Wat een smerige, ranzige bocht was dat zeg. Net wijnquote:
Toen muhahaha weg was hadden we een beetje geproefd, het smaakt naar die wijn die vrouwen met stappen krijgen in een plastic bekertje vol ijsklontjes. Echt bagger man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Niks mis met wijn, die mislukte ranja daarentegen...
Fixedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:
's-avonds een vent, 's-ochtends absent!
En ik maar denken dat die Limburgers wel wat konden hebbenquote:
Neo? Lamme tak. Moet ie vroeg naar bed om ambtenaar te spelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Limburgers wel wat konden hebben
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Rotkoppen hier, ik ging niet om half 10 naar huis of om half 11 als een malle kotsen
En nee, shifto en superkut zijn niet gekomeb_!
Jullie waren niet duidelijk. Ik heb 100 keer gevraagd tot hoe laat jullie er zouden zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Rotkoppen hier, ik ging niet om half 10 naar huis of om half 11 als een malle kotsen
En nee, shifto en superkut zijn niet gekomeb_!
Doe normaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jullie waren niet duidelijk. Ik heb 100 keer gevraagd tot hoe laat jullie er zouden zijn
Helemaal niet tig keer gezegd. Het ging mij er om dat ik net thuis kwam en me dan nog moest klaarmaken en omkleden. Maar dan moet ik wel van tevoren weten tot hoelaat jullie daar zouden zijn. Dat ik niet net klaar ben en jullie weer naar huisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe normaaltig keer gezegd. Bovendien heeft iedereen het gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |