Een half jaar is voorbij zonder dat je er erg in hebt hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zekers, maar een half jaar is zo lang :\ maar goed, hij is nog eventjes hier
ticket waarheen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:39 schreef Xeor het volgende:
Ik ga dit keer niks kopen met de hunt, vanavond ticket boeken
nou.. dan komen de items wat vaker langsquote:
Roosendalerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:40 schreef EDMAN- het volgende:
Verdomme, nét vandaag een drukke dag @ work en ik zit alleen
Hangt er vanaf. Een retourtje taiwan is niet bepaald gratis en we moeten ook maar net tegelijk vrij zijn enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je hem daar tussendoor wel opzoeken?
Waar woon je in Roosendaal.quote:
Nope.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:41 schreef EDMAN- het volgende:
Maakt hier iemand gebruik van zo'n NAS?
Ik heb een NAS, niet deze.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:41 schreef EDMAN- het volgende:
Maakt hier iemand gebruik van zo'n NAS?
Ben toevallig net verhuist naar Antwerpen (bij vriendin ingetrokken), maar ik woonde altijd in de dijken. Ook nog een tijdje op de Jan VErmeerlaan maar dat is geen aanraderquote:
die krijg je erbij, met die ketting kan je haar gelijk in de keuken bevestigen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:43 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom die foto van die dame bij die ketting is?
Ja, is erg duur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Een retourtje taiwan is niet bepaald gratis en we moeten ook maar net tegelijk vrij zijn enzo
Voornamelijk gebruiken als centrale opslag van bestanden.quote:
Nas is vet als media player en gewoon je eigen server waar je foto's op zet en op alle devices kan tonenquote:
Ik kan de mijne bereiken vanaf elke computer met internet, dus hoef niet altijd mijneigen laptop mee te slepen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Nas is vet als media player en gewoon je eigen server waar je foto's op zet en op alle devices kan tonen
Ah, relaxed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voornamelijk gebruiken als centrale opslag van bestanden.
Films streamen naar mijn niet smart-tv, zit een dowloadcenter op, dus hij download direct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |