SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh -
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Veel sterkte Bambinoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:57 schreef bambino het volgende:
Ik ga er ff vandoor.
Ff me kop bij iets anders dan de hunt.
Succes met de box als die zo komt![]()
Dankquote:
Ja dat was ook een ander soort hunt, alleen van de huishoudelijke ibood afdeling. Dat was ook niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:01 schreef ejfaar het volgende:
Deze hunt is volgens mij succesvoller dan de vorige. Daar was niet één topic vol dacht ik
en dit is een gewone hunt dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was ook een ander soort hunt, alleen van de huishoudelijke ibood afdeling. Dat was ook niks.
ah ok. Ben nog niet zo thuis hier inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep dit is een 'gewone'Home and living was die andere trouwens, ik kwam niet op de naam.
Die vorige hunt had ik ook bijna gemist, ik wist niet eens dat ze van de 'aparte' afdelingen ook hunts hadden. Of misschien was dit ook wel de eerste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ah ok. Ben nog niet zo thuis hier in
ah vandaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vorige hunt had ik ook bijna gemist, ik wist niet eens dat ze van de 'aparte' afdelingen ook hunts hadden. Of misschien was dit ook wel de eerste.
je kan gewoon je afval op de grond gooien dus?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ho ho, een echte afvalverzamelaar!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen voetpedaaltje, man man man
Haha dit is nog hygienischer, je hoeft hem helemaal niet aan te raken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als ie nou ook nog de vuilniszak naar de stoeprand wandelt zou ik hem kopenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ja, en daar wordt Rob niet blij van!
vrolijk*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ja, en daar wordt Rob niet blij van!
nee, gewoon er op drukken volgens mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met zo een sensor was dat hij opengaat als je je hand erboven hield?
Dit was de pauper versie waar je echt op die deksel moet drukkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met zo een sensor was dat hij opengaat als je je hand erboven hield?
Ja, zag het te laatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn alleen de boortjes schat
Oh nee dan mag het niet van Robquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
nee, gewoon er op drukken volgens mij.
en 1 subwoofer?quote:
3 boxen en 5 boorhamersquote:
voor de boormachine wel. de boortjes plakken ze ook alleen hun naam opquote:
als dat zo was had je er toch wel 1 voor me gekocht he?quote:
jotquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:10 schreef ejfaar het volgende:
Als jullie een ¤100 box zouden hebben en er komt er weer één. Zouden jullie dan weer proberen?
Ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:10 schreef ejfaar het volgende:
Als jullie een ¤100 box zouden hebben en er komt er weer één. Zouden jullie dan weer proberen?
en je moet ook nog maar van je spullen afkomen daarnaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100 euro is wel een flinke investering voor iets waarvan je niet weet wat het is
daarom dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100 euro is wel een flinke investering voor iets waarvan je niet weet wat het is
Ja maar als je kijkt hoe snel het gaat heb je een aardige garantie dat je die shit voor meer kan verkopen. Hoewel de meeste ibood producten commerciele mislukkingen zijn (wine chain doet je gasten versteld staan is er ook weerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
en je moet ook nog maar van je spullen afkomen daarna
op zich is dirt devil niet eens zo verkeerdquote:
Tuurlijk. Zo rollen wijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:10 schreef ejfaar het volgende:
als ik zeker zou weten dat ik het juiste zou bestellen wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo was had je er toch wel 1 voor me gekocht he?
Nee ik heb er een kruimeldief van, prima ding.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich is dirt devil niet eens zo verkeerd
Truequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar als je kijkt hoe snel het gaat heb je een aardige garantie dat je die shit voor meer kan verkopen. Hoewel de meeste ibood producten commerciele mislukkingen zijn (wine chain doet je gasten versteld staan is er ook weer)
liefst hitachi. met sds max aansluiting.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
als ik zeker zou weten dat ik het juiste zou bestellen wel.
Nu alle fokkers een stofzuiger aanschaffen, want hierna komt die BOXquote:
denken dat de wine chain je gasten niet versteld doen staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar als je kijkt hoe snel het gaat heb je een aardige garantie dat je die shit voor meer kan verkopen. Hoewel de meeste ibood producten commerciele mislukkingen zijn (wine chain doet je gasten versteld staan is er ook weer)
Ja nou je bent er nu lekker zelf weerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liefst hitachi. met sds max aansluiting.
mag jij hem nog bestellen, kom ik hem persoonlijk bij je afhalenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nou je bent er nu lekker zelf weer
versteld van wat voor vaag iets je nu weer gekocht hebt jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
denken dat de wine chain je gasten niet versteld doen staan
slechten versiertrucquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag jij hem nog bestellen, kom ik hem persoonlijk bij je afhalen
Lijkt me erg omslachtigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag jij hem nog bestellen, kom ik hem persoonlijk bij je afhalen
Zo rolt Gianniquote:
dat wel, maar evt te combineren met een etentje ?quote:
i knowquote:
werkt alleen nog nietquote:
Is dat zo goed dan? Heb je al een box?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef draadstalig het volgende:
Als ik een popcorn in mijn box vind, sabbel ik de hele ibood-redactie af.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar evt te combineren met een etentje ?
[..]
i know
oke, ik zal er over nadenkenquote:
Ja de popcorn a400 is een best apparaatje om in je box te vinden. Zijn best prijzig en gewillig dus je kan er ook weer gemakkelijk vanaf komen (datgeen wat ik NIET doe)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Is dat zo goed dan? Heb je al een box?
Als iemand in het echt het lef zou hebben met zo iets slechts aan te komen, zou ik er nog mee uitgaan ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je bent een ster die uit de lucht is.... laatmaar
zijn er zelfs 2: 1 voor het vlees en 1 voor de aardappelsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef EDMAN- het volgende:
Koop die pan, leen mijn bestekset en maak iets lekkers
wat is dat voor apparaat dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Ja de popcorn a400 is een best apparaatje om in je box te vinden. Zijn best prijzig en gewillig dus je kan er ook weer gemakkelijk vanaf komen (datgeen wat ik NIET doe)
Heb al 2 dozen; één met gereedschap en één onder de naam vriendin
ik heb al ibood pannenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan hij wel die pannen uitproberen.
net alsof dit nep isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als iemand in het echt het lef zou hebben met zo iets slechts aan te komen, zou ik er nog mee uitgaan ook
*noteert*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als iemand in het echt het lef zou hebben met zo iets slechts aan te komen, zou ik er nog mee uitgaan ook
Oh jullie zijn geen botsquote:
Nog geen box nee. Het is een mediaplayer. Handig apparaat om al je films op te downloaden en 3d op je tv af te spelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:20 schreef ejfaar het volgende:
[..]
wat is dat voor apparaat dan?
je hebt nog geen box dus
ik kan best een beetje koken, maar waarschijnlijk niet goed genoeg om indruk te maken op Ucquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaNou er komen ook weleens glazen en borden voorbij, ben je meteen klaar voor dat etentje.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Kolere alweer die Onkyo. Ik word het een beetje zat mensen, ik wil wat anders doen
Oh het gaat ook om het gebaar he?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan best een beetje koken, maar waarschijnlijk niet goed genoeg om indruk te maken op Uc
Doe het!! consumeer!11quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef EDMAN- het volgende:
AIAIAIAIA ik wil deze, en deze is zelfs goedkoperrrr
fuckkkk ik heb hier eigenlijk ff geen geld voor
Uc is erg veeleisend hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het gaat ook om het gebaar he?
echt he!!! ik verkoop die bestekset gvdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe het!! consumeer!11
Als je een maaltijd op tafel kan zetten ben ik al onder de indruk, ik ben maar simpel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan best een beetje koken, maar waarschijnlijk niet goed genoeg om indruk te maken op Uc
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik nu weggaMisschien even snel een klein dingetje doen en heen en weer rennen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je een maaltijd op tafel kan zetten ben ik al onder de indruk, ik ben maar simpel.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]check
dus dan moet ik alleen nog een hoge rang in het leger halen?
dealquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:24 schreef Uccie het volgende:
[..]nee laten we dat maar gewoon in dat andere topic houden
Als ik niet mijn haren hoef te wassen.quote:
morgen dus? dealquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik niet mijn haren hoef te wassen.
en de economie dan he? je maakt de economie kapot man?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga het niet doen, met veel moeite.
wat voor lamp wil je?quote:
Ik wil een wake up light, niet dat ie al langs is gekomen, maar die living colours dingen van Philips wel dus ik zit er stiekem op te hopen.quote:
Superieur aanraakschermquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:29 schreef Karina het volgende:
Ik was mijn bureau even aan het afstoffen en ik beacht dat ik misschien wel nieuwe boxjes wil. Nog niet voorbij zien komen. Wel weer de zoveelste keer die e-reader.
zo'n wake up light zou ik ook wel eens willen proberenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil een wake up light, niet dat ie al langs is gekomen, maar die living colours dingen van Philips wel dus ik zit er stiekem op te hopen.
yup, veel beterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
E-readers vind ik maar lame, ik leen wel boeken
LoLa zei dat het heel fijn was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n wake up light zou ik ook wel eens willen proberen
Ik zag hem en hup meteen weer uitverkocht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef gianni61 het volgende:
pff, die telefoon ging sneller dan mijn beslissingsvermogen
Ik heb daarnet gemeld dat ik de mesjes gekocht had, en ze waren niet voor m'n bolletje (vraag karina)quote:
hebben wij dezelfde mesjes gekocht dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb daarnet gemeld dat ik de mesjes gekocht had, en ze waren niet voor m'n bolletje (vraag karina)
met die van jou zou ik me niet scherenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hebben wij dezelfde mesjes gekocht dan?
die fusion dingen. 13 voor 35 euroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hebben wij dezelfde mesjes gekocht dan?
oh hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met die van jou zou ik me niet scheren
ik keukenmessenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
die fusion dingen. 13 voor 35 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:35 schreef draadstalig het volgende:
ze zijn vast onder de indrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:35 schreef themole het volgende:
Doe eens een box of wakeuplight erin gooien.
Moet je er 7 uur uit word je wakker om 9 uur met een koplamp in je gezichtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:36 schreef EDMAN- het volgende:
werkt dat echt, zo'n wake up ding? vertrouw dat niet
De mensen die ik ken, die er eentje hebben zijn erg enthousiast. Het licht gaat heel zachtjes aan en dan steeds feller, dan wordt je langzaam wakker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:36 schreef EDMAN- het volgende:
werkt dat echt, zo'n wake up ding? vertrouw dat niet
In de ekte wereld beteken ik wat ja.. Uitkijken wat je zegt..quote:
Had je maar niet zo'n grote mond moeten hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef ejfaar het volgende:
Mijn posts op FOK lopen de hele tijd vast
is dit een neppe wereld dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:39 schreef draadstalig het volgende:
[..]
In de ekte wereld beteken ik wat ja.. Uitkijken wat je zegt..
vreemdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:40 schreef Uccie het volgende:
De handschoenen gaan een stuk langzamer dan die HTC smartphone
Je verwacht het niet hèquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef Karina het volgende:
Vorige keer had iemand deze gekocht voor op de motor.
daarom spijkerbroek aan op de motorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]als je dan op je knar gaat heb je er nog geen reet aan,behalve dat het in je wond brandt
Owquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]als je dan op je knar gaat heb je er nog geen reet aan,behalve dat het in je wond brandt
neh, ik zou mezelf tegen de eerste de beste vangrail parkerenquote:
Een beetje motor handschoen is van leer (iets meer hitte bestendig en ook wat steviger) met verstevigde knokkels.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk vind ze er wel stevig uitzien, maar ja, geen verstand van dus.
Zijn ze ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht werkhandschoenen, dat is om struiken uit je tuin los te trekken ofzo...
klopt, al zien deze meer uit als monteurshandschoenequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht werkhandschoenen, dat is om struiken uit je tuin los te trekken ofzo...
dit is van monster. pak het!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:45 schreef nlboy het volgende:
Hopelijk komt de Monster Turbine™ High Performance In-Ear Speakers™ nog langs.
Ik word er niet wakker van hoor. Bij mij staat 'ie te verstoffen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
De mensen die ik ken, die er eentje hebben zijn erg enthousiast. Het licht gaat heel zachtjes aan en dan steeds feller, dan wordt je langzaam wakker.
Moet ik weer les geven hier.. Je bent momenteel online, daarbij bevind je je in een abstracte netwerken.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Moet ik weer les geven hier.. Je bent momenteel online, daarbij bevind je je in een abstracte netwerken.
De achterliggende codes zijn 0 en 1. Als je account verwijderd wordt ben je niet meer actief, maar kun je wel nog elke ochtend boodschappen doen voor je moeder
voor ¤4 koop je hem bij de action. Als beste getestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef themole het volgende:
Bij de BCC probeerde ze mijn vader ooit zo'n HDMI kabel aan te smeren. Mijn vader bood aan dat als die man twee dezelfde tv's naast elkaar zou zetten en hij het verschil zou zien hij een monsterkabel zou kopen. De verkoper durfde dat niet aan.
Oh ...nja ik vind hem er ook wel mooi uitzien en ik heb al 20 jr dezelfde wekkerradio dus dan heb ik wel een excuus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik word er niet wakker van hoor. Bij mij staat 'ie te verstoffen.
Twee stekkerblokken met piekspaning beveiliging?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duopack: Monster Cable Audio Video PowerCenter AV800 surgeprotector
WTF is dat dan
Precies, prima kabel voor de 4e.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
voor ¤4 koop je hem bij de action. Als beste getest
Toen ik een nieuwe tv kocht 9 jaar geledenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef themole het volgende:
Bij de BCC probeerde ze mijn vader ooit zo'n HDMI kabel aan te smeren. Mijn vader bood aan dat als die man twee dezelfde tv's naast elkaar zou zetten en hij het verschil zou zien hij een monsterkabel zou kopen. De verkoper durfde dat niet aan.
Volgens mij kan je jou alles wijsmaken ofniet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe tv kocht 9 jaar geledenKreeg ik ze er gratis bij, omdat ik ook nog heel veel andere zooi kocht. Of het beter is, geen idee, zal wel niet
Op korte afstand. Maar als consument voor een filmpje ga je het verschil niet merken hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
voor ¤4 koop je hem bij de action. Als beste getest
Nee ik heb toen heel veel korting kunnen bedingen, korting en bij sommige produkten 'iets' erbijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Volgens mij kan je jou alles wijsmaken ofniet?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb toen heel veel korting kunnen bedingen, korting en bij sommige produkten 'iets' erbijeen ander produkt of zo.
ja sowiesoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:51 schreef Vleuver het volgende:
Kan ik m kopen en dan later cancelen??
metertje?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
Met de hunt heb je zo een metertje wel nodig ja
gewoon voor hun ogen kapotgooien. Dan zeggen ze: wat doe je nu? mijn ding!!!! en zeg je: nee ik heb gekocht is nu van mijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:51 schreef Vleuver het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:51 schreef Vleuver het volgende:
nee dan lachen ze je uit denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
gewoon voor hun ogen kapotgooien. Dan zeggen ze: wat doe je nu? mijn ding!!!! en zeg je: nee ik heb gekocht is nu van mij
eeinnzzz
Of ze worden vaak gecancelled.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:56 schreef gianni61 het volgende:
philips monitors komen ze ook aan de straatstenen niet kwijt
komen geen boxen meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:00 schreef EDMAN- het volgende:
ja serieus nu pas. kom op, hou me nog 1,5 uur bezig hier, dan rij ik richting huis en komen de boxen
koop een trolleyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
In ieder geval iets ANDERS, al heb ik er niks aan
Nou einstein. Overdag kijken er natuurlijk veeeeel meer mensen. De kans dat iemand 2x hetzelfde ziet is dus kleine met de ibood overdag dan gedurende de nacht..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:00 schreef themole het volgende:
Iets te veel herhaling iBood, misschien die herhalingen wat meer in de nacht doen.
quote:
Dan heb ik er iig geen last van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:02 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Nou einstein. Overdag kijken er natuurlijk veeeeel meer mensen. De kans dat iemand 2x hetzelfde ziet is dus kleine met de ibood overdag dan gedurende de nacht..
echt, binnen een kwartier komt een box, ik heb net met iboot gebeldquote:
vanacht ging ik 40min te vroeg naar bed.. dus wacht nu ook nog maar ffquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, binnen een kwartier komt een box, ik heb net met iboot gebeld
so! das een mager ding!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
max 68 kilo. Mooi, mag ik er nog net op
Leugenaar de zoon van de nicht van de oma van mijn buurvrouw werkt bij iBood en zegt dat de box vannacht om 03:09 komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, binnen een kwartier komt een box, ik heb net met iboot gebeld
geen plek voorquote:
Ik heb al grotere staan, waar ik net bovenuit steekquote:
4e plekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:07 schreef EDMAN- het volgende:
Yeah top 10
dieptepunt in mn leven
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
ik de woonkamer heb ik van die mini boxjes staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb al grotere staan, waar ik net bovenuit steek
Nee, in tegenstelling tot mijn tv heb ik daar wel geld tegenaan gegooidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik de woonkamer heb ik van die mini boxjes staan.
op"kantoor" zouden deze wel passen
Ja, maar da's de prijs per stuk.. op iBood per paarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:11 schreef zolderraam het volgende:
zijn deze niet gewoon dezelfde boxen alleen goedkoper?
http://www.apollo.nl/product_info.php?products_id=4047
goede koptelefoon misschien wel, dopjes draag ik nooitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:14 schreef Uccie het volgende:
Hmmm andere sennheiser dopjes had ik misschien wel gedaan.
Goede koptelefoon heb ik al, die waar ik ook mee draai.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede koptelefoon misschien wel, dopjes draag ik nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |