Dat stond er inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Er stond eerst 16 he?Niet verlegen zijn! 16 is de wettelijke leeftijd
De eerste 18 maanden zijn we zeker al voorbij...quote:
Ik piel er straks even mee. Dank voor het meedenken.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:28 schreef Aschkael het volgende:
Oke..ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt...mischien kan je de layer van de foto die je in de lamp plaats de style "soft light" in plaats van "normal" geven?
rechtermuisknop op de laag die moet vervagen (die moet ook bovenaan staan)quote:Op woensdag 18 september 2013 09:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik piel er straks even mee. Dank voor het meedenken.
01. open plaatje wizardquote:Op woensdag 18 september 2013 00:22 schreef Schanulleke het volgende:
[ link | afbeelding ]
The grand wizard by Gilles 1972, on Flickr
Ik vrees dat ik niet meer tijd ga vinden, al lukt het me misschien morgen. Ik zou graag het tafereeltje in de glazen bol waziger houden, maar dat lukt me niet goed. Tips?
Het zou leuker zijn als je een persoon erin hebt, wil je vrouw niet poseren als schone slaapster of je kind (je hebt toch kids?) als een tovenaarsleerling?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ook een invalshoek idd, huwelijksfoto's. Had ik nooit aan gedacht. En nee, dat zegt niks over mijn deerne
Resultaat 2:
[ link | afbeelding ]
The grand wizard B&W by Gilles 1972, on Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |