Oeh dat is idd wel schrikken jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef martine1984 het volgende:
Bubsel wat schrikken. Veel rust nemen dus. Gaan ze over een paar weken weer meten?
Gisteren enorm geschrokken, schoonzus die afgelopen donderdag bevallen is, kreeg een enorme bloeding. Met de ambulance naar het ziekenhuis. In de ok een ballon in dr baarmoeder geplaatst. Totaal 3 liter bloed verloren. Na 3 zakken bloed en 2 zakken plasma is ze weer wat opgeknapt. Was nogal een close call. Dit doet me toch wel vrezen voor mijn eigen bevalling. Ik was heel relaxed en had zoiets van ik zie het wel. Hopelijk kan ik de relax modus de komende weken weer terug vinden voor mn eigen bevalling gaat starten.
Dikke knuffel voor je. Het is ook moeilijk als dat wat jij voor ogen had niet kan. En dan niet omdat het medisch echt niet meer kan, maar omdat je baby het te goed heeft in je buik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef Cwen het volgende:
Helaas, vliezen breken kon niet... Toch te weinig ontsluiting. Bloeddruk was ok, maar ik zit er nu echt wel doorheen... Ik had het zo gehoopt. Nu dus 99% kans op een zh bevalling incl al dat ik niet wilde.
(Ja, ik weet het, talloze mensen bevallen in het zh, gaat allemaal goed, juist veilig, maar voor mij voelt het gewoon niet zo).
Jaaaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:36 schreef DJMomo het volgende:
Heel goed mabawa, [insert commercial break] deze week gratis bezorgen he?
Ha, die had je toen via mijn facebook....stomme Duitsersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wachten tot je een enorme buik hebt en er zo'n opmerking komt, dan heel hard in huilen uitbarsten en weglopen xD
[ afbeelding ]
Ja ze dacht het de vorige keer al te zien..maar nu was het zeker. Ik ga even bijlezen en vanavond zal ik kijken of er wat bruikbaars tussen de fotos en de filmpjes zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |