Dit was ook maar een kleine meet met paar mensen die elkaar nog wouden zien blijkbaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef badtripbob het volgende:
Misschien dat ik bij de volgende meet ook wel kom opdagen als ik een tijdje dan in deze SC rondhang. Ik wist niet eens van deze meet af maar zit ook nog wel te kort hier om naar een meet te gaan eigenlijk
Hee das die man van cheetosquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
wie is dit hij komt me bekend voor
Ah ok. Nou ja een kleine of een grote stonersmeet kan er bij mij wel in hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit was ook maar een kleine meet met paar mensen die elkaar nog wouden zien blijkbaarde grote meet hebben we al gehad, met 30 man ons kapot geblowd in het wilhelminapark in Utrecht, bbq erbij en bier
.
Was niet eens een stonersmeet want niemand heeft geblowdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ah ok. Nou ja een kleine of een grote stonersmeet kan er bij mij wel in hoor.
Sowieso meets, grote, kleine of 1 op 1 zijn we chill
Mensen die niet elke dag blowen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Was niet eens een stonersmeet want niemand heeft geblowd![]()
mensen die minstens één keer per week blowen en weiniger tolerantie hebbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mensen die niet elke dag blowen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
joden amsterdammers Mensen uit Purmererend lopen altijd weg.
Ik kan nog steeds genoeg stoned of high worden hoor. Zeker met een puurpijpjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die minstens één keer per week blowen en weiniger tolerantie hebben
Zijn er nog tickets?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
voor my bloody valentine volgende week heb ik dan 20 dagen niet meer geblowd en daar een dikke szweh met mijn homie N. roken
Had dat niet verwacht voor zo'n grote naam. Ik wil misschien nog gaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://www.effenaar.nl/agenda/7582
volgens mij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |