Jij bent toch PR?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens vragen of er betakeys weg te geven zijn, niet geschoten is altijd mis.
Edit: oh, PR is out-of-office. Niet voor dit weekend iig.
Niet van Blizzardquote:
Same...quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef Narcotical het volgende:
De giveaway op PCgamer was een grote teleurstelling. Blijkbaar waren er "technical difficulties" waardoor ze de knop niet werkend konden krijgen en hebben bots alle 350 keys opgeraapt. Drie kwartier voor niks zitten refreshen
Same here.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef Narcotical het volgende:
De giveaway op PCgamer was een grote teleurstelling. Blijkbaar waren er "technical difficulties" waardoor ze de knop niet werkend konden krijgen en hebben bots alle 350 keys opgeraapt. Drie kwartier voor niks zitten refreshen
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef zerokil het volgende:
http://betakeys.pcgamer.c(...)?process=check&id=39
Hier hebben de botters hun key vandaan.
Bronquote:Update 2: We know that readers had trouble accessing the 13/09/2013 giveaway. For many, the page failed to update and the “grab a key” button didn’t appear. While the site was suffering under exceptionally heavy load way in excess of the visits we received for the previous giveaway, some were able to access a Google cache of the site, log in and get a key. There is no evidence to suggest the keys were taken by bots. For the next giveaway we’ll ensure that the competition isn’t accessible via cache, and we’ll reinforce our servers to cope with the demand. Apologies to those who were disappointed, we’ll have another 350 keys for you next week.
Niet veel zin om die meuk op mijn facebook te plaatsen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:05 schreef D_tjuh het volgende:
http://www.hearthnation.com/hearthstone-beta-key-giveaway/
Nieuwe giveaway ronde
Fake facebook aangemaakt juist voor zulke dingen. Wil daar ook inderdaad niemand mee lastig vallen met ongewilde spam van likes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Niet veel zin om die meuk op mijn facebook te plaatsen.Denk sowieso niet dat mijn vrienden daar interesse naar hebben.
Ik denk dat je een best goede kans maakt als je nu opt-in met je Battle.net account.quote:Op zondag 15 september 2013 12:36 schreef supr3me het volgende:
Dit lijkt me nou echt een leuk spel. Helaas ben ik er dit weekend achter gekomen dat het bijna niet te doen is om aan een key te komen.
Same here maar dan met 6 accounts.quote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef supr3me het volgende:
Nou ik sta blijkbaar al vanaf het begin op opt-in. Dus het blijkt dat ik gewoon heel veel pech heb.
Maar ik zie nu ook dat er keys verkocht worden voor 100+ euro... echt ziek
Hahaha ja dat is ook een best prima tactiekquote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Same here maar dan met 6 accounts.
Als het werkte.quote:Op zondag 15 september 2013 13:18 schreef supr3me het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is ook een best prima tactiek
Aaaah nice beter komen er veel keys vrij volgende wave.quote:Op zondag 15 september 2013 13:19 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Als het werkte.
Stel dat ik er meer dan 1 krijg bij de volgende opt-in wave dan geef ik ze hier weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |