abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 augustus 2013 @ 05:28:30 #1
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130542042


BNN is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’

Ben jij, of ken jij er zo eentje? Zo één die een examinator in een vlaag van verstandsverbijstering ooit heeft laten slagen, maar er echt helemaal niks van bakt achter het stuur?
Tijd voor een kleine checklist. Een slechte chauffeur:

• Heeft ooit wel 'n rijbewijs gehaald...maar wel pas na een stuk of vijf keer proberen.
• Ziet z'n telefoon als een auto-accessoire.
• Schiet al in de stress als er ergens autosleutels liggen.
• Rijdt met 120 door een woonwijk en vindt dat nog steeds te langzaam
• Waarschuwt familie en vrienden op Hyves/Twitter/Facebook als ie de weg op gaat.
• Jaagt als ie de BOB is iedereen de nachtbus in.
• Ziet haar auto als een verlengde beautycase
• Vindt het aanzetten van de koplampen al een Bijzondere Verrichting
• Mag alleen nog maar botsautootjes lenen...
• Krijgt al het zweet in de bilnaad als‘ie achteruit moet inparkeren
• Rijdt met 50 over de snelweg en vindt dat nog steeds te hard

Ken je dat of ben je dat? Opgeven!

In het BNN programma ‘De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’ mag iedereen zijn partner, vrienden, familieleden, collega’s of buren opgeven. Eén voorwaarde: ze hebben wel een rijbewijs, maar kunnen of durven absoluut niet in een auto rijden.

Win 'n auto!

De 8 slechtste bestuurders van ons land dingen mee naar de prachtige titel ‘De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’. Twee weken lang worden ze in een autobootcamp onderworpen aan allerlei rijtesten. Hun verkeersvaardigheden én kennis wordt op de proef gesteld.

Het doel: de Nederlandse wegen iets veiliger maken. Oja niet alleen Allerslechtste Chauffeur van Nederland is 'n winnaar. De chauffeur die het meest vooruitgang boekt wint namelijk ’n auto

Meer informatie?
Kijk op allerslechtste.bnn.nl óf mail naar DACVN@bnn.nl

PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_130543792
Haha gisteren het laatste stukje gemist. Timo _O-
pi_130547109
Allejezus, ze hebben zich dit jaar wel overtroffen met de kandidaten. Ik vind die Timo niet eens grappig meer om naar te kijken :{ . Paniek, dat is al overdreven maar dat zou kunnen. Je handen voor je ogen doen, schreeuwen en slipjepissen als een klein meisje en vervolgens het gas instampen? Dan ben je echt te dom om te poepen. Ze moeten invoeren dat ze hem ook voor altijd kunnen afpakken.

Hoe de neuk haalt zo'n idioot ooit zijn examen?
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_130547182
Het is overigens wel te hopen dat Timo als laatste in de prijsauto mag rijden. Het is anders zo lullig voor de andere kandidaten dat zij er dan niet meer in mogen rijden als hij dat ding al total-loss heeft gereden :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 11:39:03 #5
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_130547221
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:34 schreef Triptamine2 het volgende:

Hoe de neuk haalt zo'n idioot ooit zijn examen?
Dit programma toont in mijn ogen ook prima aan dat die examens complete willekeur zijn wie wel en niet slaagt... CBR mag zich dat wel gaan aanrekenen tbh.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_130547382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Dit programma toont in mijn ogen ook prima aan dat die examens complete willekeur zijn wie wel en niet slaagt... CBR mag zich dat wel gaan aanrekenen tbh.
CBR was toch ook niet blij met het programma omdat het een te negatief beeld zou schetsen van de rij-examens? Ik kan me herinneren na het eerste seizoen zoiets ergens te hebben gelezen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_130547730
Ik zag net Mario die hulp van die oudere vrouw _O-

Hij ziet er precies zo uit als in de serie.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130547984
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Dit programma toont in mijn ogen ook prima aan dat die examens complete willekeur zijn wie wel en niet slaagt... CBR mag zich dat wel gaan aanrekenen tbh.
Een rijexamen duurt 50 minuten(10 minuten langer al het een staatsexamen betreft), waarin een examinator moet bepalen of je de rijvaardigheidheid bezit om met een auto de weg op te mogen. Daar speelt altijd een factor van willekeurigheid, danwel geluk mee(zo heb ik ooit een keertje op 24 december moeten afrijden dwars door het centrum van een dorp waar iedereen gestressed kerstinkopen aan het doen was, voordat ik ook maar 10 minuten op weg was was ik al gezakt vanwege 2-3 ingrepen, waarvan mijn instreucteur ook zei dat ik die normaal gesproken nooit maakte).

Is welk examen dan ook niet een moment opname, om uit te zoeken hoe het met je kennis/vaardigheden zit?
pi_130548142
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:36 schreef DaMart het volgende:
Het is overigens wel te hopen dat Timo als laatste in de prijsauto mag rijden. Het is anders zo lullig voor de andere kandidaten dat zij er dan niet meer in mogen rijden als hij dat ding al total-loss heeft gereden :').
Of dat ding a la Iris motortechnisch verkracht bij die "wip", mochten ze dat dit jaar toch weer aandurven.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130548152
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Een rijexamen duurt 50 minuten(10 minuten langer al het een staatsexamen betreft), waarin een examinator moet bepalen of je de rijvaardigheidheid bezit om met een auto de weg op te mogen. Daar speelt altijd een factor van willekeurigheid, danwel geluk mee.

Is welk examen dan ook niet een moment opname, om uit te zoeken hoe het met je kennis/vaardigheden zit?
50? ik dacht 30. maar bij een rijexamen maak je ook geen noodstops mee, je hoeft alleen maar rustig te rijden en wat handelingen uit te voeren. bij die timo gaat het mis zodra hij een beetje snelheid moet maken of er iets op de weg staat wat je doorgaans op een weg niet hebt. maar dat je je dan zo gedraagt, wat een mongool. net als die pim vorig jaar, hoe komt het toch dat dat altijd homo's zijn? je zou zeggen dat seksuele geaardheid los staat van auto kunnen rijden.
pi_130548215
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

50? ik dacht 30. maar bij een rijexamen maak je ook geen noodstops mee, je hoeft alleen maar rustig te rijden en wat handelingen uit te voeren. bij die timo gaat het mis zodra hij een beetje snelheid moet maken of er iets op de weg staat wat je doorgaans op een weg niet hebt. maar dat je je dan zo gedraagt, wat een mongool. net als die pim vorig jaar, hoe komt het toch dat dat altijd homo's zijn?
het praktijkexamen duurt 55 minuten volgens de CBR site. Een nader onderzoek rijvaardigheid(wat vroeger het staats-examen was volgensmij en je alleen mag doen als je 4x gezakt bent) duurt 70 minuten.
pi_130548275
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

50? ik dacht 30. maar bij een rijexamen maak je ook geen noodstops mee, je hoeft alleen maar rustig te rijden en wat handelingen uit te voeren. bij die timo gaat het mis zodra hij een beetje snelheid moet maken of er iets op de weg staat wat je doorgaans op een weg niet hebt. maar dat je je dan zo gedraagt, wat een mongool. net als die pim vorig jaar, hoe komt het toch dat dat altijd homo's zijn? je zou zeggen dat seksuele geaardheid los staat van auto kunnen rijden.
Pim is alweer van twee jaar geleden. :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130548315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

50? ik dacht 30. maar bij een rijexamen maak je ook geen noodstops mee, je hoeft alleen maar rustig te rijden en wat handelingen uit te voeren. bij die timo gaat het mis zodra hij een beetje snelheid moet maken of er iets op de weg staat wat je doorgaans op een weg niet hebt.
Dat ligt eraan, noodstops zijn volledige willekeur en kunnen bij elk ritje plaatsvinden, dus ook bij je examen. Maar ik snap wel wat je bedoeld, het is een vrij relaxed ritje waarin je elk mogelijk onverwachtse zo veel mogelijk probeert te vermijden. Iets wat uiteindelijk gewoon niet representatief genoeg is voor een pasje waarmee je eindeloos mag gaan rondrijden.

Ik ben ook voor het aanpassen van het hele systeem, die theorie examens gaan ook nergens over, kan echt veel beter en meer gericht op voorrangsregels enzo, dan op dingen als ''zit er in een glas bier net zoveel alcohol als in een glas jenever''-vragen. :')

En het praktijkexamen zou je moeten uit smeren over meerdere keren en verschillende tijdstippen, kost wel meer tijd, maar dan gaan er wel betere chauffeurs de weg op en verklein je de kans op dit soort idioten.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:13:56 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130548408
Ik heb zelf geen rijbewijs, maar ik zei gisteren tegen mijn man dat ik na drie lessen al beter zou kunnen rijden dan Timo. Wat een drama.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_130548412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:10 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Ik ben ook voor het aanpassen van het hele systeem, die theorie examens gaan ook nergens over, kan echt veel beter en meer gericht op voorrangsregels enzo, dan op dingen als ''zit er in een glas bier net zoveel alcohol als in een glas jenever''-vragen. :')

Zoveel vragen krijg je daar niet over, het kunnen juist wel deze vragen zijn waardoor je net die ene fout teveel hebt, maar dan moet je dat ook maar in je kop opslaan, zelfde geld voor vragen over situaties die je niet vaak tegenkomt(militaire colonne, begravenisstoeten, borden die je op de openbare weg in nederland nauwelijks tegenkomt, het 'nieuwe rijden' etc).

[ Bericht 9% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 28-08-2013 12:20:03 ]
pi_130548477
Omdat ik medicijnen voor mn ADHD gebruik, mag ik om de 2 jaar voor 200 euro een minuut of 5 bij een psychiater rondhangen, en mn rijbewijs ook nog eens opieuw verlengen a +/- 40 euro per keer. Ze zouden dat bij deze gasten maandelijks moeten doen.
pi_130548651
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Zoveel vragen krijg je daar niet over, het kunnen juist wel deze vragen zijn waardoor je net die ene fout teveel hebt, maar dan moet je dat ook maar in je kop opslaan.
Gewoon meer van hetzelfde, meer aparte verkeerssituaties, dat soort dingen. Dingen als profieldiepte banden en hoever je je gevarendriehoek moet zetten bij een ongeluk vergeet je zo weer. En er zijn blijkbaar ook genoeg mensen die de standaard voorrangsregels zo vergeten, dan kan je ze beter meerdere keren vragen in zo'n toets dan het maar op de koop toe nemen dat ze het later fout doen. Levensgevaarlijk.

En ik heb een hersenbloeding gehad vroeger, daarvoor hoefde ik alleen maar langs de dokter voor een gesprek of alles wel goed met me ging en toen was alles goed. :O Kostte alleen maar tijd. Maar bij het verlengen van een rijbewijs mogen ze inderdaad ook wel een klein rijproefje doen.
pi_130549042
quote:
8s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Omdat ik medicijnen voor mn ADHD gebruik, mag ik om de 2 jaar voor 200 euro een minuut of 5 bij een psychiater rondhangen, en mn rijbewijs ook nog eens opieuw verlengen a +/- 40 euro per keer. Ze zouden dat bij deze gasten maandelijks moeten doen.
Is die kolder niet afgeschaft dan? :?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130549103
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:21 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Gewoon meer van hetzelfde, meer aparte verkeerssituaties, dat soort dingen. Dingen als profieldiepte banden en hoever je je gevarendriehoek moet zetten bij een ongeluk vergeet je zo weer. En er zijn blijkbaar ook genoeg mensen die de standaard voorrangsregels zo vergeten, dan kan je ze beter meerdere keren vragen in zo'n toets dan het maar op de koop toe nemen dat ze het later fout doen. Levensgevaarlijk.

En ik heb een hersenbloeding gehad vroeger, daarvoor hoefde ik alleen maar langs de dokter voor een gesprek of alles wel goed met me ging en toen was alles goed. :O Kostte alleen maar tijd. Maar bij het verlengen van een rijbewijs mogen ze inderdaad ook wel een klein rijproefje doen.
Een examen is een momentopname, als je een therorie examen waar dan ook voor doet word er van je verwacht dat je theoretische kennis over het desbetreffende onderdeel goed genoeg is, om er ook in de praktijk naar te kunnen handelen. Je kunt wel 100 voorrangssituaties op een theorie examen neerleggen, maar als de kandidaat daardoor bijvoorbeeld bepaalde kennis over borden danwel wegaanduidingen of basis kennis over de auto zelf mist, kan dat weer andere gevaren opleveren.
pi_130549150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Is die kolder niet afgeschaft dan? :?
Ik ga na oktober wel eens met het CBR bellen, ik heb 2 maanden geleden een nieuw rijbewijs aangevraagd vanwege vermissing van het vorige en toen werd er wel op gewezen dat ik me volgend jaar opnieuw moet laten keuren, het gaat me iig 40 euro kosten om te verlengen omdat de vervaldatum van de keuring nog op het huidige staat.
pi_130549214
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Een examen is een momentopname, als je een therorie examen waar dan ook voor doet word er van je verwacht dat je theoretische kennis over het desbetreffende onderdeel goed genoeg is, om er ook in de praktijk naar te kunnen handelen. Je kunt wel 100 voorrangssituaties op een theorie examen neerleggen, maar als de kandidaat daardoor bijvoorbeeld bepaalde kennis over borden danwel wegaanduidingen mist, kan dat weer andere gevaren opleveren.
Misschien verwoord ik het verkeerd, maar ik bedoel dat je niet je essentiele dingen eruit moet gaan knippen. Ik bedoel dat ze de focus moeten verleggen naar meer verkeerssituaties en kennis toetsen die je ook daadwerkelijk gaan helpen in plaats van de dingen waar je bijna nooit mee te maken gaat krijgen en ook niet echt gevaar op leveren.
pi_130549343
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:37 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Misschien verwoord ik het verkeerd, maar ik bedoel dat je niet je essentiele dingen eruit moet gaan knippen. Ik bedoel dat ze de focus moeten verleggen naar meer verkeerssituaties en kennis toetsen die je ook daadwerkelijk gaan helpen in plaats van de dingen waar je bijna nooit mee te maken gaat krijgen en ook niet echt gevaar op leveren.
Volgensmij word er helemaal niet veel uitgeknipt, de theorie is de laatste jaren alleen maar ingewikkelder geworden en daarbij is het misschien wel handig dat dat ook minder tot nauwelijks voorkomende situaties betreft, aangezien je de meest voorkomende situaties in de praktijklessen en op je examen vast wel tegen kunt en zal komen en dan is het voor je eigen veiligheid mssn wel verstandiger dat je weet waar je je gevarendriehoek neer moet zetten, of dat je word opgepakt omdat je een militaire colonne doorkruist.
pi_130549431
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Volgensmij word er helemaal niet veel uitgeknipt, de theorie is de laatste jaren alleen maar ingewikkelder geworden en daarbij is het misschien wel handig dat dat ook minder tot nauwelijks voorkomende situaties betreft, aangezien je de meest voorkomende situaties in de praktijklessen en op je examen vast wel tegen kunt en zal komen.
Toch blijkt het dat veel mensen het totaal niet onder de knie hebben en vaak maar gewoon wat doen in de hoop dat het goed afloopt, dat lijkt me niet wenselijk.

Wil ik er ook bij zeggen dat het gedeelte van remmen/gas loslaten/niet doen totaal niet representatief is voor de werkelijkheid. Er zit zo'n dunne lijn tussen gas los laten en remmen, tenzij mijn voorganger echt te dichtbij komt, zodat ik wel gelijk moet remmen. Plaatjes zijn vaak heel onduidelijk, waardoor je ook al fouten gaat maken. Het is gewoon geen goed examen in mijn ogen, dan mogen ze het wel ingewikkelder gemaakt hebben, maar absoluut niet beter.
pi_130549588
quote:
en dan is het voor je eigen veiligheid mssn wel verstandiger dat je weet waar je je gevarendriehoek neer moet zetten, of dat je word opgepakt omdat je een militaire colonne doorkruist.
Klopt. Is ook zeker niet onbelangrijk. Maar ik zie dagelijks dat er mensen rond rijden die een gevaar voor zichzelf en de omgeving zijn omdat ze geen flauw benul van de regels hebben en de gevallen in dit programma (om een beetje ontopic te blijven) slaan echt alles. Van de simpelste borden zeggen ze dat ze die nog nooit hebben gezien. :') Ik durf er gewoon niet om te lachen zo dramatisch is het. Vandaar dat ik hier ook opper voor een beter theorie en praktijkexamen.

CBR, lezen jullie mee?
pi_130549686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Toch blijkt het dat veel mensen het totaal niet onder de knie hebben en vaak maar gewoon wat doen in de hoop dat het goed afloopt, dat lijkt me niet wenselijk.

Wil ik er ook bij zeggen dat het gedeelte van remmen/gas loslaten/niet doen totaal niet representatief is voor de werkelijkheid. Er zit zo'n dunne lijn tussen gas los laten en remmen, tenzij mijn voorganger echt te dichtbij komt, zodat ik wel gelijk moet remmen. Plaatjes zijn vaak heel onduidelijk, waardoor je ook al fouten gaat maken. Het is gewoon geen goed examen in mijn ogen, dan mogen ze het wel ingewikkelder gemaakt hebben, maar absoluut niet beter.
dat is idd wel een dom onderdeel en eigenlijk ook te makkelijk, omdat je de helft van die vragen fout mag hebben. Het komt er over het algemeen op neer dat je moet remmen als je een voetganger/fietser/bejaarde of gevaarlijk kruispunt bord ziet, dan heb je er altijd 3-4 plaatjes tussen zitten waarbij je niks hoeft te doen, en heb je dat onderdeel gehaald.
Aan de andere kant heb ik genoeg mensen(voornamelijk al te enthousiaste jongeren die na hun tweede les al geadviseerd werd om met de theorie te beginnen) gesproken die juist op dat onderdeel gezakt zijn, vanwege een gebrek aan rijervaring.
pi_130549859
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

dat is idd wel een dom onderdeel en eigenlijk ook te makkelijk, omdat je de helft van die vragen fout mag hebben. Het komt er over het algemeen op neer dat je moet remmen als je een voetganger/fietser/bejaarde of gevaarlijk kruispunt bord ziet, dan heb je er altijd 3-4 plaatjes tussen zitten waarbij je niks hoeft te doen, en heb je dat onderdeel gehaald.
Aan de andere kant heb ik genoeg mensen(voornamelijk al te enthousiaste jongeren die na hun tweede les al geadviseerd werd om met de theorie te beginnen) gesproken die juist op dat onderdeel gezakt zijn, vanwege een gebrek aan rijervaring.
Dat valt meer onder praktijk dan theorie, daarom zeg ik ook; het moet gewoon beter. Als iemand dat soort situaties tijdens de les en het praktijk goed inschat, maar op goed geluk zich langs allemaal borden en voorrangssituaties worstelt, is hij zijn rijbewijs niet waard imo.
pi_130550013
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Dat valt meer onder praktijk dan theorie, daarom zeg ik ook; het moet gewoon beter. Als iemand dat soort situaties tijdens de les en het praktijk goed inschat, maar op goed geluk zich langs allemaal borden en voorrangssituaties worstelt, is hij zijn rijbewijs niet waard imo.
Het probleem is dat je in een aantal van die situaties in de praktijk niet hoeft te remmen, zo had ik in het examen waarmee ik mijn rijbewijs gehaald heb een situatie waar bij ik vlak bij een school stond waar geen zebrapad aanwezig was en liet ik een aantal fietsende kinderen oversteken door te remmen, de examinatrice zei aan het einde dat ze mij daar op had kunnen laten zakken, terwijl als je die situatie tijdens de theorie voorbij ziet komen je toch echt moet remmen.
pi_130550130
quote:
13s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb zelf geen rijbewijs, maar ik zei gisteren tegen mijn man dat ik na drie lessen al beter zou kunnen rijden dan Timo. Wat een drama.
Zolang je je handen in een panieksituatie niet voor je ogen doet, doe je het al beter, rijlessen of niet.
pi_130550161
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het probleem is dat je in een aantal van die situaties in de praktijk niet hoeft te remmen, zo had ik in het examen waarmee ik mijn rijbewijs gehaald heb een situatie waar bij ik vlak bij een school stond waar geen zebrapad aanwezig was en liet ik een aantal fietsende kinderen oversteken door te remmen, de examinatrice zei aan het einde dat ze mij daar op had kunnen laten zakken, terwijl als je die situatie tijdens de theorie voorbij ziet komen je toch echt moet remmen.
:') Precies wat ik bedoel, er zit gewoon geen logica in, dat moet er wel in en daarom moet het veranderen. Waarom de fuck zou ze je laten zakken trouwens als je stopt voor een paar kinderen? Als ik kinderen zie die ook maar enige aanstalten maken om over te steken gaan bij mij de alarmbellen rinkelen en rijd ik er rustig langs. Want mocht er eentje voor mijn auto springen, man ik wil niet eens aan de gevolgen denken. Ik was er natuurlijk niet bij, maar zoals je het beschrijft zou je bij mij juist een pluspunt krijgen. Bij volwassenen zit dat wat anders natuurlijk, maar zeker als het een 30 weggetje is, better safe then sorry.
pi_130550291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:05 schreef HansVaak het volgende:

[..]

:') Precies wat ik bedoel, er zit gewoon geen logica in, dat moet er wel in en daarom moet het veranderen. Waarom de fuck zou ze je laten zakken trouwens als je stopt voor een paar kinderen? Als ik kinderen zie die ook maar enige aanstalten maken om over te steken gaan bij mij de alarmbellen rinkelen en rijd ik er rustig langs. Want mocht er eentje voor mijn auto springen, man ik wil niet eens aan de gevolgen denken. Ik was er natuurlijk niet bij, maar zoals je het beschrijft zou je bij mij juist een pluspunt krijgen. Bij volwassenen zit dat wat anders natuurlijk, maar zeker als het een 30 weggetje is, better safe then sorry.
Maar in het snelverkeer zit ook niet echt logica, zo hoef je iemand die over het zebrapad fietst geen voorrang te verlenen, als deze fietser afstapt en met zn fiets aan de hand over het zebrapad loopt weer wel.Niet dat het veel uitmaakt want je bent als automobilist toch de lul als je schade aan de fietser veroorzaakt.
pi_130550464
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Maar in het snelverkeer zit ook niet echt logica, zo hoef je iemand die over het zebrapad fietst geen voorrang te verlenen, als deze fietser afstapt en met zn fiets aan de hand over het zebrapad loopt weer wel.Niet dat het veel uitmaakt want je bent als automobilist toch de lul als je schade aan de fietser veroorzaakt.
Het komt er op neer dat dat ze de idioten er niet genoeg uit filteren, daarom moet de selectieprocedure beter. En dit programma bewijst nog maar even dat mensen die niet zomaar een paar regeltjes niet kennen ook 'gewoon' een rijbewijs hebben. Belachelijk.

Je leert iig wel de logica dat je gewoon extra uit moet kijken bij de zwakkere verkeersdeelnemers, wat de deelnemers ook niet snappen...
pi_130550644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat dat ze de idioten er niet genoeg uit filteren, daarom moet de selectieprocedure beter. En dit programma bewijst nog maar even dat mensen die niet zomaar een paar regeltjes niet kennen ook 'gewoon' een rijbewijs hebben. Belachelijk.

Je leert iig wel de logica dat je gewoon extra uit moet kijken bij de zwakkere verkeersdeelnemers, wat de deelnemers ook niet snappen...
Volgensmij zijn de helft acteurs en heeft de andere helft echt een probleem, ik kan mij niet voorstellen dat iemand als Timo, zijn rijbewijs niet allang kwijt is geraakt, als hij in het verkeer net zo rijd als op het circuit.
pi_130550965
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Volgensmij zijn de helft acteurs en heeft de andere helft echt een probleem, ik kan mij niet voorstellen dat iemand als Timo, zijn rijbewijs niet allang kwijt is geraakt, als hij in het verkeer net zo rijd als op het circuit.
Een paar zullen het wel overdrijven ja, maar denk wel dat het echt is. Liepen ze in het eerste seizoen flink mee te cocketeren, "dit is echt, dit is echt". En ik maak me zo'n zorgen dat ik veel te vaak vergelijkbare mensen (gelukkig niet zó extreem) op de weg tegenkom. Levensgevaarlijk.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:32:55 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130551190
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Zolang je je handen in een panieksituatie niet voor je ogen doet, doe je het al beter, rijlessen of niet.
Iedereen die kalmte bewaart, is al 10 stappen voor op Timo :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:34:28 #35
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130551254
Die Timo, hoe komt zo'n gast aan z'n rijbewijs? En dan ook nog zo'n enorm bord voor z'n kop :{
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:51:43 #36
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130551899
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Dekatria het volgende:
Die Timo, hoe komt zo'n gast aan z'n rijbewijs? En dan ook nog zo'n enorm bord voor z'n kop :{
Ik had erover met mijn ouders. Ik heb soms twijfels of er echt zulke extreme gevallen op de weg rondrijden. Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar zo extreem?

Als dit soort gevallen hun rijbewijs hebben gekregen, dan mag het CBR zich achter zijn oren krabben.
pi_130551986
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:05 schreef HansVaak het volgende:

[..]

:') Precies wat ik bedoel, er zit gewoon geen logica in, dat moet er wel in en daarom moet het veranderen. Waarom de fuck zou ze je laten zakken trouwens als je stopt voor een paar kinderen? Als ik kinderen zie die ook maar enige aanstalten maken om over te steken gaan bij mij de alarmbellen rinkelen en rijd ik er rustig langs. Want mocht er eentje voor mijn auto springen, man ik wil niet eens aan de gevolgen denken. Ik was er natuurlijk niet bij, maar zoals je het beschrijft zou je bij mij juist een pluspunt krijgen. Bij volwassenen zit dat wat anders natuurlijk, maar zeker als het een 30 weggetje is, better safe then sorry.
Het was een 50 weg, en ze gaf me er ook een complimentje over, en aangezien het voor de rest goed ging was het ook niet meer dan een opmerking, volgens de regels had ik wel gewoon door moeten rijden.
pi_130552025
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik had erover met mijn ouders. Ik heb soms twijfels of er echt zulke extreme gevallen op de weg rondrijden. Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar zo extreem?

Als dit soort gevallen hun rijbewijs hebben gekregen, dan mag het CBR zich achter zijn oren krabben.
Je hebt van die gasten die in tien dagen tijd hun rijbewijs kunnen halen....
pi_130552341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Vanaf volgende aflevering doe ik ook aan zelf reflectie
In de binnenspiegel checken of je haar nog goed zit is niet het soort "zelf reflectie" wat hier bedoeld wordt Timo...

OT: Ze hebben wel weer een aantal figuren uitgekozen dit jaar moet ik zeggen. :{
Waarom die mensen hier vrijwillig aan mee doen is mij een raadsel (vooral de partners/vrienden die er vrijwillig bij in de auto stappen.)
pi_130552371
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het was een 50 weg, en ze gaf me er ook een complimentje over, en aangezien het voor de rest goed ging was het ook niet meer dan een opmerking, volgens de regels had ik wel gewoon door moeten rijden.
Oh ja oke een 50 weg, al blijven kinderen niet te voorspellen. Ik had het overigens een keer met twee gasten die wouden oversteken. Ze maakte half aanstalten toen ik redelijk ver weg was, nam wat gas los, voor het geval dat. Toen deden ze een stap terug, dus ik gaf weer gas bij en dacht dat ze zouden wachten. Opeens dachten ze dat ze het wel zouden halen en springen er ineens voor. Ik keihard op mijn rem stampen en flink toeteren, gaan ze allemaal gebaren naar me maken, flink schelden.. :') Mijn hart zat in mijn keel, stelletje idioten.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:02:20 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130552380
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Je hebt van die gasten die in tien dagen tijd hun rijbewijs kunnen halen....
ANWB rijopleiding. Die adverteren toch ook met hun voorwaarden dat je gegarandeerd binnen 'zoveel' dagen je rijbewijs zult halen. Wellicht creëert dat dit soort wegpiraten :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:03:07 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130552416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:01 schreef Operc het volgende:

[..]

In de binnenspiegel checken of je haar nog goed zit is niet het soort "zelf reflectie" wat hier bedoeld wordt Timo...
Ik zag laatst nog een vrouw bij Wegmisbruikers die in de auto haar mascara en makeup zat op te doen, dus Timo staat niet alleen :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 14:13:08 #43
42184 crew  DaMart
pi_130552920
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zag laatst nog een vrouw bij Wegmisbruikers die in de auto haar mascara en makeup zat op te doen, dus Timo staat niet alleen :D
Breng hem nou niet op ideeën. Straks zit hij ook niet alleen zijn haar te controleren, maar ook zijn make-up bij te werken in de auto :X.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:16:16 #44
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130553064
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef DaMart het volgende:

[..]

Breng hem nou niet op ideeën. Straks zit hij ook niet alleen zijn haar te controleren, maar ook zijn make-up bij te werken in de auto :X.
Met keiharde Lady Gaga muziek.
pi_130553700
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Met keiharde Lady Gaga muziek.
Terwijl hij een flesje deo in de lucht leeg spuit. :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:38:40 #46
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130554013
Timo is echt een schande voor Encshede en waarschijnlijk ook voor het homo-volk :r
Dat die gast zijn rijbewijs heeft gehaald kan alleen als zijn examinator een borderliner was en even in een manische staat was ofzo, meteen ontslaan die faler :r

Mooi dat die racemoeder een inzinking heeft gekregen, zij had eigenlijk psychische hulp nodig maar helaas is daar nu geen aflevering meer voor.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_130554046
Ik snap niet dat ik dit programma nog kijk... :@ De proef met die telefoon... waarbij die 2 racertjes eigenlijk (op de stoplichten na) alles goed doen met het telefoon aan het oor. Wat leer je daar mensen mee? O je kan dus inderdaad wel rondjes rijden van 40 km per uur en bellen tegelijk...

Ik erger me zo kapot aan het programma, maar tegelijkertijd kan ik het niet voorbij laten gaat.... :')

OMG... dat stukje Timo... Wat een k*twijf...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_130554417
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zag laatst nog een vrouw bij Wegmisbruikers die in de auto haar mascara en makeup zat op te doen, dus Timo staat niet alleen :D
Tsja, je moet er natuurlijk wel goed uit zien voor die brandweerman die je uit je auto komt zagen als je een boom hebt gekopt. :P
pi_130554484
Ik hoop dat Timo en Diego ver, heel ver, van mijn woonplaats af wonen...

Anders zou het fijn zijn als ze hier laten weten wanneer ze enkele ongelukken gaan veroorzaken...
pi_130554739
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Je hebt van die gasten die in tien dagen tijd hun rijbewijs kunnen halen....
had ik ook, maar je doet gewoon evenveel uren als normaal hoor. alleen dan 2 uur per dag, iedere dag. dan blijft het beter hangen dan dat je 1x per maand een keer een lesje doet.
pi_130554750
Ik vind het ergste nog van die Timo dat hij maar blijft beweren dat hij het wel kan. Zou hij het wel terug kijken? Dan schaam je jezelf toch kapot, zeker zo'n ijdele homo als hij...
pi_130558225
quote:
8s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Omdat ik medicijnen voor mn ADHD gebruik, mag ik om de 2 jaar voor 200 euro een minuut of 5 bij een psychiater rondhangen, en mn rijbewijs ook nog eens opieuw verlengen a +/- 40 euro per keer. Ze zouden dat bij deze gasten maandelijks moeten doen.
Dit is toch onlangs afgeschaft?
Hallon!
pi_130558627
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat Timo en Diego ver, heel ver, van mijn woonplaats af wonen...

Anders zou het fijn zijn als ze hier laten weten wanneer ze enkele ongelukken gaan veroorzaken...
Waar Timo woont kun je aan de hand van zijn accent en zijn nick hier wel raden. :Y
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130559012
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waar Timo woont kun je aan de hand van zijn accent en zijn nick hier wel raden. :Y
Zit hij op dit forum? Hoax! Die gozer kan never nooit een computer besturen.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:20:36 #55
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_130560389
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waar Timo woont kun je aan de hand van zijn accent en zijn nick hier wel raden. :Y
Hij heeft wel een licht accentje inderdaad... :P
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_130571881
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Met keiharde Lady Gaga muziek.
Dat sowieso!
pi_130572111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:56 schreef HansVaak het volgende:
Ik vind het ergste nog van die Timo dat hij maar blijft beweren dat hij het wel kan. Zou hij het wel terug kijken? Dan schaam je jezelf toch kapot, zeker zo'n ijdele homo als hij...
Ik richtte me in het programma alleen op de dingen die wel goed gingen, zo probeerde ik de volgende proef weer beter te doen. Maar als je daar rijdt op zon parcours krijg je ook zoveel niet mee! alles ging zo snel...
pi_130572150
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:42 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Zit hij op dit forum? Hoax! Die gozer kan never nooit een computer besturen.
Jazeker wel, ik studeer Kunst en Techniek... basis vaardigheidje :)
pi_130572188
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit is toch onlangs afgeschaft?
Dat hadden ze op het gemeentehuis(alhoewel ik ook contact met het CBR heb gehad en die dat ook zeiden), wel mogen vertellen, nu kan ik volgend jaar weer een nieuw rijbewijs aanschaffen.
pi_130572433
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:42 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Zit hij op dit forum? Hoax! Die gozer kan never nooit een computer besturen.
Das natuurlijk onzin, toen ik een jaar of 8 was kon ik al het een en ander in basic programmeren, maar toen had je me niet achter het stuur hoeven zetten.
pi_130573806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Ik richtte me in het programma alleen op de dingen die wel goed gingen, zo probeerde ik de volgende proef weer beter te doen. Maar als je daar rijdt op zon parcours krijg je ook zoveel niet mee! alles ging zo snel...
En dat is nou net je probleem! Het niet meekrijgen van dingen. Je zit zo krampachtig achter het stuur, bang dat er iets mis gaat nog voordat het uberhaubt mis kunt gaan en daardoor gaan er juist dingen mis. Typisch gevalletje van vicieuze cirkel. Want dat parcours rijden, dat is dus een schijntje he, voor de gemiddelde automobilist. En een zelfrespecterende gemiddelde automobilist denkt er niet eens over om de telefoon op te nemen als er gebeld wordt. Al is het Barack Obama of de Paus die belt. Onder het rijden neem je simpelweg niet op. Het was dan ook een dikke trollbait opdracht, net als die "rij op een muur af en rem wanneer de grote lamp op de dashboard aan de passagierskant gaat branden" opdracht waarbij de lamp juist niet gaat branden. Wederom trollbait en een test op het zelf nadenken en niet blindelings op een ander vertrouwen.

Ze hadden de eerste keer toen die opdracht werd uitgevoerd eigenlijk moeten zeggen dat die muur van beton is. Kijken of mensen dan nog steeds niet remmen.
pi_130573825
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

had ik ook, maar je doet gewoon evenveel uren als normaal hoor. alleen dan 2 uur per dag, iedere dag. dan blijft het beter hangen dan dat je 1x per maand een keer een lesje doet.
Ik weet niet of 20 lessen het gemmiddelde is waarbij een kandidaat voor zn rijexamen slaagt, en true er zullen vast veel mensen zijn die met zo'n cursus perfect kunnen rijden. Toch vraag ik me af of zo'n 'stoomcursus' op de lange termijn wel goed is als je bijvoorbeeld geen eigen auto tot je beschikking hebt,de mogelijkheid niet heb om na zo'n cursus toch minimaal 2x per week een auto in te duiken, of enorm overmoedig te worden.
pi_130574747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik had erover met mijn ouders. Ik heb soms twijfels of er echt zulke extreme gevallen op de weg rondrijden. Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar zo extreem?

Als dit soort gevallen hun rijbewijs hebben gekregen, dan mag het CBR zich achter zijn oren krabben.
Simpel, in het verkeer ben je constant bezig met fouten corrigeren. Zowel die van jezelf als van anderen. Daarom gaat het, gelukkig, vaak goed op de weg.

Ik irriteer me mateloos aan die flikker Timo. Totaal geen idee wat autorijden is en als iets moeilijk wordt gaat ie verwijfd zijn handjes voor zijn ogen slaan. Alles ligt aan een ander/iets anders en hij is geweldig. :r

En dat achterlijke wijf met d'r 'inzinking'. Flikker toch op. Wel stoer rond rijden en middelvingertjes opsteken en doen of ze heel wat is en bij het eerste de beste verhaal instorten. Ze verdient een koekepan op haar hasses, heel hard en heel vaak. Bah.

Voor de rest wel boeiend om te zien dat die 2 hardrijders wel echt voertuigbeheersing hebben, maar ergens in de hersenpan iets fout gaat. Ze werden wel echt aangegrepen door die ouders en hopelijk doen ze er iets mee.
pi_130574797
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Simpel, in het verkeer ben je constant bezig met fouten corrigeren. Zowel die van jezelf als van anderen. Daarom gaat het, gelukkig, vaak goed op de weg.

Ik irriteer me mateloos aan die flikker Timo. Totaal geen idee wat autorijden is en als iets moeilijk wordt gaat ie verwijfd zijn handjes voor zijn ogen slaan. Alles ligt aan een ander/iets anders en hij is geweldig. :r

En dat achterlijke wijf met d'r 'inzinking'. Flikker toch op. Wel stoer rond rijden en middelvingertjes opsteken en doen of ze heel wat is en bij het eerste de beste verhaal instorten. Ze verdient een koekepan op haar hasses, heel hard en heel vaak. Bah.

Voor de rest wel boeiend om te zien dat die 2 hardrijders wel echt voertuigbeheersing hebben, maar ergens in de hersenpan iets fout gaat. Ze werden wel echt aangegrepen door die ouders en hopelijk doen ze er iets mee.
hey man, alles tof?
pi_130574838
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

hey man, alles tof?
Hey gozer! Zeker weten, met jouw?
pi_130574876
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hey gozer! Zeker weten, met jouw?
Ja, gaat zn gangetje, eigen huisje enzo :)
pi_130574999
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ja, gaat zn gangetje, eigen huisje enzo :)
Je wordt oud :P Ik heb er zelfs een huwelijk en dochter bijgeplakt ;)
pi_130575142
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Voor de rest wel boeiend om te zien dat die 2 hardrijders wel echt voertuigbeheersing hebben, maar ergens in de hersenpan iets fout gaat. Ze werden wel echt aangegrepen door die ouders en hopelijk doen ze er iets mee.
bij hen komt het vanzelf wel goed als ze wat ouder worden. alleen hopen dat er voor die tijd niet onverwachts iemand de straat oversteekt.
pi_130575627
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

bij hen komt het vanzelf wel goed als ze wat ouder worden. alleen hopen dat er voor die tijd niet onverwachts iemand de straat oversteekt.
Achja, overtredingen plegen waarvoor je rijbewijs normaal gesproken afgepakt zou worden, maar er nu vanaf komen met een 800 euro kostende cursus omdat je aan een tv programma meedoet. :')

Alsof zoiets goedkomt met de tijd, zoiets heeft ook niet te maken met het hopen op, maar meer met het wachten op een ongeluk.
pi_130575676
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Achja, overtredingen plegen waarvoor je rijbewijs normaal gesproken afgepakt zou worden, maar er nu vanaf komen met een 800 euro kostende cursus omdat je aan een tv programma meedoet. :')

Alsof zoiets goedkomt met de tijd, zoiets heeft ook niet te maken met het hopen op, maar meer met het wachten op een ongeluk.
Meh, je komt wel liever die jongens tegen dan die andere mensen daar.
pi_130575810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Meh, je komt wel liever die jongens tegen dan die andere mensen daar.
Die anderen kunnen hun auto niet eens op een normale manier bedienen, daar valt beter op te anticiperen dan op een snelheidsduivel die 50 km te hard rijd en gevaarlijke inhaalmanovres probeert uit te halen op plekken waar dat niet kan/mag, je komt in dagelijkse situaties toch ook vaker wijven of leswagens tegen waar de motor van afslaat, of die 30 rijden op een 50 weg omdat ze een bepaalde afslag zoeken oid.

[ Bericht 10% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 28-08-2013 23:03:51 ]
pi_130576387
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Die anderen kunnen hun auto niet eens op een normale manier bedienen, daar valt beter op te anticiperen dan op een snelheidsduivel die 50 km te hard rijd en gevaarlijke inhaalmanovres probeert uit te halen op plekken waar dat niet kan/mag, je komt in dagelijkse situaties toch ook vaker wijven of leswagens tegen waar de motor van afslaat, of die 30 rijden op een 50 weg omdat ze een bepaalde afslag zoeken oid.
Liever iemand die wat harder gaat dan iemand die zijn handen voor z'n ogen doet.
pi_130576526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Liever iemand die wat harder gaat dan iemand die zijn handen voor z'n ogen doet.
Ik heb al eerder gezegd dat ik het vreemd vind dat die Timo zn rijbewijs niet allang kwijt is, aan de andere kant zou ik iemand als Diego of shychran niet graag als tegenligger op een 60/80 weg tegenkomen, zelfs als de eerste nuchter is.
pi_130578030
Je moet eerder hopen dat de persoon wie Diego of Shriejan inhaalt niet Timo is... Want die raakt natuurlijk in de war van zulk onverwachte manoeuvre en doet dan de handen voor zijn ogen
pi_130578303
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet eerder hopen dat de persoon wie Diego of Shriejan inhaalt niet Timo is... Want die raakt natuurlijk in de war van zulk onverwachte manoeuvre en doet dan de handen voor zijn ogen
Maar wie is er dan fout? De gene die zich niet aan de regels houd en veel te hard(en in Diegos geval onder invloed) rijdt, of de gene die daarvan een ongelovelijk domme schrikreactie krijgt(in dit geval timo, in het andere geval een bejaarde die voor je rijdt of een vrachtwagenchauffeur),waar door hij in het ongunstigste geval een dodelijk ongeluk veroorzaakt?

Anticiperen op verkeer komt van alle kanten en maximum snelheden zijn er niet voor niks.Ik weet wel dat iedereen wilt dat het allemaal sneller kan en moet, als jij (denkt dat je) de auto in bedwang hebt en er dan nog voor kiest om veel te hard of onder invloed te rijden, doe je niet onder voor de homo die zn rijbewijs blijkbaar bij een pakje boter gekregen heeft.

[ Bericht 11% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-08-2013 00:55:22 ]
pi_130585762
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Ik richtte me in het programma alleen op de dingen die wel goed gingen, zo probeerde ik de volgende proef weer beter te doen. Maar als je daar rijdt op zon parcours krijg je ook zoveel niet mee! alles ging zo snel...
Je moet je juist ook focussen op dingen die niet goed gingen (praktisch alles), om te kijken hoe dat beter kan (door godverdomme je HANDEN AAN HET STUUR TE HOUDEN, je rust te bewaren en niet als een wijf gaan gillen) en je voet op de REM IN PLAATS VAN HET GAS als er iets mis (dreigt) te gaan. Ik vind het echt een wonder dat je nog nooit iemand dood hebt gereden, zelfs op een afgesloten parkour krijg je het voor elkaar alles aan gort te rijden. Je mag van geluk spreken dat daar piepschuim staat, wat de volgende keer zijn het muren en geparkeerde auto's en dan is je auto er zo aan toe dat je gewoon niet verder kan rijden.

Die poortjesproef.. :') "Ja ze staan toch nog?" Je kijkt om het uur in de spiegel of je haar nog goed is, maar wat zelfreflectie zit er niet bij? Als je een parkeergarage in rijdt, ligt je auto aan gort he. Ja ik weet dat je daar niet met 70 per uur aan komt rijden (al zou me dat niks verbazen als je schrikt omdat het poortje omhoog gaat en je weer je gebruikelijke schrikreactie hebt), maar enige stuurmanskunsten bezit je niet. Een advies: luister naar dat panel (en niet naar die andere debielen in dit programma)! Want het klinkt misschien hard, maar ze hebben wel gelijk en proberen je te helpen.

Vind het overigens wel tof van je dat je hier terug blijft komen en reageren! ^O^ Vraag me af of ik dat had gedaan in een soorgelijke situatie. (gelukkig kan ik wel rijden :P)
pi_130588040
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:04 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Je moet je juist ook focussen op dingen die niet goed gingen (praktisch alles), om te kijken hoe dat beter kan (door godverdomme je HANDEN AAN HET STUUR TE HOUDEN, je rust te bewaren en niet als een wijf gaan gillen) en je voet op de REM IN PLAATS VAN HET GAS als er iets mis (dreigt) te gaan. Ik vind het echt een wonder dat je nog nooit iemand dood hebt gereden, zelfs op een afgesloten parkour krijg je het voor elkaar alles aan gort te rijden. Je mag van geluk spreken dat daar piepschuim staat, wat de volgende keer zijn het muren en geparkeerde auto's en dan is je auto er zo aan toe dat je gewoon niet verder kan rijden.

Die poortjesproef.. :') "Ja ze staan toch nog?" Je kijkt om het uur in de spiegel of je haar nog goed is, maar wat zelfreflectie zit er niet bij? Als je een parkeergarage in rijdt, ligt je auto aan gort he. Ja ik weet dat je daar niet met 70 per uur aan komt rijden (al zou me dat niks verbazen als je schrikt omdat het poortje omhoog gaat en je weer je gebruikelijke schrikreactie hebt), maar enige stuurmanskunsten bezit je niet. Een advies: luister naar dat panel (en niet naar die andere debielen in dit programma)! Want het klinkt misschien hard, maar ze hebben wel gelijk en proberen je te helpen.

Vind het overigens wel tof van je dat je hier terug blijft komen en reageren! ^O^ Vraag me af of ik dat had gedaan in een soorgelijke situatie. (gelukkig kan ik wel rijden :P)
Kijk de sfeer waar je inrijd is natuurlijk ook heel anders in zo'n programma. Er staan camera's op je, je weet dat het op tv komt, Ruben Nicolai staat naast je... ja alles bij elkaar ben je toch wat zenuwachtiger.

Ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt omdat ik eigenlijk ook nooit rijd. Ik heb vorig jaar m'n rijbewijs gehaald en sinds die tijd heb ik maar paar keer kleine stukjes gereden.

Ik rijd dan in m'n ouders' auto; die rijdt toch wat fijner dan die gammele bakjes van hun. Ik weet dat je in elke auto moet kunnen rijden. Maar als je in een jaar tijd 150km gereden hebt, in een auto die gewoon "makkelijk" rijdt en dan in zo'n bak is toch moeilijk...

Ik weet dat ik ook naar de mindere dingen moet kijken maar ik zou je eerlijk zeggen. Na aflevering 2 zag ik t even niet meer zitten daar. Alles was negatief en ik ben zelf ook van mijn rijkunsten geschrokken, omdat ik verwacht had dat ik het beter zou doen.

En omdat ik al super weinig rijervaring heb, en dan ook nog verplicht 40 of 70 moet rijden wordt dat nog een extra graadje moeilijker... alles bij elkaar resulteert gewoon in deze beelden.

Ik snap heel goed dat mensen denken dat ik de grootste mongool ben daar maar het heeft zo ook z'n redenen.

Ik ga gewoon nu meer rijden en meer ervaring opdoen en geconcentreerder in een auto zitten. Ik denk dat het dan alleen maar beter kan gaan omdat ik gewoon de ervaring mis.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 10:48:20 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130588117
meters maken is ook het beste, want je leert pas rijden nadat je het rijbewijs gehaald hebt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130588940
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:45 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Kijk de sfeer waar je inrijd is natuurlijk ook heel anders in zo'n programma. Er staan camera's op je, je weet dat het op tv komt, Ruben Nicolai staat naast je... ja alles bij elkaar ben je toch wat zenuwachtiger.

Ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt omdat ik eigenlijk ook nooit rijd. Ik heb vorig jaar m'n rijbewijs gehaald en sinds die tijd heb ik maar paar keer kleine stukjes gereden.

Ik rijd dan in m'n ouders' auto; die rijdt toch wat fijner dan die gammele bakjes van hun. Ik weet dat je in elke auto moet kunnen rijden. Maar als je in een jaar tijd 150km gereden hebt, in een auto die gewoon "makkelijk" rijdt en dan in zo'n bak is toch moeilijk...

Ik weet dat ik ook naar de mindere dingen moet kijken maar ik zou je eerlijk zeggen. Na aflevering 2 zag ik t even niet meer zitten daar. Alles was negatief en ik ben zelf ook van mijn rijkunsten geschrokken, omdat ik verwacht had dat ik het beter zou doen.

En omdat ik al super weinig rijervaring heb, en dan ook nog verplicht 40 of 70 moet rijden wordt dat nog een extra graadje moeilijker... alles bij elkaar resulteert gewoon in deze beelden.

Ik snap heel goed dat mensen denken dat ik de grootste mongool ben daar maar het heeft zo ook z'n redenen.

Ik ga gewoon nu meer rijden en meer ervaring opdoen en geconcentreerder in een auto zitten. Ik denk dat het dan alleen maar beter kan gaan omdat ik gewoon de ervaring mis.
Ben blij dat je toch over wat zelfreflectie blijkt te bezitten. ^O^ Mag je ons dankbaar zijn als je in die Mini rond gaat rijden. ;)

Het punt is dat je vergeet dat veiligheid voorop staat, altijd. En het is inderdaad lastiger met de druk dat heel Nederland (niet live, maar toch) mee kijkt en voordat het gedeelte wat op Fok zit. Maar dat mag geen excuus zijn voor je dramatisch prestaties, terwijl je tot noch toe alles en iedereen de schul gaf, maar zelf deed je alles goed. Want doe je zoiets op de openbare weg, vallen er gewonden.

Je had veel meer kilometers moeten maken. Ik rij ook meestal rond in mijn moeders auto, een hartstikke fijne auto. Soms bob ik de auto van een vriend van me, een gammele Opel Astra, waar je pas echt een beetje in leert rijden. Waarom heb je niet zoveel gereden? Want toen ik mijn rijbewijs net had wou ik niets liever dan lekker rondrijden, waardoor ik gelijk veel rijervaring heb opgedaan.

Met wat zelfreflectie schiet het al aardig op. Maar waar ik dan nog het bangst voor ben is je schrikreactie, die is zo verschrikkelijk gevaarlijk en nogmaals: doe je dat op de openbare weg dan vallen er gewonden of ligt je auto total loss. En dat is iets wat ingebakken zit, dat zit een stuk dieper en valt dus lastig af te leren.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:40:35 #80
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130589426
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
meters maken is ook het beste, want je leert pas rijden nadat je het rijbewijs gehaald hebt
Ik weet niet precies hoe oud je bent maar dat gezegde was voor de 40-plussers die het zeggen misschien nog waar, tegenwoordig is het examen dermate moeilijker gemaakt waardoor je waarschijnlijk ook meer rijlessen nodig hebt en daardoor al meer ervaring hebt dan de ouderen die destijds hun rijbewijs (incl. aanhanger/caravan/etc bij hetzelfde B-examen) met een simpel examen kregen.
Dat je nadat je rijbewijs hebt meer ervaring krijgt met jezelf in het verkeer, dus of je achter een fietser blijft zoals eerst netjes tijdens de rijles of dat je toch even in de bocht inhaalt, dat is dan wel een leerervaring.

Dat zo'n Timo er doorheen schiet en met zo'n examen óók een rijbewijs krijgt, tjah... Een examinator kan ook een tijdelijke psychotische aanval hebben :+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 augustus 2013 @ 11:48:51 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130589631
ik heb mijn rijbewijs al een keer moeten verlengen ;)

En ik blijf achter mijn opmerking staan, omdat je geen instructeur meer naast je hebt die je corrigeert als je een foutje maakt. Het ontbreken van dat vangnet zorgt ervoor dat je juist leert :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130589824
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe oud je bent maar dat gezegde was voor de 40-plussers die het zeggen misschien nog waar, tegenwoordig is het examen dermate moeilijker gemaakt waardoor je waarschijnlijk ook meer rijlessen nodig hebt en daardoor al meer ervaring hebt dan de ouderen die destijds hun rijbewijs (incl. aanhanger/caravan/etc bij hetzelfde B-examen) met een simpel examen kregen.
Dat je nadat je rijbewijs hebt meer ervaring krijgt met jezelf in het verkeer, dus of je achter een fietser blijft zoals eerst netjes tijdens de rijles of dat je toch even in de bocht inhaalt, dat is dan wel een leerervaring.

Dat zo'n Timo er doorheen schiet en met zo'n examen óók een rijbewijs krijgt, tjah... Een examinator kan ook een tijdelijke psychotische aanval hebben :+
Het klopt dat het vroeger makkelijker was om een rijbewijs te halen, maar om te zeggen dat je nu goed kan rijden als je je rijbewijs heb is absoluut niet waar. Pas na tientallen, wat zeg ik, honderden uren kan je echt rijden. En ik denk dat ik daar wel over mee kan praten, want ik heb dat kreng nu bijna een jaartje.
pi_130591418
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb mijn rijbewijs al een keer moeten verlengen ;)

En ik blijf achter mijn opmerking staan, omdat je geen instructeur meer naast je hebt die je corrigeert als je een foutje maakt. Het ontbreken van dat vangnet zorgt ervoor dat je juist leert :)
Maar dat leren doe je alleen als je regelmatig meters rijd, niet op het moment dat je je papiertje haalt en bijv. wegens gebrek aan auto daarna een jaar (of vijf) aan de kant van de weg blijft staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-08-2013 13:02:59 ]
pi_130591499
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Het klopt dat het vroeger makkelijker was om een rijbewijs te halen, maar om te zeggen dat je nu goed kan rijden als je je rijbewijs heb is absoluut niet waar. Pas na tientallen, wat zeg ik, honderden uren kan je echt rijden. En ik denk dat ik daar wel over mee kan praten, want ik heb dat kreng nu bijna een jaartje.
:').
Geen referral hier.
pi_130591560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

:').
Zeg ik dat ik kan rijden? Ik ben ook nog bezig om het te leren, merk heel vaak dat ik dingen doe waarvan ik later heb van "Hee, dit moet ik de volgende keer anders doen, is beter".
pi_130591875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Zeg ik dat ik kan rijden? Ik ben ook nog bezig om het te leren, merk heel vaak dat ik dingen doe waarvan ik later heb van "Hee, dit moet ik de volgende keer anders doen, is beter".
Ik mag hopen dat je wel kan rijden.
Geen referral hier.
pi_130592675
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Jazeker wel, ik studeer Kunst en Techniek... basis vaardigheidje :)
Ja natuurlijk man

Groeten,

Mark Rutte
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_130592742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je wel kan rijden.
Ik kom moeiteloos veilig van A naar B en kan, al zeg ik het zelf, behoorlijk goed rijden. Maar het is nog lang niet zoals ik het zou willen en probeer me zelf ook elk ritje weer te verbeteren.
pi_130598236

vanaf 0:18
quote:
Ik zie daar wel kinderen aankomen, maar ja,
als ze me naast me zitten of onder me liggen dan zie ik ze niet meer
lolwut :')

p.s. 053Timo ^O^ bedankt voor het vermaak (of je het nu echt bent of niet).
Er is leven na de lach.
pi_130600073
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Magere_Gein het volgende:

vanaf 0:18

[..]

lolwut :')

p.s. 053Timo ^O^ bedankt voor het vermaak (of je het nu echt bent of niet).
Waarom zijn er nog mensen die mij niet geloven? Wat moet ik doen om t te bewijzen ;-)
pi_130600203
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Waarom zijn er nog mensen die mij niet geloven? Wat moet ik doen om t te bewijzen ;-)
Foto met een papiertje met de tekst "FOK! 29-8-13" ofzo.

Ik zeg maar wat :P
pi_130600737
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Foto met een papiertje met de tekst "FOK! 29-8-13" ofzo.

Ik zeg maar wat :P
Whahaha we zullen zien wat ik in elkaar kan flansen lmfao
pi_130600793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Whahaha we zullen zien wat ik in elkaar kan flansen lmfao
Ik vertrouw het trouwens wel, ik zei alleen maar wat :')
pi_130600920
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik vertrouw het trouwens wel, ik zei alleen maar wat :')
haha oke dan ;-)
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:06:27 #95
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130785295
Ben benieuwd wat Timo nu weer voor fratsen gaat uithalen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 19:21:37 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130785895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd wat Timo nu weer voor fratsen gaat uithalen.
ik vrees het ergste
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:33:59 #97
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130787177
Ik ga de uitzending niet halen :'( nu pas in de bus en nog avondeten.
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:58:23 #99
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130787593
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga de uitzending niet halen :'( nu pas in de bus en nog avondeten.
NPO LiveTV en in een uurtje door je databundel heen anders?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_130787764
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik vrees het ergste
Valt volgens mij reuze mee vandaag!
pi_130787833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

NPO LiveTV en in een uurtje door je databundel heen anders?
Ben al thuis, maar ik haat eten achter de TV :')
pi_130787838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Valt volgens mij reuze mee vandaag!
Ik hoop het.. :p
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:04:35 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130787854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Valt volgens mij reuze mee vandaag!
we gaan het straks zien :)
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:05:11 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130787876
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ben al thuis, maar ik haat eten achter de TV :')
ik zou het dan ook voor de TV doen, anders zie je niks :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130787920
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik zou het dan ook voor de TV doen, anders zie je niks :P
hihaho :p :p :p xP Leuk0n grap :p :
pi_130787967
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
pi_130788046
Ik zit er alweer klaar voor *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130788047
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
had jij geen geheimhoudingsplicht? :')
pi_130788048
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
Je kan niet rijden bro.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130788127
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

had jij geen geheimhoudingsplicht? :')
Jawel, maar niet over de proeven!
pi_130788147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je kan niet rijden bro.
Thanks sis
pi_130788265
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Jawel, maar niet over de proeven!
Gaat er nog wat spectaculairs gebeuren wat je gewoon echt gezien moet hebben?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130788433
Wordt alles achter elkaar opgenomen, in een paar dagen tijd? En verblijven jullie in een hotel zolang?
pi_130788498
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik vrees het ergste
Tennisbal tegen de bakkes!
pi_130788503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt alles achter elkaar opgenomen, in een paar dagen tijd? En verblijven jullie in een hotel zolang?
Yes, hotel!
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:17:52 #116
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130788505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
Hoi Timo,

Wat heb jij aan je examinator gegeven om ervoor te zorgen dat hij/zij je liet slagen? Of kreeg je het cadeau bij een pak cornflakes?

Groetjes mij
pi_130788516
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef WcPot het volgende:

[..]

Gaat er nog wat spectaculairs gebeuren wat je gewoon echt gezien moet hebben?
Elke aflevering moet je gezien hebben ;)
pi_130788533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Tennisbal tegen de bakkes!
:( Ja DAT hoef ik niet terug te zien.....
pi_130788568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hoi Timo,

Wat heb jij aan je examinator gegeven om ervoor te zorgen dat hij/zij je liet slagen? Of kreeg je het cadeau bij een pak cornflakes?

Groetjes mij
Hoi Heeinz,

Ik keek goed :)

Groetjes,
Mij
pi_130788680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Hoi Heeinz,

Ik keek goed :)

Groetjes,
Mij


Rightttt :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130788783
Wat hoor je van je familie/vrienden Bijv. Timo je kan echt niet rijden of hoor je daar weinig over omdat ze het misschien niet durven te vertellen?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:25:15 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130788841
Timo moet gewoon rijervaring opdoen. Dan gaat het na verloop van tijd vanzelf beter
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:25:22 #123
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130788852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Hoi Heeinz,

Ik keek goed :)

Groetjes,
Mij
Dat was het? Of waren er toch nog wat kritiekpuntjes? Vrienden van me zakken om een lullig iets, iets te weinig gekeken bij parkeren, te vroeg de koppeling ingedrukt.. En dan krijgen bepaalde mensen wel hun rijbewijs :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:25:59 #124
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130788878
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Timo moet gewoon rijervaring opdoen. Dan gaat het na verloop van tijd vanzelf beter
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik niet zo hoor. Nou heb ik nog steeds niet lang mijn rijbewijs (2 maand), maar toch.
pi_130788948
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Hoi Heeinz,

Ik keek goed :)

Groetjes,
Mij
Ben je in 1x geslaagd?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:27:50 #126
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130788952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik niet zo hoor. Nou heb ik nog steeds niet lang mijn rijbewijs (2 maand), maar toch.
de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130788985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik niet zo hoor. Nou heb ik nog steeds niet lang mijn rijbewijs (2 maand), maar toch.
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijk
Ik kon pas na 3 jaar zeggen dat ik alles onder de knie had.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:29:18 #128
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789006
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijk
Goede tip. Dit zal ik onthouden.
pi_130789019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Goede tip. Dit zal ik onthouden.
Nu Pimo nog... :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130789091
Ik weet al wie er tweede gaat worden, terwijl ik het helemaal niet wil weten. ;(
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:32:23 #131
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130789131
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[..]

Ik kon pas na 3 jaar zeggen dat ik alles onder de knie had.
ik had het ook niet meteen helemaal onder de knie, maar tegenwoordig is het instappen en wegrijden, ondanks dat ik niet zo veel rij.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130789158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ben je in 1x geslaagd?
Zegt niets, ik faalde echt keihard met het praktijkexamen (inclusief ingreep). Had echt zoiets van volgende keer beter, en toch gewoon geslaagd. :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:33:09 #133
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130789173
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijk
Klopt, en je moet eigenlijk ook in de stad rijden...van 15k kilometer snelweg per jaar leer je niks.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:33:37 #134
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130789191
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijk
Oh ik rij ook niet perfect ofzo hoor, maar als je je concentreert op wat er om je heen gebeurt en niet denkt dat je een fantastische chauffeur bent, hoeven er nooit dingen te gebeuren zoals dat gebeurt bij DACVN.
pi_130789205
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik had het ook niet meteen helemaal onder de knie, maar tegenwoordig is het instappen en wegrijden, ondanks dat ik niet zo veel rij.
Ik heb al meer dan een miljoen kilometer achter de rug en sinds 4 jaar ben ik chauffeur. En nog steeds leer ik iedere dag.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130789225
Reclamemuziekje met Knocking on heavens door en een reclame van Monuta voor het programma. Ik denk dat timo gaat rijden zo :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 20:34:39 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130789233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Klopt, en je moet eigenlijk ook in de stad rijden...van 15k kilometer snelweg per jaar leer je niks.
of op smalle boerenweggetjes waar in de winter nooit gestrooid wordt :9
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130789245
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

of op smalle boerenweggetjes waar in de winter nooit gestrooid wordt :9
Handrembochtjes _O_
pi_130789248
And here we go!
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:35:14 #140
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:35:15 #141
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789258
Ik ben benieuwd wie er uit gaat.
pi_130789265
De ingestorte vrouw. :{
pi_130789272
STOP....pimo time!!
pi_130789274
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd wie er uit gaat.
Ik gok op Timo!

nah, toch maar niet :P
pi_130789277
Ben er klaar voor c_/
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789279
En dat gillen van die wijven.... :r
pi_130789291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik gok op Timo!

nah, toch maar niet :P
Voor de kijkcijfers blijft hij nog wel even
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130789294
Die student is ook hilarisch _O-
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:36:21 #149
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
En dat gillen van die wijven.... :r
Die Mirdin kan er wat van.
pi_130789306
Een prachtige auto...die tegen die tijd compleet naar de t*r*ng geholpen is...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789314
Liesbeth met haar krasje...
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:36:42 #152
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789321
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Die student is ook hilarisch _O-
Diego en Stanley zouden broertjes kunnen zijn.
pi_130789331
Pfff, je zou bijna wegzappen van dat geschreeuw :r
pi_130789333
dat gillen, dat is toch niet normaal?
pi_130789346
Liesbeth :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130789354
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
dat gillen, dat is toch niet normaal?
Vinden vrouwen normaal,net als in de achtbaan.
pi_130789362
Nogmaals, zet een geluidsmeter in de auto, bij 50 decibel of zo, slaat dat ding af. Al is dat best gevaarlijk op de snelweg :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:37:27 #158
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_130789366
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
dat gillen, dat is toch niet normaal?
Het verkeer is geen achtbaan :N .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_130789368
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
dat gillen, dat is toch niet normaal?
Al die andere deelnemers ook niet. Dat is een beetje het idee van het programma.
pi_130789369
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
dat gillen, dat is toch niet normaal?
Alsof ze op de versnellingspook zijn gaan zitten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789384
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Alsof ze op de versnellingspook zijn gaan zitten.
Zwarte versnellingspook
  Moderator dinsdag 3 september 2013 @ 20:38:12 #162
42184 crew  DaMart
pi_130789398
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
dat gillen, dat is toch niet normaal?
Geen van de kandidaten is toch normaal :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_130789401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef tralalala het volgende:

[..]

Vinden vrouwen normaal,net als in de achtbaan.
Mijn vrouw hoor ik anders nooit gillen als ze rijdt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789408
wat een bumpers....
pi_130789433
dat kan niet _O- ruimte zat
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130789435
dat stoepje...
pi_130789443
Leuke oefening, gaat nooit goed. :')
pi_130789445
appeltje eitje :P
pi_130789451
de canadese versie van dit programma had ook dit soort onderdelen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:39:17 #170
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130789452
Achteruitrijden over zo'n smal spoor lijkt me wel pittig.
pi_130789453
Vraag me af hoeveel mensen met een rijbewijs dit foutloos kunnen
pi_130789454
dit is best wel lastig denk ik :@
pi_130789457
Deze gast :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:39:25 #174
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
Leuke oefening, gaat nooit goed. :')
Niemand gaat het halen.
  Moderator dinsdag 3 september 2013 @ 20:39:33 #175
42184 crew  DaMart
pi_130789470
Timo gaat als eerste een amfibievoertuig van die auto maken :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_130789471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef Marcoss het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen met een rijbewijs dit foutloos kunnen
Ik sowieso
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130789472
Leuke executiemethode voor auto's waar ze mee beginnen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:39:43 #178
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_130789480
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Achteruitrijden over zo'n smal spoor lijkt me wel pittig.
Recht erop, recht achteruit zetten. Appeltje eitje.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_130789481
Dit is gewoon lastig, zeker in een auto waar je niet bekend mee bent.
Geen referral hier.
pi_130789483
omg :')
pi_130789486
Achteruit is zo ook wel lastig.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_130789487
LOL belooft al veel goeds :P
pi_130789492
dit is best te doen
pi_130789496
whoooaaaammm
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:40:12 #185
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130789508
Gaat te snel.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:40:25 #187
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130789514
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef MPG het volgende:

[..]

Recht erop, recht achteruit zetten. Appeltje eitje.
Als je 1 keer scheef gaat, ben je verloren...ik althans :@
pi_130789515
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef MPG het volgende:

[..]

Recht erop, recht achteruit zetten. Appeltje eitje.
En vooral niet teveel gaan sturen.

En ook niet gillen, als het even kan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator dinsdag 3 september 2013 @ 20:40:29 #189
42184 crew  DaMart
pi_130789516
Zou ook iemand de Mini mogen verzuipen? :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:40:37 #190
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789525
Handen van het stuur. :')
pi_130789534
misschien je stuur vasthouden?
pi_130789536
Handen van het stuur, handig.
Geen referral hier.
pi_130789537
Ja hoor, de eerste ligt ernaast.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789542
Hoppa, handen voor je gezicht :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130789544
Timo stelt mij weer teleur :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:40:54 #196
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130789549
Wat een dwaas.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_130789560
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:40 schreef DaMart het volgende:
Zou ook iemand de Mini mogen verzuipen? :D.
Dacht net hetzelfde :D
pi_130789561
handen van het stuur werkt vooruit, dan trekt de voorwielen de auto :P maar achteruit, tsja :P tis geen 4x4 natuurlijk :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:41:37 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_130789581
Ik vind het wel een enge oefening.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_130789593
Tom/Tim heeft er verstand van _O_
pi_130789607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:41 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel een enge oefening.
Too early eigenlijk. Wacht er dan drie, vier afleveringen mee.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789613
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:41 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel een enge oefening.
nou ja, ga dan gewoon stapvoets en kijk uit het raam hoe je wielen staan, ipv. met je handen voor je ogen op goed geluk :')
pi_130789617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:41 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel een enge oefening.
is best te doen hoor.
pi_130789628
Ik hang ook altijd uit de auto :')
pi_130789638
Heeft ie ineens een bril?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130789650
De hele tijd al die herhalingen over iedereen. :')
pi_130789671
Het iq van een stoeptegel dus, Die ego.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789682
Zou mooi zijn als de airbag eruit knalt :')
pi_130789684
Deze gast doet het tenminste beheerst.. ;)
pi_130789685
Diego vindt het eng :o
pi_130789686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef StephanL het volgende:
Ik hang ook altijd uit de auto :')
ik rijd altijd op de spiegels achteruit. Maar soms ook hang ik uit de auto, met een open portier achteruit manouvrerend.
pi_130789699
pussy!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130789707
wat een kutgeluid
pi_130789712
Sonar Pulse Available.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:44:08 #216
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789714
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:43 schreef Ferdo het volgende:
Het iq van een stoeptegel dus, Die ego.
Jonko's tasten zijn brains aan.
pi_130789717
nu ineens bang?
pi_130789725
Stoere boi mang.
Geen referral hier.
pi_130789730
AVB voor auto's zou niet eens zo'n slecht idee zijn, is nog leuk ook.
pi_130789737
De één stuurt niet, de ander doet of dat ronde ding voor hem het Rad van Avontuur is. Wat het min of meer ook is, op die manier. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789767
oh, nu komt een stroom aanwijzingen....

ja er zit water in.
pi_130789775
Er zit water in! :'(
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789778
Oooh kunnen er op de weg ergere dingen gebeuren? Wat goed dat ze dat opmerkte, dat wist hij echt nog niet.
pi_130789780
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:44 schreef tralalala het volgende:
AVB voor auto's zou niet eens zo'n slecht idee zijn, is nog leuk ook.
AVB is voor de motor A staat voor categorie A Voertuig Beheersing
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130789783
Dat gaat gegarandeerd fout
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130789792
rustig rustig rustig
pi_130789797
Bijna :D
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:45:46 #228
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789801
Anita en Liesbeth moeten eens zonder hun echtgenoten rijden.
pi_130789818
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Anita en Liesbeth moeten eens zonder hun echtgenoten rijden.
jadat zou een stuk schelen. Dat was met monique, het vorig seizoen, ook zo.
pi_130789820
Die vriend is echt chill :D
pi_130789827
haha die pizzabakker ernaast :')
pi_130789837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef WcPot het volgende:

[..]

AVB is voor de motor A staat voor categorie A Voertuig Beheersing
Achtje met de auto ;(
pi_130789845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef Palomar het volgende:
haha die pizzabakker ernaast :')
:D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130789846
_O-
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:47:01 #235
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

jadat zou een stuk schelen. Dat was met monique, het vorig seizoen, ook zo.
Ook met Esther van het eerste seizoen.
pi_130789858
Ze kan best aardig rijden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_130789860
denk dat diego die auto wint.
pi_130789872
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
denk dat diego die auto wint.
Neuh, want hij kán rijden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130789873
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ook met Esther van het eerste seizoen.
Ik wil dat dit seizoen niet wéér zo'n angstdoos wint.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 20:47:46 ]
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:47:36 #240
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_130789879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef Palomar het volgende:
haha die pizzabakker ernaast :')
oude versie van George Costanza
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_130789883
Matthijs _O-
pi_130789894
Hij is ook flink gay toch?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:48:03 #243
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_130789899
gaylord
Dit is gewoon raar :l
pi_130789914
Ede
pi_130789919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
Hij is ook flink gay toch?
Lijkt er wel op
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130789923
ruimtelijk inzicht van een dweil :')
pi_130789926
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
Hij is ook flink gay toch?
Als het stereotype niet verbroken wordt.
Geen referral hier.
pi_130789934
Kiekt 'm goan...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789935
Gaan ze dit jaar ook weer naar Parijs?
  Moderator dinsdag 3 september 2013 @ 20:49:04 #250
42184 crew  DaMart
pi_130789938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
denk dat diego die auto wint.
Niet dat hij er nog veel aan heeft als de rest hem al total-loss heeft gereden _O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_130789939
Moet wel :').
Geen referral hier.
pi_130789940
nu nog achteruit.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:49:13 #253
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_130789946
Hij vindt het leuk, had ik niet verwacht.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_130789962
Die bijrijder twijfelt nog, maar heeft ook weleens een poepertje aangeraakt om te kijken hoe het is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:49:35 #255
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789964
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
Hij is ook flink gay toch?
Lijkt er wel op.
pi_130789966
Ik zou dit echt niet durven. _O-
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_130789968
minder praten misschien?
pi_130789982
*O*
pi_130789989
Hij doet het overigens best aardig. Mag worden gezegd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130789991
De eerste die het lukt.
pi_130789992
Hij heeft het gewoon gered :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:50:10 #262
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130789996
He did it.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:50:22 #263
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_130790006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Hij doet het overigens best aardig. Mag worden gezegd.
Jep :Y .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_130790010
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerste die het lukt.
tweede.
pi_130790011
Stoppen met leven? zei die dat? lol.
pi_130790015
Liesbeth :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_130790018
Water...eng :'( :'(
pi_130790019
Hopelijk mag hij nog niet naar huis...
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:50:38 #269
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130790022
Bij Liesbeth gaat het fout.
pi_130790023
stresst nu al.
pi_130790030
Liesbeth en Ruud komen uit een parallel universum.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:50:56 #272
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_130790031
Die stoere taal staat hem dan weer niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:50:57 #273
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_130790033
Gaaaay
#FreeHat
pi_130790034
dit wordt lachen :D
pi_130790040
die gaat er geheid naast.
pi_130790043
dat worden weer klaarkom geluiden
pi_130790047
Deze tante Pollewop :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:51:11 #278
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130790049
Liesbeth heeft dus op haar 56e haar rijbewijs gehaald...dan heb je toch wel een grote achterstand.
pi_130790054
Nou, nu dus gejank en gegil?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:51:24 #280
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130790064
Sloop die intro's eens uit het programma!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:51:41 #282
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130790071
Schop die vent uit de wagen.
pi_130790073
Nee, liesbeth kan beter niet meer rijden.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:51:45 #284
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_130790076
Staan ze zo op de baan: ''Ruud, stap eens even uit om te kijken''. :P
Dit is gewoon raar :l
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:51:46 #285
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_130790077
Ze is heel erg bang voor water :X ....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_130790078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
Sloop die intro's eens uit het programma!
En de bijrijders.
  Moderator dinsdag 3 september 2013 @ 20:51:49 #287
42184 crew  DaMart
pi_130790080
Oh god, Liesbeth Helwegen jankt al voordat ze in de auto zit _O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_130790083
Ruud kijk je es eef'n

Ruud hou jij je eens een keer stil!

Ruud help mij!

:')
pi_130790088
Stap eens even uit :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:52:04 #290
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_130790096
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Staan ze zo op de baan: ''Ruud, stap eens even uit om te kijken''. :P
OMG ik kan voorspellen
Dit is gewoon raar :l
pi_130790097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, liesbeth kan beter niet meer rijden.
Die kan maar beter stoppen met leven, aldus Matthijs.
pi_130790101
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
Sloop die intro's eens uit het programma!
uit de latere afleveringen stoppen ze ermee.
pi_130790103
Stap even uit. _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:52:25 #294
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_130790116
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Stap eens even uit :')
*PLONS*

O ruuuuuud!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_130790117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schop die vent uit de wagen.
Sowieso, laat ze allemaal eens alleen rijden.

En Liesbeh met dat "stap eens uit"... 8)7
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130790123
Straks krijgt ze nog een zenuwinzinking.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_130790125
Ruud heeft geen rijbewijs :D.
Geen referral hier.
pi_130790129
Ruudje heeft niet eens een rijbewijs :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:52:44 #299
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130790133
Ruud heeft geen rijbewijs? :')
pi_130790137
:') die ruud heeft niet eens een rijbewijs :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')