Aangemeldquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef madzeno het volgende:
Thanks! Ik ga ze ook in de gaten houden!
Ik heb ook de volgende (duitste) site gevonden. Google translate maakt het gelukkig duidelijk genoeg :p
Accountje aanmaken en je doet mee in de raffle. Zijn 100 keys (zeggen ze) dus vond ik toch het gokje waard.
http://www.gamona.de/game(...)nnspiel,2330127.html
Ken wel meer mensen die je er blij van kan maken waar onder ik..quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef D_tjuh het volgende:
Als iemand een beta key heeft die hij niet wilt, een pm zou welkom zijn. kan ik er iemand heel blij mee maken
Hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die je er blij van kan maken waar onder ik..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef D_tjuh het volgende:
Als iemand een beta key heeft die hij niet wilt, een pm zou welkom zijn. kan ik er iemand heel blij mee maken
Er is niets mis mee om het te vragen TwyLight. Ik heb het vaker meegemaakt dat je wordt geholpen door een totale vreemde, hoe klein de kans ook lijkt. Niet geschoten is altijd mis.quote:
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:07 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om het te vragen TwyLight. Ik heb het vaker meegemaakt dat je wordt geholpen door een totale vreemde, hoe klein de kans ook lijkt. Niet geschoten is altijd mis.
nice phenoquote:Op vrijdag 13 september 2013 05:42 schreef Pheno het volgende:
Voor de geinteresseerden of liefhebbers. De FOK!-preview n.a.v. de beta. http://games.fok.nl/previ(...)oes-of-warcraft.html
Mag crew meedoen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens vragen of er betakeys weg te geven zijn, niet geschoten is altijd mis.
Edit: oh, PR is out-of-office. Niet voor dit weekend iig.
Zeker elkaar allemaal toffe dingen geven heh. Het gewone voetvolk helemaal niets geven.quote:
Elke ochtend wanneer ik wakker wordquote:Dit Postvak IN is erg opgeruimd. (Berichten ontvangen van andere e-mailaccounts is ook mogelijk.)
Geen idee. Ik heb nog niets, dus ik ga nu niet kijken hoe en wat ik kan opzetten.quote:
In de policy staat toch anders. Crew mag meestal niet meedoen, alleen als de sponsor bepaalt wie wint. En dan mag PR nog niet meedoen. Snif.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeker elkaar allemaal toffe dingen geven heh. Het gewone voetvolk helemaal niets geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |