abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130527560
Halo allemaal,

Ik heb volgens mij een probleem met de tabblad instellingen, want sinds kort wordt alles in een nieuwe tabblad geopend waar ik ook maar op klik. Dit is erg vervelend en ik weet echt niet wanneer en hoe dit is gebeurt maar het was niet altijd zo. Vooral met google is dit erg lastig, want zoals ik al aangaf wordt elk klik in een nieuwe tabblad geopend.

Ik zou het erg waarderen als als jullie me hierbij een handje kunnen helpen.

Bedankt.
  FOK!mycroftheld dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:07:58 #2
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_130527964
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:00 schreef Nergenss het volgende:
Halo allemaal,

Ik heb volgens mij een probleem met de tabblad instellingen, want sinds kort wordt alles in een nieuwe tabblad geopend waar ik ook maar op klik. Dit is erg vervelend en ik weet echt niet wanneer en hoe dit is gebeurt maar het was niet altijd zo. Vooral met google is dit erg lastig, want zoals ik al aangaf wordt elk klik in een nieuwe tabblad geopend.

Ik zou het erg waarderen als als jullie me hierbij een handje kunnen helpen.

Bedankt.
Heb je al geprobeerd de browserinstellingen te herstellen?

Menu > instellingen > geavanceerde instellingen > helemaal onderaan knop 'browserinstellingen herstellen'.

Heb je het probleem hier op FOK! ook?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:08:38 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130528000
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130531773
donroyo bedankt! Het is gelukt! Ik heb ''Open elk geselecteerde resultaat in een nieuw browservenster'' weggeklikt en het is gelukt.

Ook jij bedankt Bondage :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')