Een half jaar is voorbij zonder dat je er erg in hebt hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zekers, maar een half jaar is zo lang :\ maar goed, hij is nog eventjes hier
ticket waarheen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:39 schreef Xeor het volgende:
Ik ga dit keer niks kopen met de hunt, vanavond ticket boeken
nou.. dan komen de items wat vaker langsquote:
Roosendalerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:40 schreef EDMAN- het volgende:
Verdomme, nét vandaag een drukke dag @ work en ik zit alleen
Hangt er vanaf. Een retourtje taiwan is niet bepaald gratis en we moeten ook maar net tegelijk vrij zijn enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je hem daar tussendoor wel opzoeken?
Waar woon je in Roosendaal.quote:
Nope.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:41 schreef EDMAN- het volgende:
Maakt hier iemand gebruik van zo'n NAS?
Ik heb een NAS, niet deze.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:41 schreef EDMAN- het volgende:
Maakt hier iemand gebruik van zo'n NAS?
Ben toevallig net verhuist naar Antwerpen (bij vriendin ingetrokken), maar ik woonde altijd in de dijken. Ook nog een tijdje op de Jan VErmeerlaan maar dat is geen aanraderquote:
die krijg je erbij, met die ketting kan je haar gelijk in de keuken bevestigen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:43 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom die foto van die dame bij die ketting is?
Ja, is erg duur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Een retourtje taiwan is niet bepaald gratis en we moeten ook maar net tegelijk vrij zijn enzo
Voornamelijk gebruiken als centrale opslag van bestanden.quote:
Nas is vet als media player en gewoon je eigen server waar je foto's op zet en op alle devices kan tonenquote:
Ik kan de mijne bereiken vanaf elke computer met internet, dus hoef niet altijd mijneigen laptop mee te slepen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Nas is vet als media player en gewoon je eigen server waar je foto's op zet en op alle devices kan tonen
Ah, relaxed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voornamelijk gebruiken als centrale opslag van bestanden.
Films streamen naar mijn niet smart-tv, zit een dowloadcenter op, dus hij download direct.
Nee, middagje denk ik. En gaandeweg ontdekte ik wel meer. Zal nog wel niet alles weten,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, relaxed.veel gedoe om op te zetten?
die van net was zonder schijven ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef EDMAN- het volgende:
Wel handig apparaat dus. Maar de meeste NAS'sen die hier aangeboden worden dien je ook nog schijfruimte voor te kopen toch?
Je hebt dat in een middagje klaar? Fantastisch, ik zal de koffie klaarzetten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, middagje denk ik. En gaandeweg ontdekte ik wel meer. Zal nog wel niet alles weten,
Ja, die laatste wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef EDMAN- het volgende:
Wel handig apparaat dus. Maar de meeste NAS'sen die hier aangeboden worden dien je ook nog schijfruimte voor te kopen toch?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:47 schreef essnhills het volgende:
Iedereen krijgt de groeten van jimbo trouwens
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt dat in een middagje klaar? Fantastisch, ik zal de koffie klaarzetten.
Dat klinkt wel cool jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan de mijne bereiken vanaf elke computer met internet, dus hoef niet altijd mijneigen laptop mee te slepen.
Ok, ok. Het was een goede poging, maar ik snap wel dat dat niet zo makkelijk gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke messen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:49 schreef EDMAN- het volgende:
Messenset uiteraard voor veel te veel geld aangeschaft. Dom dom dom
Ahhhh oké, Jan Vermeerlaan is geen pretje nee. Ik woon in de Dijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ben toevallig net verhuist naar Antwerpen (bij vriendin ingetrokken), maar ik woonde altijd in de dijken. Ook nog een tijdje op de Jan VErmeerlaan maar dat is geen aanrader. Jij dan?
vaak wel.. en dan zou je er eigenlijk ssdtjes in moeten ploppenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef EDMAN- het volgende:
Jimbo heeft een banquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:47 schreef essnhills het volgende:
Iedereen krijgt de groeten van jimbo trouwens
Koraaldijk representquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ahhhh oké, Jan Vermeerlaan is geen pretje nee. Ik woon in de DijkenA-Dijken wel te verstaan
geloof het nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:50 schreef draadstalig het volgende:
Als ik op werk zit, zie de box langskomen en bestel hem (druk op ik neem er één!. Kan ik deze dan een paar uur later afrekenen?
Zit namelijk op werk dus meteen betalen kan nog zeuren worden
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, ok. Het was een goede poging, maar ik snap wel dat dat niet zo makkelijk gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
http://www.ibood.com/nl/n(...)15-delig_messenblok/quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke messen?
ik gebruik mijn ibood messen nog dagelijks
Je moet alles binnen een kwartier ofzo afrekenenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:50 schreef draadstalig het volgende:
Als ik op werk zit, zie de box langskomen en bestel hem (druk op ik neem er één!. Kan ik deze dan een paar uur later afrekenen?
Zit namelijk op werk dus meteen betalen kan nog zeuren worden
dat zijn kutmessenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)15-delig_messenblok/
wat hebben die gekost?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)15-delig_messenblok/
Dat zei die net jaquote:
dat mag m'n vriendin dan mooi bepalen. ze zal iig eventjes blij zijnquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: