abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146313898
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:52 schreef Dingest het volgende:

[..]

Dat had ik vorig jaar ook gedaan, het levert inderdaad op z'n minst een lekkere aanzet :Y Nog steeds heb ik dingen liggen die niet af zijn, maar dit jaar had ik daar niet zo'n zin in. Niet dat ik met het huidige tempo op de 30ste de 50.000 haal - laat staan de 22ste al.

Tot nu toe ben ik erg vertraagd door research en een gebrek aan praktijkkennis; mijn hoofdpersoon is een zeer bedreven alpinist en ik besloot dat het toepasselijk was voor hem om de 'laatste grote uitdaging' (proberen) te overwinnen, de Noordwestwand van Devils Thumb. Alleen ben ik halverwege dat onderzoek steeds meer overtuigd geraakt door de verslagen van experts dat het ding levensgevaarlijk en praktisch onbeklimbaar is, en dat mijn eigen kennis erover veel te ontoereikend is om er goed over te kunnen schrijven :')
Dat is inderdaad niet zo handig. Voor Nano kun je beter iets kiezen waar je geen research voor hoeft te doen, of zorgen dat je al je voorwerk al gedaan hebt. Er zijn schrijvers die in de maanden ervoor alle research doen, de plot bedenken, soms zelfs al een outline per hoofdstuk maken en alle persoonsbeschrijvingen klaar hebben. Dan kun je er echt vol tegenaan. :s)
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')