Dat sowiesoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Die zijn tenminste wat knapper dan die dikke tokkie zeugen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:10 schreef Roemeen013 het volgende:
Geen terechte klacht.
Trainingspakken.
Joggingsbroeken.
Vooroordelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:25 schreef Saisai het volgende:
Ze kijken stuk voor stuk ook net zo intelligent. Wellicht dat dit middenste meisje op de laatste foto nog te redden is mits ze met dr poten van de drugs af kan blijven. Maar gezien haar gezelschap acht is deze kans nihiel.
Die eerste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef Zwappel het volgende:
Onterechte klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja... jammer danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij vraagt om pic(s), jij hebt slechts een enkele in je fobo staan
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:45 schreef Tropanzia het volgende:
Ik kreeg champignonnensmaak in mijn mond. Dat betekent dat de klacht terecht is.
Ik zou alleen de meest rechtse in het zwart rakenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Die eerste.![]()
Verder zyn vmbo-hardcore thunder sletjes best wel geil ja.(onderste foto: zou al die chicks raken behalve die met bandana, of doe die eigenlijk ook maar.)
Het feit dat je filmt terwijl je dochter dieren opnoemt vind ik raar. Ook wel toevallig dat de 'kangaroo' als laatste genoemd werd. Dit wijf is zo tokkie dat zij haar dochter laat figureren om 'kankerhoer' te zeggen. "Kijk mijn dochter eens schuttingtaal bezigen". Doodschoppen zo'n moeder.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:05 schreef Bestelbus het volgende:
Hier trouwens een tokkiemoeder met haar tokkiedochter!
Ik voel je pijn wel broer, maar ik snap ook wel dat niet iedereen zin heeft om zich op te maken alleen om de hont uit te latenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:45 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ze kan toch ook wel een beetje aan een ander denken? Ben je zo mooi, ga je er zo bijlopen. Egocentrische bitch.
Niks mis meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef Zwappel het volgende:
Onterechte klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een trainingspak/trainingsbroek aan doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef -supergirl- het volgende:
hey dit is grappig. vandaag werd er juist nog moeilijk gedaan over het feit dat ik niet in een trainingspak naar buiten wil. en nu wordt mijn eigen mening weer bevestigd. Wat is het nou wel of geen trainingspak.
nee dat wil ik zelf juist nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Gewoon een trainingspak/trainingsbroek aan doen
Het zit lekker, daarom draag ik vaak een trainingsbroek. Boeiend wat anderen zeggen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Gewoon een trainingspak/trainingsbroek aan doen
Het zit lekker, daarom draag ik vaak een trainingsbroek. Boeiend wat anderen zeggen
Ligt eraan hoe ordinair je over wilt komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is het nou wel of geen trainingspak.
leg uit. wel trainingspak = niet ordinair, geen trainingspak = wel ordinair? of andersom?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ordinair je over wilt komen.
Druk op HOME en begin met lezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
leg uit. wel trainingspak = niet ordinair, geen trainingspak = wel ordinair? of andersom?
neequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Druk op HOME en begin met lezen.
Een heel trainingspak is ook meteen zo over the top. Gewoon een joggingbroek is voldoendequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
leg uit. wel trainingspak = niet ordinair, geen trainingspak = wel ordinair? of andersom?
ik heb niet eens een heel trainingspak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Een heel trainingspak is ook meteen zo over the top. Gewoon een joggingbroek is voldoende
Wel een joggingbroek neem ik aan? Vrouwen in joggingbroek + sweater zijn zo heerlijk knuffelbaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb niet eens een heel trainingspak.
ja. die natuurlijk welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel een joggingbroek neem ik aan? Vrouwen in joggingbroek + sweater zijn zo heerlijk knuffelbaar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel een joggingbroek neem ik aan? Vrouwen in joggingbroek + sweater zijn zo heerlijk knuffelbaar
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:42 schreef FRWolt het volgende:
[..]
Het feit dat je filmt terwijl je dochter dieren opnoemt vind ik raar. Ook wel toevallig dat de 'kangaroo' als laatste genoemd werd. Dit wijf is zo tokkie dat zij haar dochter laat figureren om 'kankerhoer' te zeggen. "Kijk mijn dochter eens schuttingtaal bezigen". Doodschoppen zo'n moeder.
Fijn om te horenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Serieus? Wat een lelijke grafkoppen op die foto man. Gadverdamme dat je dat wilt raken. Mijn lul zou er spontaan kanker van krijgen. Alleen die middelste met dat Hardcore Holland shirtje is wel te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Die eerste.![]()
Verder zyn vmbo-hardcore thunder sletjes best wel geil ja.(onderste foto: zou al die chicks raken behalve die met bandana, of doe die eigenlijk ook maar.)
Joggingbroek is het standaard kledingsmiddel voor alle lekkere Utrechtse studentes hier op zondag, dus ja zeker wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze tyfuslelijke mongolen ondersteunen de klacht juist.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef Zwappel het volgende:
Onterechte klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een volledig trainingspak staat beter dan alleen trainingsbroek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:49 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Fijn om te horen
Ik doe ook gewoon met sweater of shirtje erboven en dan alleen een trainingsbroek aan. Geen heel trainingspak.
Meningen verschillenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Een volledig trainingspak staat beter dan alleen trainingsbroek.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Meningen verschillen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga toch voor de tweede. En dat is niet omdat de mevrouw in kwestie er beter uitziet.
GODVERDOMME MAN.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar wel omdat dat trainingspak fucking lelijk is.
Kijk dit is stijl:
[ afbeelding ]
Dit is "lekker makkelijk".
[ afbeelding ]
Ik wist dat ie ging komen, maar leuk dat ie dan tenminste van jou komt.quote:
Hoezo staat dat beter? Ik vind dat alleen trainingsbroek ook goed staat. En ik krijg er ook nooit commentaar op als ik het draag. Ook niet bij sollicitatiegesprek ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Een volledig trainingspak staat beter dan alleen trainingsbroek.
Wat is er mis met lekker makkelijk dan? Ik draag trainingsbroeken ook gewoon omdat die lekker zitten en het makkelijk is. En in tegenstelling tot m'n skinny jeans hoef ik er niet 10 minuten over te doen om ze aan te krijgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar wel omdat dat trainingspak fucking lelijk is.
Kijk dit is stijl:
[ afbeelding ]
Dit is "lekker makkelijk".
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |