SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Geen probleem hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
UPC heeft storing dus kan geen gebruik maken van Digitale TV. De iPad er maar weer bij pakken.
Heb er in de middag voor gebeld, maar die gaven aan dat er op mijn postcode een storing was.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er in de middag voor gebeld, maar die gaven aan dat er op mijn postcode een storing was.
Ze gaan toch verliezenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
UPC heeft storing dus kan geen gebruik maken van Digitale TV. De iPad er maar weer bij pakken.
Helaas, maar het is altijd gedonder met dat soort bedrijven.quote:
Misschien een teken om niet te gaan kijken ja.quote:
Alhoewel. Ik heb geld op Arsenal ingezet. Al mijn bets mislukken dus deze dan ook welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien een teken om niet te gaan kijken ja.
Dan wordt het een gelijkspel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alhoewel. Ik heb geld op Arsenal ingezet. Al mijn bets mislukken dus deze dan ook wel
Zittend op de bank, linker hand een glas, witte hemd vieze vlekken zijn lul half hardquote:
Voor Arsenal wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Arsenal - Fenerbahce... Gaat het wat worden vanavond?
22-0quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zittend op de bank, linker hand een glas, witte hemd vieze vlekken zijn lul half hard
grappigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Kenny Tete is gisteren tijdens de wedstrijd Jong Ajax - FC Emmen op merkwaardige wijze geblesseerd geraakt. De Amsterdamse verdediger stapte op het veld van De Toekomst in een putje van de sproei-installatie en scheurde waarschijnlijk een enkelband.
'Ik hoorde een krak en het voelde meteen slecht', zegt Tete tegen AT5. De enkel van de verdediger was zo dik dat hij zijn schoen niet aan kreeg, hij verliet De Toekomst op krukken.
Een MRI-scan moet de ernst van de blessure uitwijzen. Jong Ajax speelde in de Eerste Divisie met 1-1 gelijk tegen Emmen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe de fuck
boeit me echt niks. wil gwn clubbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij ons op een training veld zit er ook een putje 2 meter voor de 16 in het midden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef Fuszy het volgende:
Kenny Tete is gisteren tijdens de wedstrijd Jong Ajax - FC Emmen op merkwaardige wijze geblesseerd geraakt. De Amsterdamse verdediger stapte op het veld van De Toekomst in een putje van de sproei-installatie en scheurde waarschijnlijk een enkelband.
'Ik hoorde een krak en het voelde meteen slecht', zegt Tete tegen AT5. De enkel van de verdediger was zo dik dat hij zijn schoen niet aan kreeg, hij verliet De Toekomst op krukken.
Een MRI-scan moet de ernst van de blessure uitwijzen. Jong Ajax speelde in de Eerste Divisie met 1-1 gelijk tegen Emmen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe de fuck
Ik weet nog wel dat we met schoolvoetbal de finale speelden in het Gelredome. Toen had ik een actie vanaf de linker kant wilde net voorgeven, ging de sproeier aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe de fuck
ja maar heb nu dezelfde kapsel als Sana (kaal)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima kuif, Rijstje.Ben jij dat?
Niemand. Want..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:50 schreef Topiek het volgende:
Wie zouden jullie op wijde CAM zetten, Rooney of Nasri? Het is of Rooney op CF en Nasri op CAM of andersom (4231).
Hey heb net FUT + een XBOX gekocht:quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:50 schreef Topiek het volgende:
Wie zouden jullie op wijde CAM zetten, Rooney of Nasri? Het is of Rooney op CF en Nasri op CAM of andersom (4231).
Nasri + Agueroquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hey heb net FUT + een XBOX gekocht:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:34 schreef wonton het volgende:
[..]
boeit me echt niks. wil gwn clubben
Dat kan ook wel opzich..quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Arsenal - Fener is inderdaad geen klap aan zo. Ik kijk liever naar het NK Jeu de Boules denk ik. Zelfs als dat op Sbs6 is.
Dat zegt genoeg over het niveau van die wedstrijdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Arsenal - Fener is inderdaad geen klap aan zo. Ik kijk liever naar het NK Jeu de Boules denk ik. Zelfs als dat op Sbs6 is.
Ziet er goed uit ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat kan ook wel opzich..
------------------------- Aguero ----------------------
------ Taarabt ------ Rooney ------ Nasri -------
------ Touré -------------------------- Tioté --------
Ik dacht eigenlijk Podolski in de spits, tot jij met Aguero kwam.. Podolski is ook echt een baasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over het niveau van die wedstrijd
[..]
Ziet er goed uit ja.
Podolskiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk Podolski in de spits, tot jij met Aguero kwam.. Podolski is ook echt een baas
Mertesacker heeft al FUT14 gespeeld, waarschijnlijk heeft hij een pace kaartje van zijn manager gekregen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:06 schreef Topiek het volgende:
HEY KIJK NOU! MERTESACKER HEEFT ZIJN PACE OP ZIJN RUG STAAN. 4, EINZ EINZ LOL XD
Veel beter dan die saaie pot van gister waarbij ik in slaap ben gevallen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ook, even n0ir en Thorb optrommelen! Maar Thorb zal wel op Arsenal aan het geilen zijn.
waar blijven die trip reportsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel beter dan die saaie pot van gister waarbij ik in slaap ben gevallen inderdaad.
Waarom kan je eigenlijk niet spelen? TP daar toch niet speciaal voor nodig?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet dat FUT13 bijna afgelopen is maar ik pik de deals nog steeds zo makkelijk op. Ik heb nog steeds hoop dat ik nog FUT13 kan spelen voordat de web app van FUT14 online gaat.
Nog niet aan toe gekomen, moet/moest eerst nog van alles regelen en andere sociale verplichtingen enzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waar blijven die trip reports
[..]
Waarom kan je eigenlijk niet spelen? TP daar toch niet speciaal voor nodig?
quote:
GJE.quote:
Ik wil de spelers die in mijn unassigned items staan niet discarden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom kan je eigenlijk niet spelen? TP daar toch niet speciaal voor nodig?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:16 schreef wonton het volgende:
Die Ramsey speelt goed de laatste tijd
Je trolt mag ik hopen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil de spelers die in mijn unassigned items staan niet discarden.
over een maand toch fifa 14 johquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil de spelers die in mijn unassigned items staan niet discarden.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen, moet/moest eerst nog van alles regelen en andere sociale verplichtingen enzo
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
Patjen, ik heb net het beste spel ooit gevonden:
Graag gedaan.![]()
Stond hier ergens in een topic. Ik heb de eerste paar seconden echt hardop gelachen.quote:
m'n vpquote:
Daarna komt het pasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
m'n vpgeniaal commentaar ook
wow als ze uit die vraagtekens komenquote:
Dat bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wow als ze uit die vraagtekens komen![]()
hardo plachen
What the actual fuckquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
Patjen, ik heb net het beste spel ooit gevonden:
Graag gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
hoe die zichzelf afzet in die bureaustoelen van die band pleuren en dan zo'n comeback maken
!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:51 schreef Revontulet het volgende:
Nooit gedacht dat ik samen met Rijst als enige over zou blijven. Jij ben vanaf nu Glenn.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:51 schreef Revontulet het volgende:
Nooit gedacht dat ik samen met Rijst als enige over zou blijven. Jij ben vanaf nu Glenn.
Zal wel de schuld van Ramsey zijn dan.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel de schuld van Ramsey zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:01 schreef wieisboos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bojan 78
![]()
Die downgrade voor QuincySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Thanks baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoesen toch nog wat pace kwijtgeraakt dus? Zat op 81 toch?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja, acceleration is omlaag gehaaldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks baas
Hoesen toch nog wat pace kwijtgeraakt dus? Zat op 81 toch?
Jammer dat Hoesen niet iets meer pace heeft. Dan zou het echt de nieuwe Casta zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Jij zal toch een andere favoriete speler moeten zoeken want Castaignos gaat dat niet worden.quote:
bijna hetzelfde als zijn UP met iets hogere pacequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn de stats van Van Rhijn WIB?
Tja helaas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij zal toch een andere favoriete speler moeten zoeken want Castaignos gaat dat niet worden.![]()
Was eigenlijk al een wonder dat hij in FUT 13 nog die stats had.
silver?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bijna hetzelfde als zijn UP met iets hogere pace
Spelen op de A2.quote:
FUT op de console spelen.quote:
Heeft hij geen med/med WR eigenlijk? Kerel is too much of a pussy om veel op te komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bijna hetzelfde als zijn UP met iets hogere pace
nee hij heeft nog high attackingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij geen med/med WR eigenlijk? Kerel is too much of a pussy om veel op te komen
Jammer. Valt best wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee hij heeft nog high attacking
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zijn de stats van Serero? Ik hoop dat hij het de komende weken nog goed doet zodat hij betere stats krijgt.
die shooting schiet je toch niks mee op als camquote:
Afrikaans schotquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die shooting schiet je toch niks mee op als cam
FM is dan ook niet realistisch. Die gast bakt er niks vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afrikaans schot
In FM is hij veel beter, kan hij zelfs vrije trappen nemen als een baas
Die was toch vrij obvious zou je denkenquote:
DURPquote:
Wist ik toch nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Promes zit toch niet op FUT wijsneus
De komende weken gaat hij het doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
FM is dan ook niet realistisch. Die gast bakt er niks van
Gun het Stoch wel, speelde vorige week een goede wedstrijd van wat ik heb kunnen zien.quote:
In zijn broek jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De komende weken gaat hij het doen.
inb4quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef Topiek het volgende:
Dit team is vrij duur op de PCAlleen TOTY Ronaldo is al 10 miljoen.
http://i.imgur.com/8mCMBLg.jpg
Ronaldo: 10 mil
Ribery: 2 mil
Ibra: 2 mil
Lloris: 88k
Silva: 3 mil
niemand geeft een neukquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef Topiek het volgende:
Je vraagt er gewoon om.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef Topiek het volgende:
FUT stats zijn sowieso anders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Denken jullie dat de FUT stats anders zullen wezen of zijn deze stats ook maar een soort van pre stats en dat er een grote update uitkomt als het spel er is met nieuwe stats
Ja, prima spits was dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
FUT12 Goalbeinneen van mijn favo spelers die fifa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef wieisboos het volgende:
Ik betwijfel of Schone silver wordt maar als hij dat wordt zou hij wel geniaal zijn+ triple link met Boilesen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
stats van Boilesen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]geeft niet ga volgend jaar toch met dit spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owen kluivert bergkamp
gullit rui costa rijkaard
campbell de boer cannavaro neville
van der sar
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Komt dat ook voor de 360 of alleen One?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geeft niet ga volgend jaar toch met dit spelen
owen kluivert bergkamp
gullit rui costa rijkaard
campbell de boer cannavaro neville
van der sar
allebeiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Komt dat ook voor de 360 of alleen One?
Ook voor de xbox360. De legends zullen wel alleen worden toegevoegd wanneer de xbox one versie uitkomt. Dan komen ze ook voor de 360 beschikbaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Komt dat ook voor de 360 of alleen One?
maakt niet uit legendsquote:
Ik was toch alweer weg. Zit nu wel in Divisie 8, eerste 4 wedstrijden gewonnen, dus nog 1 nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
gofferdomme
GOD WAAROM LUISTER JE NOU NIET![]()
![]()
Het EA-forum zal nu wel vol staan met mogelijke IF-threadsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, Mayuka heeft gescoord
In de League Cup ja. Maar hij speelt in de competitie nooit meer. Altidore ook gescoord trouwens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, Mayuka heeft gescoord
Zieke gear inderdaad.quote:
Ik weet het niet. WC-eend hoort bij de Games-redactie. Dus die zullen ze wel minder hard aanpakken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gok zomaar dat dit topic wel wordt geëdit.Tieten all over the place.
B&H / Emma K
Pearce speelt toch bij Notts?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
Liverpool echt een uberfail..van 2-0 voor naar 2-2 tegen Notts. Nu verlenging en is Kolo blessa terwijl ze geen wissels meer hebben
Verder met 10 dus. Live op FOX
Peterborough heeft tot nu toe alles gewonnen dit seizoen. Die zijn goed bezig. Reading daarentegen niet maar Drenthe is heel blij dat hij in de Championship speeltquote:
Niet meer, ik heb het net opgezocht en hij speelt nu bij Torquay United (League 2)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pearce speelt toch bij Notts?
Die bronze CB met 80 pace.
Oh, maarja, zit dus nog wel in FUT volgend jaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Peterborough heeft tot nu toe alles gewonnen dit seizoen. Die zijn goed bezig. Reading daarentegen niet maar Drenthe is heel blij dat hij in de Championship speelt
[..]
Niet meer, ik heb het net opgezocht en hij speelt nu bij Torquay United (League 2)
Jammer hoor, had zin in pingelsquote:
Hij zal wel een downgrade krijgen. Osborne zal nog wel ongeveer even goed zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, maarja, zit dus nog wel in FUT volgend jaar.![]()
Ja, beetje spanning erin. En dan was Liverpool langer tot het uiterste gegaan in aanvallend opzicht. En United moet volgend weekend tegen ze.quote:
Pogbaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195225![]()
![]()
![]()
![]()
Frankrijk, België, Duitsland en Brazilië hebben allemaal talentvolle selecties.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PogbaHet elftal van Frankrijk over een aantal jaren
Baas in carrièrequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PogbaHet elftal van Frankrijk over een aantal jaren
Brbquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gok zomaar dat dit topic wel wordt geëdit.Tieten all over the place.
B&H / Emma K
quote:
Dit zou een mooie loting zijn:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax gaat Steaua loten in de CL, verder hoop ik dat ze een andere topclub gaan loten dan Real Madrid (maar liever geen Barca)
Ik hoop Arsenalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit zou een mooie loting zijn:
Man Utd
Lyon (of een andere vervallen topclub)
Ajax
Steaua
Zit Dortmund in pot 3quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen behalve Juve en PSG uit pot 2 en je hebt kansen..Man City ontwijk ik ook liever, ondanks vorig jaar
1 jaartje het (heel) goed doen is niet genoeg.quote:
Tegen Marseille en Schalke heeft Ajax de beste kansen denk ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen behalve Juve en PSG uit pot 2 en je hebt kansen..Man City ontwijk ik ook liever, ondanks vorig jaar
benfica en schalke dan maarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk bayern psgquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doe maar Arsenal-Schalke-Ajax-Austria Wien, dan heeft Ajax wel een kans. Maar het zal wel weer Real en Juve worden ofzo. Of Real en PSG.
Die loot je liever dan City als Ajax zijnde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:30 schreef detennismaster het volgende:
Als Milan doorgaat zitten die ook in pot 2
Shakhtar is ook heel sterk hoor, die zou je als Ajax zijnde ook het liefst ontlopen denk ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk nu Se3 ep5 en Season 3 is echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:38 schreef Revontulet het volgende:
Aan breaking bad begonnen, in ep. 1 zit het nummer Tamacunvind het nu al goed
Ik heb van FUT10 heel weinig meegekregen. Ik ben benieuwd naar de stats van de spelers en je ziet spelers voorbij komen waar je je van afvraagt waar ze tegenwoordig spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Maar je zit dus echt steeds fake packs te openen nu? Gast..
Geen idee eigenlijk..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huurde Parma hem van Monterrey ofzo? Want hij speelde pas 2 maanden (weer) in Mehico...
quote:
quote:Short term at Parma
Pabón attracted interest from many European clubs,[6] eventually joining Serie A club Parma.F.C. on 27 June 2012, signing a five-year contract.[7] His spell in Italy was not a great success, producing 1 goal in 11 games. During the January 2013 transfer window, Mexican team C.F. Monterrey announced that Pabón would be transferred the following summer to play for them.
Loan to Real Betis
Shortly after being transferred to Monterrey, it was announced that Pabón would be loaned to Real Betis in Spain[8] for the next six months. However, he was registered as a loan by Parma because FIFA does not allow a player to be registered to three teams in one season. Therefore, having been registered by Monterrey he would not have been able to play for Real Betis. Pabon scored a higher goal per game ratio in Spain than he did in Italy. He notably scored a goal against F.C. Barcelona in just the first minute of the game.[9]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied7 het volgende:
BB spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
ik ben ook niet verder gekomen dan de 2e epquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:27 schreef Zhano het volgende:
Kijk nu The Wire s01e01, maar kom er niet echt in. Denk dat het te oud is voor me. Fucking typewriters yo...
Bij BB had ik dat wel idd. Maar BB heeft wel een interessanter idee imho. The Wire is 'maar' een cop show, waar we de laatste jaren mee zijn doodgegooid.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
Je moet het ook wel echt een paar eps de kans geven. Van de mensen die ik ken die alles hebben gekeken was er bijna niemand direct hooked.
Bij Breaking Bad hetzelfde imo.
Juist niet. Het draait zeker net zoveel om de criminelen, de junkies, de bosses en later ook de pers, de havenarbeiders en vakbonden, de jeugd etc. En het zit vol met geniale karakters, maar die hebben wel even nodig om episch te wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij BB had ik dat wel idd. Maar BB heeft wel een interessanter idee imho. The Wire is 'maar' een cop show, waar we de laatste jaren mee zijn doodgegooid.
Misschien maar een andere keer ff opnieuw starten. Als ik wat minder moe benquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juist niet. Het draait zeker net zoveel om de criminelen, de junkies, de bosses en later ook de pers, de havenarbeiders en vakbonden, de jeugd etc. En het zit vol met geniale karakters, maar die hebben wel even nodig om episch te worden
Mythbusters ep gezien over BB?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juist niet. Het draait zeker net zoveel om de criminelen, de junkies, de bosses en later ook de pers, de havenarbeiders en vakbonden, de jeugd etc. En het zit vol met geniale karakters, maar die hebben wel even nodig om episch te worden
Het is wel een stuk realistischer dan Breaking Bad..die absurde dingen die BB vaak heeft zal je hier niet vinden.
Ja..vond er weinig aan eigenlijk. Best een kutprogramma ook wel..duurt dan 40 minuten, waarvan 25 minuten puur promo en herhaling is van dezelfde uitzending..kan daar slecht tegen altijd.quote:
Ja daarom kijk ik het ook al niet meer sinds een paar seizoenen geleden. Alleen zag deze ep staan, dus maar ff gedownload. Niet veel soeps verder idd, alleen de 'cameo' van Jesse Pinkman is OK, hoe geforceerd ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja..vond er weinig aan eigenlijk. Best een kutprogramma ook wel..duurt dan 40 minuten, waarvan 25 minuten puur promo en herhaling is van dezelfde uitzending..kan daar slecht tegen altijd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kan nog wel uren doorgaan met Breaking Bad nu. Seizoen 2 was beter dan 1 maar 3 is nog beter.
Ik ben gisteren ook maar weer begonnen met BB. Was gebleven bij de helft van seizoen 2. Vanavond beginnen aan seizoen 3 gok ik :pquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kan nog wel uren doorgaan met Breaking Bad nu. Seizoen 2 was beter dan 1 maar 3 is nog beter.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook maar weer begonnen met BB. Was gebleven bij de helft van seizoen 2. Vanavond beginnen aan seizoen 3 gok ik :p
Wat dan? Slecht geslapen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:12 schreef poker4lifee het volgende:
Toch maar weer thuis blijven, doodmoe
gisteren 5 uur opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dan? Slecht geslapen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gisteren 5 uur opEn om dan weer 4 uur te reizen nu voor anderhalf uur college, weg ermee
hmm met 1 van die eerste 5 uit 2 moet je wel een redelijke kans hebben inderdaad. Maar ajax heeft zelf nog genoeg te doen, eerst maar terugkomen op hun oude niveauquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb jij nu al college danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gisteren 5 uur opEn om dan weer 4 uur te reizen nu voor anderhalf uur college, weg ermee
Tilburg uni enige die deze week begonquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zojuist maar Kompany vervangen door IF Kompany. Coins moeten toch op
Ga je serieus een studie volgen die je niet wil halen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Tilburg uni enige die deze week begon
maar ik geef het al op, gaat niet te combineren worden ditDenk gewoon af en toe wat dingen volgen maar meer voor interesse dan om het serieus te halen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Laat ds2 het niet horen, die weigert nog steeds z'n paar spelers te discarden op unassigned die hij gesmleno'd heeft zodat hij weer kan gaan spelen
Gratis he omdat ik ook gewoon psychologie in Leiden doe. dus maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je serieus een studie volgen die je niet wil halen?
Gedoemd te mislukken hoor
O ja, da's waar ook. Ik snap 'mquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gratis he omdat ik ook gewoon psychologie in Leiden doe. dus maakt toch niet uit?
en pots maar belastingcenten betalenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gratis he omdat ik ook gewoon psychologie in Leiden doe. dus maakt toch niet uit?
Of hij ze nu volgt of niet: die colleges worden toch gegeven (en moeten dus betaald worden). Daarbij denk ik niet dat mijn belastingcenten (en die van jou, en ieder ander) op den duur verkeerd besteed zijn aan mensen die uit interesse een aantal colleges extra volgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
en pots maar belastingcenten betalen
quote:
Ik ga er ook eens goed voor zitten... hoorde goede verhalen over PSV dit seizoen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben best benieuwd naar Milan-PSV vanavond. Denk dat Milan uiteindelijk wel doorgaat, maar ik hoop dat PSV het ze lastig kan maken (en dat we dus een mooie pot te zien krijgen).
Ook dat heb je gemistquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ga er ook eens goed voor zitten... hoorde goede verhalen over PSV dit seizoen?
Die zit op de bank.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat heb je gemist
Hopen dat Bakkali er vanavond er in staat (net terug van een blessure): de revelatie van de seizoenstart
Damn...quote:
Waarom moet elke voetballer een nieuwe Neymar, Messi of Ronaldo zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Damn...![]()
De titel is wat ambitieus, maar aardige compilatie van zijn acties de laatste weken.
Eerst nog even een mopperende van Bommel aanhoren, en daarna zappen maarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:57 schreef Djeetje het volgende:
Gelukkig is Barca om 23:00 kan ik na Milan - PSV meteen overschakelen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speelde net als geheel fc Groningen en PEC Zwolle magnifiek tegen NEC
Nu maar hopen dat ie ie nog minstens 2 / 3 seizoenen vol aan de bak kan in de eredivisie..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:01 schreef poker4lifee het volgende:
mooi kut dat mensen vanavond willen afsprekenOf zorgen dat ik vroeg thuis ben of maar naar een café waar ze wedstrijd uitzenden. anders wel
[..]vind hem in die paar potjes echt een super goede indruk maken. Veel verder dan alle andere talenten die we hebben rondlopen
De Lurling van PSVquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Damn...![]()
De titel is wat ambitieus, maar aardige compilatie van zijn acties de laatste weken.
hmm geen idee of NL op korte termijn kon, las daar ook wat dingen over ja. Maar zijn keus leek toch duidelijk te gaan tussen België en Marokkoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ie ie nog minstens 2 / 3 seizoenen vol aan de bak kan in de eredivisie..
Klopt het nou dat ik ergens las dat ie voor zowel NL / BE of Marokko mocht uitkomen?
het sarcasme druipt er vanafquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speelde net als geheel fc Groningen en PEC Zwolle magnifiek tegen NEC
Toch een lastige keus voor hem, als je kijkt naar de concurrentie op zijn positie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm geen idee of NL op korte termijn kon, las daar ook wat dingen over ja. Maar zijn keus leek toch duidelijk te gaan tussen België en MarokkoEn terecht natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |