Mwah, op de lange termijn zal als Ajax weer naar de Europese subtop wil de Nederlandse competitie mee moeten groeien. Daar helpt dit niet bij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:57 schreef Shreyas het volgende:
De buit voor Ajax is ook binnen. We vangen 6 miljoen euro extra
Dagelijkse kost, moet kunnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja en over een paar weken gaan we lachen over ajax
JAHAHAHAHA SCHANDALIG VERLIEZEN VAN MILAN WAT EEN KNEUZENquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef FiliusDeorum het volgende:
HAHAHAHAHA PSV EVEN LACHEN HAHAHA WAT EEN KNUPPELS HAHAHAHAHAHA
Aad de Mos heeft dan ook geen verstand van voetbalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Appeltje eitje. Weer met 3 ploegen in de CL. En al die mensen die dachten dat PSV kans had zoals Aad de mos.
Wat lul jij nou?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
Best grappig. Vooraf werd PSV kansloos bestempeld en toch allemaal zeer uitbundig juichen voor een formaliteit.
wow caps lockquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JAHAHAHAHA SCHANDALIG VERLIEZEN VAN MILAN WAT EEN KNEUZEN
WON AJAX PAAR JAAR TERUG MAKKELIJK VAN TOEN WAS HET OOK ZO BESLISSEND
de joden komen uit hun holletje maar bij de 2-2 gaan ze weer terugkruipen en huilen waarom de wereld zo oneerlijk is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
Best grappig. Vooraf werd PSV kansloos bestempeld en toch allemaal zeer uitbundig juichen voor een formaliteit.
Als PSV Lyon had geloot ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Wijnaldum die kans had gemaakt
was het een totaal andere wedstrijd geworden!
Jeroen Grueterquote:
Stoer man het k-woord zeggen op de basisschoolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef psvfan10 het volgende:
IK KAN ECHT NIET TEGEN DIE KANKER GLATTENBORG VIEZE KANKER TERINGLEIER IK HEB NOG LIEVER BJORN KUIPERS GVD ZEG
Gaat het even, wat een taalgebruik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef psvfan10 het volgende:
IK KAN ECHT NIET TEGEN DIE KANKER GLATTENBORG VIEZE KANKER TERINGLEIER IK HEB NOG LIEVER BJORN KUIPERS GVD ZEG
Slechtste analist van NL.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aad de Mos heeft dan ook geen verstand van voetbal
jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef psvfan10 het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef psvfan10 het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JAHAHAHAHA SCHANDALIG VERLIEZEN VAN MILAN WAT EEN KNEUZEN
WON AJAX PAAR JAAR TERUG MAKKELIJK VAN TOEN WAS HET OOK ZO BESLISSEND
En dat is volledig uitgekomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was de algemene opinie hier.
Pipoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef psvfan10 het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort reacties maken fok leuk
Doe eens normaal dat die jochies van jouw er nou niks van kunnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef psvfan10 het volgende:
Ja jij bent gewoon een dorpsidioot, een beetje de RubenSosa van Ajax.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA U MAD? U MAD? HAHAHAHA
Wijnaldum ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef Heeinz het volgende:
Die psvfan10 is he-le-maal de weg kwijt
nogmaals mijn 2e reactie hierop:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef psvfan10 het volgende:
Is het zn leeftijd of zn IQ...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef Heeinz het volgende:
Die psvfan10 is he-le-maal de weg kwijt
FilisDeorum is gewoon de RubenSosa van Ajax, allebei even zielig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort reacties maken fok leuk
oeiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jij bent gewoon een dorpsidioot, een beetje de RubenSosa van Ajax.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jij bent gewoon een dorpsidioot, een beetje de RubenSosa van Ajax.
En hij is extreem langzaamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef hafcfan het volgende:
Die Park kan der ook niks van. Ligt meer dan dat die staat.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb het idee dat Park zometeen gewisseld gaat worden, heb hem nog niet veel goeds zien doen.
Inderdaad. Weer met beide beentjes op de grond. Vond het eerder een arrogante dan een warme club.quote:
En nou gaat ie nog zitten ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef hafcfan het volgende:
Die Park kan der ook niks van. Ligt meer dan dat die staat.
Oh ik erger me al maanden aan die figuur.quote:
dat zegt me pa ook altijdquote:
Daarmee doe je Depay tekort.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Heeinz het volgende:
Willems is echt een groot talent hoor
Hihi, jij bent echt grappig.quote:
Is ook weer zo. Het zijn beiden grote talenten die de potentie hebben de wereldtop te bereiken.quote:
Hij is het goddelijke voetbal van Van Gaal gewend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hihi, jij bent echt grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |