Ja IMO is een lekker lichaam en/of mooi gezichtje gewoon mooi meegenomen maar belangrijker is toch dat je leuk kan praten met elkaar en je elkaar ook echt mag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:54 schreef Snowbells het volgende:
Een mooi gezicht lijkt me belangrijker dan het lichaam.
GMTAquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh, innerlijk. Al zou ik ook niet met een obesitas monster gaan omdat ie zo'n mooi innerlijk heeft
De combinatie natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:54 schreef Snowbells het volgende:
Een mooi gezicht lijkt me belangrijker dan het lichaam.
Spelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
De combinatie natuurlijk.
Relatie materiaal:
Chill innerlijk en dan leuk/mooi/schattig whatever met de daarbij behorende uiterlijke kenmerken, kan best veel verschillen voor mij.
Voor gewoon zomaar wat spelen:
Het zelfde als hier boven, alleen is het innerlijk dan minder belangrijk. Want ja yolo natuurlijk.
Hoe leuk iemand van binnen ook zou zijn, maar als hij écht lelijk is zou ik er niet wat mee willen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh, innerlijk. Al zou ik ook niet met een obesitas monster gaan omdat ie zo'n mooi innerlijk heeft
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zoals iemand het ooit mooi verwoord heeft tegen mij: Een kut heeft geen gezicht en een lul ken niet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emo haar en je bent al verkocht joh, niet zo overdreven doen nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe leuk iemand van binnen ook zou zijn, maar als hij écht lelijk is zou ik er niet wat mee willen.. idk.
Als je iemand echt heel erg tof vindt en het gewoon erg goed klinkt dan ga je vanzelf de mooie dingen in iemand zien en de slechte dingen vervagen. Liefde maakt blind klopt ook echtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe leuk iemand van binnen ook zou zijn, maar als hij écht lelijk is zou ik er niet wat mee willen.. idk.
Moet de rest ook kloppen he.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Emo haar en je bent al verkocht joh, niet zo overdreven doen nu.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef bobbiey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt. Het halfuurtje dat ik op FOK! door breng vandaag is het nu al waar door dit plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zelfde met mannen die kleiner zijn dan ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou nee. Noem me oppervlakkig maar ik zou het gewoon niet kunnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je iemand echt heel erg tof vindt en het gewoon erg goed klinkt dan ga je vanzelf de mooie dingen in iemand zien en de slechte dingen vervagen. Liefde maakt blind klopt ook echt
zie je toch niet achter dat haarquote:
Dit, innerlijk is belangrijk maar vaak zie je in de realiteit dat meerderheid van de mensen veel door de vingers willen zien om met aantrekkelijke partner te kunnen samenblijven hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
O rlyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Flikflooien. Batsen voor de lol of wat zoenen/knuffelen of zo.
Dit zal in mijn geval vrij extreem klein zijn voor een manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, zelfde met mannen die kleiner zijn dan ik
Ditquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn stiefzus heeft nu al een jaar of 8 een vriendje. Zij is richting de 1.95 en die gozer haalt de 1,80 niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En die houden het niet vol.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dit, innerlijk is belangrijk maar vaak zie je in de realiteit dat meerderheid van de mensen veel door de vingers willen zien om met aantrekkelijke partner te kunnen samenblijven hoor.
Wat is lang in Nederland eigenlijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Lange mannen met brede schoudersgrote handen
Vrouwen zijn sowieso minder romantisch dan mannen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou nee. Noem me oppervlakkig maar ik zou het gewoon niet kunnenof het komt ooit nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |