SPOILER: Hoe het allemaal begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een shortlist update gegeven van ons als spelers, met informatie over goals, assists, tackels en meer. Met andere woorden: Ben je op weg om die wereldster te worden?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 190 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Zie een overzicht verderop in de OP.
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de sticky posts daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrires bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Vorige rondes
Huidige spelers
Inschrijving (gesloten)
Beschikbare competities
TipsHalf bezopen is weggegooid geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef xminator het volgende:
Bedankt voor de updates Pierre, dan neem ik het nu over van je.
Hubertusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef xminator het volgende:
Wie gaat de World Golden Ball winnen dit jaar?
[ afbeelding ]
Zidalex heeft dat opgemerkt en is Unhappy nu. Transfer listedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Tandjes, ¤ 400,000 per week voor 'Fransman' Rausch
Aaaaaaaand the world golden ball goes to:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef xminator het volgende:
Wie gaat de World Golden Ball winnen dit jaar?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Aaaaaaaand the world golden ball goes to:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Tandjes, ¤ 400,000 per week voor 'Fransman' Rausch
Geen Rausch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef xminator het volgende:
The World Team of the year:
[ afbeelding ]
Wel in het World Teamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef xminator het volgende:
The World Team of the year:
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar je 400k per week uitgeven aan baguettes en omelettes du fromage!quote:
95 miljoenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef xminator het volgende:
Rausch wil nog meer geld![]()
[ afbeelding ]
Geniet er nog maar van Emericoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:10 schreef xminator het volgende:
De een zijn dood is de ander zijn brood...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van Emerico![]()
[ afbeelding ]
Wat nou Cruijffiaans? Rauschiaansquote:
SS waren goed getraind vroegerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh kutGoogle ik toch eens voor de gein op de naam "Günther Rausch", kom je dit tegen: http://de.wikipedia.org/wiki/G%C3%BCnther_Rausch
Die konden schieten, joh!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SS waren goed getraind vroeger
'Toeval'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh kutGoogle ik toch eens voor de gein op de naam "Günther Rausch", kom je dit tegen: http://de.wikipedia.org/wiki/G%C3%BCnther_Rausch
Ja, echt toevalquote:
fanatiek ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die konden schieten, joh!
En zoals het een goede Fransoos betaamt geven ze zich over en juichen zelfs voor hemquote:
Daar heb je de schelm!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef xminator het volgende:
Rausch toont aan dat hij het dubbel en dwars waard is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef xminator het volgende:
Chelsea eert John Terry en vernoemt het stadion naar hem![]()
![]()
Terry Arena
[ afbeelding ]
1 goal en scoort een 10? Daar moeten wat assists bijzitten, kan niet andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef xminator het volgende:
Tsjah, hij kan wel ballen...
[ afbeelding ]
Hatsebam, 4 goalsquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
4 maanden aan de kant...Mijn 1e grote blessure en wat een timing... WK, Franse beker finale, halve finale CL....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Lezenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef Katth het volgende:
Hmmm, ik ben dus deze opnieuw aan het posten... Ze stonden als ongelezen messages in de savegame.
Ja... ben ook voetbal aan het kijken tegelijkertijdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Lezen, had erbij gezet dat alle notificaties verwerkt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Katth op 28-08-2013 22:52:35 ]History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Mari Huana kan uitschakeling niet voorkomen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Culetto schiet Italië naar de halve finale!
Culetto moet rest van het WK missen....
En de wereldkampioen 2026 is......................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Bayrovskiy eindigt zijn interland carriere.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Katth het volgende:
En de wereldkampioen 2026 is......................Spanje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En de wereldkampioen 2026 is......................Vive la (nazi) FranceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Rausch voorop als angstgegner
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Meer contract nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Ondanks 2x rood gaat Tottenham toch door dankzij Holland.
Wurst naar Stoke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Arsenal doet ook een poging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Interlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Urbanus heeft het wel gehad in Rusland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
PSV ook hier geen schijn van kans.
Rein maakt het weer waar in Liverpool.
Situatie onhoudbaar geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Papisko beste man in Parijs!
Zidalex wint in Londense derby.
Sacre Blue scoort 2x en wint nipt met Monaco.
Niss speelt sterren van de hemel met Barcelona.
Bassie laat je billen zien...
Pegasus weer belangrijk! Wurst speelt 1e wedstrijd.
Dit was tot 1 september. Savegame gooi ik op het forum.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Wie is die Bas Sneijder (regen) in game????Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
En de wereldkampioen 2026 is......................pfff geblesseerd raken en naar alle waarschijnlijkheid daardoor dus weer vice wereldkampioen geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef xminator het volgende:
Uitslag champions league finale tussen Barcelona (Peter Niss) en Chelsea ( Emerico + Zidalex)jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En wie heeft er de Europa Cup gewonnen? Arsenal stond in de finale (en ook al was Mari Huana voor de finale geblesseerd) zou toch weer een prijsje zijn.![]()
Sacre Bleu kan straks als koning van Monaco gaan leven iig.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Was Barcelona - Chelsea toch? Dacht dat Chelsea had gewonnen met 1-2.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:37 schreef Hobbel_Rob het volgende:
En wie heeft er de Europa Cup gewonnen? Arsenal stond in de finale (en ook al was Mari Huana voor de finale geblesseerd) zou toch weer een prijsje zijn.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Dat was de CL, ik wil die van de Europa Leaugue de finale weten (A)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:32 schreef Katth het volgende:
[..]
Was Barcelona - Chelsea toch? Dacht dat Chelsea had gewonnen met 1-2.![]()
zidalexquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef BroodjeKebab het volgende:
Mijn speler is gewoon de beste speler (iig beste middenvelder) van deze ronde.Althans dat vind ik.
![]()
![]()
Als je naar de eigenschappen kijkt, kom ik er als de baas (vooral mentaal) uit hoor.quote:
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=358&pid=4406#pid4406
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=369&pid=4414#pid4414![]()
en ikzelf vergeleken met jou? Zit nu op mn mobiel dus kan zelf ff nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:10 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Als je naar de eigenschappen kijkt, kom ik er als de baas (vooral mentaal) uit hoor.
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=358&pid=4406#pid4406
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=369&pid=4414#pid4414![]()
Ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:16 schreef aleco99 het volgende:
[..]
en ikzelf vergeleken met jou? Zit nu op mn mobiel dus kan zelf ff nietWant mijn fysiek en techniek is beter dan jou en mentaal ongeveer gelijk, maar daar ben ik ook ietsjes beter.
En als spits zijnde is Bassie Adriaanse de beste. Zonder twijfel.![]()
Ik denk dat ik vanavond wel ff wat updates kan doen als niemand anders het oppakt. Was ook wel beetje lullig om te stoppen net voor de spelersupdates
Ik kan vanmiddag anders wel de spelersupates doen? Ben rond 2 uur terug denk ik
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik wil het vanavond dan wel weer van je overnemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
Ik kan vanmiddag anders wel de spelersupates doen? Ben rond 2 uur terug denk ikHistory will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Helaas verloopt de dag niet helemaal volgens planning, ben niet in staat vandaag nog updates te doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik wil het vanavond dan wel weer van je overnemen.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Interlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Zidalex beslist belangrijke wedstrijd voor Chelsea!
Joao Vencedor opent de score in de 15e minuut, na een briljante steekpas van zijn ploegmakker Adriaanse. 13 minuten later zijn de rollen omgedraaid en scoort Bassie Adriaanse de 2-0. Roma lijkt op rozen te zitten tegen Inter en gaat met deze stand de rust in.
Na de rust is Roma het initiatief een beetje kwijt, Inter krijgt de kansen. Het kan dan ook niet uitblijven en Saltaformaggio Culetto scoort na een schitterende aanval 2-1. Inter blijft de regie in handen houden, Roma weet niet meer waar ze het moeten zoeken. Nog geen 6 minuten later scoort Culetto zijn 2e van de middag. Het staat 2-2.
De trainer van Roma is woest en het lijkt effect te hebben. In de 72e minuut is het wederom Vencedor die de bal perfect in de kruising krult, 3-2 voor Roma. Amper 5 minuten later is de stand alweer gelijk. Op aangeven van Culetto scoort Erik Milia de 3-3 en daarmee staat ook de eindstand op het bord.
Bayrovskiy is belangrijk voor Juve.
Mari "Ja Man" Huana scoort 2 van de 3 goals in 3 minuten tijd voor Arsenal.
Jambers en Van Rhyp zijn uiterst belangrijke in de Champions League voor Real Madrid.
Pegasus en Wurst winnen ook in de CL!
Zidalex strooit met briljante passes tegen Shaktar.
Ondanks dat Barca vroeg met 10 man kwam te staan, was de uitwedstrijd in Kiev een koud kunstje.
Urbanus en Dirk winnen van 1st leaguer Gillingham.
Urbanus doet het in het weekend nog eens dunnetjes over.
Blue is the colour, football is the game
We're all together, and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
'cause Zidalex, Zidalex is his name
Rausch scoort vroeg, maar PSG kan niet imponeren.
Zidalex voor en Zidalex achter.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef Katth het volgende:
Mari "Ja Man" Huana scoort 2 van de 3 goals in 3 minuten tijd voor Arsenal.
[ afbeelding ]
Children of the night. What music they make.![]()
Siebele Dirk haalt punten op in Newcastle.
quote:History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Wordt tijd voor zijn eigen topic.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:34 schreef Katth het volgende:
Blue is the colour, football is the game
We're all together, and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
'cause Zidalex, Zidalex is his name
[ afbeelding ]![]()
![]()
Meer interlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Jolink en Rausch scoren, Papisko pakt motm, maar Sacre Bleu pakt een punt!
Jolink klapt met zijn gezicht op het stuur tijdens de Zwarte Cross...
Anderlecht, Anderlecht, who the fuck is Anderlecht...
Ze lagen onder vuur, maar Oost zorgt dat Real de punten thuis houdt!
Juve heeft geen kind aan Chievo.
City pakt makkelijke punten tegen QPR.
Perfecte wedstrijd voor Jambers!
Zonder Jolink, maar met Rausch en Papisko bekert PSG verder.
Ik ga ff boodschapjes doen.
Tot zo.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef Katth het volgende:
Ze lagen onder vuur, maar Oost zorgt dat Real de punten thuis houdt!
[ afbeelding ]
Children of the night. What music they make.![]()
2 goals van Rausch is niet genoeg.
Zidalex man of the match, maar verliest wel.
Goleador scoort de winnende.
Vencedor en Adriaanse schouwspel.
Urbanus beste speler in Noorwegen.
Heingebot belangrijke man in Liverpoolse derby!
Jambers speelt bijna perfect.
Bassie is ook eens de beste.
Dikke schoppartij in Madrid.
Culetto wint derby van Milan
Overdag is het een doodnormale jonge, maar 's avonds als de stadionlichten in het nabij gelegen Bernabeu stadion aangaan wordt het een beest.
Rausch dit jaar -5Zit nu op 496 in totaal.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wellicht helpt dit?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rausch dit jaar -5Zit nu op 496 in totaal.
Oekrainse superster is de baas.
Awards.
Shortlist gouden bal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Fok!kers zijn de baas in Bari.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: