Ik had vandaag AQxx en villain AKxx na raise en call komt flop AQQ. Hij bet pot ik driebet en hij schuift. Ik call, turn K en river Kquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef Studeur het volgende: [ afbeelding ] Kerel gaat all in na de flop, ik call hem natuurlijk KOMT ER VERDOMME EEN KLAVER wat een vieze vuile kutzooi
een beetje verandering in de leventjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef FL_Freak het volgende:
ik denk er komt een rotterdam tt, maar dat viel mee
je moet op alles voorbereid zijnquote:
naar ditquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
typisch is een schatje in het echt trouwens
tering leijersquote:
Een flushdraw is toch ook nog best een grote kans? 2 kaarten moeten er nog komen en 1 ervan hoeft een klaver te zijn. Ik zou daar ook allin op gaan. Als de ander het niet aandurft heb je sowieso de pot en anders is het de gok die je neemt. Een 6 of een koning erbij na de turn had ook nog gekund.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Kerel gaat all in na de flop, ik call hem natuurlijk
KOMT ER VERDOMME EEN KLAVER
wat een vieze vuile kutzooi
sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
van dit
[..]
naar dit
[..]
tering leijers
Flushdraw op de flop hit je ong 30% vd tijd op turn of riverquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een flushdraw is toch ook nog best een grote kans? 2 kaarten moeten er nog komen en 1 ervan hoeft een klaver te zijn. Ik zou daar ook allin op gaan. Als de ander het niet aandurft heb je sowieso de pot en anders is het de gok die je neemt. Een 6 of een koning erbij na de turn had ook nog gekund.
moeten er wel meiden zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een onlinepokersite met webcam en dan strippoker lijkt mij best wel bazig eigenlijk
De regel moet dan zijn dat het minstesn 40/60% is of zo. Welke kant dan ook op. En dan mogen er best gay rooms zijn voor alleen m of v.quote:
ik zie potentiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De regel moet dan zijn dat het minstesn 40/60% is of zo. Welke kant dan ook op. En dan mogen er best gay rooms zijn voor alleen m of v.
Als man tussen een stel strippokerende lesbi's zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De regel moet dan zijn dat het minstesn 40/60% is of zo. Welke kant dan ook op. En dan mogen er best gay rooms zijn voor alleen m of v.
het was gekopieerd van mijn feestboek muurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Nu kan je legaal de shop in
Gewoon eerst een webcamchick opnemen of een video downloaden. Die dan streamen alsof het je webcam is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als man tussen een stel strippokerende lesbi's zitten
Ja ik twijfelde al of het zoiets was maar toch maar gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
het was gekopieerd van mijn feestboek muur
toch bedankt natuurlijk
ja en die gaat dan strippen als ze niet hoeft te strippenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gewoon eerst een webcamchick opnemen of een video downloaden. Die dan streamen alsof het je webcam is.Dan kan je als die gewoon loopt in de lesbi-room
Moet je wel een goeie loop hebben hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gewoon eerst een webcamchick opnemen of een video downloaden. Die dan streamen alsof het je webcam is.Dan kan je als die gewoon loopt in de lesbi-room
Neuh, ben al een tijdje 20.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde al of het zoiets was maar toch maar gefeliciteerd.Ben je wel binnenkort jarig of pas geweest? Dan geldt het alsnog.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja en die gaat dan strippen als ze niet hoeft te strippen[ afbeelding ]
srry lag lol xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je wel een goeie loop hebben hoor
Hahahaha in de tig en ge komt er nie meer uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hahahaha in de tig en ge komt er nie meer uit.Jawel, ik word minstens 100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat pak je natuurlijk slimmer aan he. Je knipt alles in stukjes en dan loop je stukjes en telkens een scene verder dan trekt ze weer iets uit. Beste is dan van een gemixt potje de chicks op te nemen en die dan te gebruikenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja en die gaat dan strippen als ze niet hoeft te strippen[ afbeelding ]
Gewoon met nano-bots ons lichaam herstellen en helemaal kunnen morhen en zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En wanneer we 100 zijn ons gedachtes en shit overzetten in een nieuw jong lichaam
Pfffff mietje. Gewoon pep snuiven man!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:00 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
tijd om te pitten denk ik
Naja vooruit dan maar. Welterusten mede Feyenoorder en stoner.quote:trusten FOK!'ertjes
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:00 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
tijd om te pitten denk ik
trusten FOK!'ertjes
daarom fuck poker, ik deed het nu toevallig omdat ik een visa-giftcard had gekocht voor, laat ik zeggen, "winstgevende doeleinden eerder genoemd" dus heb ik het op mn poker account gezet. nu ben ik er klaar meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik had vandaag AQxx en villain AKxx na raise en call komt flop AQQ. Hij bet pot ik driebet en hij schuift. Ik call, turn K en river K
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:02 schreef Studeur het volgende:
alles weer verloren met poker, fuck dat kutspel. ben er klaar mee. pokerstars verwijderd
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:02 schreef Studeur het volgende:
alles weer verloren met poker, fuck dat kutspel. ben er klaar mee. pokerstars verwijderd
34 procent kans mangquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een flushdraw is toch ook nog best een grote kans? 2 kaarten moeten er nog komen en 1 ervan hoeft een klaver te zijn. Ik zou daar ook allin op gaan. Als de ander het niet aandurft heb je sowieso de pot en anders is het de gok die je neemt. Een 6 of een koning erbij na de turn had ook nog gekund.
Ja, 34%quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
34 procent kans mang
had ik toch meer kans met mn 2 pair, wat lul je nou?
ik heb het over dat hij 34 procent kans had en ik veel meer want 2 pair na de flop. zou jij na de flop niet callen als hij all-in ging dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, 34%
Dus 34 keer van de 100 heb jij dan ook pech. Kan dus best dat er eerst 3 kut gaan en dan 6 goed. Daarom ook lange termijn en niet alleen per potje kijken. 1 hand zegt niks, een hele reeks data dat zegt wat.
Ja natuurlijk wel. Je staat voor, hij moet nog hitten en als jij een fullhouse had gehit was hij sowieso weg. Maar de kans was best redelijk dat hij zou hitten. Dus das gewoon het spelletje en geen reden om te stoppen met poker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb het over dat hij 34 procent kans had en ik veel meer want 2 pair na de flop. zou jij na de flop niet callen als hij all-in ging dan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
gaan we een keer in t echte leven strippoker doen
Bottom 2 is ook maar een matige hand hoor. Tegen een tighte speler ben je vaker beat dan favoriet in die spot. Het enige wat je (op het moment dat ie schuift) van zn range nog domineert is tptk of een sterke draw oid.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb het over dat hij 34 procent kans had en ik veel meer want 2 pair na de flop. zou jij na de flop niet callen als hij all-in ging dan?
Plo voor de echte ballersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Je staat voor, hij moet nog hitten en als jij een fullhouse had gehit was hij sowieso weg. Maar de kans was best redelijk dat hij zou hitten. Dus das gewoon het spelletje en geen reden om te stoppen met poker.Tenzij je poker en zijn downswings niet kan hebben of als je gewoon te vaak fouten maakt en daardoor nooit int.
Maar ik speel daarom ook veel liever razz. Je ziet een deel van de ander z'n handen en kan meteen zien of je de beter mogelijke hand hebt en of hij je nog kan inhalen. Daarnaast is het limit, alles hangt dus niet van 1 hand af.
Ja inderdaad jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Plo voor de echte ballersnog ziekere swings dan nlh
Mensen die elke dag blowenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mensen die niet elke dag blowen.
Dat ligt aan de persoon. Genoeg mensen is het (bijna) alleen maar drugs drugs drugs hoor en dat bevalt de meesten eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mensen die elke dag blowen
Slappe zooi.
Het is leven en soms misschien drugs, niet drugs... drugs.. en drugs.
Komt door de drugs dat het ze wel bevalt. Het is gewoon de mindset die je ervan krijgt. Maar je moet je niet laten manipuleren door drugs broski.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat ligt aan de persoon. Genoeg mensen is het (bijna) alleen maar drugs drugs drugs hoor en dat bevalt de meesten eigenlijk wel goed
Wat moet ik met bomen man? Heb veel meer aan plantjes!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:39 schreef Unscrewed het volgende:
Sowieso beter dat leven je drug is ipv drugs je leven.
En ja, als je elke dag blowed dan is drugs je leven, deny it or not, maar door de bomen kan je het bos niet zien. [ afbeelding ]
FL Friekquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
Bazen meet
Echt toffe mensen, ook dik serieuze gesprekken gehad enzo.
Toen ik terug kwam nog even naar kroeg, gepraat met een gast van 28 ofzo, eerst dik gezellig enzo, gewoon elkaar uitdagen als mannen onder elkaar, maar na nog een paar biertjes begon hij opeens dik alles serieus te nemenNog steeds hard om kunnen lachen hoor, hij alleen niet denk ik
Maar hij zit ook elke dag in die kroeg te zuipen.
Alcoholisten
Was ook eerst in de verkeerde trein gestapt omdat een of andere dude zo aso was voor de trein te springenAlsof andere mensen geen eigen leven hebben ofzo die gewoon doorgaan
Maarja, was nice
Jammer dat Stu en Flips niet kwamen opdagen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
EN HOE HINGEN KRULS TETTEN ER VANDAAG BIJ?
quote:
Logisch dat je gaat zweten als je constant zo'n tweeling bij je moet dragenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:03 schreef FL_Freak het volgende:
Muggen komen af op zweet. Stinkers.
jesus wanneer ben jij nou eens uitgepuberdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Logisch dat je gaat zweten als je constant zo'n tweeling bij je moet dragen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Logisch dat je gaat zweten als je constant zo'n tweeling bij je moet dragen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jesus unscrewed wanneer ben jij nou eens uitgepuberd
Waarom wil je dat zo graag dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jesus wanneer ben jij nou eens uitgepuberd
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag dan?
Wil je me dan een kansje geven ofzo?
hoiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:00 schreef badtripbob het volgende:
En wie zijn er hier nog wakker dan?
sommige mensen moeten werken he.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 06:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat is dat met al die mensen die gaan slapen?
Ik werd daar helemaal gek vanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:07 schreef Murdera het volgende:
energie/gasleverancier kiezen. het ziet er allemaal fucking duur uit.
Wat een gedoe eigenlijk allemaal.
gaat te furquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik werd daar helemaal gek vanverwarming, gas, warm water blablabla. Er bleven maar rekeningen komen
Ja euh volgens mij hebben we alles wat Intro al had overgenomenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
gaat te fur
Water hoef ik niet zelf te regelen trouwens.
Welke heb jij gekozen? Wel handig dat jij dat allemaal net gedaan hebt, Nu kan je mij helpen![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja euh volgens mij hebben we alles wat Intro al had overgenomenik stuur je vanavond anders wel ff een bericht op fb wat wij per maand aan alles betalen
2x huur betalenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:15 schreef Murdera het volgende:
Tevens besefte ik me vanmorgen dat ik nu gewoon 2 woningen heb.HighRollah life for me.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Wow Mur, wat woest stoer en indrukwekkend. Als ik een poesje had, dreef die van de stoel af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Watdan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
Kaartje voor Q-base toch maar doorverkopen.
verhuizing, heb maar 3 weekenden om alles rond te krijgen, dan kan ik daar niet 1 van missen voor Q-base ben ik bang.quote:
Ah balenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
verhuizing, heb maar 3 weekenden om alles rond te krijgen, dan kan ik daar niet 1 van missen voor Q-base ben ik bang.
Succesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
verhuizing, heb maar 3 weekenden om alles rond te krijgen, dan kan ik daar niet 1 van missen voor Q-base ben ik bang.
quote:
mjah, best wel. Maar prioriteitenquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat wilde ik juist gaan ontdekken.Kan hooguit fout gaan toch.
![]()
nog nooit gedaan dus.quote:
Zeg het háár.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:37 schreef Amarantha het volgende:
Vet irritant, er is iemand die vet vaak reageert op een status van mij op FB en dan reageer ik terug en dan na een paar minuten verwijderd ze ineens al haar reactie's. Laat gewoon staan of reageer niet! Heb ik ineens allemaal reactie's van mezelf onder elkaar staan
plsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou gruwelijk zijn geweest.
Moddafokkin surfgod jwz.
Ik heb wel vaker gevraagd waarom ze ineens alles verwijderd maar geen antwoord.. Waarschijnlijk zoals net omdat ze dan zegt op een status van mij dat ze zeer moeilijk opvoedbaar is een rugzakje heeft daardoor (na een heel gesprek ervoor over school) en dan verwijderd ze dat toch maar weer. Heb ik weer een discussie met haar, gewoon een vriendelijke discussie, verwijderd ze haar reactie's weer naar een paar minuten. *zucht*quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit was 4 jaar geleden.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil zo graag goed kunnen skateboarden.. Wil ik al zolangquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef Murdera het volgende:
Als ik van die surf plaatjes kijk wil ik trouwens wel echt leren surfen.
Misschien maar wat beginnerslessen nemen.Is volgens mij niet echt duur.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sssst.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil zo graag goed kunnen skateboarden.. Wil ik al zolangMaar ja ik hou niet zo van pijn enz haha
![]()
![]()
Hehe heb ik ook gedaan, ik kon wel simpel boarden en bochten nemen enzo maar verder niks, snel opgegeven omdat niemand met me mee wilde boardenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil zo graag goed kunnen skateboarden.. Wil ik al zolangMaar ja ik hou niet zo van pijn enz haha
Deed ik ook wel eens ja, gewoon hangen, de helft van de lui skate ook niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
Gewoon bij een skatebaan hangen, draai een dikke joint en aanschouw, allemaal nieuwe vrienden.
Ik was inliner.
Naar beneden glijden met een joint in de bek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
Ik kon nog dingen in de half-pipe ook trouwens.
Kon ik ook toen ik 12 was en ook nog m'n skates hadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
Ik kon nog dingen in de half-pipe ook trouwens.
stand-in, airtime maken, wat simpele grabs.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Naar beneden glijden met een joint in de bek.
Ik liet me ook graag trekken toen ik 12 was, maar wat heeft een hond daarmee te maken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kon ik ook toen ik 12 was en ook nog m'n skates had. rip skates, en als de hond van mn opa en oma hier logeerde dan liet ik me trekken, keihard door het park, goeie tijden
Gehurkt zitten, op m'n reet zitten, languit zitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
stand-in, airtime maken, wat simpele grabs.
Alles, honden doen dat het best. Once you have a dog..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik liet me ook graag trekken toen ik 12 was, maar wat heeft een hond daarmee te maken?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alles, honden doen dat het best. Once you have a dog..
Dat zou je echt niet verwachten, met die pootjes van ze.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alles, honden doen dat het best. Once you have a dog..
Wtf is dat voor ietsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godver, die kuttekst staat er op.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:56 schreef BaasBanaan het volgende:
Yes, dit heb ik eerder al eens gedacht!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:56 schreef BaasBanaan het volgende:
Yes, dit heb ik eerder al eens gedacht!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef Mano_ het volgende:
Whehe net 2 Jehova's aan de deur.
Heb er maar even de tijd voor genomen en ben het gesprek aangegaan.
Tot ze merkte dat ik liever zelf nadenk dan dat ik dingen gewoon aanneem en ze geen antwoord had op zijn argumenten![]()
Gaf ze me een flyer, daar staan boeken op die evolutie naast creatie zetten zodat ik zelf de afwegingen kan maken.
Bitch, please.. Creationisme is enkel goed voor licht vermaak, verwar het niet met de werkelijkheid.
Maar goed, ze komt dus nog een keer terug om 't een en ander toe te lichten. Ik ga dus vet goed m'n huiswerk doen en dat mens bekeren de volgende keer
Heb je de 'Leviticus trap' al toegepast?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:16 schreef Mano_ het volgende:
Echt, haalt ze, om de geloofwaardigheid van de bijbel aan te tonen vwb voorspellingen, een alinea aan waarin beschreven wordt dat er een tijd komt waarin het geloof in god niet meer de overhand zou hebben en mensen meer zouden gaan handelen naar eigen motieven.
Dus ik zeg dat ik dat enkel slim geschreven vond: indekken voor het geval dat men gaat twijfelen aan het boek. Zonder exacte data is het geen voorspelling.
Zegt ze: Jaa dat is zo, maar dit is slechts één voorbeeld van de 200 voorspellingen in de bijbel!
Dus ik: Maar je haalt deze als eerste aan. Heck, je zoekt de passage zelfs op in je boek. Dan was dit dus de sterkste voorspelling die je had, anders had je wel een andere uitgezocht.
Zij: Jaa, nee, lees die andere ook maar eens. Ander onderwerp: evolutietheorie! Yadayadablabla enzovoorts.
Ik:![]()
Nee, vertelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heb je de 'Leviticus trap' al toegepast?
Meestal als je aan christenen vraagt waarom ze tegen het homohuwelijk zijn, verwijzen ze je naar een stuk uit Leviticus. Leviticus is een grote waslijst met regels eigenlijk, maar er staan ook heel veel regels in waar vrijwel geen christen zich aan houdt. De meest gebruikte isquote:
Omdat bijna iedereen kleding van verschillende stoffen draagt.quote:Leviticus 19:19 Mijn inzettingen zult gij bewaren, gij zult van uw vee niet twee verschillende soorten laten paren, uw akker zult gij niet met tweeërlei zaad bezaaien, en een kleed, uit tweeërlei stof vervaardigd, zult gij niet dragen.
quote:1. Leviticus 25:44 states that I may possess slaves, both male and female, provided they are purchased from neighboring nations. A friend of mine claims that this applies to Mexicans, but not Canadians. Can you clarify? Why can't I own Canadians?
2. I would like to sell my daughter into slavery, as sanctioned in Exodus 21:7. In this day and age, what do you think would be a fair price for her?
3. I know that I am allowed no contact with a woman while she is in her period of menstrual uncleanliness - Lev.15: 19-24. The problem is, how do I tell? I have tried asking, but most women take offense.
4. When I burn a bull on the altar as a sacrifice, I know it creates a pleasing odor for the Lord - Lev.1:9. The problem is my neighbors. They claim the odor is not pleasing to them. Should I smite them?
5. I have a neighbor who insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly states he should be put to death. Am I morally obligated to kill him myself, or should I ask the police to do it?
6. A friend of mine feels that even though eating shellfish is an abomination, Lev. 11:10, it is a lesser abomination than homosexuality. I don't agree. Can you settle this? Are there 'degrees' of abomination?
7. Lev. 21:20 states that I may not approach the altar of God if I have a defect in my sight. I have to admit that I wear reading glasses. Does my vision have to be 20/20, or is there some wiggle-room here?
8. Most of my male friends get their hair trimmed, including the hair around their temples, even though this is expressly forbidden by Lev. 19:27. How should they die?
9. I know from Lev. 11:6-8 that touching the skin of a dead pig makes me unclean, but may I still play football if I wear gloves?
10. My uncle has a farm. He violates Lev.19:19 by planting two different crops in the same field, as does his wife by wearing garments made of two different kinds of thread (cotton/polyester blend). He also tends to curse and blaspheme a lot. Is it really necessary that we go to all the trouble of getting the whole town together to stone them? Lev.24:10-16. Couldn't we just burn them to death at a private family affair, like we do with people who sleep with their in-laws? (Lev. 20:14)
Ah kijk. Dit soort dingen ga ik even bij elkaar zoeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Meestal als je aan christenen vraagt waarom ze tegen het homohuwelijk zijn, verwijzen ze je naar een stuk uit Leviticus. Leviticus is een grote waslijst met regels eigenlijk, maar er staan ook heel veel regels in waar vrijwel geen christen zich aan houdt. De meest gebruikte is
[..]
Omdat bijna iedereen kleding van verschillende stoffen draagt.
http://www.biblija.net/bi(...)=1&l=nl&set=10&pos=0
Het stuk over homoseksualiteit staat in Leviticus 18:22.
Heeee hoe was je date?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef Sardu het volgende:
![]()
Weer in het land der levenden. Badtripbob weekendje gehad en vanochtend koffie gedaan met het buurmeisje.![]()
Nu maar even het pand opruimen, balans opmaken en zorgen dat ik wat eten in mijn maag krijg.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef Sardu het volgende:
![]()
Weer in het land der levenden. Badtripbob weekendje gehad en vanochtend koffie gedaan met het buurmeisje.![]()
Nu maar even het pand opruimen, balans opmaken en zorgen dat ik wat eten in mijn maag krijg.
quote:
Goed uit de hand gelopen.quote:
Nog geneukt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goed uit de hand gelopen.![]()
Haar vrienden kwamen in dezelfde kroeg als mijn vrienden, 1 groot feest gehad.
Vannacht gelukkig tegen 1 uur in slaap gevallen. Half 10 er weer uit en koffie met de buurvrouw gedaan.quote:
Hoe de fuck doe je datquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vannacht gelukkig tegen 1 uur in slaap gevallen. Half 10 er weer uit en koffie met de buurvrouw gedaan.
Space![]()
Naspace![]()
Niet brak zijn.![]()
![]()
Hoge tolerantie.quote:
Volgens mij niet.quote:
Fixed.quote:
Hoeveelste date was het met haar dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fixed.
Vanalles. Gekke dingen gedaan in ieder geval.
Ja ja ja, details.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fixed.
Vanalles. Gekke dingen gedaan in ieder geval.
De eerste, vandaar dat ik volgens mij ook niet geketst heb. Ja, ze kwam de dag na de dat nog vrolijk een paar gram pep brengen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoeveelste date was het met haar dan?
En deed ze gewoon mee?
dat is geen excuus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
De eerste, vandaar dat ik volgens mij ook niet geketst heb.
Niet altijd. Als je op een gegeven moment zo space als een konijn rondloopt is dat ook niet je eerste prioriteit. Dan ga je een keer pissen en bedenk je bij jezelf ook wel dat je beter een andere keer reclame voor je lans kan maken.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet altijd. Als je op een gegeven moment zo space als een konijn rondloopt is dat ook niet je eerste prioriteit. Dan ga je een keer pissen en bedenk je bij jezelf ook wel dat je beter een andere keer reclame voor je lans kan maken.
Teveel om op te noemen. 3 dagen...quote:
begin vast.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen. 3 dagen...
Omdat ie niet stijf kan worden of..?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:
Dat is zo jammer aan pep, aan de ene kant kun je eindelijk een keer niet de eerste zijn die klaarkomt.
Aan de andere kant komt zij toch niet klaar omdat je pik 10cm kleiner is.
Alsof vrouwen klaarkomen van enkel een penisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:
Dat is zo jammer aan pep, aan de ene kant kun je eindelijk een keer niet de eerste zijn die klaarkomt.
Aan de andere kant komt zij toch niet klaar omdat je pik 10cm kleiner is.
Eerst de balans maar eens opmaken. Ik ben echt flarden van het verhaal een beetje kwijt.quote:
een beetje half/3kwart ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ie niet stijf kan worden of..?
hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eerst de balans maar eens opmaken. Ik ben echt flarden van het verhaal een beetje kwijt.
Buurmeisje hier in kraakpand is trouwens ook alleraardigst.![]()
Jij komt al klaar van alleen de gedachte dat mijn penis jouw vag binnendringt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof vrouwen klaarkomen van enkel een penis.
En als ie stijf wordt, stelt het alsnog niks voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ie niet stijf kan worden of..?
Bibberende handjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof vrouwen klaarkomen van enkel een penis.
Ah, ik zou dat niet chill vinden als ie niet 100% stijf kan wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
een beetje half/3kwart ofzo.![]()
Maar dat kan wel genoeg zijn voor een goede avond hoor.
Oke man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij komt al klaar van alleen de gedachte dat mijn penis jouw vag binnendringt.
Mja, dan is ie daar eindelijk en komt alsnog die draak uit de keuken en kan je opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
een beetje half/3kwart ofzo.![]()
Maar dat kan wel genoeg zijn voor een goede avond hoor.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, dan is ie daar eindelijk en komt alsnog die draak uit de keuken en kan je opnieuw beginnen.![]()
Daar neem ik dan wel een keer fatsoenlijk de tijd voor als een ware profi.
Haha, trek!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En een bibberende tong? Trek je profijt!
Heb er nog steeds wel bijzonder goede nachten mee gehad hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, ik zou dat niet chill vinden als ie niet 100% stijf kan worden
Dat issie ook wel als ik dronken ben en heb dan geen problemen. Het word alleen gekker zodra je bij de plee verkleinnaampjes voor dat ding in je broek staat te verzinnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, ik zou dat niet chill vinden als ie niet 100% stijf kan worden
Onzekerheden uit het verleden die boven komen drijven?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben?
Vrijdag weer een poging?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja je, leer eerst nou maar eens vrouwen te laten klaarkomen.
Zin om te neuken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Onzekerheden uit het verleden die boven komen drijven?
Wie doet dat nou?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat issie ook wel als ik dronken ben en heb dan geen problemen. Het word alleen gekker zodra je bij de plee verkleinnaampjes voor dat ding in je broek staat te verzinnen.
Hier ben ik het opzich mee eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
quote:
Oh.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
My body is ready.quote:
Hier al van staan te kijken.quote:
Dacht dat jij na het weekend altijd even pauze moest.quote:
voorbeelden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier al van staan te kijken.![]()
Ik heb veel gekkere dingen gedaan en gezien.
Whut?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dacht dat jij na het weekend altijd even pauze moest.
Vuurkorf jengaquote:
Je blijhoofd foto deed vermoeden dat je wel succes had.quote:
Whahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je blijhoofd foto deed vermoeden dat je wel succes had.
Maar goed dat dat gebroken achterbeentje niet in beeld was op de fotoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef Snowbells het volgende:
Foto van Foxy gezien hoe hij er nu uit ziet.Ben zo opgelucht dat hij een goed huisje heeft.
3 foto's.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar goed dat dat gebroken achterbeentje niet in beeld was op de foto
Die taxidermists kunnen wel prachtig werk afleveren ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
3 foto's.
Ben nog steeds blij, verander je niks aan mwahaha
SPOILER: Niet openen deze spoiler, ik heb er al spijt van dat ik dit typ, maar ik wil niet backspacenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef BaasBanaan het volgende:
Dit kan niet vaak genoeg gezegd worden. Echt een hele belangrijke les en tip voor iedereen:
[ afbeelding ]Ik zou je naaien.SPOILER: Niet openen deze spoiler, ik heb er al spijt van dat ik dit typ, maar ik wil niet backspacenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KLOOOTZAK JIJ KANT HELEMAAL NIET ZWANGER WORDENquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
KLOOOTZAK JIJ KANT HELEMAAL NIET ZWANGER WORDEN
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef BaasBanaan het volgende:
Dit kan niet vaak genoeg gezegd worden. Echt een hele belangrijke les en tip voor iedereen:
[ afbeelding ]Bedankt.SPOILER: Niet openen deze spoiler, ik heb er al spijt van dat ik dit typ, maar ik wil niet backspacenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom btw? Wie probeert jou te naaien?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
KLOOOTZAK JIJ KANT HELEMAAL NIET ZWANGER WORDEN
Jij toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom btw? Wie probeert jou te naaien?
Nee, mijn uiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zouals UI moeten nemen, dan hoefde je nooit meer te typen.
Narcist.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee, mijn uiJammer dat je
niet als PI hebt.
Jouw kat. Die rode.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Katten die voor zichzelf opkomen
dat er niet uitgesloopt hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Katten die voor zichzelf opkomen
quote:
Geef eens kusje.quote:
quote:
Pot.quote:
Moet lukken mits grote borstzakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]Nu stelde ik me snowwie voor als zo'n lief klein kaboutertje, dat je het liefst in je borstzakje wil stoppen om altijd bij je te houden.
gwoon sneetje in vas dr borst maken tog jwz. xdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moet lukken mits grote borstzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
gwoon sneetje in vas dr borst maken tog jwz. xd:'DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ik ben hommo zeker. He?quote:
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja en ik ben hommo zeker. He?
Nee.quote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |