iets met opgelicht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik heb net een rekening van ruim 700 euro gekregen van het garagebedrijf dus ik heb helemaal geen geld.![]()
En dat terwijl ze zeiden dat de auto weer prima door de keuring was gekomen.
Poeh dat is een hoop geld man. Misschien alleen een klein dingetje kopen danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
Ik heb net een rekening van ruim 700 euro gekregen van het garagebedrijf dus ik heb helemaal geen geld.![]()
En dat terwijl ze zeiden dat de auto weer prima door de keuring was gekomen.
Nou deze receiver weet ik ook niet hoe je die moet aansluitenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:23 schreef Ceviche het volgende:
Nog erger dan zaklampen: aanbiedingen waar ik geen hol van begrijp.
Een nas, zou niet eens weten hoe je zo'n ding aansluit.
Ik heb ook geen verstand van die dingen. Nu weer een of andere ontvangerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:23 schreef Ceviche het volgende:
Daar heb je toch een man voorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:23 schreef Ceviche het volgende:
Stroom + netwerkkabel = klaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:23 schreef Ceviche het volgende:
Altijd onkyo-receivers (al dan niet refurbished)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verstand van die dingen. Nu weer een of andere ontvanger
Er naar kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Godver, wat moet je met zn ding
Stroom verbruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |