SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh -
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCWir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
dankuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:47 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ben 40 minuutjes weg, veel plezier met de box!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:47 schreef gianni61 het volgende:
ik ga roken. geheel op eigen risico
roken maakt meer dozen kapot dan je lief isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:47 schreef gianni61 het volgende:
ik ga roken. geheel op eigen risico
Dan kan altijd de CC nog hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:48 schreef ejfaar het volgende:
Zou mooi zijn als iemand de box bijna heeft, maar dan te weinig geld op zijn pinpas heeft
Dan ga je balenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:48 schreef ejfaar het volgende:
Zou mooi zijn als iemand de box bijna heeft, maar dan te weinig geld op zijn pinpas heeft
is wel eerlijker tegenover mensen die geen PayPal hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga je balenHet blijft jammer dat je niet meer met Paypal kan betalen, dat is veel sneller.
waarom is dat afgeschaft dan? nooit gemerktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga je balenHet blijft jammer dat je niet meer met Paypal kan betalen, dat is veel sneller.
Nee tenzij ik nu abo koop en ga spammen als een mallequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oi geen records voor jou dit keer denk ik
Ik denk niet dat dat de reden was, ik denk te duur voor hen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
is wel eerlijker tegenover mensen die geen PayPal hebben
Dan hoef ik die Box niet eens te proberen, ik heb geen idealcodes bijquote:
Of morgen aan de slagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee tenzij ik nu abo koop en ga spammen als een malle
kan ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de reden was, ik denk te duur voor hen.
idealcodes?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan hoef ik die Box niet eens te proberen, ik heb geen idealcodes bij
Creditcard?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan hoef ik die Box niet eens te proberen, ik heb geen idealcodes bij
paypal kost niet veel, 35 cent + 3.7% van transactie, en zodra je meer inkomsten heb gaat dat bedrag omlaag. Handelaars tarief.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de reden was, ik denk te duur voor hen.
Ja ik zit bij ING en dan heb je zo'n lijstje met codes zoals de andere banken een apparaatje hebben.quote:
Deze heb ik 2 jaar terug gekocht, echt poep dingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef EDMAN- het volgende:
Al die mensen op 1dk die koptelefoon aanprijzen en dan mensen die erin trappen
TAN-codesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik zit bij ING en dan heb je zo'n lijstje met codes zoals de andere banken een apparaatje hebben.
Dat wel, maar omdat iemand zei dat je daarmee te laat bentquote:
Voor 17 euro valt dat dan nog meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Deze heb ik 2 jaar terug gekocht, echt poep ding
Geluid is nog wel aardig maar ik vind hem verrot zitten.
o ok. ik heb idd een apparaatjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik zit bij ING en dan heb je zo'n lijstje met codes zoals de andere banken een apparaatje hebben.
quote:
Creditcard is tegenwoordig ook met ideal, althans bij mijn mastercards van rabobank welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel, maar omdat iemand zei dat je daarmee te laat bent
Nee als je eerst met ideal wil betalen en dan erachter komt dat je geen geld meer op je rekening hebt, als je dan DAARNA cc doet ja dan ben je te laat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
CC werkt voor mij sneller, alleen extra kostenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:
als je eerst probeert met pinpas en dan kom je er pas achter dat er te weinig opstaat ben je wss te laatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Visa, hoef ik alleen een wachtwoord in te voeren en die weet ik welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Creditcard is tegenwoordig ook met ideal, althans bij mijn mastercards van rabobank wel
Visa in NL? Zie je niet veelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Visa, hoef ik alleen een wachtwoord in te voeren en die weet ik wel
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee als je eerst met ideal wil betalen en dan erachter komt dat je geen geld meer op je rekening hebt, als je dan DAARNA cc doet ja dan ben je te laat.
Oohhhh ok...sorry dan ben ik in de racequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee als je eerst met ideal wil betalen en dan erachter komt dat je geen geld meer op je rekening hebt, als je dan DAARNA cc doet ja dan ben je te laat.
Klinkt risicovolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Visa, hoef ik alleen een wachtwoord in te voeren en die weet ik wel
Oh ja klopt. Ik weet mijn wachtwoord ook niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Creditcard is tegenwoordig ook met ideal, althans bij mijn mastercards van rabobank wel
Ja en andere gegevensquote:
Welk nummer? Pincode bedoel je?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Ik weet mijn wachtwoord ook niet meerDat nummer.
Oh ja dat, was even in de war met iets anders. Bij mijn CC heb ik een andere dan bij mijn pinpas, ik heb het wel ergens bewaard op mijn pc, maar dan moet ik gaan zoeken (goed verstoptquote:
Ja, ik heb volgens mij een weegschaal waar die nog ingaanquote:
Bijna iedereenquote:
HEhe bij mij staat het in mijn telefoon, als een telefoon nummer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat, was even in de war met iets anders. Bij mijn CC heb ik een andere dan bij mijn pinpas, ik heb het wel ergens bewaard op mijn pc, maar dan moet ik gaan zoeken (goed verstopt)
Gebruiken die niet zo'n klein dun rondje?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb volgens mij een weegschaal waar die nog ingaan
Nee, hij is al wat ouderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Gebruiken die niet zo'n klein dun rondje?
hier doettie het primaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef bambino het volgende:
1dk werkt bij mij niet, krijg bad gateway?
Nieuwe link misschien?
Oh ja ook wel handig. Ik heb in mijn telefoon al jaren een of andere raar nummer bewaard, maar ik weet niet meer waarvan het isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef bambino het volgende:
[..]
HEhe bij mij staat het in mijn telefoon, als een telefoon nummer.
0612xxxx54 bijvoorbeeld
Oh ja, verder heb ik alleen nog maar oude zooi die die dingen gebruiken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Bijna iedereen
Rookmelders bijvoorbeeld gebruiken die vaak
Bij mij is het hetzelfde als van de pinpas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef bambino het volgende:
[..]
HEhe bij mij staat het in mijn telefoon, als een telefoon nummer.
0612xxxx54 bijvoorbeeld
Ja wil je ook in elkaar gerost worden door Mike Tyson en daarna een stukje van je oor missen?quote:
Ja dat is tegenwoordig een stuk vaker zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij mij is het hetzelfde als van de pinpas.
Ik mocht ook zelf een code doorgeven, en bedacht ooit dat het mijn code van mijn pinpas was, maar dan achterstevorenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij mij is het hetzelfde als van de pinpas.
Dronkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mocht ook zelf een code doorgeven, en bedacht ooit dat het mijn code van mijn pinpas was, maar dan achterstevorenik weet ook niet wat ik toen dacht
Nou met de huidige staat van mike tyson en mijn huidige conditionele staat, denk ik dat hij met mij momenteel een boksprobleem heeft in het nadeel van hemquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja wil je ook in elkaar gerost worden door Mike Tyson en daarna een stukje van je oor missen?
Nee, gelukkig niet...misschien dacht ik dat het veiliger was ofzo. Maar het slaat in elk geval nergens opquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou met de huidige staat van mike tyson en mijn huidige conditionele staat, denk ik dat hij met mij momenteel een boksprobleem heeft in het nadeel van hem [ afbeelding ]
nah, niet dezequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oi
Mesjes nodig? Gladde benen bij het boksen en zo?
Jij bokst?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Wil wel een keer een rondje stoeien[ afbeelding ]
Volgens mij wel een stuk goedkoper dan in de winkelquote:
dat weten de newbies nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
Hoe kan dit collector's edition zijn, dit ding komt al een paar hunts voorbijNiet echt zeldzaam of zo.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
Heej die bank was gisteren dagaanbieding.
ja, zal wel stormlopen nuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
Heej die bank was gisteren dagaanbieding.
Oh wacht het is een fotoIk dacht die bank.
zodat je fobo niet meer computers laat smelten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb daarstraks wel twee vouchers gekocht voor dat fotoalbum
Dus twee fotoalbums voor weinig
Gisteren was dacht ik die bank te koopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb daarstraks wel twee vouchers gekocht voor dat fotoalbum
Dus twee fotoalbums voor weinig
nee, was ook de voucherquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren was dacht ik die bank te koop
Die voucher iets eerder was inderdaad best een goeie deal als je toch een album wil bestellen.
Neequote:
Bank voor 8.95quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
Opblaasbaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Bank voor 8.95van papiermache zeker
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat je fobo niet meer computers laat smelten?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren was dacht ik die bank te koop
Die voucher iets eerder was inderdaad best een goeie deal als je toch een album wil bestellen.
laadt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:11 schreef BrandX het volgende:
[..]zelfs mijn samsung tab 2 laat mijn fobo gewoon, dus iedereen hier stelt zich aan
Mijn laptop kan het niet aan in ieder gevalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:11 schreef BrandX het volgende:
[..]zelfs mijn samsung tab 2 laat mijn fobo gewoon, dus iedereen hier stelt zich aan
Oh ja dat is wel mooi en 9 euro is geen geld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef BrandX het volgende:
[..]ik wil nog een mooie fobo van Molveno laten maken en een mooie van Rwanda
Dusss... deal ?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij laadt, ik laat wij laden zij ladten
19quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel mooi en 9 euro is geen geld.
Gewoon net als hont natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij laadt, ik laat wij laden zij ladten
Die van net was toch 8,95?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
19
maar dan nog steeds idd erg goedkoop!
Kijk, echte FOK!kers snappen hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon net als hont natuurlijkNieuwe spelling.
oh dat is de voucher voor de canvas, ik had het over het fotoboek van 110 pagina's voor 19,00 (normaal rond de 80 euro ofzo)quote:
Die komt dan straks...en dan baal je dat je die boren niet gekocht hebt...net als de tablet cover en de tabletquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef gianni61 het volgende:
godver, ik wil het boormachien waar die dingen allemaal op passen
Ah en ik dacht weer dat je ook de voucher voor het canvas had gekocht. Ja dat andere was ook heel goedkoop. Een collega van mij had een keer zo een boek laten maken, ziet er echt heel netjes uit, met hardcover en alles.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh dat is de voucher voor de canvas, ik had het over het fotoboek van 110 pagina's voor 19,00 (normaal rond de 80 euro ofzo)
nee, die heb ik wel allemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die komt dan straks...en dan baal je dat je die boren niet gekocht hebt...net als de tablet cover en de tablet
ja, de site zag er wel ok uit, dus ik dacht: ach voor dat geld is het wel het proberen waard.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah en ik dacht weer dat je ook de voucher voor het canvas had gekocht. Ja dat andere was ook heel goedkoop. Een collega van mij had een keer zo een boek laten maken, ziet er echt heel netjes uit, met hardcover en alles.
Word gewoon weer genegeerd door brandx hequote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Vleuver het volgende:
Daar is ie weer! Doet jouw gasten versteld staan.
Ja, dat er maar 1 fles wijn isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Vleuver het volgende:
Daar is ie weer! Doet jouw gasten versteld staan.
ja nou eh, wat moet ik daar nou op zeggen danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Word gewoon weer genegeerd door brandx he
quote:
1. is goed hoe laat kom je? Dit is mijn adresquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja nou eh, wat moet ik daar nou op zeggen dan
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:21 schreef bambino het volgende:
[..]
1. is goed hoe laat kom je? Dit is mijn adres
2. is goed hoe laat kan ik komen? Wat is je adres
Zijn 2 mogelijke opties.
Wat maakt dat nou uitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]Ik had je moeder kunnen zijn lieverd
ja!quote:
ja deze is wel prijzig, maar ik vind hem wel mooiquote:
Your pointquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]Ik had je moeder kunnen zijn lieverd
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Your point![]()
Maar ik ben heel ff klaar met de grapjes...
Hoor net dat een vriendin van me is overleden![]()
![]()
Ben later wel weer terug
Ach jongen, sterktequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Your point![]()
![]()
Ben later wel weer terug
gecondoleerdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Your point![]()
![]()
Ben later wel weer terug
350 is op zich niet te duur voor een smartphone.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja deze is wel prijzig, maar ik vind hem wel mooi
Neem een Nokia, die van mij is al 8 jaar oudquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
350 is op zich niet te duur voor een smartphone.
maar ik probeer er altijd 1 te kopen tussen de 100 en 200 aangezien die dingen het bij mij toch niet langer dan een jaar overleven
Thanks, ze zat achterin een auto zonder gordel, met dronken bestuurder voorin.quote:
Gecondoleerd en veel sterkte!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Your point![]()
![]()
Ben later wel weer terug
quote:
Thanksquote:
ik heb alles al gesloopt: nokia, smasung, htc, sony...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem een Nokia, die van mij is al 8 jaar oud
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Thanks, ze zat achterin een auto zonder gordel, met dronken bestuurder voorin.
Lag al tijdje in een coma maar ze heeft het dus niet gehaald.
Is wel op het nieuws geweest geloof ik.
http://112twente.nl/13628
Thanksquote:
-quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik schrok er ook van.quote:
Je hebt wel van die extra stevige telefoons, dat is wel wat voor jou dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alles al gesloopt: nokia, smasung, htc, sony...
Leven is soms heel oneerlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik schrok er ook van.
Die bestuurder kwam er zonder schade vanaf, maar die is nu fucked voor het leven.
maarja, is natuurlijk ook wel eigen schuld. Geen gordel + bij dronken persoon instappen. Laat niet weg dat t voor nabestaanden erg is.quote:
klopt, moet ik eens proberenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt wel van die extra stevige telefoons, dat is wel wat voor jou dus
Ja het was een ongelofelijk domme actie van haar kant. Gordel alleen had haar al kunnen redden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef ejfaar het volgende:
[..]
maarja, is natuurlijk ook wel eigen schuld. Geen gordel + bij dronken persoon instappen. Laat niet weg dat t voor nabestaanden erg is.
Zou ook met gordel om nooit bij een dronken persoon instappenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja het was een ongelofelijk domme actie van haar kant. Gordel alleen had haar al kunnen redden waarschijnlijk.
Is ook wel zo, maar dat zo'n bestuurder er fysiek ongeschonden vanaf komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef ejfaar het volgende:
[..]
maarja, is natuurlijk ook wel eigen schuld. Geen gordel + bij dronken persoon instappen. Laat niet weg dat t voor nabestaanden erg is.
ja, maar daar staat het nu niet. Bovendien is dit persoonlijker dan een nieuwsbericht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef DRidder het volgende:
[..]
Als het in NWS had gestaan zat het topic ermee vol.
Dit is dan ook niet NWS.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef DRidder het volgende:
[..]
Als het in NWS had gestaan zat het topic ermee vol.
Heb er nooit moeite mee als roekelozen zichzelf dood rijden. Beter dan een toevallige fietser oidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar dat zo'n bestuurder er fysiek ongeschonden vanaf komt.
Niet dat ik die nu doodwens, maar je snapt het hopelijk wel.
Ja precies.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Heb er nooit moeite mee als roekelozen zichzelf dood rijden. Beter dan een toevallige fietser oid
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja precies. Zowel bestuurder als passagier ernaast zijn zo goed als ongeschonden er vanaf gekomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar dat zo'n bestuurder er fysiek ongeschonden vanaf komt.
Niet dat ik die nu doodwens, maar je snapt het hopelijk wel.
Het is in elk geval dood door schuld nu, maar ik weet daar verder niet zoveel vanaf.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja precies. Zowel bestuurder als passagier ernaast zijn zo goed als ongeschonden er vanaf gekomen.
Bestuurder is natuurlijk wel bekend bij politie en daar zal nu ook wel een rechtzaak voor komen lijkt me. Geen idee hoe dat verder werkt
Hopelijk een goede schadevergoeding, fikse celstraf en jarenlange rijontzeggingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja precies. Zowel bestuurder als passagier ernaast zijn zo goed als ongeschonden er vanaf gekomen.
Bestuurder is natuurlijk wel bekend bij politie en daar zal nu ook wel een rechtzaak voor komen lijkt me. Geen idee hoe dat verder werkt
Het feit dat ze geen gordel droeg is voor hem denk ik een verzachtende omstandigheidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is in elk geval dood door schuld nu, maar ik weet daar verder niet zoveel vanaf.
wat moet ik met een doos gereedschap, ik herken net een schroevendraaierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Karina het volgende:
Goed. Koopt iemand nog eventjes die gereedschapbox, dan komt hopelijk daarna DE box.
ik koop alleen kwaliteitsgereedschapquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Karina het volgende:
Goed. Koopt iemand nog eventjes die gereedschapbox, dan komt hopelijk daarna DE box.
Goed punt, had ik niet aan gedacht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het feit dat ze geen gordel droeg is voor hem denk ik een verzachtende omstandigheid
Op zich is het wel handig als je een klusje hebt en je de buurman of zo om raad moet vragen. Dan heb je tenminste wat gereedschap in huis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
wat moet ik met een doos gereedschap, ik herken net een schroevendraaier
Dat denk ik ook wel, maar het blijft dood door schuld omdat die dronken was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het feit dat ze geen gordel droeg is voor hem denk ik een verzachtende omstandigheid
Geen idee of het een goed merk wasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop alleen kwaliteitsgereedschap
Klopt. Daarom ook nooit dronken rijdenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar het blijft dood door schuld omdat die dronken was.
Maar goed dat zijn mijn zaken gelukkig verder niet, dat is aan der ouders om het verder te regelen.
Ik heb wel gereedschap, toen mijn opa overleed kreeg ik dat in mijn kelder gedumpt. Schijnt goed spul te zijn, alleen ziet elke tang er voor mij hetzelfde uitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zich is het wel handig als je een klusje hebt en je de buurman of zo om raad moet vragen. Dan heb je tenminste wat gereedschap in huis.
op zich niks mis mee voor een beetje hobby, maar het is niet goed neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee of het een goed merk was
Godver, dat is wel heel heftigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Wij hebben thuis echt boxen vol met gereedschap staan. Heb ook geen idee wat het allemaal isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel gereedschap, toen mijn opa overleed kreeg ik dat in mijn kelder gedumpt. Schijnt goed spul te zijn, alleen ziet elke tang er voor mij hetzelfde uit
Ik heb van mijn vader een hele goede boor geerfd (nou ja mijn moeder gaf hem mee) maar ik weet niet hoe dat ding werktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel gereedschap, toen mijn opa overleed kreeg ik dat in mijn kelder gedumpt. Schijnt goed spul te zijn, alleen ziet elke tang er voor mij hetzelfde uit
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb van mijn vader een hele goede boor geerfd (nou ja mijn moeder gaf hem mee) maar ik weet niet hoe dat ding werkt
Mijn vader belt tegenwoordig niet eens meer als ik iets moet meebrengen, dan stuurt hij daarna een plaatje van internet zodat ik weet wat ik moet zoekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wij hebben thuis echt boxen vol met gereedschap staan. Heb ook geen idee wat het allemaal is
ik heb er één aan mijn sleutelbos. Is best handig. Is een min-usb (2 cm ofzo) met 8gbquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef BrandX het volgende:
really, gebruiken mensen nog USB sticks?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader belt tegenwoordig niet eens meer als ik iets moet meebrengen, dan stuurt hij daarna een plaatje van internet zodat ik weet wat ik moet zoeken
Oh mijn buurjongen heeft een aannemersbedrijfje dus al ik een klusje heb weet ik hem te vinden en hij heeft het ook niet zo druk momenteel. Al kan ik wel eventueel wat zwart klussen voor zijn administratiequote:
ja, is dat raar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef BrandX het volgende:
De electrische schroevendraaier ging al mis...ik draaide alle schroeven eruit in plaats van vaster, weet ik veel dat er 2 standen op zo'n ding zittenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
De electrische schroevendraaier ging al mis...ik draaide alle schroeven eruit in plaats van vaster, weet ik veel dat er 2 standen op zo'n ding zitten
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
De electrische schroevendraaier ging al mis...ik draaide alle schroeven eruit in plaats van vaster, weet ik veel dat er 2 standen op zo'n ding zitten
Ik heb er eentje liggen met mijn back-up erop (administratie). Af en toe zet ik er een verse op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef BrandX het volgende:
Uiteindelijk lukt het altijd wel hoor, met hoop gevloek en veel dezequote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik heb er één aan mijn sleutelbos. Is best handig. Is een min-usb (2 cm ofzo) met 8gb
Naja, ik was vroegah een heel fervent usb stick gebruiker, maar gebruik eigenlijk voor alles nu dropbox en heb verder standaard een externe HD in mijn werktas zitten....quote:
haha herkenbaar. Ik moest een ligbedje in elkaar zetten... OK die is nu scheef en 1 schroef kreeg ik er niet inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
je kan ook op de grond liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
haha herkenbaar. Ik moest een ligbedje in elkaar zetten... OK die is nu scheef en 1 schroef kreeg ik er niet inMaar ja ik kan er wel op liggen.
soms handig als ik naar anderen toe moet die niet heel computerbegaafd zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Naja, ik was vroegah een heel fervent usb stick gebruiker, maar gebruik eigenlijk voor alles nu dropbox en heb verder standaard een externe HD in mijn werktas zitten....
De rugleuning zit een beetje scheef, de schroef waarmee je kunt 'kantelen' zit er aan 1 kant niet in, hij steunt nu alleen op de onderkant.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
een scheef bed lijkt me ook niet alles
ja, scheelt wel watquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij wel een stuk goedkoper dan in de winkel
Niet voor m'n koppiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Pics van je gladde koppie dan binnenkort
Heb je ooit wel eens een box kunnen scoren?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef Karina het volgende:
kom op met die box, ik moet nog wat doen.
Nee alleen van een andere user eentje overgenomen die heeft hem toen naar mij laten versturen. Hij vond het toch een beetje teveel geld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een box kunnen scoren?
Ik denk dat niemand die kooptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef BrandX het volgende:
die SSD is in de afgelopen paar uur al tig keer voorbij gekomen
En, wat zat erin?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen van een andere user eentje overgenomen die heeft hem toen naar mij laten versturen. Hij vond het toch een beetje teveel geld.
Die was toen 100 euro. Poeh wat zat er in, een smartphone en een homecinema set, memorecorderachtig iets en nog wat klein spul, spelletje, stekkertje dat soort dingen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En, wat zat erin?en wat koste hij? (als het niet te veel gevraagd is
)
je bedoelt, onzinding?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef ejfaar het volgende:
weer ff snel was tussendoor gedaan
nu buikspiertrainer
haha, dat wegdoen voor 100 euroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was toen 100 euro. Poeh wat zat er in, een smartphone en een homecinema set, memorecorderachtig iets en nog wat klein spul, spelletje, stekkertje dat soort dingen.
Met dat stil zitten de hele dat kan ik zo een ding eigenlijk wel gebruikenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef ejfaar het volgende:
weer ff snel was tussendoor gedaan
nu buikspiertrainer
weet ik, maar zal achteraf wel gebaald hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wist niet wat erin zat he? Hij heeft het rechtstreeks van ibood naar mij laten sturen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef draadstalig het volgende:
JAAA BOX!! Ik heb hem.... moeilijk snel afrekenen nu!!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef draadstalig het volgende:
JAAA BOX!! Ik heb hem.... moeilijk snel afrekenen nu!!
Viel volgens mij wel meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef ejfaar het volgende:
[..]
weet ik, maar zal achteraf wel gebaald hebben
hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel meeDat cinemading moet ik nog steeds verkopen trouwens
Staat er al een half jaar of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu is het geen goede timing natuurlijk omdat mensen nu weer spul uit boxen te koop gaan zetten. Dus weer even wachten.quote:
tegenwoordig moet je toch allerlei vage dingen doen om zo'n box te kunnen scoren? Toch niet (meer) zoals bij al die andere dingen gewoon: ik neem er een en dan afrekenen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel meeDat cinemading moet ik nog steeds verkopen trouwens
Staat er al een half jaar of zo.
Succes met het trainen van je buikspierenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef draadstalig het volgende:
Fuck.. zag BO en dacht BOX, maar was blijkbaar BOB. plaatje laadde hij niet
wat moet je allemaal doen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
tegenwoordig moet je toch allerlei vage dingen doen om zo'n box te kunnen scoren? Toch niet (meer) zoals bij al die andere dingen gewoon: ik neem er een en dan afrekenen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef ejfaar het volgende:
Karina heeft me voorgelogen met d'r lunchtijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vorige keren was het echt zo. En tijdens het avondeten rond een uur of 6.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Succes met het trainen van je buikspieren
ja dat weet ik niet, dat vraag ikquote:
Ja je moet nu op een vakje klikken, soort captcha-achtig iets zeg maar. Dus nog minder kans eigenlijk. Tenminste dat was de vorige keer zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
tegenwoordig moet je toch allerlei vage dingen doen om zo'n box te kunnen scoren? Toch niet (meer) zoals bij al die andere dingen gewoon: ik neem er een en dan afrekenen?
dus eerst op 'ik neem er een' en dan nog een vakje klikken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je moet nu op een vakje klikken, soort captcha-achtig iets zeg maar. Dus nog minder kans eigenlijk.
Ik heb er zo een, pet-approved, echt een geweldig briljant dingquote:
Ja. Dan komt er een soort puzzeltje en dan moet je op een vakje klikken zoiets. Bij mij mislukte dat dus sowieso, ik zag dat hele vakje niet eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dus eerst op 'ik neem er een' en dan nog een vakje klikken?
heb je toevallig een printscreentje ofzo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Dan komt er een soort puzzeltje en dan moet je op een vakje klikken zoiets. Bij mij mislukte dat dus sowieso, ik zag dat hele vakje niet eens.
ik neem er eenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dus eerst op 'ik neem er een' en dan nog een vakje klikken?
Mmm nee misschien iemand anders die het wel heeft gezien toenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
heb je toevallig een printscreentje ofzo?
Nee vorige keer kreeg je dat puzzeldingetje nog tussendoor!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef bambino het volgende:
[..]
ik neem er een
- gegevens invullen (als je ingelogd bent is dit al gebeurd)
ga door klikken
- betalings gevens invullen
plaats je bestelling klikken
Als je daar door heen komt is het product van jou
Deze kregen we vorige huntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vorige keer kreeg je dat puzzeldingetje nog tussendoor!
ja ik vond hem ook al. Die zag ik dus niet eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Deze kregen we vorige hunt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef ejfaar het volgende:
Karina heeft me voorgelogen met d'r lunchtijdNietes, ze hebben er nu een hamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
thxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:52 schreef bambino het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hamvraag, komt voor de boxquote:
Dat flesje olijfolie, dat doet het 'mquote:
Ja ik ook! Waar is dat dan voor nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vorige keer kreeg je dat puzzeldingetje nog tussendoor!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:52 schreef bambino het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om scripts tegen te gaan denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ook! Waar is dat dan voor nodig.
Ik kocht trouwens een playstation ding wat er nu nog steeds staat en waar ik niks aan heb
Die kwam weer voorbij voor 5 euro. Gewoon verkopen man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ook! Waar is dat dan voor nodig.
Ik kocht trouwens een playstation ding wat er nu nog steeds staat en waar ik niks aan heb
je moest klikken op dat kleine gekleurde dingetje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is een groot donker vlak in die afbeelding? Of mis ik iets?
Afbeelding is niet geladenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is een groot donker vlak in die afbeelding? Of mis ik iets?
Ja en 5 euro verzendkosten. En op marktplaats stonden 20 van die dingen voor 10 euro te koop, dus mensen die hun onkosten er uit willen hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kwam weer voorbij voor 5 euro. Gewoon verkopen man.
ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
je moest klikken op dat kleine gekleurde dingetje.
Dan zou ik even wachten omdat hij nu ook weer voorbij kwam. Over een maandje of zo erop zetten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en 5 euro verzendkosten. En op marktplaats stonden 20 van die dingen voor 10 euro te koop, dus mensen die hun onkosten er uit willen hebben
Nu zie ik ze niet meer op mp trouwens
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Afbeelding is niet geladen
Je moet het kleine vierkantje klikken
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Karina, is je opgevallen dat die alarmdingen BLAUW BLAUW AAN zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |