Zou dit beter werken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, nee, daar zou ik niet van uitgaan. anders had hij dat al wel eerder gedaan, als ik dat zo hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zou dit beter werken?Dit is nep hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gek he?!
[..]
Zou dit beter werken?ik snap dat je graag aan die man wil verantwoorden waarom je afzegt, en dat je dat alleen maar doet zodat hij weet dat het in principe niet aan hem ligt, maar aan jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik zou het toch echt zo kort mogelijk proberen te houden. zo'n heel verhaal over je daddy issues geeft hem alleen maar een opening om nogmaals zijn vriendschap en een schouder om op te steunen aan te bieden.
misschien vergis ik mee hoor, maar dat is mijn ervaring.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Komt wel bot over anders of niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik snap dat je graag aan die man wil verantwoorden waarom je afzegt, en dat je dat alleen maar doet zodat hij weet dat het in principe niet aan hem ligt, maar aan jou.
maar ik zou het toch echt zo kort mogelijk proberen te houden. zo'n heel verhaal over je daddy issues geeft hem alleen maar een opening om nogmaals zijn vriendschap en een schouder om op te steunen aan te bieden.
misschien vergis ik mee hoor, maar dat is mijn ervaring.
ja, dat is waar, dat komt inderdaad bot over. maar meestal is dat wel de enige manier waarop je je punt duidelijk kunt maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Komt wel bot over anders of niet?![]()
En ik zou er toch niet op in hoeven gaan als hij aankomt met een troostverhaal daarop. Als hij dan een lang verhaal terug mailt kap ik het gewoon af.
Oke.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat is waar, dat komt inderdaad bot over. maar meestal is dat wel de enige manier waarop je je punt duidelijk kunt maken.
je kunt natuurlijk eerst die mail sturen (ik zou dan voor je eerste versie gaan overigens), en mocht hij de hint niet snappen, dan daarna bot zijn en het afkappen. wellicht dat je je daar prettiger bij voelt.
Een heel klein beetje misschien jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oke.
Dus je denkt dat die 2e versie misschien iets teveel informatie bied?
Nou dan doe ik die eerste maarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Een heel klein beetje misschien ja
wel updates posten hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nou dan doe ik die eerste maar
Hoop dat ik snel een reactie terugkrijg en dat het dan allemaal voorbij is. Ik baal er echt van dat ik mezelf weer zo in de nesten heb gewerkt
Gek ook hoe het gister zoveel simpeler leek dan nu. Het was vanochtend net alsof ik me ineens pas besefte wat ik voor probleem had veroorzaakt.
any time, ik vind het wel grappig om te zien dat er wat dit soort dingen betreft kennelijk geen verschil zit tussen homoseksuele en heteroseksuele 'relatie'shitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:51 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tuurlijk
En bedankt voor het meedenken
Kennelijk nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
any time, ik vind het wel grappig om te zien dat er wat dit soort dingen betreft kennelijk geen verschil zit tussen homoseksuele en heteroseksuele 'relatie'shit
nee, dat valt nog wel mee hoor, maar het is iets dat niet alleen ik meegemaakt heb, maar ik hoor het ook van mijn vrienden enzo. kennelijk een soort universeel probleem waar een groot gedeelte van de mensheid op een gegeven moment tegenaan loopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kennelijk niet![]()
Heb je dit trouwens nou echt al zo vaak meegemaakt dan?
Oh shitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, dat valt nog wel mee hoor, maar het is iets dat niet alleen ik meegemaakt heb, maar ik hoor het ook van mijn vrienden enzo. kennelijk een soort universeel probleem waar een groot gedeelte van de mensheid op een gegeven moment tegenaan loopt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:02 schreef Kiid het volgende:
Gewoon een appje: ik kom niet. Zo moeilijk is het niet. Je ziet hem nooit, je spreekt hem nooit en je wilt niks met hem. Wat kan jou het dan nog wat schelen hoe hij zich voelt
oh shit son, nou moet je hem toch bellenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oh shit![]()
Delivery status fail.
Het bericht kan om wat voor reden dan ook niet verzonden worden
Oh, liever echt niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh shit son, nou moet je hem toch bellen
wat kut voor je
Schrijf het op een papiertje en dan lees je het gewoon voorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oh, liever echt niet.
Via telefoon zeg je de dingen altijd net anders dan je had gewild
dit. en post hier even wat je opgeschreven hebt zodat we kunnen kijken of het acceptabel isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Schrijf het op een papiertje en dan lees je het gewoon voor
Ey man,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Schrijf het op een papiertje en dan lees je het gewoon voor
Geeft niet. Heb ik ook wel 's.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
edit: sorry voor mijn schaamteloze leedvermaak he
Eey man, vrijdag kom ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ey man,
Ik bel even over vrijdag. Ik zit momenteel nogal met mezelf in de knoop, dus ik zeg onze filmavond toch liever af...
En dan is het maar de vraag hoe hij erop gaat reageren. Dat is dus het kutte aan een telefoon gesprek. Ik heb er niet echt de controle over.
Dus wat ik terug moet zeggen op de dingen die hij gaat zeggen weet ik niet van te voren.
Dan creëer ik weer een ongemakkelijke situatie. Eigenlijk wil ik alles houden zoals het was. Geen contact maar zonder wrok van beids kanten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Eey man, vrijdag kom ik niet.
Hoezo?
Ja trek et niet, maar ik spreek je wel weer! doei!
Is toch prima om dat te zeggen? Gewoon duidelijk, ik trek het niet. Hoe hij reageert moet hij weten, beter ben je eerlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan creëer ik weer een ongemakkelijke situatie. Eigenlijk wil ik alles houden zoals het was. Geen contact maar zonder wrok van beids kanten.
[..]
Zou dit beter werken?Ik denk dat je dan een mailtje terug krijg van die gozer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van aarsrammen val je af, dus lijkt mij verstandig dat het wel doorgaat. Regel jij de glijmiddel?
Mensen die meteen denken dat iemand dik is als hij 100 kg weegtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:23 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een mailtje terug krijg van die gozer:
Van aarsrammen val je af, dus lijkt mij verstandig dat het wel doorgaat. Regel jij de glijmiddel?
Ja dan ben dik inderdaad. Fatty boyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Mensen die meteen denken dat iemand dik is als hij 100 kg weegt
Wat vind jij dan van m'n opgeschreven telefoon reactie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dit. en post hier even wat je opgeschreven hebt zodat we kunnen kijken of het acceptabel is
edit: sorry voor mijn schaamteloze leedvermaak he
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van m'n opgeschreven telefoon reactie?
nee, dit moet je gewoon doen. kort, bondig, geen hele verhalen en allerlei redenen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan creëer ik weer een ongemakkelijke situatie. Eigenlijk wil ik alles houden zoals het was. Geen contact maar zonder wrok van beids kanten.
''Hey,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[..]
nee, dit moet je gewoon doen. kort, bondig, geen hele verhalen en allerlei redenen.
OMG IS ER IETS AAN DE HAND???quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
''Hey,
Ik wilde je even laten weten dat ik het toch niet zo zie zitten vrijdag''.
En wat kan ik daarop verwachten dan..?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
OMG IS ER IETS AAN DE HAND???
of dat, of hij zegt okee en stelt een andere datum voor, ben ik bang.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad dat iemand toch 'n reden wil waarom, en niet gewoon zegt ''oke, dan niet.''
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
of dat, of hij zegt okee en stelt een andere datum voor, ben ik bang.
zoiets lijkt me het beste. en probeer als het enigszins mogelijk is geen beloften voor de toekomst te gaan doen, tenzij je het niet erg vindt om bijvoorbeeld over 3 maanden weer wel wat met hem af te spreken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik hem gewoon opbel en vrolijk zeg ''Hej, ik wil je even laten weten dat ik vrijdag afzeg''.
Dan wacht ik af wat hij zegt, maar ik verwacht dat er wel een waarom zal komen. En dan zeg ik ''Nou ik zit momenteel niet goed in m'n vel en ik trek er niet zo aan''.
Beter lijkt me gewoon van niet nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zoiets lijkt me het beste. en probeer als het enigszins mogelijk is geen beloften voor de toekomst te gaan doen, tenzij je het niet erg vindt om bijvoorbeeld over 3 maanden weer wel wat met hem af te spreken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik hem gewoon opbel en vrolijk zeg ''Hej, ik wil je even laten weten dat ik vrijdag afzeg''.
Dan wacht ik af wat hij zegt, maar ik verwacht dat er wel een waarom zal komen. En dan zeg ik ''Nou ik zit momenteel niet goed in m'n vel en ik trek er niet zo aan''.
"Gewoon geen zin in."
Zal ik er op z'n minst ''sorry'' bij zeggen danquote:
Een sorry mag er dan wel bij ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zal ik er op z'n minst ''sorry'' bij zeggen dan
Ik heb het namelijk voorgesteld hè, niet hij. Anders was het nog anders geweest.
nou, okee dan, maar verder dan dat moet het ook niet gaan hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zal ik er op z'n minst ''sorry'' bij zeggen dan
Ik heb het namelijk voorgesteld hè, niet hij. Anders was het nog anders geweest.
Ik heb uitgeprobeerd of het werkt met dat nummer onbekend wat je zei. Mijn mobiel had zojuist namelijk toch bereik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, okee dan, maar verder dan dat moet het ook niet gaan hoor.
The fuck hebben sletjes met dit topic vandoenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:00 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Daarom geef je sletjes geen aandacht. Tenzij ze er iets voor willen doen. Maarja, ze geven mij altijd aandacht
Het streelt mijn ego wel tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |