abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130585762
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Ik richtte me in het programma alleen op de dingen die wel goed gingen, zo probeerde ik de volgende proef weer beter te doen. Maar als je daar rijdt op zon parcours krijg je ook zoveel niet mee! alles ging zo snel...
Je moet je juist ook focussen op dingen die niet goed gingen (praktisch alles), om te kijken hoe dat beter kan (door godverdomme je HANDEN AAN HET STUUR TE HOUDEN, je rust te bewaren en niet als een wijf gaan gillen) en je voet op de REM IN PLAATS VAN HET GAS als er iets mis (dreigt) te gaan. Ik vind het echt een wonder dat je nog nooit iemand dood hebt gereden, zelfs op een afgesloten parkour krijg je het voor elkaar alles aan gort te rijden. Je mag van geluk spreken dat daar piepschuim staat, wat de volgende keer zijn het muren en geparkeerde auto's en dan is je auto er zo aan toe dat je gewoon niet verder kan rijden.

Die poortjesproef.. :') "Ja ze staan toch nog?" Je kijkt om het uur in de spiegel of je haar nog goed is, maar wat zelfreflectie zit er niet bij? Als je een parkeergarage in rijdt, ligt je auto aan gort he. Ja ik weet dat je daar niet met 70 per uur aan komt rijden (al zou me dat niks verbazen als je schrikt omdat het poortje omhoog gaat en je weer je gebruikelijke schrikreactie hebt), maar enige stuurmanskunsten bezit je niet. Een advies: luister naar dat panel (en niet naar die andere debielen in dit programma)! Want het klinkt misschien hard, maar ze hebben wel gelijk en proberen je te helpen.

Vind het overigens wel tof van je dat je hier terug blijft komen en reageren! ^O^ Vraag me af of ik dat had gedaan in een soorgelijke situatie. (gelukkig kan ik wel rijden :P)
pi_130588040
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:04 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Je moet je juist ook focussen op dingen die niet goed gingen (praktisch alles), om te kijken hoe dat beter kan (door godverdomme je HANDEN AAN HET STUUR TE HOUDEN, je rust te bewaren en niet als een wijf gaan gillen) en je voet op de REM IN PLAATS VAN HET GAS als er iets mis (dreigt) te gaan. Ik vind het echt een wonder dat je nog nooit iemand dood hebt gereden, zelfs op een afgesloten parkour krijg je het voor elkaar alles aan gort te rijden. Je mag van geluk spreken dat daar piepschuim staat, wat de volgende keer zijn het muren en geparkeerde auto's en dan is je auto er zo aan toe dat je gewoon niet verder kan rijden.

Die poortjesproef.. :') "Ja ze staan toch nog?" Je kijkt om het uur in de spiegel of je haar nog goed is, maar wat zelfreflectie zit er niet bij? Als je een parkeergarage in rijdt, ligt je auto aan gort he. Ja ik weet dat je daar niet met 70 per uur aan komt rijden (al zou me dat niks verbazen als je schrikt omdat het poortje omhoog gaat en je weer je gebruikelijke schrikreactie hebt), maar enige stuurmanskunsten bezit je niet. Een advies: luister naar dat panel (en niet naar die andere debielen in dit programma)! Want het klinkt misschien hard, maar ze hebben wel gelijk en proberen je te helpen.

Vind het overigens wel tof van je dat je hier terug blijft komen en reageren! ^O^ Vraag me af of ik dat had gedaan in een soorgelijke situatie. (gelukkig kan ik wel rijden :P)
Kijk de sfeer waar je inrijd is natuurlijk ook heel anders in zo'n programma. Er staan camera's op je, je weet dat het op tv komt, Ruben Nicolai staat naast je... ja alles bij elkaar ben je toch wat zenuwachtiger.

Ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt omdat ik eigenlijk ook nooit rijd. Ik heb vorig jaar m'n rijbewijs gehaald en sinds die tijd heb ik maar paar keer kleine stukjes gereden.

Ik rijd dan in m'n ouders' auto; die rijdt toch wat fijner dan die gammele bakjes van hun. Ik weet dat je in elke auto moet kunnen rijden. Maar als je in een jaar tijd 150km gereden hebt, in een auto die gewoon "makkelijk" rijdt en dan in zo'n bak is toch moeilijk...

Ik weet dat ik ook naar de mindere dingen moet kijken maar ik zou je eerlijk zeggen. Na aflevering 2 zag ik t even niet meer zitten daar. Alles was negatief en ik ben zelf ook van mijn rijkunsten geschrokken, omdat ik verwacht had dat ik het beter zou doen.

En omdat ik al super weinig rijervaring heb, en dan ook nog verplicht 40 of 70 moet rijden wordt dat nog een extra graadje moeilijker... alles bij elkaar resulteert gewoon in deze beelden.

Ik snap heel goed dat mensen denken dat ik de grootste mongool ben daar maar het heeft zo ook z'n redenen.

Ik ga gewoon nu meer rijden en meer ervaring opdoen en geconcentreerder in een auto zitten. Ik denk dat het dan alleen maar beter kan gaan omdat ik gewoon de ervaring mis.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 10:48:20 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130588117
meters maken is ook het beste, want je leert pas rijden nadat je het rijbewijs gehaald hebt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130588940
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:45 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Kijk de sfeer waar je inrijd is natuurlijk ook heel anders in zo'n programma. Er staan camera's op je, je weet dat het op tv komt, Ruben Nicolai staat naast je... ja alles bij elkaar ben je toch wat zenuwachtiger.

Ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt omdat ik eigenlijk ook nooit rijd. Ik heb vorig jaar m'n rijbewijs gehaald en sinds die tijd heb ik maar paar keer kleine stukjes gereden.

Ik rijd dan in m'n ouders' auto; die rijdt toch wat fijner dan die gammele bakjes van hun. Ik weet dat je in elke auto moet kunnen rijden. Maar als je in een jaar tijd 150km gereden hebt, in een auto die gewoon "makkelijk" rijdt en dan in zo'n bak is toch moeilijk...

Ik weet dat ik ook naar de mindere dingen moet kijken maar ik zou je eerlijk zeggen. Na aflevering 2 zag ik t even niet meer zitten daar. Alles was negatief en ik ben zelf ook van mijn rijkunsten geschrokken, omdat ik verwacht had dat ik het beter zou doen.

En omdat ik al super weinig rijervaring heb, en dan ook nog verplicht 40 of 70 moet rijden wordt dat nog een extra graadje moeilijker... alles bij elkaar resulteert gewoon in deze beelden.

Ik snap heel goed dat mensen denken dat ik de grootste mongool ben daar maar het heeft zo ook z'n redenen.

Ik ga gewoon nu meer rijden en meer ervaring opdoen en geconcentreerder in een auto zitten. Ik denk dat het dan alleen maar beter kan gaan omdat ik gewoon de ervaring mis.
Ben blij dat je toch over wat zelfreflectie blijkt te bezitten. ^O^ Mag je ons dankbaar zijn als je in die Mini rond gaat rijden. ;)

Het punt is dat je vergeet dat veiligheid voorop staat, altijd. En het is inderdaad lastiger met de druk dat heel Nederland (niet live, maar toch) mee kijkt en voordat het gedeelte wat op Fok zit. Maar dat mag geen excuus zijn voor je dramatisch prestaties, terwijl je tot noch toe alles en iedereen de schul gaf, maar zelf deed je alles goed. Want doe je zoiets op de openbare weg, vallen er gewonden.

Je had veel meer kilometers moeten maken. Ik rij ook meestal rond in mijn moeders auto, een hartstikke fijne auto. Soms bob ik de auto van een vriend van me, een gammele Opel Astra, waar je pas echt een beetje in leert rijden. Waarom heb je niet zoveel gereden? Want toen ik mijn rijbewijs net had wou ik niets liever dan lekker rondrijden, waardoor ik gelijk veel rijervaring heb opgedaan.

Met wat zelfreflectie schiet het al aardig op. Maar waar ik dan nog het bangst voor ben is je schrikreactie, die is zo verschrikkelijk gevaarlijk en nogmaals: doe je dat op de openbare weg dan vallen er gewonden of ligt je auto total loss. En dat is iets wat ingebakken zit, dat zit een stuk dieper en valt dus lastig af te leren.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:40:35 #80
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130589426
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
meters maken is ook het beste, want je leert pas rijden nadat je het rijbewijs gehaald hebt
Ik weet niet precies hoe oud je bent maar dat gezegde was voor de 40-plussers die het zeggen misschien nog waar, tegenwoordig is het examen dermate moeilijker gemaakt waardoor je waarschijnlijk ook meer rijlessen nodig hebt en daardoor al meer ervaring hebt dan de ouderen die destijds hun rijbewijs (incl. aanhanger/caravan/etc bij hetzelfde B-examen) met een simpel examen kregen.
Dat je nadat je rijbewijs hebt meer ervaring krijgt met jezelf in het verkeer, dus of je achter een fietser blijft zoals eerst netjes tijdens de rijles of dat je toch even in de bocht inhaalt, dat is dan wel een leerervaring.

Dat zo'n Timo er doorheen schiet en met zo'n examen óók een rijbewijs krijgt, tjah... Een examinator kan ook een tijdelijke psychotische aanval hebben :+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 11:48:51 #81
Maffe Fries
pi_130589631
ik heb mijn rijbewijs al een keer moeten verlengen ;)

En ik blijf achter mijn opmerking staan, omdat je geen instructeur meer naast je hebt die je corrigeert als je een foutje maakt. Het ontbreken van dat vangnet zorgt ervoor dat je juist leert :)
pi_130589824
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe oud je bent maar dat gezegde was voor de 40-plussers die het zeggen misschien nog waar, tegenwoordig is het examen dermate moeilijker gemaakt waardoor je waarschijnlijk ook meer rijlessen nodig hebt en daardoor al meer ervaring hebt dan de ouderen die destijds hun rijbewijs (incl. aanhanger/caravan/etc bij hetzelfde B-examen) met een simpel examen kregen.
Dat je nadat je rijbewijs hebt meer ervaring krijgt met jezelf in het verkeer, dus of je achter een fietser blijft zoals eerst netjes tijdens de rijles of dat je toch even in de bocht inhaalt, dat is dan wel een leerervaring.

Dat zo'n Timo er doorheen schiet en met zo'n examen óók een rijbewijs krijgt, tjah... Een examinator kan ook een tijdelijke psychotische aanval hebben :+
Het klopt dat het vroeger makkelijker was om een rijbewijs te halen, maar om te zeggen dat je nu goed kan rijden als je je rijbewijs heb is absoluut niet waar. Pas na tientallen, wat zeg ik, honderden uren kan je echt rijden. En ik denk dat ik daar wel over mee kan praten, want ik heb dat kreng nu bijna een jaartje.
pi_130591418
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb mijn rijbewijs al een keer moeten verlengen ;)

En ik blijf achter mijn opmerking staan, omdat je geen instructeur meer naast je hebt die je corrigeert als je een foutje maakt. Het ontbreken van dat vangnet zorgt ervoor dat je juist leert :)
Maar dat leren doe je alleen als je regelmatig meters rijd, niet op het moment dat je je papiertje haalt en bijv. wegens gebrek aan auto daarna een jaar (of vijf) aan de kant van de weg blijft staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-08-2013 13:02:59 ]
pi_130591499
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Het klopt dat het vroeger makkelijker was om een rijbewijs te halen, maar om te zeggen dat je nu goed kan rijden als je je rijbewijs heb is absoluut niet waar. Pas na tientallen, wat zeg ik, honderden uren kan je echt rijden. En ik denk dat ik daar wel over mee kan praten, want ik heb dat kreng nu bijna een jaartje.
:').
Geen referral hier.
pi_130591560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

:').
Zeg ik dat ik kan rijden? Ik ben ook nog bezig om het te leren, merk heel vaak dat ik dingen doe waarvan ik later heb van "Hee, dit moet ik de volgende keer anders doen, is beter".
pi_130591875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Zeg ik dat ik kan rijden? Ik ben ook nog bezig om het te leren, merk heel vaak dat ik dingen doe waarvan ik later heb van "Hee, dit moet ik de volgende keer anders doen, is beter".
Ik mag hopen dat je wel kan rijden.
Geen referral hier.
pi_130592675
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Jazeker wel, ik studeer Kunst en Techniek... basis vaardigheidje :)
Ja natuurlijk man

Groeten,

Mark Rutte
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_130592742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je wel kan rijden.
Ik kom moeiteloos veilig van A naar B en kan, al zeg ik het zelf, behoorlijk goed rijden. Maar het is nog lang niet zoals ik het zou willen en probeer me zelf ook elk ritje weer te verbeteren.
pi_130598236

vanaf 0:18
quote:
Ik zie daar wel kinderen aankomen, maar ja,
als ze me naast me zitten of onder me liggen dan zie ik ze niet meer
lolwut :')

p.s. 053Timo ^O^ bedankt voor het vermaak (of je het nu echt bent of niet).
Er is leven na de lach.
pi_130600073
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Magere_Gein het volgende:

vanaf 0:18

[..]

lolwut :')

p.s. 053Timo ^O^ bedankt voor het vermaak (of je het nu echt bent of niet).
Waarom zijn er nog mensen die mij niet geloven? Wat moet ik doen om t te bewijzen ;-)
pi_130600203
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Waarom zijn er nog mensen die mij niet geloven? Wat moet ik doen om t te bewijzen ;-)
Foto met een papiertje met de tekst "FOK! 29-8-13" ofzo.

Ik zeg maar wat :P
pi_130600737
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Foto met een papiertje met de tekst "FOK! 29-8-13" ofzo.

Ik zeg maar wat :P
Whahaha we zullen zien wat ik in elkaar kan flansen lmfao
pi_130600793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Whahaha we zullen zien wat ik in elkaar kan flansen lmfao
Ik vertrouw het trouwens wel, ik zei alleen maar wat :')
pi_130600920
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik vertrouw het trouwens wel, ik zei alleen maar wat :')
haha oke dan ;-)
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:06:27 #95
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130785295
Ben benieuwd wat Timo nu weer voor fratsen gaat uithalen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 19:21:37 #96
Maffe Fries
pi_130785895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd wat Timo nu weer voor fratsen gaat uithalen.
ik vrees het ergste
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:33:59 #97
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130787177
Ik ga de uitzending niet halen :'( nu pas in de bus en nog avondeten.
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:58:23 #99
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130787593
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga de uitzending niet halen :'( nu pas in de bus en nog avondeten.
NPO LiveTV en in een uurtje door je databundel heen anders?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_130787764
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik vrees het ergste
Valt volgens mij reuze mee vandaag!
pi_130787833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

NPO LiveTV en in een uurtje door je databundel heen anders?
Ben al thuis, maar ik haat eten achter de TV :')
pi_130787838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Ik hoop het.. :p
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:04:35 #103
Maffe Fries
pi_130787854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef 053Timo het volgende:

[..]

we gaan het straks zien :)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:05:11 #104
Maffe Fries
pi_130787876
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ben al thuis, maar ik haat eten achter de TV :')
ik zou het dan ook voor de TV doen, anders zie je niks :P
pi_130787920
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik zou het dan ook voor de TV doen, anders zie je niks :P
hihaho :p :p :p xP Leuk0n grap :p :
pi_130787967
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
pi_130788046
Ik zit er alweer klaar voor *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130788047
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
had jij geen geheimhoudingsplicht? :')
pi_130788048
quote:
Je kan niet rijden bro.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130788127
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

had jij geen geheimhoudingsplicht? :')
Jawel, maar niet over de proeven!
pi_130788147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je kan niet rijden bro.
Thanks sis
pi_130788265
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Jawel, maar niet over de proeven!
Gaat er nog wat spectaculairs gebeuren wat je gewoon echt gezien moet hebben?
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:16:17 #113
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_130788433
Wordt alles achter elkaar opgenomen, in een paar dagen tijd? En verblijven jullie in een hotel zolang?
How can I make this topic about me?
pi_130788498
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik vrees het ergste
Tennisbal tegen de bakkes!
pi_130788503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt alles achter elkaar opgenomen, in een paar dagen tijd? En verblijven jullie in een hotel zolang?
Yes, hotel!
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:17:52 #116
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130788505
quote:
Hoi Timo,

Wat heb jij aan je examinator gegeven om ervoor te zorgen dat hij/zij je liet slagen? Of kreeg je het cadeau bij een pak cornflakes?

Groetjes mij
pi_130788516
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef WcPot het volgende:

[..]

Gaat er nog wat spectaculairs gebeuren wat je gewoon echt gezien moet hebben?
Elke aflevering moet je gezien hebben ;)
pi_130788533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Tennisbal tegen de bakkes!
:( Ja DAT hoef ik niet terug te zien.....
pi_130788568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hoi Timo,

Wat heb jij aan je examinator gegeven om ervoor te zorgen dat hij/zij je liet slagen? Of kreeg je het cadeau bij een pak cornflakes?

Groetjes mij
Hoi Heeinz,

Ik keek goed :)

Groetjes,
Mij
pi_130788680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Hoi Heeinz,

Groetjes,
Mij

Rightttt :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130788783
Wat hoor je van je familie/vrienden Bijv. Timo je kan echt niet rijden of hoor je daar weinig over omdat ze het misschien niet durven te vertellen?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:25:15 #122
Maffe Fries
pi_130788841
Timo moet gewoon rijervaring opdoen. Dan gaat het na verloop van tijd vanzelf beter
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:25:22 #123
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130788852
quote:

[..]

Hoi Heeinz,

Groetjes,
Mij
Dat was het? Of waren er toch nog wat kritiekpuntjes? Vrienden van me zakken om een lullig iets, iets te weinig gekeken bij parkeren, te vroeg de koppeling ingedrukt.. En dan krijgen bepaalde mensen wel hun rijbewijs :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:25:59 #124
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130788878
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Timo moet gewoon rijervaring opdoen. Dan gaat het na verloop van tijd vanzelf beter
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik niet zo hoor. Nou heb ik nog steeds niet lang mijn rijbewijs (2 maand), maar toch.
pi_130788948
quote:

[..]

Hoi Heeinz,

Groetjes,
Mij
Ben je in 1x geslaagd?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:27:50 #126
Maffe Fries
pi_130788952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik niet zo hoor. Nou heb ik nog steeds niet lang mijn rijbewijs (2 maand), maar toch.
de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijk
pi_130788985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Heeinz het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijk
Ik kon pas na 3 jaar zeggen dat ik alles onder de knie had.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:29:18 #128
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789006
quote:

[..]

Goede tip. Dit zal ik onthouden.
pi_130789019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Goede tip. Dit zal ik onthouden.
Nu Pimo nog... :')
pi_130789091
Ik weet al wie er tweede gaat worden, terwijl ik het helemaal niet wil weten. ;(
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:32:23 #131
Maffe Fries
pi_130789131
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[..]

Ik kon pas na 3 jaar zeggen dat ik alles onder de knie had.
ik had het ook niet meteen helemaal onder de knie, maar tegenwoordig is het instappen en wegrijden, ondanks dat ik niet zo veel rij.
pi_130789158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ben je in 1x geslaagd?
Zegt niets, ik faalde echt keihard met het praktijkexamen (inclusief ingreep). Had echt zoiets van volgende keer beter, en toch gewoon geslaagd. :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:33:09 #133
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130789173
quote:

[..]

Klopt, en je moet eigenlijk ook in de stad rijden...van 15k kilometer snelweg per jaar leer je niks.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:33:37 #134
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130789191
quote:

[..]

Oh ik rij ook niet perfect ofzo hoor, maar als je je concentreert op wat er om je heen gebeurt en niet denkt dat je een fantastische chauffeur bent, hoeven er nooit dingen te gebeuren zoals dat gebeurt bij DACVN.
pi_130789205
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik had het ook niet meteen helemaal onder de knie, maar tegenwoordig is het instappen en wegrijden, ondanks dat ik niet zo veel rij.
Ik heb al meer dan een miljoen kilometer achter de rug en sinds 4 jaar ben ik chauffeur. En nog steeds leer ik iedere dag.
pi_130789225
Reclamemuziekje met Knocking on heavens door en een reclame van Monuta voor het programma. Ik denk dat timo gaat rijden zo :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:34:39 #137
Maffe Fries
pi_130789233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Klopt, en je moet eigenlijk ook in de stad rijden...van 15k kilometer snelweg per jaar leer je niks.
of op smalle boerenweggetjes waar in de winter nooit gestrooid wordt :9
pi_130789245
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

of op smalle boerenweggetjes waar in de winter nooit gestrooid wordt :9
Handrembochtjes _O_
pi_130789248
And here we go!
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:35:14 #140
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130789255
Komtiedanhe w/
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:35:15 #141
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789258
Ik ben benieuwd wie er uit gaat.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:35:24 #142
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_130789265
De ingestorte vrouw. :{
pi_130789272
STOP....pimo time!!
pi_130789274
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd wie er uit gaat.
Ik gok op Timo!

nah, toch maar niet :P
pi_130789277
Ben er klaar voor c_/
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:35:50 #146
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_130789279
En dat gillen van die wijven.... :r
pi_130789291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik gok op Timo!

nah, toch maar niet :P
Voor de kijkcijfers blijft hij nog wel even
pi_130789294
Die student is ook hilarisch _O-
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:36:21 #149
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
En dat gillen van die wijven.... :r
Die Mirdin kan er wat van.
pi_130789306
Een prachtige auto...die tegen die tijd compleet naar de t*r*ng geholpen is...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')