebben we dat ook weer gehad. Zucht..
Ja hoop het ook. We zullen zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:32 schreef Clauwvd het volgende:
Ik hoop dat je, na je opleiding iig, krijgt wat je verwacht en dat ze je niet buiten flikkeren...
Nee, wat ik zei was, dat de SM zei dat de visie die de afdelingschef had overeenkwam met de mijne.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je begint zelf met de opmerkingen (nu dus) dat jouw visie overeenkomt met die van de bedrijfsleider.
Ik snap niet waarom de ah geen credit card accepteert.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:37 schreef Emm16 het volgende:
Paar erger momenten achter de kassa:
Er kwam vandaag een man aan m'n kassa. Ik groette hem vriendelijk. Vervolgens keek hij me aan en gooide zijn mandje op de band. Like wtf gebeurd er hier?Daarna vroeg hij aan me of ik het niet kon uitpakken. Waarop ik vroeg waarom die het zelf niet deed. Hij zei toen: 'ja daar zijn jullie toch voor, he? Het heet klantvriendelijkheid, ik heb er gewoon geen zin in.'
Are you kidding me
Uiteindelijk had hij gewonnen want hij zei dat als ik het niet zo uitpakken de AH een klant heeft verloren plus een klacht zou indienen bij de manager.
Sommige denken ook echt dat het een prive service is.
Oh nog een frustratie momentje. Mensen die geen balkje tussen hun boodschappen plaatsen. Aaaaaargh! Vervelend ten top. Ik moest heel vaak mijn TL omroepen voor de sleutel om te komen annuleren. En hij begon zich meer te ergeren, maarja ik kan er ook niets aan doen.
Oh en er kwamen een paar Polen aan mijn kassa die bier kochtten. Ze wilden met een creditcard betalen maar dat kan niet bij ons filiaal. Ik had ze ook uitgelegd dat het niet kon en waarok niet op een vriendelijke manier. Ze keken me toen boos aan en die man zei koerva wat duidelijk op mij viel. Uiteindelijk hadden ze afgerekend met contant geld.
Ik zocht zojuist op wat koerva betekend, het betekend 'hoer'
Triest.
Kijk als het nu eem oudere mevrouw is of iemand in een rolstoel js dat echt geen probleem, maar er geen zin in hebben. ..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:37 schreef Emm16 het volgende:
Paar erger momenten achter de kassa:
Er kwam vandaag een man aan m'n kassa. Ik groette hem vriendelijk. Vervolgens keek hij me aan en gooide zijn mandje op de band. Like wtf gebeurd er hier?Daarna vroeg hij aan me of ik het niet kon uitpakken. Waarop ik vroeg waarom die het zelf niet deed. Hij zei toen: 'ja daar zijn jullie toch voor, he? Het heet klantvriendelijkheid, ik heb er gewoon geen zin in.'
Are you kidding me
Uiteindelijk had hij gewonnen want hij zei dat als ik het niet zo uitpakken de AH een klant heeft verloren plus een klacht zou indienen bij de manager.
Sommige denken ook echt dat het een prive service is.
Oh nog een frustratie momentje. Mensen die geen balkje tussen hun boodschappen plaatsen. Aaaaaargh! Vervelend ten top. Ik moest heel vaak mijn TL omroepen voor de sleutel om te komen annuleren. En hij begon zich meer te ergeren, maarja ik kan er ook niets aan doen.
Oh en er kwamen een paar Polen aan mijn kassa die bier kochtten. Ze wilden met een creditcard betalen maar dat kan niet bij ons filiaal. Ik had ze ook uitgelegd dat het niet kon en waarok niet op een vriendelijke manier. Ze keken me toen boos aan en die man zei koerva wat duidelijk op mij viel. Uiteindelijk hadden ze afgerekend met contant geld.
Ik zocht zojuist op wat koerva betekend, het betekend 'hoer'
Triest.
Omdat banken/CC maatschappijen hier belachelijk hoge bedragen in rekening brengen bij betalingen met CC.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef d4v1d het volgende:
Ik snap niet waarom de ah geen credit card accepteert.
Oh, dan ist best logishquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Omdat banken/CC maatschappijen hier belachelijk hoge bedragen in rekening brengen bij betalingen met CC.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef mujentas het volgende:
Frits kan zelf geen kinderen krijgen en heeft watdoeteenvulploegleider geadopteerd.
Watquote:Klacht Albert Heijn: beloofde dieren
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 3
Mijn klacht is dat ik geleid door de reclame van AH over hamsterweken al bij verschillende vestigingen om daar de een beloofde hamster te halen maar in geen een winkel is het beestje te verkrijgen.(beestje zou verjaarskadootje voor een van mijn kinderen worden.en in deze dure tijd kan ik wel iets gratis gebruiken.
Gewenste oplossing
dat AH voor mij een hamster besteld in een dierenwinkel in de buurt,ik haal hem zelf wel op,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |