Nee dat was Mark toen gleed de Jong mooi uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
Schaars heeft toch ook een fittie met Theo gehad?
*zeiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
WAAR TWEE VECHTEN HEBBEN TWEE SCHULD ZO ZIJ MIJN MOEDER DAT ALTIJD JONGENS
Doelloos van 30 meter afstand schieten helpt dan ook niet mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV probeert het wel, maar het wil niet echt.
Proficiat mattie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
WAAR TWEE VECHTEN HEBBEN TWEE SCHULD ZO ZIJ MIJN MOEDER DAT ALTIJD JONGENS
3 weken geleden speelden ze nog 'fris' en 'frivool'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik een petitie starten om die Jeroen Grueter weg te krijgen?
[..]
Doelloos van 30 meter afstand schieten helpt dan ook niet mee.
Erg lachwekkend dit PSV.
HOMO JOHquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef psvfan10 het volgende:
HAHAHA MAG IK MN GEZICHT BESCHERMEN VRAAGT WIJNALDUM HAHA MIETJE
Ja ik bedoel niet dat akkefietje tijdens de JC maar Theo bij Twente en Schaars bij AZ. Toen ging het na de wedstrijd nog even door.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee dat was Mark toen gleed de Jong mooi uit.
Laat gaan, die praat iedereen na joh.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 weken geleden speelden ze nog 'fris' en 'frivool'
Tegen kutclubs die zelfs de plaatselijke voetbalclub nog aan kan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 weken geleden speelden ze nog 'fris' en 'frivool'
Hij is gezapt na 10 minuten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef Seam het volgende:
Goede reddding van Zoet, Louis kijk je?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen kutclubs die zelfs de plaatselijke voetbalclub nog aan kan.
1-0 is keihard?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef Syntix het volgende:
psv wordt keihard vernederd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maar op CL miljoenen voor Ajax![]()
ow en die commentator die zo chauvinistisch isF U.
Marc gaat het toch niet uitgevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat me vertellen dat Zulte Waregem, NEC, ADO & GAE serieuze tegenstand is?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Doe je je best dat niemand jou meer serieus neemt ofzo?
Jawel, 3.5 miljoen voor Duarte.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marc gaat het toch niet uitgeven
Komt omdat je geen verstand van voetbal hebt kneusje. Een kenner ziet dat het gelijk op gaat, de goal was een zondagsschot.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeft ook niet. Lekker op geld zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marc gaat het toch niet uitgeven
KEIHARD.quote:
nou poeh poeh dat is een rib uit zijn lijfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, 3.5 miljoen voor Duarte.
In Jan Smit zijn natte droom wellichtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, 3.5 miljoen voor Duarte.
Tegen Italiaanse clubs heb je aan ''gelijk opgaan'' vrij weinig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Komt omdat je geen verstand van voetbal hebt kneusje. Een kenner ziet dat het gelijk op gaat, de goal was een zondagsschot.
Snoeihard achterlangs?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Lekker op geld zitten(misschien van de beurs af?)
[..]
KEIHARD.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Komt omdat je geen verstand van voetbal hebt kneusje. Een kenner ziet dat het gelijk op gaat, de goal was een zondagsschot.
Wtf, 189 posts per dag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen kutclubs die zelfs de plaatselijke voetbalclub nog aan kan.
Ze speelden prima tegen Milan thuis en hadden ook gewoon met 1-0 hier kunnen staan. Buiten die wanhopige afstandsschoten doen ze ook vandaag niet zwaar onder voor Milan hoor dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat me vertellen dat Zulte Waregem, NEC, ADO & GAE serieuze tegenstand is?
Ik ben serieus niet onder de indruk van PSV. Zit in deze wedstrijd werkelijk geen idee achter. Als je echt serieus kansen wil creëren, moet je meer in de 16 komen. Dat doelloze gedribbel en geschiet van afstanden waar Abiatti zich de tering om lacht, heb je echt niets aan.
Nou, nee. Milan speelt met PSV.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Een kenner ziet dat het gelijk op gaat
Marcie Netto is zo achterlijk wel. Die heeft al achttien take-it-or-leave-it boden gedaan op Duarte, en iedere keer ging het bod met een tonnetje omhoog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Jan Smit zijn natte droom wellicht
Zulte is de nummer 2 van Belgie en je vergeet Milan thuis....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat me vertellen dat Zulte Waregem, NEC, ADO & GAE serieuze tegenstand is?
Ik ben serieus niet onder de indruk van PSV. Zit in deze wedstrijd werkelijk geen idee achter. Als je echt serieus kansen wil creëren, moet je meer in de 16 komen. Dat doelloze gedribbel en geschiet van afstanden waar Abiatti zich de tering om lacht, heb je echt niets aan.
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____quote:
Was, vooral.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zulte is de nummer 2 van Belgie en je vergeet Milan thuis....
Buiten die wanhopige afstandschoten heeft PSV helemaal niets te bieden. Vandaag weet AC Milan ook gewoon hoe het zit, laat PSV maar het spel maken, die scoren toch niet. Milan met dodelijke counters en PSV is kansloos. Let maar op als straks ook Mbaye Niang erin komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze speelden prima tegen Milan thuis en hadden ook gewoon met 1-0 hier kunnen staan. Buiten die wanhopige afstandsschoten doen ze ook vandaag niet zwaar onder voor Milan hoor dus.
Je moet iets hequote:
Waar ze ook niet in de buurt van 3 punten kwamen. In Italië een grijze middenmoter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heracles zou hier nog 0-0 hebben gestaan. Zij hadden immers ook het betere van het spel tegen Psv.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Milaan blijft simpel op de been. Ze laten zien dat de Serie A nog steeds 2 klasse beter is. Ja PSV heeft kansen gehad thuis, maar zelfs Hellas speelde het slechtste Milaan sinds jaren weg. Wel jammer dat ze nu nog aankopen kunnen doen.
Niks mis mee, bedankt man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Nober het volgende:
Speciaal voor tijdens de rust.
http://vimeo.com/groups/192268/videos/54910363
Ik vind de Belgische competitie weinig soeps.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De Wereld Draait Doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |