Ja man, net zo dodelijk als Mentos in de 7Up!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Tonic met Baileys was toch ook dodelijk?
Komt nog bij T: speltboterham ham, speltboterham komijnekaas (vers is dat brood tè lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef Laureline het volgende:
O: yoghurt met appel, aardbei-sinaasappelsap
S: 3/4 uur rennen
T: 2 cappuccino, stukje komijnekaas
L: salade van avocado, 6 tomaten, hollandse garnalen
T: volkorenboterham pindakaas, speltboterham ham, citroenkwark
D: broccolisoep, kip (scharrel-, houdt het midden dus tussen bio en plof)
Dit. Ik lig al ruim een half uur op bed. Ben te moe om nog op m'n benen te staan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu twee dagen gewerkt sinds de vakantie en ik heb het gevoel dat ik er alweer een hele week op heb zitten![]()
![]()
Docenten-boks!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit. Ik lig al ruim een half uur op bed. Ben te moe om nog op m'n benen te staan..
Vakantie ingepland wel? Eerste vrije dag, pffff!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef Skoap het volgende:
Coco & DaD![]()
Ik had afgelopen maandag mijn eerste vrije dag dit jaar
En toen dacht ik "ik heb vakantie nodig!"
Ai! Geproeft van het goede levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef Skoap het volgende:
Coco & DaD![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vakantie ingepland wel? Eerste vrije dag, pffff!!
Ik ben morgen jarig!Jarig zijn is leuk!
Volgens mij heb je ook vakantie nodig!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef Skoap het volgende:
Kan ik mij heel goed voorstellen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook helemaal niet zeggen dat ik een zware baan heb, want dat is niet zo. Maar na zeven weken vooral alleen te zijn geweest, is het best een overgang om op een dag 160 nieuwe mensen te leren kennen, weer zes uur achter elkaar te staan, en ineens weer heel veel te moeten praten..
Ik zat nog te denken, "Skoap heeft niet zo heel lang geleden toch nog gevlogen?!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef Skoap het volgende:
Coco & DaD![]()
SPOILER: Ongenuanceerde meningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Jij bent vandaag nog niet jarig JONGEDAMEquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vakantie ingepland wel? Eerste vrije dag, pffff!!
Ik ben morgen jarig!Jarig zijn is leuk!
Vast nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef loveli het volgende:
Is er verschil tussen braaksel van een prostituee en dat van een ander mens? Just wondering...
Pas Ondine gezien, vond ik een leuke film, maar dat durf ik nu bijna niet meer te zeggen
TY!quote:
Maar vandaag wel! Hoera ik!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij bent vandaag nog niet jarig JONGEDAME
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken, "Skoap heeft niet zo heel lang geleden toch nog gevlogen?!"
Zakenreis natuurlijk![]()
Ook echt de laatste keer dat ik m'n zus d'r filmadvies volg...
"Nee joh, is leuk!"
Ja, zeg, hallo! Wat verwacht je zelf als je een film opzet die "Sex and the City" heet? En je bent een grote vent. Dat dat twee uur genieten wordt?SPOILER: Ongenuanceerde meningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meer sex en minder gezever dan wat ik gezien hebquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
TY!
[..]
Maar vandaag wel! Hoera ik!![]()
[..]
Ja, zeg, hallo! Wat verwacht je zelf als je een film opzet die "Sex and the City" heet? En je bent een grote vent. Dat dat twee uur genieten wordt?![]()
Eiwitgehaltequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef loveli het volgende:
Is er verschil tussen braaksel van een prostituee en dat van een ander mens? Just wondering...
Pas Ondine gezien, vond ik een leuke film, maar dat durf ik nu bijna niet meer te zeggen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken, "Skoap heeft niet zo heel lang geleden toch nog gevlogen?!"
Zakenreis natuurlijk![]()
Ook echt de laatste keer dat ik m'n zus d'r filmadvies volg...
"Nee joh, is leuk!"
De serie is leuker.. Film is een beetje te gemaakt..SPOILER: Ongenuanceerde meningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ik vond District 9 ook een goede film, maar wel echt enorm deprimerend. Jammer dat mensen de boodschap niet zien maar alleen maar denken van EEUUHH VETTE GRAPHICS EN EXPLOSIES MANNNNNN!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Succes aan de docenten! en natuurlijk gefeliciteerd aan Coco![]()
lol@v1z, Satc dan kan je wel bedenken dat je het niets vindt toch? Ik kan met mn broer best over films praten, al heb ik vaak het idee dat ie de boodschap die er soms onder ligt nooit ziet. District9 vond ie fantastisch bv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |