Dit dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Ugjerke het volgende:
Ik merk eigenlijk ook wel dat het meisje waar ik verliefd op ben, dat dat m'n ideaal is. Dan maakt het eigenlijk niet meer uit hoe haar kont eruit ziet, want het is haar kont en dus perfect.
Behalve als ze echt heel vadsig zou zijn.
Ja, je bent dan ook echt dom (Nofiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn stiefzus heeft nu al een jaar of 8 een vriendje. Zij is richting de 1.95 en die gozer haalt de 1,80 niet.Wel een bazenstel tho. Trouwplannen ditdat.
Totdat ze straks dik en vadsig zijn en met de katten thuis zitten, dan zijn ze ineens niet meer zo moeilijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso minder romantisch dan mannen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wat is lang in Nederland eigenlijk?
En kan je kleinere handen met andere lichaamsdelen compenseren?
hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Lange mannen met brede schoudersgrote handen
Meisje die ik nu leuk vind praat bijvoorbeeld echt heel nasaal, echt echt echt heel nasaal. Ik weet zeker dat ik mij bij ieder ander willekeurig persoon daar enorm aan zou ergeren. Maar als ik haar stem hoor, dan ben ik meteen volledig gelukkig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik heb mijzelf wijs gemaakt dat ik donker(der) haar aantrekkelijker vindt, maar vervolgens waren de eerste 2 echte vriendinnetjes toch echt blond met blauwe ogen. Zegt allemaal niks.
1.87 hier, neuken daten dan maar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]! Nouja het is niet een must maar gewoon aantrekkelijk ofzo.
En lang zie ik als boven de 1.80+. Liefste 1.85
Dat doe je alleen maar omdat je wil neuken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sowieso niet want ik blijf haar naam verkeerd zeggen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sowieso niet want ik blijf haar naam verkeerd zeggen
hij weetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat doe je alleen maar omdat je wil neuken.
Maar 1.75 is al lang voor jou, waaromquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]! Nouja het is niet een must maar gewoon aantrekkelijk ofzo.
En lang zie ik als boven de 1.80+. Liefste 1.85
Zo'n dude waar ik wat mee had was 1.86 en dat was echt dé perfecte lengte gewoonquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar 1.75 is al lang voor jou, waarom
26 cm groterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n dude waar ik wat mee had was 1.86 en dat was echt dé perfecte lengte gewoon
IPH tog gquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
26 cm groterLijkt me kut met staand zoenen en knuffelen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
26 cm groterLijkt me kut met staand zoenen en knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |