Ah op die manier, okay, dan ben ik het inderdaad wel met je eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sowieso beter dan Heerenveen.
En Typischquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Iedereen durft wel een wedje te leggen.
Behalve TomPSV18
Ja, maar hoor je mij zeggen dat ik ga 'wedden'?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent het hier toch zo hard aan het roepen?Je lult dus maar wat
Ik zie er nog wel eentje ingaan hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
de bal is rond, etc
maar dat feijenoord er af gaat lijkt me wel duidelijk
Het gras is groen.quote:
Uiteraard niet als er nog 30 wedstrijden te spelen zijn, maar op basis van wat zou feyenoord in de top 5 eindigen? Spelen echt niet best voetbal en hebben letterlijk geen plan b. Het is alles op pelle en dat is het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
spelen geen van allen erg goed, wel? Kan nog van alles gebeuren. Beetje dom om te doen of de top 5 van de competitie al beslist is
quote:
Die indruk heb ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Zijn er eigenlijk wel kansen die Immers niet verneukt?
waarom ook alweer;)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Iedereen durft wel een wedje te leggen.
Behalve TomPSV18
Dus op basis van nu, kunnen we al stellen dat PEC kampioen wordt... Makkelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard niet als er nog 30 wedstrijden te spelen zijn, maar op basis van wat zou feyenoord in de top 5 eindigen? Spelen echt niet best voetbal en hebben letterlijk geen plan b. Het is alles op pelle en dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |