abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130543903
Afgelopen nacht was het weer eens zo ver. Teveel cocktails naar binnen geschoven (vier voor de prijs van 10 euro). Eenmaal in bed was ik flink aan het tollen. Na twee keer overgegeven te hebben ben ik in slaap gevallen.

In Nederland drink ik altijd 1.5 liter voor ik ga slapen (als ik te veel gedronken heb), dan valt de kater altijd mee. Afgelopen jaren (6 jaar) valt het mij op dat ik nog nooit een kater op vakantie heb gehad, dit terwijl ik hier in verhouding meer en sneller drink.

Hoe komt dat toch? In de hotelkamer staat de airco de hele dag op 17 graden te blazen, dus het 'er uit zweten' lijkt mij ook niet echt van toepassing? Bovendien heb ik ook kort geslapen en zat ik een uur geleden al aan het ontbijt (het is hier een uur later dan in NL), in NL zou dat voor een dodelijke kater hebben gezorgd.

Net al even Gegoogled over dit fenomeen, maar kan geen soortgelijke verhalen vinden. Iemand anders dit ook opgevallen? En waar ligt het aan? Overigens geen klacht, van mij mag het altijd zo gaan.
pi_130543955
Je bent waarschijnlijk nog gewoon dronken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_130544013
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:29 schreef .PRISM het volgende:
Na twee keer overgegeven te hebben.
Daarom.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:35:16 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_130544015
Ik woon op een zonvakantie en toch heb ik katers. Waarschijnlijk zuip je gewoon zoveel dat je nog te beneveld bent om de pijn te voelen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_130544044
je zou ook een leuke vakantiebestemming kunnen kiezen, dan heb je misschien minder de behoefte om je te bedwelmen.

succes!
rikker de flikker
pi_130544098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:35 schreef Dven het volgende:
Ik woon op een zonvakantie en toch heb ik katers. Waarschijnlijk zuip je gewoon zoveel dat je nog te beneveld bent om de pijn te voelen
Curieus. Het is mij de afgelopen jaren opgevallen, geen toeval o.i.d. En ik drink ook niet heel veel, maar genoeg om in NL een kater van te hebben (als ik niet genoeg water drink).
pi_130544170
4 cocktails :') en dan dronken zijn en moeten kotsen :')

Ben je 12 ofzo?
pi_130544184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

Ben je 12 ofzo?
Mwah, 4 Long Island Ice Tea's in een beetje groot glas en de wereld ziet er heel anders uit hoor :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130544209
misschien zit je in een oeroeboeroelandje waar ze alleen maar namaakdrank verkopen met lage alcoholpercentages.
rikker de flikker
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:46:51 #10
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_130544242
Maar eens goed doorhalen dan TS, je drink 4 cocktails met zogenaamd veel alcohol. Maar d'r zit geen fuck in.
pi_130544251
quote:

Ben je 12 ofzo?
Dat was enkel in de club.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:47:42 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_130544269
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:39 schreef .PRISM het volgende:

[..]

Curieus. Het is mij de afgelopen jaren opgevallen, geen toeval o.i.d. En ik drink ook niet heel veel, maar genoeg om in NL een kater van te hebben (als ik niet genoeg water drink).
Het is allemaal psyche. Kijk bijvoorbeeld naar jonge kinderen in de winter. Ze zullen het dikwijls alles behalve koud hebben. Dit omdat ze het simpelweg te druk hebben met spelen, ijsballen maken, sneeuwpoppen bouwen en noem het maar op, om het koud te hebben. In jouw geval , zijn er te veel dingen die je wil doen en die paar spaarzame dagen tijd dat je hebt. De kater is er wel, je laat hem alleen niet toe of staat er niet bij stil
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_130544400
Cocktails :')

Of het moeten
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Long Island Ice Tea's
zijn geweest.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130544815
quote:

[..]

Mwah, 4 Long Island Ice Tea's in een beetje groot glas en de wereld ziet er heel anders uit hoor :P.
Long Island Icetea O+ (zelf in elkaar gemixt uiteraard).
pi_130547488
Ik heb ook nooit katers in warme landen. Maar in jouw geval zou het komen door 2x gepuked te hebben.
Moeten zij weten
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:04:25 #16
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_130548101
Ik heb dat ook gemerkt afgelopen vakantie. Bizar.

Ook avonden dat ik helemaal van de kaart ben en 8 uur later wakker wordt zonder kater.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:34:28 #17
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130558698
Kwestie van gewenning? Als ik meerdere dagen achter elkaar doorzuip heb ik alleen de eerste dag last en de rest is gewoon een lange lamme roes vol koffie, eten en uiteraard alcohol.
Bay of Plenty
pi_130561298
Ik kan juist op vakantie helemaal niks meer na de eerste keer goed zuipen. Simpelweg omdat het gevoel van vakantie ervoor zorgt dat ik denk mijn grenzen wel op te kunnen rekken. Het is immers vakantie. :')
pi_130562517
Heb ik ook TS, in ieder geval geen hoofdpijn en extreme gaarheid oid. Wat de reden hiervoor is, keine ahnung. Enige waar ik last van krijg is een soort ''brok'' in mijn keel waardoor ik na enige tijd op sterk moet overstappen ipv pils.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:34:13 #20
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_130567696
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:47 schreef .PRISM het volgende:

[..]

Dat was enkel in de club.
1900 belde ze willen hun "Club" terug.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_130569086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is allemaal psyche. Kijk bijvoorbeeld naar jonge kinderen in de winter. Ze zullen het dikwijls alles behalve koud hebben. Dit omdat ze het simpelweg te druk hebben met spelen, ijsballen maken, sneeuwpoppen bouwen en noem het maar op, om het koud te hebben. In jouw geval , zijn er te veel dingen die je wil doen en die paar spaarzame dagen tijd dat je hebt. De kater is er wel, je laat hem alleen niet toe of staat er niet bij stil
Op zich klinkt je verhaal aannemelijk. Laten we het daar maar op houden :7. Nergens last van gehad.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:04 schreef Killaht het volgende:
Ik heb dat ook gemerkt afgelopen vakantie. Bizar.

Ook avonden dat ik helemaal van de kaart ben en 8 uur later wakker wordt zonder kater.
Mooi dat ik niet de enige ben die hier de voordelen van plukt.
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:35 schreef Dimens het volgende:

[..]

Daarom.
Hmm, het zal een deel van de kater weghalen. Toch als ik een flinke kater heb en daarbij over moet geven het niet over is. Als ik 'thuis' een goede kater heb, dan is het meestal een aantal keer overgeven de volgende dag en 's avonds is het allemaal weer goed (althans, dat was vroeger zo, voordat ik 1.5 liter water dronk voor het slapen gaan).
pi_130576207
Op introkamp ook echt veel gedronken (meer dan normale stapavonden waarna ik een kater had de volgende dag, en veel minder slaap) en ook echt helemaal geen last van een kater gehad. Snapte er ook niks van maar vond t wel chill
pi_130576303
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:29 schreef .PRISM het volgende:
dus het 'er uit zweten' lijkt mij ook niet echt van toepassing?
warm weer zou het alleen maar erger maken, een kater is namelijk uitdroging. daarom moet je jezelf ook niet in de volle zon voltanken.
pi_130587676
je eet en rust veel meer...heeft er ook mee temaken..

heb het zelfde fenomeen op vakantie..is handig hehe
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_130588999
quote:

Long Island ice Tea's en dronken worden in 1 zin? Gooien ze er een hele fles wodka in per glas?
Dronken word je pas van onderstaande op je nuchtere maag.

(mijn vriendin en ik zijn hier dus gek op!)
pi_130589032
quote:
15s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Long Island ice Tea's en dronken worden in 1 zin? Gooien ze er een hele fles wodka in per glas?
Dronken word je pas van onderstaande op je nuchtere maag.

[ afbeelding ]
(mijn vriendin en ik zijn hier dus gek op!)

Nou ja, wodka, gin, tequila en rum, kan lekker aantikken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130589167
Ah kijk. Dan begrijp ik het beter.

Vwb die Margarita's die ik aanhaalde: Dat zijn echte sluipmoordenaars.
Heerlijk zoet en drinkt makkelijk weg maar ondertussen...en met name
als je je dan in de bloedhete zon gaat begeven...

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2013 11:31:38 ]
pi_130589716
quote:

Ben je 12 ofzo?
Dat dacht ik nou van jou nav je post. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')