abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:38:50 #1
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130554024


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen komen uit in oktober. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Lachertje van de dag:

http://serebii.net/xy/pokemonamie.shtml:

quote:
Text: The introduction message, and various statements throughout battle change in context
Critical Hit Ratio: The ratio of Critical Hits is increased
Evasion: The Pokémon's evasion is increased

The following may be attributed to Pokémon Amie based on the visual representation, but it still isn't clear

Paralysis: The Pokémon has a chance of healing itself from paralysis
Survival: The Pokémon has a chance of enduring a hit which would have knocked it out
Smogon wordt helemaal gek _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130554063
wat een rare TT. de perfectte pokemon is

<-
There are only 151 Pokémon.
pi_130554072
Ja die iss hidden. Weet btw niet waar je anders ditto kunt krijgen met imposter
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:41:16 #4
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130554116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:39 schreef Eenskijken het volgende:
wat een rare TT. de perfectte pokemon is

<-
Pikachu :r

Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:41:51 #5
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130554152
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:40 schreef blow... het volgende:
Ja die iss hidden. Weet btw niet waar je anders ditto kunt krijgen met imposter
Ik snap dat hele dreamworld sowieso niet. Heb ooit een Zubat geüpload om te testen maar die zit er nu nog steeds geloof ik :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130554193
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

Pikachu :r

[ afbeelding ]
pichu :)

Sneasel _O_

Wat vinden jullie trouwebs perfecte hm slaves?

Tropius+ bibarel hier, al gebruik ik niey echt hm slaves meer
Because you know i'm all about that ass
pi_130554204
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik snap dat hele dreamworld sowieso niet. Heb ooit een Zubat geüpload om te testen maar die zit er nu nog steeds geloof ik :')
maar eebs uitzoeken dan _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_130554223
Qel jammer dat weavike een dragon claw van 48 bp nodig heeft. Duur.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:44:47 #9
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130554265
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef blow... het volgende:

[..]

pichu :)

Sneasel _O_

Wat vinden jullie trouwebs perfecte hm slaves?

Tropius+ bibarel hier, al gebruik ik niey echt hm slaves meer
Sneasel jouw favoriet? :D
Doordat BW(2) zo fucking lineair was had ik niet echt slaafjes nodig :P Alleen Surf en Fly waren echt nodig, maar die zaten sowieso al in mijn team. Voor die ene keer dat ik Strength nodig had had ik een Sandshrew geloof ik :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130554323
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:44 schreef Faux. het volgende:

[..]

Sneasel jouw favoriet? :D
Doordat BW(2) zo fucking lineair was had ik niet echt slaafjes nodig :P Alleen Surf en Fly waren echt nodig, maar die zaten sowieso al in mijn team. Voor die ene keer dat ik Strength nodig had had ik een Sandshrew geloof ik :P
favoriet niet, wel nieuwste aanwinst.

Mijn battle station team is trouwens :.unfezant (fly tegen pokemon zonder smack down _O_ ), emboar en virizion.
Because you know i'm all about that ass
pi_130554353
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:44 schreef Faux. het volgende:

[..]

Sneasel jouw favoriet? :D
Doordat BW(2) zo fucking lineair was had ik niet echt slaafjes nodig :P Alleen Surf en Fly waren echt nodig, maar die zaten sowieso al in mijn team. Voor die ene keer dat ik Strength nodig had had ik een Sandshrew geloof ik :P
ik heb standaard een gigalith mee met strenght
Because you know i'm all about that ass
pi_130554380
Wie gebruikt ee elemental monkeys?
Ik heb pansage heel lang gebruikt ( het gele spel eigenlijk).
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:47:34 #13
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130554386
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:46 schreef blow... het volgende:

[..]

favoriet niet, wel nieuwste aanwinst.

Mijn battle station team is trouwens :.unfezant (fly tegen pokemon zonder smack down _O_ ), emboar en virizion.
Mijn team op BW is Musharna, Galvantula en Chandelure
En op BW2 is het Yanmega, Espeon en Ferrothorn.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130554457
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef Faux. het volgende:

[..]

Mijn team op BW is Musharna, Galvantula en Chandelure
En op BW2 is het Yanmega, Espeon en Ferrothorn.
bw2 moet ik nog een x een niet kapot spel van kopen...

Is musharna de fpongus evo?
Kan ik wel eens gebruiken miss. Legendaries worden niet verneukt aangexien er geen exp gain is ;).
Because you know i'm all about that ass
pi_130554521
Ik ga verdr lig weer in bij de volgende wifispot :).
Because you know i'm all about that ass
pi_130554763
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

Pikachu :r

[ afbeelding ]
ga jij eauns even je mond spoelen! :P

en al die pre evolutions zijn best wel nep btw.. pichu gaat nog wel, maar het is een beetje een 'moetje' geworden.
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:04:20 #17
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130555076

Waarom hebben we niet meer van dit soort events ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130558105
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Faux. het volgende:

Waarom hebben we niet meer van dit soort events ;(
Ja events die iets unlocken zijn leuker dan in het Pokecenter komen en dan:

"Hallo, hier is je lv.100 Deoxys, veel plezier ermee!" :')
pi_130560959
Ik wil een zorua verdomme :(
Because you know i'm all about that ass
pi_130571680
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:36 schreef blow... het volgende:
Ik wil een zorua verdomme :(
Dan ruilen we.
pi_130571715
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef roy9 het volgende:

[..]

Dan ruilen we.
heb je die?

Wat wil je ervoor ;)?
Because you know i'm all about that ass
pi_130584491
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:45 schreef blow... het volgende:

[..]

heb je die?

Wat wil je ervoor ;)?
Maakt niet veel uit, zeg maar wat.
pi_130588868
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 06:29 schreef roy9 het volgende:

[..]

Maakt niet veel uit, zeg maar wat.
charixard/chickorita/(eerste vorm van typhlision, weet niet hoe die heet., ik denk cyndaquil) turtwig zijn denk ik de speciaalste die ik heb? Ik heb wel alle unova starters en tirtouga. Iemand interesse om een archen te ruilen?

[ Bericht 4% gewijzigd door blow... op 29-08-2013 11:33:17 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_130597692
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef blow... het volgende:

[..]

charixard/chickorita/(eerste vorm van typhlision, weet niet hoe die heet., ik denk cyndaquil) turtwig zijn denk ik de speciaalste die ik heb? Ik heb wel alle unova starters en tirtouga. Iemand interesse om een archen te ruilen?
Heb ik allemaal al, doe maar een Patrat, maak en ei zodra ik klaar ben met huiswerk.
pi_130598109
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef roy9 het volgende:

[..]

Heb ik allemaal al, doe maar een Patrat, maak en ei zodra ik klaar ben met huiswerk.
doe maar rustig aan want mijn ds verbindt toch niet. Ik heb ook shieldon?
Because you know i'm all about that ass
pi_130600842
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:49 schreef blow... het volgende:

[..]

doe maar rustig aan want mijn ds verbindt toch niet. Ik heb ook shieldon?
Ja doe Shieldon maar
pi_130604348
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:03 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ja doe Shieldon maar
owke :). Ik zal ff zeggen als ik weer kan verbinden
Because you know i'm all about that ass
pi_130744638
Ik kan ruilen :).
Because you know i'm all about that ass
pi_130755894
Blastiose geruild met de domste moveset ooit. Tackle, protect, water pulse en bite :')
Because you know i'm all about that ass
pi_130762310
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef blow... het volgende:
Blastiose geruild met de domste moveset ooit. Tackle, protect, water pulse en bite :')
Vrij normale set toch, als hij gewoon tot lvl 36 is gelvl'd vanuit Squirtle zonder TM/HM's?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_130762383
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Vrij normale set toch, als hij gewoon tot lvl 36 is gelvl'd vanuit Squirtle zonder TM/HM's?
ja oke. Toch had ik bubble wel gehouden :P

Muchlax gefixed :D.
Because you know i'm all about that ass
pi_130765201
En ook eevee is toegevoegd aan mijn spel :).

Edit: miunchlax heeft 30(!) defense iv's :)

[ Bericht 35% gewijzigd door blow... op 03-09-2013 00:19:58 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_130780115
Zijn er nu echt mensen die hun ds zo vaak resetten dat ze een shiny starter krijgen :')
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:47:10 #34
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130780748
Oh ja goed dat je het zegt blow, ik moet nog vijf perfecte ditto's vangen :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130781154
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef blow... het volgende:

[..]

Wat vinden jullie trouwebs perfecte hm slaves?
Linoone, kan alle belangrijke HMS(cut/rock smash/strength/surf) leren en heeft ook nog de pickup ability. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 03-09-2013 17:05:51 ]
pi_130781254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Furret, kan alle belangrijke HMS(cut/rock smash/strength/surf) leren en heeft ook nog de pickup ability. :)
nicee. Heb geen slave gebruikt helaas :(. Nu ben ik als een nolifer minchlax eieren aan het hatchen... 1/1100 nogwat kans :P

Furret heeft geen pickup dacht ik hoor ;).
Because you know i'm all about that ass
pi_130781267
Heb trouwens wel een litwich zodat eieren sneller hatchen :).
Because you know i'm all about that ass
pi_130781405
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef blow... het volgende:

[..]

nicee. Heb geen slave gebruikt helaas :(. Nu ben ik als een nolifer minchlax eieren aan het hatchen... 1/1100 nogwat kans :P

Furret heeft geen pickup dacht ik hoor ;).
was idd linoone, ja :') beesten lijken opelkaar :')
pi_130781471
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

was idd linoone, ja :') beesten lijken opelkaar :')
ohja klopt idd. Die andere kan wel veel hms trouwens.
Because you know i'm all about that ass
pi_130781490
Mew kan alle tm's en hm's

Note: MEW IS GEEN GOEDE HM SLAVE.
Because you know i'm all about that ass
pi_130801388
Is er een methode om dat plaatje dat je ei uitkomt te versnellen ofzo? Duurt v4ij lang.
Because you know i'm all about that ass
pi_130802495
Morgen een nieuwe Nintendo Direct! Wat zou het nieuws zijn?
pi_130802725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 04:33 schreef Juless44 het volgende:
Morgen een nieuwe Nintendo Direct! Wat zou het nieuws zijn?
Pokémon nieuws :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_130810775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 04:33 schreef Juless44 het volgende:
Morgen een nieuwe Nintendo Direct! Wat zou het nieuws zijn?
dit dus:

Je krijgt 2 starters. De nieuwe pokemon krijg je van een ''vriend'' infame, en de ander krijg je van de prof. Zie trailer welke starter het zijn. En zoals ik het begreep in de ND, kan iedere pokemon Megaevolven...

En wat geblaat over pokemon Bank ( een cloud opslag voor je pokemon... plek voor 3000 (!) pokemon, en jaarlijks te betalen dienst, en Pokemon transporter ofzo, waarmee je pokemon kan overzetten van eerdere spellen. en het houdt gehackte pokemon tegen ofzo.

HI-res van de megalutions.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 13:42:07 ]
pi_130811018
yeah je krijgt dus ook een kanto starter *O* *O*
en die mega charizard ziet er zeker dik uit!
  woensdag 4 september 2013 @ 14:01:46 #46
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_130811591
Tot nu toe geen fan van die nieuwe evoluties. Beetje onnodig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_130811692
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot nu toe geen fan van die nieuwe evoluties. Beetje onnodig.
Het zijn meer ''vormen'' dan echte evo's.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:09:22 #48
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_130811798
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Het zijn meer ''vormen'' dan echte evo's.
Ik ben dan ook niet zo'n fan van al die vormen uit vorige generaties.
Het is leuk dat ze extra content hebben, en het is leuk dat er meer strategie bij komt kijken, maar het hele breeden en hatchen en wachten op de juiste nature en IV's, eggmoves chainbreeden, allemaal niks voor mij.
Net zoals de 14 legendaries waarvan de helft slechts verkrijgbaar is met speciale evenementen. Allemaal zo jammer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_130811827
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet zo'n fan van al die vormen uit vorige generaties.
Het is leuk dat ze extra content hebben, en het is leuk dat er meer strategie bij komt kijken, maar het hele breeden en hatchen en wachten op de juiste nature en IV's, eggmoves chainbreeden, allemaal niks voor mij.
Net zoals de 14 legendaries waarvan de helft slechts verkrijgbaar is met speciale evenementen. Allemaal zo jammer.
Ik heb hetzelfde hoor. Ik heb nooit echt actief Pokemon gespeeld omdat ik nooit een gameboy heb gehad. Wel diamond vanwege mijn DS, en emerald, maar meestal was ik er snel klaar mee omdat ik het saai vind maar toch wil ik deze wel kopen.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:11:56 #50
366803 AthCom
Overigens ...
pi_130811868
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot nu toe geen fan van die nieuwe evoluties. Beetje onnodig.
Heb ik ook.
Moira. is tof. :7
  woensdag 4 september 2013 @ 15:33:38 #51
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130814345
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot nu toe geen fan van die nieuwe evoluties. Beetje onnodig.
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net zoals de 14 legendaries waarvan de helft slechts verkrijgbaar is met speciale evenementen. Allemaal zo jammer.
Mee eens. Die Mega-evolutions doen me meer denken aan Digimon en ik vind het eigenlijk gewoon belachelijk dat je de National Dex niet eens compleet kunt krijgen zonder die events, zelfs als je alle 9 4th en 5th gen games hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130816635
Ik ben al uren minchlax eieren aan het hatchen en nog syeeds geen shiny...
En ik vind het stom dat ze niet van blastoise af konen blijven ;(
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 4 september 2013 @ 16:48:16 #53
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_130816738
quote:
8s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:45 schreef blow... het volgende:
Ik ben al uren minchlax eieren aan het hatchen en nog syeeds geen shiny...
En ik vind het stom dat ze niet van blastoise af konen blijven ;(
Kans van 1 op 3180 ofzo toch?
Waarom wil je persé een shiny?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_130816764
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kans van 1 op 3180 ofzo toch?
Waarom wil je persé een shiny?
1100 nigwat nu :p

Geen idee, shineys zijn cool :) .
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 4 september 2013 @ 16:53:32 #55
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130816906
Ik vind ze gaaf, die mega-evoluties. Nintendo doet haar best om net zo'n vernieuwend spel te maken als Diamond en Pearl waren en dat vind ik een zeer goed teken.

Uiteraard kies ik zelf voor mega Venusaur overigens.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130817013
Megastoise en megaperior aks ik hem had gekund...
Because you know i'm all about that ass
pi_130817052
Ohja ik heb cobalion dubbel :)

Edit: ik kan ook voor phione gaan...

[ Bericht 16% gewijzigd door blow... op 04-09-2013 17:09:59 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_130825561
Kaneel heb je die shiny deerling nog?
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 4 september 2013 @ 20:48:53 #59
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_130825611
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:47 schreef blow... het volgende:
Kaneel heb je die shiny deerling nog?
Heb ik een shiny deerling?
Het is al even geleden dat ik speelde. Even dat ding pakken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_130825629
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb ik een shiny deerling?
Het is al even geleden dat ik speelde. Even dat ding pakken.
of was iemand anders dat :P.

De vraag was meer of je deerling houdt of dat het een sawsbuck wordt :P.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 4 september 2013 @ 20:59:57 #61
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_130826106
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef blow... het volgende:

[..]

of was iemand anders dat :P.

De vraag was meer of je deerling houdt of dat het een sawsbuck wordt :P.
Ik heb geen shiny deerling.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_130826132
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb geen shiny deerling.
oh oke :P.

damn ik kom er net achter dat ik zit te breeden met een verkeerde ditto :')
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 4 september 2013 @ 21:06:00 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_130826390
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef blow... het volgende:

[..]

oh oke :P.

damn ik kom er net achter dat ik zit te breeden met een verkeerde ditto :')
Whehehehe. Dat schiet niet op. :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_130826404
Oke. Waarom kan charizard breeden met blastoise _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_130826444
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Whehehehe. Dat schiet niet op. :D
niet echt nee :')

Nu maar breeden met bayleef, want heb de perfecte ditto weggedaan :(.
Because you know i'm all about that ass
pi_130833809
En dit mensen,' is hacken :')


Ik voel me opgelicht.
Because you know i'm all about that ass
pi_130834529
Heeft iemand al een shiny legend bij de mediamarkt opgehaald? Enig idee hoe dat werkt?
pi_130834614
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:44 schreef pjats het volgende:
Heeft iemand al een shiny legend bij de mediamarkt opgehaald? Enig idee hoe dat werkt?
ik zat te twijfelen om naar de saturn te fietsen tot ik erachter kwam dat we die nog niethebben. Moet je de game niet kopen ttrouwens? Lijkt me sterk dat je met je dsje even binnenwandekt om een shiny dailga lv 100 op te halen waarna je weer vertrekt.
Because you know i'm all about that ass
pi_130834636
Ik wil eeb 3ds met pokemon xy :'(
Because you know i'm all about that ass
pi_130861094
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef blow... het volgende:

[..]

ik zat te twijfelen om naar de saturn te fietsen tot ik erachter kwam dat we die nog niethebben. Moet je de game niet kopen ttrouwens? Lijkt me sterk dat je met je dsje even binnenwandekt om een shiny dailga lv 100 op te halen waarna je weer vertrekt.
Nee je kan daar gewoon online op je DS en m ophalen. Denk ik, want zo gek ben ik nou ook weer niet :')
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_130861538
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef blow... het volgende:

[..]

ik zat te twijfelen om naar de saturn te fietsen tot ik erachter kwam dat we die nog niethebben. Moet je de game niet kopen ttrouwens? Lijkt me sterk dat je met je dsje even binnenwandekt om een shiny dailga lv 100 op te halen waarna je weer vertrekt.
Als het signaal sterk genoeg is hoef je de MM niet eens binnen te lopen om hem op te halen :s)

Tenminste, zo ging het toen ik Keldeo op ging halen >
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_130861810
Wel kut dat ik er niet heen kan :(
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 5 september 2013 @ 21:20:10 #73
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130861873
Shiny Dialga/Girantina/Palkia doet me niets eigenlijk. Ik pas dus.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130861983
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Faux. het volgende:
Shiny Dialga/Girantina/Palkia doet me niets eigenlijk. Ik pas dus.
echt een typiche hackpomemon...
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 5 september 2013 @ 21:23:18 #75
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130862061
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef blow... het volgende:

[..]

echt een typiche hackpomemon...
Wut?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130862119
Giratina zou ik nog wel voor op mn fiets stappen.
Palkia en Dialga niet.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 5 september 2013 @ 21:27:07 #77
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130862281
Wie gaat er trouwens een abonnement op de Pokémon Bank nemen?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130862473
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Faux. het volgende:
Wie gaat er trouwens een abonnement op de Pokémon Bank nemen?
Als je het nodig hebt om je pokemons van B/W(2) over te zetten zal ik wel moeten.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 5 september 2013 @ 21:31:21 #79
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130862520
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Als je het nodig hebt om je pokemons van B/W(2) over te zetten zal ik wel moeten.
Mja dat idee kreeg ik ook eigenlijk. Niet dat ik gehecht ben aan m'n BW-team, maar toch, ik heb ze toch wel graag op XY.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130862669
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:31 schreef Faux. het volgende:

[..]

Mja dat idee kreeg ik ook eigenlijk. Niet dat ik gehecht ben aan m'n BW-team, maar toch, ik heb ze toch wel graag op XY.
Ik heb alle Pokémon op m'n Black 2 cartridge, op twee of drie van die ongrijpbare legendaries na.
Aangezien ik voor het 'catch 'em all' gebeuren ga wil ik ze sowieso overzetten :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_130863645
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef Faux. het volgende:

[..]

Wut?
een pokemon die iedereen gaat hacken
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 5 september 2013 @ 21:58:44 #82
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130864045
Er zit hier geen Media Markt of Saturn en de dichtstbijzijnde is 45 minuten rijden. :'(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130865040
Bij ons ook niet :')
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 5 september 2013 @ 22:26:30 #84
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130865658
Ik heb een Media Markt om de hoek *)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130865734
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef Faux. het volgende:
Ik heb een Media Markt om de hoek *)
waarom ga je ze dan niet haleb :p
Because you know i'm all about that ass
pi_130872631
Blow, vanmiddag zal ik een Zorua ei voor je maken, sorry dat het zo lang duurt
pi_130872855
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 06:41 schreef roy9 het volgende:
Blow, vanmiddag zal ik een Zorua ei voor je maken, sorry dat het zo lang duurt
geen probleem hoor :).
Because you know i'm all about that ass
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 september 2013 @ 11:02:30 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130876571
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Als je het nodig hebt om je pokemons van B/W(2) over te zetten zal ik wel moeten.
Wat?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_130877985
Weet niet of het een spoiler is maar stond al op de nieuwssites dus:

bij X and Y krijg je ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are only 151 Pokémon.
pi_130878800
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:49 schreef Eenskijken het volgende:
Weet niet of het een spoiler is maar stond al op de nieuwssites dus:

bij X and Y krijg je ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud nieuws, zie mijn post van paar dagen geleden..

maar wel leuke toevoeging!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 september 2013 @ 12:45:43 #91
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130879323
Gezien Charizard de tofste blijft en je die andere fire starter pokemon al krijgt in de wifi event denk ik dat het vosje aan het kortste eind trekt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_130882917
Ik weet het nog niet, wil eerst weten hoe de evoluties van de nieuwe starters eruitzien.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:51:28 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_130883167
Eigenlijk is het het leukste om het gewoon blind te spelen. Niet alles van te voren al weten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_130883578
eigenlijk wel ja, maar ik kan mezelf niet bedwingen om toch steeds te kijken als er nieuws is :')
pi_130884347
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk is het het leukste om het gewoon blind te spelen. Niet alles van te voren al weten.
ik wil wel graag weten of mijn pokemon niet in gedrochten evolueren :p
There are only 151 Pokémon.
pi_130884775
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:30 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ik wil wel graag weten of mijn pokemon niet in gedrochten evolueren :p
dit ja, al moet je soms wel.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:25:29 #97
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130898221
Wild Zubat used Supersonic!
Staravia was confused!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
En toen was Staravia af. :(

Rotzubats.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130898583
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wild Zubat used Supersonic!
Staravia was confused!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
En toen was Staravia af. :(

Rotzubats.
[ afbeelding ]
is er iemand die confusion leuk vindt of gebruikt :')
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:33:40 #99
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130898760
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:31 schreef blow... het volgende:

[..]

is er iemand die confusion leuk vindt of gebruikt :')
Wilde Zubats helaas wel. ;( Supersonic is gelukkig maar 55% accurate, maar dat is 55% te veel. Zubats. Ze confusen je Pokémon en je krijgt er ook nog weinig exp. punten voor. Zubats. :{w
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130898980
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:33 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wilde Zubats helaas wel. ;( Supersonic is gelukkig maar 55% accurate, maar dat is 55% te veel. Zubats. Ze confusen je Pokémon en je krijgt er ook nog weinig exp. punten voor. Zubats. :{w
en vangwaardig zijn ze niet.,l
Because you know i'm all about that ass
pi_130899592
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wild Zubat used Supersonic!
Staravia was confused!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
Staravia is confused! It hurt itself in its confusion!
En toen was Staravia af. :(

Rotzubats.
[ afbeelding ]
Wegrennen ging je stand te boven?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:53:34 #102
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130900065
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:37 schreef blow... het volgende:

[..]

en vangwaardig zijn ze niet.,l
Tenzij ze evolueren in Crobat. Maar moeten ze eerst een Golbat worden en gelukkig worden en blablabla ... Duurt te lang. O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Wegrennen ging je stand te boven?
Alles of niets jwz.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130900602
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Tenzij ze evolueren in Crobat. Maar moeten ze eerst een Golbat worden en gelukkig worden en blablabla ... Duurt te lang. O-)

[..]

Alles of niets jwz.
crobat vind ik ook niet zo...
Because you know i'm all about that ass
pi_130911984
Heeft black eigenlijk ook hidden grotto's of moet je dan versie 2 hebben
Because you know i'm all about that ass
pi_130912176
Zubats zijn hell ja. Confuse + leech life = gg.
There are only 151 Pokémon.
pi_130912308
Is wr iemand met white 1 online
Because you know i'm all about that ass
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 7 september 2013 @ 12:04:44 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130912436
Dat Pokemon happy maken ging me vrij makkelijk af in white 2 eigenlijk. Pichu Lucario etc kwestie van in je team houden.
In X en Y lijkt he meer lastiger vanwege die tamagotchi gimmick.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_130913561
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Pokemon happy maken ging me vrij makkelijk af in white 2 eigenlijk. Pichu Lucario etc kwestie van in je team houden.
In X en Y lijkt he meer lastiger vanwege die tamagotchi gimmick.
klopt ja :(

Jammer dat erin black geen pokeradar is om pokemon shiny te krijgen...
Because you know i'm all about that ass
pi_130921442
Na Pokemon Red op de gameboy pocket en Heart Gold op de DS vond ik het met X/Y misschien wel weer tijd worden voor een nieuwe pokemon game. Zeker nu de starters van Red en Blue er ook in zitten. Is het nog de moeite om eerst een deel Black/White(1 of 2) te spelen?
pi_130921496
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef Reintji het volgende:
Na Pokemon Red op de gameboy pocket en Heart Gold op de DS vond ik het met X/Y misschien wel weer tijd worden voor een nieuwe pokemon game. Zeker nu de starters van Red en Blue er ook in zitten. Is het nog de moeite om eerst een deel Black/White(1 of 2) te spelen?
ja.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:43:21 #111
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130923539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef Reintji het volgende:
Na Pokemon Red op de gameboy pocket en Heart Gold op de DS vond ik het met X/Y misschien wel weer tijd worden voor een nieuwe pokemon game. Zeker nu de starters van Red en Blue er ook in zitten. Is het nog de moeite om eerst een deel Black/White(1 of 2) te spelen?
Vond ik de minste. Diamond en Pearl O+
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:59:51 #112
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130924067
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:42 schreef blow... het volgende:
Heeft black eigenlijk ook hidden grotto's of moet je dan versie 2 hebben
Die heb je alleen in Black 2 & White 2.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef Reintji het volgende:
Na Pokemon Red op de gameboy pocket en Heart Gold op de DS vond ik het met X/Y misschien wel weer tijd worden voor een nieuwe pokemon game. Zeker nu de starters van Red en Blue er ook in zitten. Is het nog de moeite om eerst een deel Black/White(1 of 2) te spelen?
Ik vind Black 2 en White 2 leuker dan Black en White en zeker de moeite waard.

Mijn Join Avenue is kapot. :{ Er komen geen fans meer (normaal gesproken komen er elke dag 6) en ik kan ook niks meer bij de winkels kopen, want overal staat een streepje alsof ik ze die dag al heb gekocht. :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130924068
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:43 schreef Faux. het volgende:

[..]

Vond ik de minste. Diamond en Pearl O+
idd.

Ohja, ik heb een tof team samengesteld :D
Because you know i'm all about that ass
pi_130924082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die heb je alleen in Black 2 & White 2.

[..]

Ik vind Black 2 en White 2 leuker dan Black en White en zeker de moeite waard.

Mijn Join Avenue is kapot. :{ Er komen geen fans meer (normaal gesproken komen er elke dag 6) en ik kan ook niks meer bij de winkels kopen, want overal staat een streepje alsof ik ze die dag al heb gekocht. :?
ah, okey.


Join avenue?
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:01:39 #115
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130924124
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:00 schreef blow... het volgende:

[..]

ah, okey.

Join avenue?
In Black 2 & White 2 heb je die onder Nimbasa City (boven route 4).
http://serebii.net/black2white2/joinavenue.shtml
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130924217
Ik speel emerald op mijn telefoon *O*

Zijn er nog leuke dingen om te doen voordat ik door victory road ga?
Nosce te ipsum.
pi_130924740
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:04 schreef AlexanderC het volgende:
Ik speel emerald op mijn telefoon *O*

Zijn er nog leuke dingen om te doen voordat ik door victory road ga?
ik vind emerald niet zo :(.

Je kunt wel mew vangen na de e4 :)
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:59:07 #118
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130925745
Ik had Pokemon Blue op m'n BlackBerry. Dat ik uit m'n hoofd wist hoe je Mew moest vangen zorgde voor twijfelachtige voldoening.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130926363
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:59 schreef Faux. het volgende:
Ik had Pokemon Blue op m'n BlackBerry. Dat ik uit m'n hoofd wist hoe je Mew moest vangen zorgde voor twijfelachtige voldoening.
:D
Because you know i'm all about that ass
pi_130926718
Wie heeft er een bulbasaur of evo ervan voro me? Zeg maar wat je erv9or wilt
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:13:53 #121
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130928028
Ik heb wel een Bulbasaur, maar geen (werkende) WiFi ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130928202
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb wel een Bulbasaur, maar geen (werkende) WiFi ...
ruilen? Ik kan wel wachten :p.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:20:55 #123
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130928273
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:18 schreef blow... het volgende:

[..]

ruilen? Ik kan wel wachten :p.
Ik weet niet hoe dat moet. :@ Ik weet m'n Friend Code ook niet. Je hebt toch WiFi nodig om te kunnen ruilen met iemand die niet in dezelfde ruimte is?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130928362
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat moet. :@ Ik weet m'n Friend Code ook niet. Je hebt toch WiFi nodig om te kunnen ruilen met iemand die niet in dezelfde ruimte is?
ja die heb je nodig, volgens mij moet hij zelfs onbeveiligd zijn of je moet hem met de hand instellen... ;). Friend code kan je zo vinden in je pal pad ;).
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:29:24 #125
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130928565
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef blow... het volgende:

[..]

ja die heb je nodig, volgens mij moet hij zelfs onbeveiligd zijn of je moet hem met de hand instellen... ;). Friend code kan je zo vinden in je pal pad ;).
Ik heb wel draadloos internet, maar dat is niet compatibel met mijn 3DS. Je schijnt in de instellingen iets te kunnen veranderen waardoor het wel combatibel wordt, maar ik heb echt geen idee hoe dat moet ...
Er staat vast wel op internet hoe dat moet, maar ik heb geen idee waar ik op moet zoeken. :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130928643
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb wel draadloos internet, maar dat is niet compatibel met mijn 3DS. Je schijnt in de instellingen iets te kunnen veranderen waardoor het wel combatibel wordt, maar ik heb echt geen idee hoe dat moet ...
Er staat vast wel op internet hoe dat moet, maar ik heb geen idee waar ik op moet zoeken. :{
ik weet het ook niet helaas :(. Toch bedankt :).

Ik ben starters aan het sparen maar op het gts vragen ze daar echt belachelijk veel voor :')
Because you know i'm all about that ass
pi_130929092
IK WIL DIE MEGA BLASTOISE OMG :'(
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130929116
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
IK WIL DIE MEGA BLASTOISE OMG :'(
ik wil je wel een squirtle ruilen dan kun je die overzetten naar xy en evolueren :).
Because you know i'm all about that ass
pi_130929417
Oh wacht, je kunt squirtle natuurlijk meteen krijgen zonder overzetten :@
Because you know i'm all about that ass
pi_130931717
Al die mensen zeuren over die nieuwe Mega Evolutions. En al die mensen zeuren over OPNIEUW een Pokemon, terwijl ze zelf CoD #56576 hebben gepreordered. Pokemon durft tenminste te vernieuwen. Pokemon wordt opnieuw een geheel nieuwe ervaring. Ik heb er zin in. Ik en mijn vriendin halen het spelletje allebei (doen we al sinds Diamond/Pearl, wat een liefde he :) ). Ik wilde Y om Yveltal, zoveel cooler dan Xerneas.

Ik heb een hekel aan mensen die Pokemon zonder rede gaan flamen.
pi_130931764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef Reintji het volgende:
Na Pokemon Red op de gameboy pocket en Heart Gold op de DS vond ik het met X/Y misschien wel weer tijd worden voor een nieuwe pokemon game. Zeker nu de starters van Red en Blue er ook in zitten. Is het nog de moeite om eerst een deel Black/White(1 of 2) te spelen?
Ja. Black en White 1 vind ik minder leuk dan 2. Tot mijn verbazing zag ik laatst dat 2 zelfs goedkoper was dan 1. Hoe dan ook, beide zijn het waard om te spelen.
pi_130932012
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:05 schreef Juless44 het volgende:
Al die mensen zeuren over die nieuwe Mega Evolutions. En al die mensen zeuren over OPNIEUW een Pokemon, terwijl ze zelf CoD #56576 hebben gepreordered. Pokemon durft tenminste te vernieuwen. Pokemon wordt opnieuw een geheel nieuwe ervaring. Ik heb er zin in. Ik en mijn vriendin halen het spelletje allebei (doen we al sinds Diamond/Pearl, wat een liefde he :) ). Ik wilde Y om Yveltal, zoveel cooler dan Xerneas.

Ik heb een hekel aan mensen die Pokemon zonder rede gaan flamen.
ik wil die mega blastoise en mega charizard :D

Ohja, ik wil ook een 3ds :')
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:29:15 #133
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130932321
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:05 schreef Juless44 het volgende:
Al die mensen zeuren over die nieuwe Mega Evolutions. En al die mensen zeuren over OPNIEUW een Pokemon, terwijl ze zelf CoD #56576 hebben gepreordered. Pokemon durft tenminste te vernieuwen. Pokemon wordt opnieuw een geheel nieuwe ervaring. Ik heb er zin in. Ik en mijn vriendin halen het spelletje allebei (doen we al sinds Diamond/Pearl, wat een liefde he :) ). Ik wilde Y om Yveltal, zoveel cooler dan Xerneas.

Ik heb een hekel aan mensen die Pokemon zonder rede gaan flamen.
Zonder reden? Er is zeker wel een reden. Mega-evolutions lijken meer op Digimon en Pokémon Amie lijkt meer op Nintendogs. Als alle Mega-evolutions er nou zou goed uit zouden zien als MegaCharizard was het een ander verhaal, maar bijv. MegaAmpharos is gewoon Ampharos met een pruik. :')
En een beetje naar je DS gaan lachen en je Pokémon voeren past meer bij een huisdieren- of babyspel. Ik vind het echt extreem suf.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130932544
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zonder reden? Er is zeker wel een reden. Mega-evolutions lijken meer op Digimon en Pokémon Amie lijkt meer op Nintendogs. Als alle Mega-evolutions er nou zou goed uit zouden zien als MegaCharizard was het een ander verhaal, maar bijv. MegaAmpharos is gewoon Ampharos met een pruik. :')
En een beetje naar je DS gaan lachen en je Pokémon voeren past meer bij een huisdieren- of babyspel. Ik vind het echt extreem suf.
pokemon voeren _O-

Ik had dat nog niet eens gelezen. :')
Because you know i'm all about that ass
pi_130932549
Ht enige wat ze krijgen is een rare candy en een berry, meer niet :)
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:39:06 #136
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130932601
Over de TT: de perfecte Pokémon heeft voor mij een goede dual typing (bijv. Ghost/Dark of Steel/Fight), de stats van een Legendary (minstens 100 in HP, 80 in Defense en Sp. Defense, 120 in Attack en Sp.Attack en 100 in Speed) en de ultieme ability.
Een combinatie van Run Away, Compoundeyes, Telepathy, Own Tempo, Oblivious, Clear Body, Tinted Lens, Magic Guard, Serene Grace, Mold Breaker, Sticky Hold, Rock Head, Skill Link, Scrappy en Regenerator.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:41:01 #137
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130932654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:05 schreef Juless44 het volgende:
Al die mensen zeuren over die nieuwe Mega Evolutions. En al die mensen zeuren over OPNIEUW een Pokemon, terwijl ze zelf CoD #56576 hebben gepreordered. Pokemon durft tenminste te vernieuwen. Pokemon wordt opnieuw een geheel nieuwe ervaring. Ik heb er zin in. Ik en mijn vriendin halen het spelletje allebei (doen we al sinds Diamond/Pearl, wat een liefde he :) ). Ik wilde Y om Yveltal, zoveel cooler dan Xerneas.

Ik heb een hekel aan mensen die Pokemon zonder rede gaan flamen.
Dik het niet zo aan joh. En generaliseer niet. 3/4e van de mensen hier weet meer over Pokemon dan jij. Zeggen dat een mega evolution dom vinden gelijk staat aan CoD pre-orderen zegt dan ook vooral wat over jou.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:41:46 #138
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130932679
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Over de TT: de perfecte Pokémon heeft voor mij een goede dual typing (bijv. Ghost/Dark of Steel/Fight), de stats van een Legendary (minstens 100 in HP, 80 in Defense en Sp. Defense, 120 in Attack en Sp.Attack en 100 in Speed) en de ultieme ability.
Een combinatie van Run Away, Compoundeyes, Telepathy, Own Tempo, Oblivious, Clear Body, Tinted Lens, Magic Guard, Serene Grace, Mold Breaker, Sticky Hold, Rock Head, Skill Link, Scrappy en Regenerator.
TT doelde op iv's :+
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:46:08 #139
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130932831
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

TT doelde op iv's :+
I know, maar daar snap ik niks van. :+
Een Pokémon met een combinatie van die 15 abilities zou wel extreem baas zijn. _O_
Nooit meer Zubats die je Pokémon confusen, nooit meer last hebben van Sand-attack, een 100% accurate Stone Edge kunnen gebruiken, .. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130932832
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

TT doelde op iv's :+
ga jij voor de perfecte glaceon?
Because you know i'm all about that ass
pi_130932848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

I know, maar daar snap ik niks van. :+
Een Pokémon met een combinatie van die 15 abilities zou wel extreem baas zijn. _O_
Nooit meer Zubats die je Pokémon confusen, nooit meer last hebben van Sand-attack, een 100% accurate Stone Edge kunnen gebruiken, .. _O_
recoil damage :{w :r
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:48:30 #142
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130932933
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef blow... het volgende:

[..]

ga jij voor de perfecte glaceon?
Jup. Jammer van ice alleen. Zonder twijfel zwakste type.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130932945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

I know, maar daar snap ik niks van. :+
Een Pokémon met een combinatie van die 15 abilities zou wel extreem baas zijn. _O_
Nooit meer Zubats die je Pokémon confusen, nooit meer last hebben van Sand-attack, een 100% accurate Stone Edge kunnen gebruiken, .. _O_
iv's in a nutshell.

Een pokemon heeft een bepaalde waarde per stat. Dit is volledig willekeurig en per stat anders, als voorbeeld
9/8/4/31/30/0
Deze pokemon heeft een 31 iv, wat perfect is. 1 iv punt staat gelijk aan 1 heel punt op level 100.
Shiny pokemon hebben ook een iv code patroon, bevoorbeeld1/2/3/4/5/6... Als een pokemon dit heeft is hij shiny.
:)
Because you know i'm all about that ass
pi_130932985
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:48 schreef Faux. het volgende:

[..]

Jup. Jammer van ice alleen. Zonder twijfel zwakste type.
doe je glaceon omdat hij mooi is?


Ik ga denk ik voor een perfecte blastoise, maar charizard en munchlax doen ook mee.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:49:45 #145
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130932998
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

I know, maar daar snap ik niks van. :+
Een Pokémon met een combinatie van die 15 abilities zou wel extreem baas zijn. _O_
Nooit meer Zubats die je Pokémon confusen, nooit meer last hebben van Sand-attack, een 100% accurate Stone Edge kunnen gebruiken, .. _O_
Was laatst op 4chan, ze bedachten nieuwe abilities. Zaten er een paar bij waarvan ik dacht ' :9 '
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:52:20 #146
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130933085
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:49 schreef blow... het volgende:

[..]

doe je glaceon omdat hij mooi is?


Ik ga denk ik voor een perfecte blastoise, maar charizard en munchlax doen ook mee.
Ja, competitief vechten doe ik nooit op de DS, dus het type maakt eigenlijk niet uit. Sowieso zijn mijn teams strategisch gezien erg zwak: ze bestaan vooral uit bug-types, gewoon omdat ik die leuk vind :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130933136
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:52 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja, competitief vechten doe ik nooit op de DS, dus het type maakt eigenlijk niet uit. Sowieso zijn mijn teams strategisch gezien erg zwak: ze bestaan vooral uit bug-types, gewoon omdat ik die leuk vind :)
ik had vanmiddag een goed team samengesteld als je praat over type effectiveness.
Ik heb niet echt een type wat ik leuk vind maar ik kijk meer naar hoe ze getekend zijn :)

Glaceon vind ik ook leuk idd :P.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:53:51 #148
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130933139
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef blow... het volgende:

[..]

recoil damage :{w :r
Daarom Rock Head. :Y
Run Away, zodat je altijd weg kunt rennen van wilde Pokémon.
Compoundeyes, zodat alle aanvullen 30% meer accurate worden.
Telepathy, zodat je Pokémon in een Double of Triple battle geen schade krijgen als een andere Pokémon Surf o.i.d. gebruikt.
Own Tempo, zodat je Pokémon nooit meer confused worden.
Oblivious, zodat je Pokémon nooit meer verliefd worden.
Clear Body, zodat de stats van je Pokémon niet door andere Pokémon verlaagd kunnen worden.
Tinted Lens, zodat "not very effective" aanvallen toch neutrale schade doen.
Magic Guard, zodat je Pokémon geen indirecte schade kan krijgen van bijv. hagel.
Serene Grace, zodat een aanval als Scald i.p.v. 30% 60% kans heeft de tegenstander te burnen.
Mold Breaker, om bijv. Pokémon met Levitate toch met een Groundaanval te kunnen raken.
Sticky Hold, zodat je Pokémons item niet gestolen kan worden.
Rock Head, zodat je Pokémon geen recoil damage krijgt.
Skill Link, zodat een aanval zoals Bullet Seed of Rock Blast altijd 5x raakt.
Scrappy, zodat je een Ghosttype ook met Normal- en Fightingaanvallen kan raken.
Regenerator, zodat je Pokémon er 33% van zijn HP weer bij krijgt als hij wordt gewisseld.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130933166
Ik ga wel wat meer competitief vechten om alle power items te krijgen btw :P.

En in het pokecenter uiteraard, best leuk :).
Because you know i'm all about that ass
pi_130933239
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Daarom Rock Head. :Y
Run Away, zodat je altijd weg kunt rennen van wilde Pokémon.
Compoundeyes, zodat alle aanvullen 30% meer accurate worden.
Telepathy, zodat je Pokémon in een Double of Triple battle geen schade krijgen als een andere Pokémon Surf o.i.d. gebruikt.
Own Tempo, zodat je Pokémon nooit meer confused worden.
Oblivious, zodat je Pokémon nooit meer verliefd worden.
Clear Body, zodat de stats van je Pokémon niet door andere Pokémon verlaagd kunnen worden.
Tinted Lens, zodat "not very effective" aanvallen toch neutrale schade doen.
Magic Guard, zodat je Pokémon geen indirecte schade kan krijgen van bijv. hagel.
Serene Grace, zodat een aanval als Scald i.p.v. 30% 60% kans heeft de tegenstander te burnen.
Mold Breaker, om bijv. Pokémon met Levitate toch met een Groundaanval te kunnen raken.
Sticky Hold, zodat je Pokémons item niet gestolen kan worden.
Rock Head, zodat je Pokémon geen recoil damage krijgt.
Skill Link, zodat een aanval zoals Bullet Seed of Rock Blast altijd 5x raakt.
Scrappy, zodat je een Ghosttype ook met Normal- en Fightingaanvallen kan raken.
Regenerator, zodat je Pokémon er 33% van zijn HP weer bij krijgt als hij wordt gewisseld.
:P

Regenerator :9
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:57:03 #151
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130933276
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:53 schreef blow... het volgende:

[..]

ik had vanmiddag een goed team samengesteld als je praat over type effectiveness.
Ik heb niet echt een type wat ik leuk vind maar ik kijk meer naar hoe ze getekend zijn :)

Glaceon vind ik ook leuk idd :P.
Glaceon is tof :) Erg elegant en trots, met mooie kleuren. Ben ook erge fan van Gardevoir daarom. En Roserade.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:57:41 #152
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130933301
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:48 schreef blow... het volgende:

[..]

iv's in a nutshell.

Een pokemon heeft een bepaalde waarde per stat. Dit is volledig willekeurig en per stat anders, als voorbeeld
9/8/4/31/30/0
Deze pokemon heeft een 31 iv, wat perfect is. 1 iv punt staat gelijk aan 1 heel punt op level 100.
Shiny pokemon hebben ook een iv code patroon, bevoorbeeld1/2/3/4/5/6... Als een pokemon dit heeft is hij shiny.
:)
Maar ik snap niet hoe je dat kunt zien en hoe je dat kunt beďnvloeden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:58:07 #153
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130933321
Yanmega met Tinted Lens :9
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130933329
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:57 schreef Faux. het volgende:

[..]

Glaceon is tof :) Erg elegant en trots, met mooie kleuren. Ben ook erge fan van Gardevoir daarom. En Roserade.
klopt idd. Ik heb black wel gespeeld met pokemons die door de evolutie lelijk werden helaas, op unfezant na dan :P.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:58:33 #155
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130933344
Bug Buzz 90 schade + STAB _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130933384
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:57 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar ik snap niet hoe je dat kunt zien en hoe je dat kunt beďnvloeden.
Zien: iv calculator.
Beinvloeden: in het wild niet, en met breeden kun je een v.d. Ouders met een perfecte iv het bijpassende item geven om de iv door te geven. Maar ik ben niet dom, ik gebruik 2 items. Helaas, je kunt maar 1 iv per keer doorgeven :(.
Because you know i'm all about that ass
pi_130933439
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:57 schreef Faux. het volgende:

[..]

Glaceon is tof :) Erg elegant en trots, met mooie kleuren. Ben ook erge fan van Gardevoir daarom. En Roserade.
aipom is ook wel leuk vind ik, net zoals munchlax en hoe kon het ook anders, manaphy.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 00:02:27 #158
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130933488
Inner Focus is ook wel een handige ability voor in de "ultieme ability". O-)
Geen last meer van flinchen door Fake Outs of Togekiss met Air Slash.

quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:58 schreef Faux. het volgende:
Yanmega met Tinted Lens :9
Ik heb in White 2 een Yanmega op level 100 met Tinted Lens en een Mild nature. 8-)

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:59 schreef blow... het volgende:

[..]

Zien: iv calculator.
Beinvloeden: in het wild niet, en met breeden kun je een v.d. Ouders met een perfecte iv het bijpassende item geven om de iv door te geven. Maar ik ben niet dom, ik gebruik 2 items. Helaas, je kunt maar 1 iv per keer doorgeven :(.
Ik snap niks van die IV Calculator ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 8 september 2013 @ 00:02:41 #159
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130933496
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:00 schreef blow... het volgende:

[..]

aipom is ook wel leuk vind ik, net zoals munchlax en hoe kon het ook anders, manaphy.
Manaphy vond ik leuk wegens die Ranger Net-missie en dat speciale ei :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130933611
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Inner Focus is ook wel een handige ability voor in de "ultieme ability". O-)
Geen last meer van flinchen door Fake Outs of Togekiss met Air Slash.

[..]

Ik heb in White 2 een Yanmega op level 100 met Tinted Lens en een Mild nature. 8-)

[..]

Ik snap niks van die IV Calculator ...
oke: breed een pokemon of vul de ev's in als je die hebt bijgehouden. Ritsel 4 rare candys en sla op.
Dan vul je alle stats in http://www.marriland.com/tools/iv-calculator, geef je hem een candy en weer alle stats. Dat doe je tot je klaar bent. Kijk naar de iv's en softreset pokemon. Je weet je iv's en je hebt je candy's nog 8-)
Because you know i'm all about that ass
pi_130933618
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 00:02 schreef Faux. het volgende:

[..]

Manaphy vond ik leuk wegens die Ranger Net-missie en dat speciale ei :D
idd :p
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 00:09:12 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130933746
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:05 schreef blow... het volgende:

[..]

oke: breed een pokemon of vul de ev's in als je die hebt bijgehouden. Ritsel 4 rare candys en sla op.
Dan vul je alle stats in http://www.marriland.com/tools/iv-calculator, geef je hem een candy en weer alle stats. Dat doe je tot je klaar bent. Kijk naar de iv's en softreset pokemon. Je weet je iv's en je hebt je candy's nog 8-)
Maar wat heb je er eigenlijk aan, op het type en de base power van Hidden Power na?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130933792
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar wat heb je er eigenlijk aan, op het type en de base power van Hidden Power na?
aan iv's?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 00:12:02 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130933838
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef blow... het volgende:

[..]

aan iv's?
Ja.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130933893
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:12 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ja.
overall betere stats.
Because you know i'm all about that ass
pi_130933946
Ik zoek het plaatje wel evrn :)
Because you know i'm all about that ass
pi_130934011
Because you know i'm all about that ass
pi_130934250
Ik heb gelukkig wel phione *O*
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 00:25:02 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130934264
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:17 schreef blow... het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best wel een verschil, maar ik denk dat ik er te lui voor ben. _O-
Ik zou het evt. wel doen om een Hidden Power met 70 Base Power van het juiste type te krijgen. Zodra ik doorkrijg hoe het precies werkt. :+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130934350
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat is best wel een verschil, maar ik denk dat ik er te lui voor ben. _O-
Ik zou het evt. wel doen om een Hidden Power met 70 Base Power van het juiste type te krijgen. Zodra ik doorkrijg hoe het precies werkt. :+
huh?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 00:28:39 #171
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130934378
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef blow... het volgende:

[..]

huh?
Het type en de base power (minimaal 30, maximaal 70) van Hidden Power wordt bepaald door de IV's van je Pokémon.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130934414
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:28 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het type en de base power (minimaal 30, maximaal 70) van Hidden Power wordt bepaald door de IV's van je Pokémon.
aah, zo. Chill :P
Because you know i'm all about that ass
pi_130934471
Ik dacht dat hidden power altijd een type was waar jij goed tegen was :P.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 08:25:26 #174
388285 roy9
Oude Koek
pi_130939689
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:24 schreef blow... het volgende:
Ik heb gelukkig wel phione *O*
Blow, mag ik ook een Phione egg voor Zorua?
En wat is je FC?
  zondag 8 september 2013 @ 08:29:05 #175
388285 roy9
Oude Koek
pi_130939702
Oke, voor het perfecte Pokemon gebeuren, doet iedereen mee?
Wat is jullie definitie voor een perfecte Pokemon? 31IV in alles, of 31IV in de onderdelen waar je de Pokemon in wilt specialiseren, voor een physical Lucario set, heb je bijv. geen 31IV sp.atk nodig. Daarna nog een EV spread maken. Vervolgens een goede moveset. Ohja, laten we de Nature en ability ook niet vergeten. In XY begin ik met de perfecte Pokémon.
pi_130940634
quote:
5s.gif Op zondag 8 september 2013 08:25 schreef roy9 het volgende:

[..]

Blow, mag ik ook een Phione egg voor Zorua?
En wat is je FC?

ja hoor. Wil je het ei of de phione zelf?
Because you know i'm all about that ass
pi_130940679
Fc
0305 1821 7402
Because you know i'm all about that ass
pi_130941027
Gisteren een shiny Sneasel gevangen O+
pi_130941048
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:57 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Gisteren een shiny Sneasel gevangen O+
_O_
Because you know i'm all about that ass
pi_130941071
Owh wacht. Ij heb blijkbaaf al een zoruoark :@

Heb je nog iets uit de national dex? Alle wat ik niet heb is goed :9
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 13:02:52 #181
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130944479
Zal ik Pokémon op m'n rekenmachine zetten? Nee hé? Nee dat zou te ver gaan toch?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 8 september 2013 @ 13:03:10 #182
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130944488
* Faux. weer wat te doen heeft tijdens wiskunde
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130944511
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 13:02 schreef Faux. het volgende:
Zal ik Pokémon op m'n rekenmachine zetten? Nee hé? Nee dat zou te ver gaan toch?
hoe dor je dat? Gaat de batterij trouwens wel ksnel leeg van... ^)
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 13:04:18 #184
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130944534
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 13:03 schreef blow... het volgende:

[..]

hoe dor je dat? Gaat de batterij trouwens wel ksnel leeg van... ^)
Iemand heeft Pokémon in BASIC geschreven zodat het werkt op een TI-84 plus-rekenmachine _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130944689
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 13:04 schreef Faux. het volgende:

[..]

Iemand heeft Pokémon in BASIC geschreven zodat het werkt op een TI-84 plus-rekenmachine _O-
die heb ik :). Hoe zet ik dat erop
Because you know i'm all about that ass
pi_130944792
Help min als ik thuis ben :9~
Because you know i'm all about that ass
pi_130945990
: dan heb je dus geen shinys neem ik aan,
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 14:03:37 #188
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130946784
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 8 september 2013 @ 14:03:55 #189
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130946793
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 13:09 schreef blow... het volgende:

[..]

die heb ik :). Hoe zet ik dat erop
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130947070
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 14:20:16 #191
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130947424
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130947548
quote:
wie ben jij :D
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 14:24:30 #193
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130947593
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef blow... het volgende:

[..]

wie ben jij :D
geen van beide :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130947800
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef Faux. het volgende:

[..]

geen van beide :P
aah vandaar :D
Vanavobd battlen op ds/showdown?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 14:32:14 #195
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130947885
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef blow... het volgende:

[..]

aah vandaar :D
Vanavobd battlen op ds/showdown?
Sure :) Zullen we een double battle doen? :D Dus dat je van te voren je team moet klaarzetten en dan Smogon Double battle? :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130947949
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Faux. het volgende:

[..]

Sure :) Zullen we een double battle doen? :D Dus dat je van te voren je team moet klaarzetten en dan Smogon Double battle? :D
op de ds? Smogon double battle?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 14:35:25 #197
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130948016
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef blow... het volgende:

[..]

op de ds? Smogon double battle?
Nee showdown :) Via de teambuilder kan je een team aanmaken en dan gewoon een double battle :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130948037
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef Faux. het volgende:

[..]

Nee showdown :) Via de teambuilder kan je een team aanmaken en dan gewoon een double battle :)
oke is goed :D
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 15:10:51 #199
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130949369
verdomme mijn team is echt by far het slechtste team ooit :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130949724
quote:
9s.gif Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef Faux. het volgende:
verdomme mijn team is echt by far het slechtste team ooit :')
die van showdown? Ik kan nog niet, vanaaf pas :@
Because you know i'm all about that ass
pi_130949882
HeartGold maar weer eens aangeslingerd, was na de 8e Gym geëindigd met Pikachu, Ho-oh, Suicine, Shiny Gyarados, Mew en Celebi.

Die kunnen dus evt via B/W/1/2 en die Pokemon Bank naar X of Y.

Voor welk exemplaar gaan de meeste mensen hier, al een poll geweest?
  zondag 8 september 2013 @ 15:30:48 #202
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130950031
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 15:22 schreef blow... het volgende:

[..]

die van showdown? Ik kan nog niet, vanaaf pas :@
nee weet ik, maar ik test 'm even uit. tot nu toe alles verloren :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 8 september 2013 @ 15:31:09 #203
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130950044
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:26 schreef Reintji het volgende:
HeartGold maar weer eens aangeslingerd, was na de 8e Gym geëindigd met Pikachu, Ho-oh, Suicine, Shiny Gyarados, Mew en Celebi.

Die kunnen dus evt via B/W/1/2 en die Pokemon Bank naar X of Y.

Voor welk exemplaar gaan de meeste mensen hier, al een poll geweest?
Y, door dat rendier _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130950412
quote:
9s.gif Op zondag 8 september 2013 15:30 schreef Faux. het volgende:

[..]

nee weet ik, maar ik test 'm even uit. tot nu toe alles verloren :')
:D
Because you know i'm all about that ass
pi_130950545
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef Faux. het volgende:

[..]

Y, door dat rendier _O_
zullen we de teams op elkaar testen? Eerst ff eentje maken :P.
Because you know i'm all about that ass
pi_130950610
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 15:31 schreef Faux. het volgende:

[..]

Y, door dat rendier _O_
Dat is toch X? Of die vind je juist niets?
  zondag 8 september 2013 @ 15:55:02 #207
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130950817
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 15:46 schreef blow... het volgende:

[..]

zullen we de teams op elkaar testen? Eerst ff eentje maken :P.
ja kom maar :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 8 september 2013 @ 16:01:15 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_130951028
Nu even met Mamoswine Lance te grazen nemen in Soulsilver
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 8 september 2013 @ 16:10:01 #209
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130951343
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 8 september 2013 @ 16:23:21 #210
388285 roy9
Oude Koek
pi_130951731
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 10:59 schreef blow... het volgende:
Owh wacht. Ij heb blijkbaaf al een zoruoark :@

Heb je nog iets uit de national dex? Alle wat ik niet heb is goed :9
Wil je een starter? Zeg maar welke. Ik zoek zo mijn FC ff op
pi_130951923
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef roy9 het volgende:

[..]

Wil je een starter? Zeg maar welke. Ik zoek zo mijn FC ff op
bulbasaur als je die hebt? :).

Raichu is ook goed :).
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 16:32:41 #212
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130952001
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 8 september 2013 @ 17:15:12 #213
388285 roy9
Oude Koek
pi_130953404
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 16:30 schreef blow... het volgende:

[..]

bulbasaur als je die hebt? :).

Raichu is ook goed :).
Oke Bulbasaur komt eraan, en de FC

Edit:
3655-2210-5098
Gen V
pi_130954695
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef roy9 het volgende:

[..]

Oke Bulbasaur komt eraan, en de FC

Edit:
3655-2210-5098
Gen V

nog online?:).
Because you know i'm all about that ass
pi_130954904
Oke na het eten ? :P
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 19:51:06 #216
388285 roy9
Oude Koek
pi_130958431
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 17:55 schreef blow... het volgende:
Oke na het eten ? :P
Blow, kun je nu?
pi_130958497
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 19:51 schreef roy9 het volgende:

[..]

Blow, kun je nu?
ja.
Because you know i'm all about that ass
pi_130962505
quote:
klopt het dat dit spel geen sprites heeft :@
Because you know i'm all about that ass
  zondag 8 september 2013 @ 21:53:40 #219
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130966716
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef blow... het volgende:

[..]

klopt het dat dit spel geen sprites heeft :@
Ik weet niet, ik heb het nog niet geprobeerd :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130966830
quote:
11s.gif Op zondag 8 september 2013 21:53 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik heb het nog niet geprobeerd :@
ik ook niet :')
Because you know i'm all about that ass
pi_131063420
Nieuwe Coro-Coro plaatjes gelekt.

Starter's 1e evo;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
persoonlijk vind ik ze niet zo mooi... Al vind ik de water evo wel beter dan de andere 2.

Exclusieve nieuwe megavultion, voor pokemon X, die eerder bekend is geworden is exclusief voor pokemon Y.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig dat ze deze ook exclusief voor de pokemon games gaan doen.. :')

Nieuwe Megalution
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe pokemon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nieuwe info op serebii.net natuurlijk.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2013 16:44:08 ]
pi_131063990
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nieuwe Coro-Coro plaatjes gelekt.

Starter's 1e evo;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
persoonlijk vind ik ze niet zo mooi... Al vind ik de water evo wel beter dan de andere 2.

Exclusieve nieuwe megavultion, voor pokemon X, die eerder bekend is geworden is exclusief voor pokemon Y.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig dat ze deze ook exclusief voor de pokemon games gaan doen.. :')

Nieuwe Megalution
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe pokemon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nieuwe info op serebii.net natuurlijk.
die gible en mewtwo mega evo's :')
Because you know i'm all about that ass
pi_131066152
Hariboogu is me veel te egg-shaped. Het is net Pignite met een ander kleurtje en snuit.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 11 september 2013 @ 19:04:50 #224
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131067778
De evolutie van Chespin. _O- _O-
Mewtwo X ziet er wel leuk uit. Een stuk beter dan Mewtwo Y.

En de nieuwe resistances/weaknesses/immunities chart:

Ghost en Dark nu ook neutraal tegen Steel. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131068297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
De evolutie van Chespin. _O- _O-

Als hij net zo lelijk en dik wordt als dat Emboar is, moet ik misschien toch maar wisselen van starter :(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 11 september 2013 @ 19:19:42 #226
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131068478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef Metonae het volgende:

[..]

Als hij net zo lelijk en dik wordt als dat Emboar is, moet ik misschien toch maar wisselen van starter :(
En hij schijnt ook nog Grass/Dark te worden volgens sommige sites, waardoor hij 6 zwaktes heeft waarvan 1 dubbele zwakte.
De andere starters schijnen Fire/Psychic en Water/Fight te worden. Ze zien er mooier uit dan de Grassstarter en krijgen misschien ook nog een betere dualtype. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131070429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En hij schijnt ook nog Grass/Dark te worden volgens sommige sites, waardoor hij 6 zwaktes heeft waarvan 1 dubbele zwakte.
De andere starters schijnen Fire/Psychic en Water/Fight te worden. Ze zien er mooier uit dan de Grassstarter en krijgen misschien ook nog een betere dualtype. _O_
Fire/Psychic heeft ook 6 zwaktes(geen dubbele, dat wel) en water/fighting heeft er 5

edit: oh ja bug word natuurlijk opgeheven door het fire type :')
pi_131071107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En hij schijnt ook nog Grass/Dark te worden volgens sommige sites, waardoor hij 6 zwaktes heeft waarvan 1 dubbele zwakte.
De andere starters schijnen Fire/Psychic en Water/Fight te worden. Ze zien er mooier uit dan de Grassstarter en krijgen misschien ook nog een betere dualtype. _O_
Hoop zelf meer op Grass/Fighting :'(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 11 september 2013 @ 20:19:14 #229
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131071181
Evolutie van Fennekin O+
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131071715
Deze nieuwe pokemon zijn toch gewoon ronduit kut?
pi_131072176
Die dino's zijn wel vet. Die customizable poedel is wel een beetje een gimmick.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 11 september 2013 @ 20:45:14 #232
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_131072287
Die T-Rex is tof, van de rest word ik niet zo vrolijk. Al moet gezegd dat er wel meer starters zijn waarvan de eerste evolutie lelijk is terwijl de tweede juist tof is. Denk aan:

Totodile (leuk) --> Croconaw (lelijk) --> Feraligatr (stoer)
Torchic (cute) --> Combusken (fallussymbool) --> Blaziken (awesome)
Mudkip (I herd u liek) --> Marshtomp (derp) --> Swampert (baas)
Tepic (liev) --> Pignite (lolwut) --> Emboar (badass)

Nu ben ik weliswaar de enige die Emboar leuk vind, maar het gaat om het idee.

Edit: Oh, en Mewtwo X en Mewtwo Y. :') Wat een verkrachtingen van het origineel. Ik vind veel van die MegaEvolutions sowieso niet geweldig. Mawile, Venusaur en, als ik in een jolige bui ben, Ampharos hebben goede designs, maar de rest is zo "overdesigned".
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 11 september 2013 @ 20:52:16 #233
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131072544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:30 schreef Degodvader het volgende:
Deze nieuwe pokemon zijn toch gewoon ronduit kut?
nee. maar veel plezier met red en blue.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131072865
Froakie _O_
Gelukkig blijf je dun. Mijn enige wens is nu nog Water Fight voor jou.
pi_131072931
Vaak ga ik de "lelijke" pokemon pas waarderen als ik ze gezien heb in de anime. Toen ik Oshawott voor het eerst zag had ik ook zoiets van "Wtf is dit!?", maar toen bleek hij in de anime echt enorm tof te zijn en moest ik hem ingame hebben O+
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 11 september 2013 @ 21:31:31 #236
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131074560
En sommige Pokémon zijn expres lelijk gemaakt, zoals Garbodor. Het is een vuilnisbeest; natuurlijk ziet zo'n ding er niet uit als een Ninetales. Ik vind Garbodor juist leuk omdat hij zo lelijk is. :D
Alleen blijft het belachelijk dat hij geen Poison Jab kan leren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131097045
quote:
18s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dik het niet zo aan joh. En generaliseer niet. 3/4e van de mensen hier weet meer over Pokemon dan jij. Zeggen dat een mega evolution dom vinden gelijk staat aan CoD pre-orderen zegt dan ook vooral wat over jou.
Jij snapt ook niet wat ik bedoel he?
pi_131098076
Ik voel nog totaal geen hype. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131098288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Jij snapt ook niet wat ik bedoel he?
tuurlijk niet, je stellibg slaat nergens op
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 12 september 2013 @ 16:44:52 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131098383
Ik las gister over de nieuwe fairy type.
Het ziet er naar uit dat Dark nog slechter wordt en dat Steel de nieuwe dominante soort is. Dragon wordt generfd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_131098551
quote:
99s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las gister over de nieuwe fairy type.
Het ziet er naar uit dat Dark nog slechter wordt en dat Steel de nieuwe dominante soort is. Dragon wordt generfd.
ik heb helaas een hekel aan steel :(
Because you know i'm all about that ass
pi_131099025
quote:
99s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las gister over de nieuwe fairy type.
Het ziet er naar uit dat Dark nog slechter wordt en dat Steel de nieuwe dominante soort is. Dragon wordt generfd.
ja psychic en dark doen nou normale damage tegen steel, dus steel word juist minder dominant
pi_131099435
quote:
15s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Seikcid het volgende:
Ik voel nog totaal geen hype. ;(
Na de eerste trailer had ik hem gelijk, toen is het weggeëbd en nu is het nog erger! :) heb er zo'n zin in.
pi_131105443
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:01 schreef boik het volgende:

[..]

ja psychic en dark doen nou normale damage tegen steel, dus steel word juist minder dominant
Ghost en Dark. Psychic blijft 1/2.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 12 september 2013 @ 21:46:26 #246
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131109641
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Jij snapt ook niet wat ik bedoel he?
Jawel. Maar het slaat nergens op.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131119902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ghost en Dark. Psychic blijft 1/2.
o ja dat zou ook wel kunnen, zag het vd week ergens vlug een x :)
pi_131126793
Waren die mega evolutions nou echt nodig. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131137661
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef Seikcid het volgende:
Waren die mega evolutions nou echt nodig. ;(
Misschien, maar waar ik me dan meer zorgen over maak is... of die evolutions niet ten koste gaan van nieuwe Pokemon. Geen zin in nog een Johto en maar 100 extra Pokemon =/ Liever 150-160.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_131169917
Pokemon Bank word zo ideaal! Ik bedoel, als ik opnieuw wil beginnen kan ik gewoon mijn Pokemon in Pokemon Bank droppen. Niks meer overruilen. En al die Pokemon die ik wil bewaren maar niks mee doe kunnen daar ook heen. En voor altijd blijven. Als er een Pokemon spel op de WiiU uitkomt komt de app waarschijnlijk ook daarop uit, en op toekomstige consoles. Ik hoop dat je het gelijk in het begin van je spel kan gebruiken, kan ik ook lv.1 Pokemon van eerdere generaties gebruiken. Wie gaat Pokemon Bank ook gelijk kopen?
pi_131169978
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:26 schreef roy9 het volgende:
Pokemon Bank word zo ideaal! Ik bedoel, als ik opnieuw wil beginnen kan ik gewoon mijn Pokemon in Pokemon Bank droppen. Niks meer overruilen. En al die Pokemon die ik wil bewaren maar niks mee doe kunnen daar ook heen. En voor altijd blijven. Als er een Pokemon spel op de WiiU uitkomt komt de app waarschijnlijk ook daarop uit, en op toekomstige consoles. Ik hoop dat je het gelijk in het begin van je spel kan gebruiken, kan ik ook lv.1 Pokemon van eerdere generaties gebruiken. Wie gaat Pokemon Bank ook gelijk kopen?
het is een abo toch?
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 14 september 2013 @ 18:41:04 #252
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131170377
Pokémon Bank, ik weet het niet. Je moet er voor betalen (maar een paar euro per jaar, maar toch) en omdat je de Pokémon op het internet bewaart, heb je ook nog kans dat je account gehackt wordt. Je zou maar verschillende shinies en event legendaries op die Bank hebben staan en ze dan allemaal kwijtraken door een hacker ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131172001
Hmm, ik wilde eerst voor een Squirtle en Fennekin gaan. Maar had toch echt gehoopt dat die evolutie met 4 poten op de grond bleef staan. Nu lijkt me die water evolutie het tofst. Even wachten maar op de eindevolutie. Das toch het belangrijkste want daar zit je het langste mee.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_131172979
Als ik wilst dat tepig lelijk werd had ik oshawottggehouden en niet geevoed.
Because you know i'm all about that ass
pi_131173858
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef Faux. het volgende:
Evolutie van Fennekin O+
schijtlelijk bedoel je.. ik twijfel nu om die waterkikker te kiezen..
There are only 151 Pokémon.
pi_131174052
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:13 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

schijtlelijk bedoel je.. ik twijfel nu om die waterkikker te kiezen..
blastoise sws.
Because you know i'm all about that ass
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 14 september 2013 @ 20:24:01 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131174446
Ik vindt het ergens wel jammer dat met de komst van 3d ze het ook nodig vonden om zoveel andere dingen toe te voegen.

3D zit ik al een hele tijd op te wachten.
Maar dat Megaevolutie gebeuren of dat tamagotchi gedoe is echt een beetje jammer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131174826
mew kom een eten :')
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:32:16 #260
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131174856
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:13 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

schijtlelijk bedoel je.. ik twijfel nu om die waterkikker te kiezen..
overloper :6
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131174897
Ik heb geen geld voor een 3ds :')
Because you know i'm all about that ass
pi_131175076
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Pokémon Bank, ik weet het niet. Je moet er voor betalen (maar een paar euro per jaar, maar toch) en omdat je de Pokémon op het internet bewaart, heb je ook nog kans dat je account gehackt wordt. Je zou maar verschillende shinies en event legendaries op die Bank hebben staan en ze dan allemaal kwijtraken door een hacker ...
Zou het account niet aan je 3DS gekoppeld zijn?
pi_131175086
En ik kan geen pokemon xy voor mijn verjaarddag vragen :')
Because you know i'm all about that ass
pi_131175112
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef roy9 het volgende:

[..]

Zou het account niet aan je 3DS gekoppeld zijn?
en dan krijg je een nieuwe en je bent screwed?
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:44:52 #265
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131175426
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:33 schreef blow... het volgende:
Ik heb geen geld voor een 3ds :')
;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131175483
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef Faux. het volgende:

[..]

;(
ik moet werk zoeken :')
Because you know i'm all about that ass
pi_131175534
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:33 schreef blow... het volgende:
Ik heb geen geld voor een 3ds :')
koop een 2ds dan.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:53:55 #268
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131175793
ik wilde pokemon xy'en met blowtje ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131176554
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:47 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

koop een 2ds dan.
die kun je niet opvouwen :') :'(
Because you know i'm all about that ass
pi_131176567
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef Faux. het volgende:
ik wilde pokemon xy'en met blowtje ;(
sorry ;(
Because you know i'm all about that ass
pi_131178567
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:

[..]

die kun je niet opvouwen :') :'(
boeiyâh. ik vind die 2ds er wel slick uitzien. en cheape maneir om 3ds games te spelen. en onderweg speel je imo toch niet rustig pokemon, daar wil je echt thuis voor zitten.
There are only 151 Pokémon.
pi_131178650
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:56 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

boeiyâh. ik vind die 2ds er wel slick uitzien. en cheape maneir om 3ds games te spelen. en onderweg speel je imo toch niet rustig pokemon, daar wil je echt thuis voor zitten.
dat is waar. Ik wacht wel af of er veel 3d in pokemon xy zit trouwens, als er veel inzit moet ik maar gaan sparen en verjaardagsgeld gebruken :D
Because you know i'm all about that ass
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 14 september 2013 @ 23:19:30 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131182136
Lapras vangen in white 2 is echt een ellende. Stomme Perish song.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131190602
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lapras vangen in white 2 is echt een ellende. Stomme Perish song.
laat hem slapen :)
Because you know i'm all about that ass
  Redactie Games zondag 15 september 2013 @ 12:05:31 #275
181272 crew  Noppie2000
pi_131191854
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:58 schreef blow... het volgende:

[..]

dat is waar. Ik wacht wel af of er veel 3d in pokemon xy zit trouwens, als er veel inzit moet ik maar gaan sparen en verjaardagsgeld gebruken :D
De hele overworld schijnt niet in 3D te zijn.
pi_131192043
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

De hele overworld schijnt niet in 3D te zijn.
ah, dan is dat ook nog een optie
Because you know i'm all about that ass
pi_131212351
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

De hele overworld schijnt niet in 3D te zijn.
Gelukkig niet zeg.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:55:54 #278
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131283519


Dit las ik op Know Your Meme:
"I remember someone checked the data files for Joey's Rattata and found out that it actually was in the top percent, ignoring level. Joey is just god-awful at training his Adamant-nature Rattata with an IV spread of 30 31 29 31 26 30"

:o
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131291746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]

Dit las ik op Know Your Meme:
"I remember someone checked the data files for Joey's Rattata and found out that it actually was in the top percent, ignoring level. Joey is just god-awful at training his Adamant-nature Rattata with an IV spread of 30 31 29 31 26 30"

:o
ik heb eens gerunned van een trainer battle zonder cheats :P
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 18 september 2013 @ 20:53:09 #280
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131326442
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef blow... het volgende:

[..]

ik heb eens gerunned van een trainer battle zonder cheats :P


Positieve verandering in X&Y: Vine Whip krijgt nu eindelijk 25 PP. Een 35 Base Power attack zonder bijeffecten met maar 15 PP was ook nogal raar.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131326509
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Positieve verandering in X&Y: Vine Whip krijgt nu eindelijk 25 PP. Een 35 Base Power attack zonder bijeffecten met maar 15 PP was ook nogal raar.
loop in het pad van een trainer terwijl je op start drukt. Mt goede timing komt de trainer naar je toe terwijl jij pauzeert, dan een escape rope en hoppa,
Because you know i'm all about that ass
pi_131356683
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:54 schreef blow... het volgende:

[..]

loop in het pad van een trainer terwijl je op start drukt. Mt goede timing komt de trainer naar je toe terwijl jij pauzeert, dan een escape rope en hoppa,
Ik weet nog dat je zoiets moest doen bij een specifieke trainer voor Mew in Pokemon Red/Blue.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:23:27 #283
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131592758
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131598600
Weet iedereen al een beetje welke Pokemon jullie gaan gebruiken?
pi_131613786
Ik voel nog steeds weinig van een hype. Al ga ik X of Y wel kopen bij de launch. Ben vooral erg benieuwd hoe ze alles uit hebben gewerkt e.d. en het lijkt dat Pokemon Bank eindelijk een moderne oplossing biedt voor het opslaan van je Pokemon. :)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:01:42 #286
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131633224
quote:
Gen I games waren best wel fucked. Niet alleen door de miljoenen glitches, maar ook door de oerlelijke graphics. Toen ik Pokémon Yellow speelde (mijn allereerste Pokémonspel O+), speelde ik alleen met Pokémon die er een beetje fatsoenlijk uitzagen. Dat was ook een van de redenen dat ik uiteindelijk een Butterfree op level 93 had, omdat dat zo ongeveer de enige Pokémon was die er nog fatsoenlijk uitzag als je 'm gebruikte in een gevecht. :')

Honedge en zijn evolutie Doublade:

Wat is Game Freak toch ongelofelijk creatief. Een zwevend zwaard evolueert in twee zwevende zwaarden. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131634935
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gen I games waren best wel fucked. Niet alleen door de miljoenen glitches, maar ook door de oerlelijke graphics. Toen ik Pokémon Yellow speelde (mijn allereerste Pokémonspel O+), speelde ik alleen met Pokémon die er een beetje fatsoenlijk uitzagen. Dat was ook een van de redenen dat ik uiteindelijk een Butterfree op level 93 had, omdat dat zo ongeveer de enige Pokémon was die er nog fatsoenlijk uitzag als je 'm gebruikte in een gevecht. :')

Honedge en zijn evolutie Doublade:
[ afbeelding ]
Wat is Game Freak toch ongelofelijk creatief. Een zwevend zwaard evolueert in twee zwevende zwaarden. _O_
Zo een zit er elke generatie haast wel tussen. Magnemite/Magneton, Klinklang, et cetera.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_131775624
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Faux. het volgende:
Shiny Dialga/Girantina/Palkia doet me niets eigenlijk. Ik pas dus.
ik heb ze wel opgehaald :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 oktober 2013 @ 13:31:57 #289
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131775681
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gen I games waren best wel fucked. Niet alleen door de miljoenen glitches, maar ook door de oerlelijke graphics. Toen ik Pokémon Yellow speelde (mijn allereerste Pokémonspel O+), speelde ik alleen met Pokémon die er een beetje fatsoenlijk uitzagen. Dat was ook een van de redenen dat ik uiteindelijk een Butterfree op level 93 had, omdat dat zo ongeveer de enige Pokémon was die er nog fatsoenlijk uitzag als je 'm gebruikte in een gevecht. :')

Honedge en zijn evolutie Doublade:
[ afbeelding ]
Wat is Game Freak toch ongelofelijk creatief. Een zwevend zwaard evolueert in twee zwevende zwaarden. _O_
:') is dit serieus?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131775785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:

Wat is Game Freak toch ongelofelijk creatief. Een zwevend zwaard evolueert in twee zwevende zwaarden. _O_
_O-
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131777877
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exclusief voor X.. :D Hij is zo vet!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 15:00:10 ]
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:02:01 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131777934
Shiny Mega Charizard?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_131777975
quote:
99s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shiny Mega Charizard?
zoiets ja :P Mega Charizard X
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:05:52 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131778050
O god, is er natuurlijk ook weer een Y.

Wat een jammere richting.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_131779430
quote:
99s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
O god, is er natuurlijk ook weer een Y.

Wat een jammere richting.
Die Y is al bekend gemaakt. :P
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:47:50 #296
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_131779503
Megavet _O_
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  Redactie Games woensdag 2 oktober 2013 @ 15:54:54 #297
181272 crew  Noppie2000
pi_131779792
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gen I games waren best wel fucked. Niet alleen door de miljoenen glitches, maar ook door de oerlelijke graphics. Toen ik Pokémon Yellow speelde (mijn allereerste Pokémonspel O+), speelde ik alleen met Pokémon die er een beetje fatsoenlijk uitzagen. Dat was ook een van de redenen dat ik uiteindelijk een Butterfree op level 93 had, omdat dat zo ongeveer de enige Pokémon was die er nog fatsoenlijk uitzag als je 'm gebruikte in een gevecht. :')

Honedge en zijn evolutie Doublade:
[ afbeelding ]
Wat is Game Freak toch ongelofelijk creatief. Een zwevend zwaard evolueert in twee zwevende zwaarden. _O_
Dugtrio. Magneton. Dodrio. Je commentaar was?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:11:20 #298
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131780430
Ben ik de enige die Charizard X (die naam :') ) een mislukte trol, ontsnapt uit de Droomvlucht vindt?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131780502
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef Faux. het volgende:
Ben ik de enige die Charizard X (die naam :') ) een mislukte trol, ontsnapt uit de Droomvlucht vindt?
:')
pi_131780525
awesome, ik neem X
There are only 151 Pokémon.
pi_131780533
moet verdomme nog steeds een keer een 3ds halen
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')