Met ook niet hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zou niet eens hoeven te bestaan zonder fascisten..
[..]![]()
Wat vind je van deze mooie rijpe vrouw?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb de laatste echt geen zin meer om te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb de laatste echt geen zin meer om te werken
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat vind je van deze mooie rijpe vrouw?Die mag mij wel pijpen hoor hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadver.quote:
Luie uitkeringstrekkerquote:
Gefeliciteerdquote:
Nou jah, geen een post is in een zolder gemaaktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Je bent officieel een zolderkamer autist.
money chestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een geldkistje in het engels?
Dit.quote:
Ik ben niet helemaal 100%quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gadver.
[..]
Luie uitkeringstrekker![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ik ben geen trein of tram dus ik spoor niet.
Niemand is 100%.quote:
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tocht niet dat schijt nummer van nicky minaj hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ooooooooh
Ejjjjjjjjjjjj
Oooooooooooh
Everybody say
eeeeeeeeeeeeeeeej
oooooooooooooooh
Ik weet amper wie dat isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tocht niet dat schijt nummer van nicky minaj he
Luister je naar artiesten onder Warp records?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik weet amper wie dat isHeb het (ja het
) weleens op tv gezien, op radio gehoord en voornamelijk belachelijk gemaakt zien worden op internet. Ik hou al die mtv, top40 en dat soort zooi niet bij joh. Vind wel gewoon mijn eigen muziek via internet. Veel meer soorten muziek en een groter aanbod aan artiesten van groot tot klein. Free music for free people
Maarrrrrr....
Dat is volgens mij al heel oud dat eeeeeeeeeeej ooooooooooooh. Volgens mij wel uit de oldschool hiphop tijd dat ze dat al deden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wel.Tot benadering*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
FLFLFLFLquote:
Hier ben ik het semi-mee eens.quote:
Moest eventjes opzoeken welk label dat is en als ik zo kijk zie ik er wel namen tussen staan waar ik van gehoord heb of die ik ook weleens gehoord heb. Maar niet echt de muziek waar ik doorgaans naar luister.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Luister je naar artiesten onder Warp records?
Jouw muzieksmaakquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Moest eventjes opzoeken welk label dat is en als ik zo kijk zie ik er wel namen tussen staan waar ik van gehoord heb of die ik ook weleens gehoord heb. Maar niet echt de muziek waar ik doorgaans naar luister.
Dat is toch wel underground rave sounds die je op een free party hoort. Tekno, hardtekno, hardtek, tribecore, tribetek, acid, acidtek, acidcore, frenchcore, frenchtek etc
Of wat breakcore, industrial (hardcore), drum n bass, (Harde)dubstep is ook erg dik.
Maar ik kan eigenlijk wel elke soort muziek luisteren en oordeel meer per track en artiest of ik iets wat vind dan meteen een heel genre af te vallen. Overal zit wel iets leuks tussen, maar je kan natuurlijk best bepaalde stijlen prefereren.
Ja volgens mij had ik die ook gelezen maar was hem toch alweer vergeten dus reageerde maar daar opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had daar een andere zin staan.
Ik vond die zin best mooi.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ik die ook gelezen maar was hem toch alweer vergeten dus reageerde maar daar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |