SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik wacht nog op de reciever die ik al tweemaal door een error tijdens het bestellen heb moeten missn :x
VISA kaartquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:20 schreef ejfaar het volgende:
[..]zet eens wat geld op de pinpas dan
oei das minder! wil er eigenlijk ook 1 maar heb em niet per sé nodigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik wacht nog op de reciever die ik al tweemaal door een error tijdens het bestellen heb moeten missn :x
weten wequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:24 schreef EDMAN- het volgende:
Ik heb niet de pet gekocht he, wel de kaart
Ja door die 2 dacht ik dat je er 2 kreegquote:
succesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef draadstalig het volgende:
Als deze verkocht is voor het einde van de hunt vreet ik me lul op...
ik heb nog wel een paar goede messen voor je, even wachten tot 8 septemberquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef draadstalig het volgende:
komt die box natuurlijk precies als je buiten zitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja door die 2 dacht ik dat je er 2 kreegIk ben niet meer zo scherp nu. Over een half uurtje ga ik echt even buiten zitten.
Eensch.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef ejfaar het volgende:
zaklampstraal eens op met die dingen
Nou weet je, pech dan maar, de laatste dag komt er altijd nog eentje als hetbijna is afgelopen, rond 00:00 uur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
komt die box natuurlijk precies als je buiten zit
hier ookquote:
ow, goed dat je het ff zegtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou weet je, pech dan maar, de laatste dag komt er altijd nog eentje als hetbijna is afgelopen, rond 00:00 uur.
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef draadstalig het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
Die petten waren trouwens ontzettend snel weg!
[..]
Eet smakelijk!
haha, we hebben hier iemand die impulsinkopen doetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
geen box meer voor mij, alweer teveel uitgegeven
Je hebt 50 petjes gekochtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
geen box meer voor mij, alweer teveel uitgegeven
Zul je zien is het deze keer nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ow, goed dat je het ff zegtwas niet van plan mee te doen maar nu wel
haha, net als de lunchquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zul je zien is het deze keer nietAfgelopen 2x weer, vorige keer zelfs vlak achter elkaar, om half 12 of zo en daarna nog een keer.
Waren het maar pannen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
Weer die greenpan set, rot toch op met je pannen xD
Het zijn alleen de lappen. niet eens de pannen zelfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
Weer die greenpan set, rot toch op met je pannen xD
50 euro valt wel mee toch? Ik 46 euro aan bestekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ik heb al zeker 50 euro uitgegeven,, i know! Maar heb 2 hele dure zomermaanden gehad en kan nu niet ff nog meer uitgeven. Mijn vriendin is bijna jarig en wil o.a. nieuwe keukenmessen en zo'n kras wereld kaart omdat we over een tijd samen op reis gaan. Eh voilá
Ze gingen wel vlot...of het waren er nog maar 5 ofzo van de eerdere huntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef zolderraam het volgende:
[..]
Het zijn alleen de lappen. niet eens de pannen zelf
Preciesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef EDMAN- het volgende:
Valt zeker mee, en nu ik erover nadenk. Met een box valt geld te verdienen, dus never mind die laatste opmerking
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef Vleuver het volgende:
Ik moet over een kwartier wegdan maar op mn mobiel hunten
heel middag verneuktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
heel de middag nog niet gekeken, toevallig net even terug gekeken
Je hebt niets gemist...behalve snel uitverkochte petjes en pannelappenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
heel de middag nog niet gekeken, toevallig net even terug gekeken
En een gozer die z'n eigen lul opeetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist...behalve snel uitverkochte petjes en pannelappen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist...behalve snel uitverkochte petjes en pannelappen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
En een gozer die z'n eigen lul opeet
nope. Helaasch niet titaniumquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
inderdaad, en seiko is ook geen b-merk.
ja idd.. Afzettersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:38 schreef draadstalig het volgende:
Met een paar minuten.. precies 12 uur geleden.
En dan moet je 'm nog onderhouden met olie ookquote:
Het filmpje kan je via whatsapp naar Ibood sturen, win je een boxquote:
dit is een grap hoop ik?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan moet je 'm nog onderhouden met olie ook
Ik haal wel eentje van glas bij de Action
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:40 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het filmpje kan je via whatsapp naar Ibood sturen, win je een box
¤100 boxenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Er is nu een box, een solide robuust houten box met een flesje olie.
ik bedoel dat jij een glazen plank gebruiktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)_snijplank_met_olie/
incl. onderhoudsolie
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Pauze 2. Nog 3 uur + eten te gaan.
Ik heb houten, plastic en glas. Vlees doe ik op glas omdat ik dat makkelijk schoon kan houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel dat jij een glazen plank gebruikt
geen marmer hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb houten, plastic en glas. Vlees doe ik op glas omdat ik dat makkelijk schoon kan houden.
ik heb medelijden met je messenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb houten, plastic en glas. Vlees doe ik op glas omdat ik dat makkelijk schoon kan houden.
Hebben ze niet bij de actionquote:
Ik heb zo'n mes met een slijphouderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je messen
Daarom straks weer de koffersetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:45 schreef gianni61 het volgende:
een smartphone met een 6.1 inch scherm???
dat krijg ik toch niet in mn broekzak
een wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mes met een slijphouder
waar schijnt dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
Het schijnt, ik weet niet of het waar is, dat er om 4 uur een box komt.
dit is toch een gewoon een tablet waarmee je kunt bellen?quote:
die praten ook onzinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat zag ik net voorbij flitsen op de 1DK chat.
Ja net zoals zo'n galaxy note (?0 ook gigantischquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is toch een gewoon een tablet waarmee je kunt bellen?
Het schijnt dat het me niets meer kan boeien..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat zag ik net voorbij flitsen op de 1DK chat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Het schijnt dat het me niets meer kan boeien..Pin me er niet op vast, ik weet niet of het waar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn signature.
je krijgt een ban als het een valse melding isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, ik weet niet of het waar is
Bij deze toch gedaan...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, ik weet niet of het waar is
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je krijgt een ban als het een valse melding is
Hmh.. Ik hoop er ook op hoor, daar niet vanquote:
oke, nu weet ik zeker dat die niet om 4 uur komtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
Doe maar ja die box om 4 uur. Ik ben kapot.
nee, die is voor iedereen te grootquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
Die Huwai is ook niet populair
Ja maar dat gezit de hele dag ben ik helemaal gaar van geworden. Ik ga zo even lekker op balkon liggen.quote:
fixedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die is voor iedereen te duur
Doe ik dagelijks op m'n werkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat gezit de hele dag ben ik helemaal gaar van geworden. Ik ga zo even lekker op balkon liggen.
dat valt nog mee vind ik..quote:
dit was geen iphonequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat valt nog mee vind ik..
voor een iphone leggen mensen het dubbele neer en die is kleiner
Ja OK deed ik ook inderdaad, maar dan doe je nog wat anders tussendoor, nu zit ik alleen maar te zitten.quote:
en naar een scherm te kijken waar weinig gebeurt. Geen actie dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK deed ik ook inderdaad, maar dan doe je nog wat anders tussendoor, nu zit ik alleen maar te zitten.
nee, gelukkig nietquote:
weet ik nietquote:
geen resultaat helaaschquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
haha ja oké je hebt gelijk, dit was wel een zware dag zo. maar de tijd ging snel
hebben geurtjes een datum dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef RoW_0 het volgende:
Geurtjes bij iBood zijn toch vaak over datum of zo?
Ja dat dan weer wel, maar je word er wel erg moe van. Morgen ga ik dit ook niet meer doen, dan kijk ik alleen als ik het belletje hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
haha ja oké je hebt gelijk, dit was wel een zware dag zo. maar de tijd ging snel
uhm, wat??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef RoW_0 het volgende:
Geurtjes bij iBood zijn toch vaak over datum of zo?
belletje is kapot bij mijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar je word er wel erg moe van. Morgen ga ik dit ook niet meer doen, dan kijk ik alleen als ik het belletje hoor.
heb nu ook de ijscotoeter aangezetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Toetertje doet het wel, die bedoelde ik ook eigenlijkBelletje doet het ook niet bij mij.
ik ga een klachtenbrief sturen.. duurt veel te langquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:56 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nou 4 voor 4, en deze staat er nog wel even. Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
Network Accessed Storage, stelt je in staat om een aantal harde schijven benaderbaar te maken over je netwerk.quote:
Meer, want e schijven zitten er volgens mij niet bijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
NAS, nice. Jammer dat ik zelf niet effe ruim 300,- uit mn zak kan kloppen
en dat is zoveel geld waard?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Network Accessed Storage, stelt je in staat om een aantal harde schijven benaderbaar te maken over je netwerk.
Een NAS is de nieuwe Samsung Galaxy Note telefoons. Zijn ieeeets groter, maar je kan er wel met je handen besturen dmv sensoren blabla. nee.quote:
of dit, accessed. kan ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Network Accessed Storage, stelt je in staat om een aantal harde schijven benaderbaar te maken over je netwerk.
krijg zin in nasiquote:
als ik dit in mijn box tegen zou komen zou ik echt niet doorhebben dat het veel waard isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:58 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het is feitelijk gezien een minicomputer, dus ja.
nee, van de chineesquote:
trustenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen nu even de pot op, ik ga plat, stom gedoe dit
slaap lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen nu even de pot op, ik ga plat, stom gedoe dit
Ik zie toch het liefst die receiver terug. Heb er echt een nodig die HDMI ondersteund.quote:
quote:Daar komt ‘ie aan hoor, in zijn bermuda en op zijn slippertjes. Verscholen achter zijn zonnebril, de kraag van zijn polo hoog en in zijn hand een.. Hee, .. wat heeft hij nou voor polo aan? Is dat niet zo'n klassieke Tommy Hilfiger in regular fit? Gemaakt van luchtig katoen piqué voor optimaal draagcomfort? Ja ja, dat is 'm kijk maar naar het Hilfiger vlaggetje op zijn borst. Contract accentje bij de kraag, oneven zoom en zijsplitten... mooi hoor. 100% katoen dat zie je zo. Zeg waar haal je die? Bij iBOOD, waar anders?
Duh.. Wie wil zo'n kut-shirt niet?quote:
geen ideequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:06 schreef EDMAN- het volgende:
tja
wat doen mensen nou met sie scripts enzo? iemand die weet hoe dat werkt?
quote:
door dat stuk heb ik ook van bestelling afgezienquote:
Ja, snap ik ook....daar moet je niet mee geassocieerd willen wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door dat stuk heb ik ook van bestelling afgezien
is er een productexpert op het forum? ik wil weten of deze compatible zijn met de zilveren?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:09 schreef Uccie het volgende:
Zwarte nanoballs...voor bij de zilveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:11 schreef gianni61 het volgende:
jaja, de witte heeft dezelfde meesterlijke omschrijvingMorgen hard doorwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:11 schreef gianni61 het volgende:
jaja, de witte heeft dezelfde meesterlijke omschrijvingsame hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., voel me bijna schuldig, bijna.
Nu kan ik alleen morgen de hunt niet volgenWir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
ja hoiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
We hebben meer XXLs dan Sjes hier in nederland blijkbaar.
met een beetje geluk blijft deze wel staan tot ik thuis benquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:24 schreef themole het volgende:
Het dorp is een best aardig spel, ik zou het alleen zelf niet kopen.
geen uitkering hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:27 schreef EDMAN- het volgende:
discriminatie jegens de werkende mens!
hardwerkend en student in één zin durven te zettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:31 schreef themole het volgende:
[..]
Ik ben een hardwerkende student.Alleen nu even niet.
Als je aan de TU Delft studeert werk je meestal vrij hard.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
hardwerkend en student in één zin durven te zetten
uhm... neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef themole het volgende:
[..]
Als je aan de TU Delft studeert werk je meestal vrij hard.
goedbetalendequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef themole het volgende:
Stufi is trouwens voor mensen die geen goedbetalende bijbaan kunnen vinden.
Ik had toch echt beiden nodig!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef themole het volgende:
Leven op je stufi is trouwens voor mensen die geen goedbetalende bijbaan kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Ik hoef niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
andere fatsoenlijke stuff ook uitverkocht
Hoe oud ben jij ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
https://www.google.be/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Ik ook...omdat mijn moeder er eentje wilde...maar ja die zijn uitgerekend nu naar een wake, dus bellen is ook zo lulligquote:
bij de blokker is die 59,95.. ik pas dus nog ffquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...omdat mijn moeder er eentje wilde...maar ja die zijn uitgerekend nu naar een wake, dus bellen is ook zo lullig
Bijna de 30, ik kwam vroeger vrij vaak bij Leysdreamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:37 schreef EDMAN- het volgende:
aaah op die fiets
yes net 28 geworden
Oh joh, hoe kom ik erbij dat jij jonger bent dan? Dacht ik iig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Bijna de 30, ik kwam vroeger vrij vaak bij Leysdreamen zeecontainer in bos.
o wacht, daar bedoelde je mij mee. Ik dacht jezelfquote:
Ik ben ook jonger, ben 25.. waar in de dijken ergensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oh joh, hoe kom ik erbij dat jij jonger bent dan? Dacht ik iig.
Wij stonden meestal buiten de dijken, en een tijd in Breda gewoond met een paar vrienden
Ah, best tof, geen rommel. Had ik die dus gewoon moeten pakken vannacht om 04:00, toen het zo rustig was...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
https://www.google.be/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Ahh oké, weet al ongeveer waar dan...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
Nah we stonden buiten de dijken. Vlakbij de jozefstraat en in de liberty enzo. In de dijken langs het water
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef EDMAN- het volgende:
Mensen, het was leuk. Heel misschien tot vanavond, maar denk dat ik een terrasje en een pintje ga pakken. Tot morgen half 9
FIjne avondquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef EDMAN- het volgende:
Mensen, het was leuk. Heel misschien tot vanavond, maar denk dat ik een terrasje en een pintje ga pakken. Tot morgen half 9
Avondquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef EDMAN- het volgende:
De beste. Alleen is al zo lang geleden joh. Nu nog weleens op een verjaardag ofzo, maar verder hou ik het bij bierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
.
Liberty, goede was een goede shop.
Precies... Daarom moet ik hem laten schieten. 200 euro is de max dat ik uit kan geven ..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
receiver! wel 200 euri duurder als de vorige
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef Uccie het volgende:
Ik geef het ook op...veel plezier met de box, mocht ie komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |