Curieus. Het is mij de afgelopen jaren opgevallen, geen toeval o.i.d. En ik drink ook niet heel veel, maar genoeg om in NL een kater van te hebben (als ik niet genoeg water drink).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:35 schreef Dven het volgende:
Ik woon op een zonvakantie en toch heb ik katers. Waarschijnlijk zuip je gewoon zoveel dat je nog te beneveld bent om de pijn te voelen
Mwah, 4 Long Island Ice Tea's in een beetje groot glas en de wereld ziet er heel anders uit hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
4 cocktailsen dan dronken zijn en moeten kotsen
Ben je 12 ofzo?
Dat was enkel in de club.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben je 12 ofzo?
Het is allemaal psyche. Kijk bijvoorbeeld naar jonge kinderen in de winter. Ze zullen het dikwijls alles behalve koud hebben. Dit omdat ze het simpelweg te druk hebben met spelen, ijsballen maken, sneeuwpoppen bouwen en noem het maar op, om het koud te hebben. In jouw geval , zijn er te veel dingen die je wil doen en die paar spaarzame dagen tijd dat je hebt. De kater is er wel, je laat hem alleen niet toe of staat er niet bij stilquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:39 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Curieus. Het is mij de afgelopen jaren opgevallen, geen toeval o.i.d. En ik drink ook niet heel veel, maar genoeg om in NL een kater van te hebben (als ik niet genoeg water drink).
zijn geweest.quote:
Long Island Iceteaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, 4 Long Island Ice Tea's in een beetje groot glas en de wereld ziet er heel anders uit hoor.
1900 belde ze willen hun "Club" terug.quote:
Op zich klinkt je verhaal aannemelijk. Laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is allemaal psyche. Kijk bijvoorbeeld naar jonge kinderen in de winter. Ze zullen het dikwijls alles behalve koud hebben. Dit omdat ze het simpelweg te druk hebben met spelen, ijsballen maken, sneeuwpoppen bouwen en noem het maar op, om het koud te hebben. In jouw geval , zijn er te veel dingen die je wil doen en die paar spaarzame dagen tijd dat je hebt. De kater is er wel, je laat hem alleen niet toe of staat er niet bij stil
Mooi dat ik niet de enige ben die hier de voordelen van plukt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:04 schreef Killaht het volgende:
Ik heb dat ook gemerkt afgelopen vakantie. Bizar.
Ook avonden dat ik helemaal van de kaart ben en 8 uur later wakker wordt zonder kater.
Hmm, het zal een deel van de kater weghalen. Toch als ik een flinke kater heb en daarbij over moet geven het niet over is. Als ik 'thuis' een goede kater heb, dan is het meestal een aantal keer overgeven de volgende dag en 's avonds is het allemaal weer goed (althans, dat was vroeger zo, voordat ik 1.5 liter water dronk voor het slapen gaan).quote:
warm weer zou het alleen maar erger maken, een kater is namelijk uitdroging. daarom moet je jezelf ook niet in de volle zon voltanken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:29 schreef .PRISM het volgende:
dus het 'er uit zweten' lijkt mij ook niet echt van toepassing?
Long Island ice Tea's en dronken worden in 1 zin? Gooien ze er een hele fles wodka in per glas?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, 4 Long Island Ice Tea's in een beetje groot glas en de wereld ziet er heel anders uit hoor.
Nou ja, wodka, gin, tequila en rum, kan lekker aantikken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Long Island ice Tea's en dronken worden in 1 zin? Gooien ze er een hele fles wodka in per glas?
Dronken word je pas van onderstaande op je nuchtere maag.
[ afbeelding ]
(mijn vriendin en ik zijn hier dus gek op!)
Dat dacht ik nou van jou nav je post.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben je 12 ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |