Je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:13 schreef WJHunt het volgende:
Wildersstemmers normale, moderne mensen noemen
Zo is dat hier in de omgeving ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:17 schreef arjan1212 het volgende:
ik woon in een gemeente waar de ChristenUnie de sgp en het cda de meerderheid hebben
* er is geen enkele winkel open op zondag, behalve dan de texaco
* er is geen enkel café alleen een cafe-restaurant met een bar
* op zondag is er minder verkeer
Er is een pannenkoekenhuis dat op zondag gesloten is..
Dat is het wel zo een beetje denk ik.
Dat moet dan haast een klein dorp zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:59 schreef Ballys het volgende:
Bij ons kan je op zondag tanken en op maandag terugkomen om te betalen
Het mag wel maar je hoort er niet bij dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:02 schreef DroogDok het volgende:
Je mag op zondag de auto niet wassen
Hoezo niet? Hoe willen ze dat tegen houden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:03 schreef Leandra het volgende:
Midden in een dorp waar 50% SGP stemt, en ik woon er al 15 jaar prima.
Op zondag niets open, behalve de 3 kerken, op zondag het gras maaien, of de auto voor de deur wassen is er niet bij,
Ja klopt helemaal, het zijn allemaal mensen en je gaat niet met iedereen dikke vrienden worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:57 schreef Leandra het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring is dat dat eigenlijk reuze meevalt.
En dan ben ik hier destijds als alleenstaande moeder komen wonen, dus wat dat betreft ook nog eens anders.
Maar er wordt hier gewoon vriendelijk gegroet en een babbeltje gemaakt, ook met de zwarte kousen.
Dat regelen ze op hun manier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:01 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hoe willen ze dat tegen houden?
Nee, maar als je een beetje leuk wilt leven op de plek waar je woont, dan is het wel zo handig je een beetje aan te passen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:01 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hoe willen ze dat tegen houden?
Als echte Tilburger is het mij aardig gelukt en die werelden liggen aardig ver uiteen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als je een beetje leuk wilt leven op de plek waar je woont, dan is het wel zo handig je een beetje aan te passen.
Of je gaat er gewoon niet wonen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze zijn fucking nice.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:10 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Het kan dus wel gewoon.
Het draait er gewoon om, in hoeverre je wilt aanpassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je dat niet moet je blijven wonen waar je geboren bent.
Naja, dat jij zo coulant bent om je aan te passen betekent natuurlijk niet dat het voor een ieder een plicht is om dat te doen he. Je bent in Nederland gewoon vrij om te wonen waar je wil, tot in hoeverre je jezelf aan wil passen is een persoonlijke kwestie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het draait er gewoon om, in hoeverre je wilt aanpassen.
Kun je dat niet moet je blijven wonen waar je geboren bent.
Je woont in vrijstaand huis met veel grond erom?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Naja, dat jij zo coulant bent om je aan te passen betekent natuurlijk niet dat het voor een ieder een plicht is om dat te doen he. Je bent in Nederland gewoon vrij om te wonen waar je wil, tot in hoeverre je jezelf aan wil passen is een persoonlijke kwestie.
Is dat nodig om mijn gras op zondag te kunnen maaien?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je woont in vrijstaand huis met veel grond erom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |