niet echt maar veel Mahjongg (of hoe schrijf je dat) gespeeldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand nog iets meegemaakt vandaag?
Hoezoquote:
5 VWO, na 7 weken vakantie is opeens weer vroeg opstaan en saaie lessen volgen geen pretjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoezo? Wat deed je ook alweer voor niveau/ opleiding / studie (mensen zijn er nogal gevoelig voor tegenwoordig
)
Ik heb wel zin om weer aan de slag te gaan, na drie maanden vakantiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef KLTZK het volgende:
[..]
5 VWO, na 7 weken vakantie is opeens weer vroeg opstaan en saaie lessen volgen geen pretje
Beter dat je wel gewoon lessen hebt dan dat je bij elke les te horen krijgt dat het uitvalt of na 5 minuten weg magquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef KLTZK het volgende:
[..]
5 VWO, na 7 weken vakantie is opeens weer vroeg opstaan en saaie lessen volgen geen pretje
Dat is helemaal kut ja, gelukkig woon ik dichtbij schoolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Beter dat wel gewoon lessen hebt dan dat je bij elke les te horen krijgt dat het uitvalt of na 5 minuten weg mag
Dat is wel beter jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut ja, gelukkig woon ik dichtbij school
Op loopafstand van school wonenquote:
Hoi klasgenootquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Zit jij bij mij in de klasquote:
Voor de eckte bazenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik doe ook 5 vwo.
Ja maar ik weet stiekem al zeker van niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Voor de eckte bazen
Maar stel dat wij serieus bij elkaar in de klas zouden zitten hè...
Dat zou echt bruut zijn
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik weet stiekem al zeker van niet.
Omdat: woonplaats: Alkmaar
Met sneeuw ga ik ook wel vaak lopenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Op loopafstand van school wonen![]()
Met sneeuw lopend naar school komen en dan alle verhalen horen van mensen die op hun bek zijn gegaan
Fietsenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Met sneeuw ga ik ook wel vaak lopen
Er is voetbal opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef xcachet het volgende:
wat zijn jullie stil
hebben jullie vriendinnetjes het uitgemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |