Maher met een goede volley, Matavz met een puntertje net voor rust, Willems op de lat. Maar die tellen weer niet oid? Net als vorige week in Eindhoven?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen een kopballetje van Matavz eigenlijk.
Wij zijn Juventus, wij kunnen niet verliezen want wij zijn niet te verslaan. Even meedoen met bianconeri.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die gast dacht dat Juve 2x zo goed als Bayern was.
Zondagsschot, kansloos rollertje en een mislukte voorzet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maher met een goede volley, Matavz met een puntertje net voor rust, Willems op de lat. Maar die tellen weer niet oid? Net als vorige week in Eindhoven?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondagsschot, kansloos rollertje en een mislukte voorzet.
Helaas wel ja. Al zijn de supporters ook erg bang voor de afstandsschoten van Willems en Depayquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen een kopballetje van Matavz eigenlijk.
Als ik ooit zo arrogant word over Juve neem ik een Torino ui net zoals TomPSV.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij zijn Juventus, wij kunnen niet verliezen want wij zijn niet te verslaan. Even meedoen met bianconeri.
Dan nog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doet hij in 3 uur man. 700 posts per dag ofzo is normaal voor hem.
wil je met me verkeringquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef Momo... het volgende:
Net nog lekkere plofkip gegeten van de AH
Dan noem je ook een team, alleen Utrecht zelf vindt zichzelf zo goed, in de rest van Nederland de meest gehate ploeg. 2x per jaar volle bak tegen Ajax en de rest van het jaar is het niks, met die bejaard uitziende kale voorop.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat van dat Zulte weinig meer over is. Is geen beter team dan een Utrecht ofzo.
Ik ook. Eet het liever niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef Momo... het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip dippers van IGLOquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef Momo... het volgende:
Dat klopt, Milan was ook gewoon beter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij vergeet Montolivo en de Kopbal en knal van SeS
Euh. Okquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:45 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Dan noem je ook een team, alleen Utrecht zelf vindt zichzelf zo goed, in de rest van Nederland de meest gehate ploeg. 2x per jaar volle bak tegen Ajax en de rest van het jaar is het niks, met die bejaard uitziende kale voorop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |