Jouw muzieksmaakquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Moest eventjes opzoeken welk label dat is en als ik zo kijk zie ik er wel namen tussen staan waar ik van gehoord heb of die ik ook weleens gehoord heb. Maar niet echt de muziek waar ik doorgaans naar luister.
Dat is toch wel underground rave sounds die je op een free party hoort. Tekno, hardtekno, hardtek, tribecore, tribetek, acid, acidtek, acidcore, frenchcore, frenchtek etc
Of wat breakcore, industrial (hardcore), drum n bass, (Harde)dubstep is ook erg dik.
Maar ik kan eigenlijk wel elke soort muziek luisteren en oordeel meer per track en artiest of ik iets wat vind dan meteen een heel genre af te vallen. Overal zit wel iets leuks tussen, maar je kan natuurlijk best bepaalde stijlen prefereren.
Ja volgens mij had ik die ook gelezen maar was hem toch alweer vergeten dus reageerde maar daar opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had daar een andere zin staan.
Ik vond die zin best mooi.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ik die ook gelezen maar was hem toch alweer vergeten dus reageerde maar daar op
quote:
Ik heb het over hooidraadquote:
quote:
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2
013860/11/25#130582803]donderdag 29 augustus 2013 02:01[/url] schreef Unscrewed het volgende:
[..]Hoe was het op je werk paps?
Goed jongen, papa heeft heel wat centjes verdiend dus jij mag een cadeautje uitzoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Hoe was het op je werk paps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |