Wut? Jullie hebben niet allemaal dezelfde kledingstijl?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:19 schreef Peter het volgende:
Een (mede-)homo herken ik niet aan zijn kleding maar aan zijn gedrag. Waar hij naar kijkt, wat hij zegt, hoe hij met anderen om gaat.. Kleding alleen als het regenboogkleuren ter protest zijn, of in de jaren 40-45 een roze driehoek.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:19 schreef Peter het volgende:
Een (mede-)homo herken ik niet aan zijn kleding maar aan zijn gedrag. Waar hij naar kijkt, wat hij zegt, hoe hij met anderen om gaat.. Kleding alleen als het regenboogkleuren ter protest zijn, of in de jaren 40-45 een roze driehoek.
nee maar wel een deel en ik kan niets bedenken dat je kunt onderbouwen met wat voor bron dan ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:11 schreef xxrenate het volgende:
dat is geen compleet ander onderzoek, want die mensen die dat zeggen zeggen dat vanwege de kleding, dus dan onderzoek ik waarom die kleding die reactie oproept bij hun.
en dit is natuurlijk mijn eerste pws, ik heb nog geen duidelijke uitleg gehad maar mijn begeleidster zei dat het een goed onderzoek was, niet alle info hoeft uit boeken te komen ;')
het tweede wat ik zei wordt er ook in verwerkt, want dat hoort er een soort van bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel een deel en ik kan niets bedenken dat je kunt onderbouwen met wat voor bron dan ook
en het is wel een compleet ander onderzoek
het eerste wat je noemt is: is er een manier van kleden die overeen komt bij alle homoseksuelen?
het tweede dat je noemt is: wat voor vooroordelen bestaan er over homoseksuelen in relatie tot hun kleding?
de insteek is compleet anders
Nou dat op straat klopt wel, ik zie mijn eigen moeder dan niet eens staan, maar in een kroeg, schoolplein, terras, winkel en dergelijke vis je ze er heel snel uit, het is echt de uitstraling.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin, voor elke homoseksueel die jij op straat herkent zijn er al 8 je voorbij gelopen die je niet herkent hebt hoor
hermers!quote:
Je kunt er natuurlijk wel wetenschappelijk onderzoek naar doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat er geen 1 manier van kleden is voor homoseksuelen
er is niks zinnigs over te zeggen
het is ook niet echt wetenschappelijk, er is geen literatuur over
en om nog zo'n 100000 redenen
Maar een grote meerderheid van de homoseksuele mannen draagt een broek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:28 schreef Geminiara het volgende:
Ahja, worden we nou ook al in hokjes gestopt wat betreft onze kledingsmaak?
Niet elke lesbo draagt een tuinbroek, en niet iedere tuinbroek-drager is een lesbo.
Ow, en niet elke tuinbroek is een lesbo.
klopt, maar zo ver ik weet is de regel bij profielwerkstukken dat een goed deel te onderbouwen moet zijn met literatuurstudiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:39 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk wel wetenschappelijk onderzoek naar doen.
-Maak een duidelijke omschrijving van wat stereotype homo-kledingstijlen.
-Enquêteer een groot aantal mensen en vraag daarbij naar hun kledingstijl en seksuele geaardheid.
-Ga dan kijken of er een verband bestaat tussen seksuele geaardheid en kledingstijl.
ja maar en tuinbroeken dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef ratpatat het volgende:
Er bestaat geen homo kleding, punt, einde discussie.
Ja dat natuurlijk. Gewoon onzin.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef ratpatat het volgende:
Er bestaat geen homo kleding, punt, einde discussie.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
Tuinbroeken al genoemd? Daar lopen lesbiennes toch altijd in heb ik me laten vertellen
Oh spuit elf in de bocht.
Mijn kleding is volgens mij niet homoseksueel, maar ik zal het vragen als ik vanavond thuis ben oke!?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:41 schreef xxrenate het volgende:
Hallo Fok-ers! (dat klonk beter in mijn hoofd haha)
Ik doe dit jaar een profielstuk waarin ik ga onderzoeken wat de relatie is tussen seksuele geaardheid en mode. Bijvoorbeeld: Waarom associeren wij sommige kleding met homo's/lesbiennes? En waarom kleden homo's en lesbiennes zich in deze 'homo kleding'? Maar hiervoor moet ik eerst weten wat dat voor kleding is.
Dus mijn vraag: Wat wordt nou gezien als typische homo/lesbi kleding?
- Welke kledingstukken
- Welke kledingstijlen
- Welke kleuren of welke materialen
- Welke haar/make up stijl
Hoe meer hoe beter!
En als iemand een nuttige bron voor mij weet over dit onderwerp, mag je dat hier ook posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik dacht altijd dat die met een groot zwaailicht rondliepen. En een alarm.quote:
Dat leren pak van Eddie is wel ergquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die met een groot zwaailicht rondliepen. En een alarm.
Nou, dat zijn dus kleren die hetero mensen dragen. Kunnen we iig al het een en ander uitsluiten voor TS.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat leren pak van Eddie is wel ergtrouwens nu het toch over kleding gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |