Buiten die wanhopige afstandschoten heeft PSV helemaal niets te bieden. Vandaag weet AC Milan ook gewoon hoe het zit, laat PSV maar het spel maken, die scoren toch niet. Milan met dodelijke counters en PSV is kansloos. Let maar op als straks ook Mbaye Niang erin komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze speelden prima tegen Milan thuis en hadden ook gewoon met 1-0 hier kunnen staan. Buiten die wanhopige afstandsschoten doen ze ook vandaag niet zwaar onder voor Milan hoor dus.
Je moet iets hequote:
Waar ze ook niet in de buurt van 3 punten kwamen. In Italië een grijze middenmoter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zulte is de nummer 2 van Belgie en je vergeet Milan thuis....
Heracles zou hier nog 0-0 hebben gestaan. Zij hadden immers ook het betere van het spel tegen Psv.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Milaan blijft simpel op de been. Ze laten zien dat de Serie A nog steeds 2 klasse beter is. Ja PSV heeft kansen gehad thuis, maar zelfs Hellas speelde het slechtste Milaan sinds jaren weg. Wel jammer dat ze nu nog aankopen kunnen doen.
Niks mis mee, bedankt man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Nober het volgende:
Speciaal voor tijdens de rust.
http://vimeo.com/groups/192268/videos/54910363
Ik vind de Belgische competitie weinig soeps.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zulte is de nummer 2 van Belgie en je vergeet Milan thuis....
De Wereld Draait Doorquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
Deze ook
Dus Feyenoord heeft uit met 2-1 verloren van de nummer 1 van Nederland.quote:
hallo bianconeriquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Milaan blijft simpel op de been. Ze laten zien dat de Serie A nog steeds 2 klasse beter is. Ja PSV heeft kansen gehad thuis, maar zelfs Hellas speelde het slechtste Milaan sinds jaren weg. Wel jammer dat ze nu nog aankopen kunnen doen.
Milan had al 3x kunnen scoren, maar laten Psv voornamelijk aan de bal na de vroege voorsprong.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:40 schreef Momo... het volgende:
Eerste helft bijna helemaal gemist, viel PSV mee?
Ze spelen zeker niet goed, maar Milan ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:40 schreef Momo... het volgende:
Eerste helft bijna helemaal gemist, viel PSV mee?
Deze man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heracles zou hier nog 0-0 hebben gestaan. Zij hadden immers ook het betere van het spel tegen Psv.
Zonde eigenlijk dat Nederlandse ploegen Europa gaan op basis van het seizoen ervoor.
Heracles
Zo kun je alles bagatelliseren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de Belgische competitie weinig soeps.
PSV heeft ook kansen gehad natuurlijk. Maar Milan was wel een stukje beter ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Milan had al 3x kunnen scoren, maar laten Psv voornamelijk aan de bal na de vroege voorsprong.
Niet zo best dus.
Ik doelde erop dat van dat Zulte weinig meer over is. Is geen beter team dan een Utrecht ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Feyenoord heeft uit met 2-1 verloren van de nummer 1 van Nederland.
Alleen een kopballetje van Matavz eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PSV heeft ook kansen gehad natuurlijk. Maar Milan was wel een stukje beter ja.
Klopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat van dat Zulte weinig meer over is. Is geen beter team dan een Utrecht ofzo.
PEC volgend jaarquote:
Oke jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Milan had al 3x kunnen scoren, maar laten Psv voornamelijk aan de bal na de vroege voorsprong.
Niet zo best dus.
Nou poe, tegen Zulte twee hartstikke leuke wedstrijden afleveren. Potjes tegen Zulte vind ik niet rullevant, dat is maar B-garnituur. Juist tegen deze ploegen moet je wat meer met de bal doen. Ze hopen gewoon op een zondagsschot dat er met geluk invliegt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo kun je alles bagetaliseren...
Jezus Christus, idd.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat van dat Zulte weinig meer over is. Is geen beter team dan een Utrecht ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |